Ik had juist gelezen dat de koopzondag helemaal werd afgeschafd in de omgeving met dank aan de GRISTEN uniequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja.
Die hebben wij ook niet.
[..]. Ik geloof eerst als proef. De kleine ondernemingen waren er niet zo blij mee..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat de koopzondag helemaal werd afgeschafd in de omgeving met dank aan de GRISTEN unie
Het is aprilquote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef uppie83 het volgende:
Sorry... ik heb weinig tijd om te reageren meerAf en toe een berichtje kan er nog wel af
Onder andere druk met voorbereidingen voor 3 Oktober ...
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef uppie83 het volgende:
De hedendaagse spelling zegt toch dat het 3 oktober is. Als het feest 3 october heet dan had ik het uiteraard over de datumKijk zo kan niemand het fout hebben
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Frits het volgende:
Ik wordt vanaf 1 mei ook Leienaar!
Zeg Goover, ik geloof dat ik ook op de hospitatieavond was voor die kamer die jij hebt. Het is op de schelpenkade? Ik vond het iig superonhandig die twee kleine kamertjes aan de andere kant van de gang. Ik was achteraf gezien erg blij dat ik het niet was geworden. Verder wel een heel mooi huis.
Ik heb nu een kamer met fusie en keuken.. dat vind ik handiger en gezelligerquote:Op woensdag 25 april 2007 09:20 schreef Goover het volgende:
[..]Daar woon ik nu idd.
De grote kamer boven is onderhand ook van bewoner gewisselt.
Ik ben in die kamertjes gaan zitten omdat ik het juist wel handig vond, als je eten mislukt dan hoef je niet in die lucht te slapen. En daarbij is de kans dat ik kan doorstromen erg groot. Ik wou alleen niet op de boven verdieping omdat die erg warm kan zijn en omdat ik net verhuisd was.
Op welke hospiteer avond was jij? Die voor 2 kamers (de 2 kleine en 1 grote) of toen alleen de 2 losse kamertjes beschikbaar waren?
De kans op doorstromen is erg groot (3 a 4 personen die al aan het rondkijken zijn) En de locatiequote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Frits het volgende:
[..]
Ik heb nu een kamer met fusie en keuken.. dat vind ik handiger en gezelliger
Ik was op die avond voor beide kamers ja. Althans, die grote was toen niet eens zeker. Ik weet nog wel dat het onwijs druk was en heel erg regenachtig. Ik herken je nog wel, jij was degene die ook eerder had gehospiteerd? Maar het is idd een heel mooi huis, daarom vielen die 2 kamertjes mij zo tegen, had er meer van verwacht. Maar ja, ieder zijn ding.
Die komen ieder jaar, en ik vind Armin niet interesant..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Juicebox het volgende:
Van 14.00 - 22.00 uur komen Armin van Buuren & friends draaien op de Garenmarkt, waarschijnlijk gaat de meerderheid daar wel naartoe.![]()
Als je het programma wilt bekijken:
Programma Koninginnedag 2007 te Leiden
's avonds is het grootste feest alwel weer geweest eigenlijk in Amsterdam.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef Juicebox het volgende:
Ik ga alleen met Koninginnedag 's middags naar Leiden, beetje naar de markt en zo..
's Avonds is het Amsterdam.![]()
Klopt, ik was er vorig jaar op die avond. Vond er eerlijk gezegd geen aars aan.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
's avonds is het grootste feest alwel weer geweest eigenlijk in Amsterdam.![]()
Auto neer zetten, 5 euro betalen, busje rijden, als je weer terug wil, busje bellen en hij komt je halen. Of ze hebben vaste punten.. Maar het werkt erg goed, alleen denk ik dat meer mensen dat gaan doen, dus weet niet hoe druk ze het hebben. Ze hebben ook een parkeerplaats bij de groenoordhallen met die zelfde busjes.quote:Op zondag 29 april 2007 22:41 schreef Party_P het volgende:
Iemand bekend met parkeren in Leiden. Ik ga morgen naar Leiden (naar armin van buuren). Ik heb een aantal parkeerplaatsen gevonden, waaronder die aan de Haagweg zit, en die heeft shuttle busjes. Hoe werkt dat? Zetten die je af in het centrum en halen je daar ook weer op?
Ok tof, ze komen je dus gewoon overal in Leiden (centrum) ophalen?quote:Op maandag 30 april 2007 00:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Auto neer zetten, 5 euro betalen, busje rijden, als je weer terug wil, busje bellen en hij komt je halen. Of ze hebben vaste punten.. Maar het werkt erg goed, alleen denk ik dat meer mensen dat gaan doen, dus weet niet hoe druk ze het hebben. Ze hebben ook een parkeerplaats bij de groenoordhallen met die zelfde busjes.
Ja, ze komen je gewoon halenquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ok tof, ze komen je dus gewoon overal in Leiden (centrum) ophalen?
Groenoordhallen is nogal ver weg, haagweg valt nog te lopen, maar ik zet het op het lijstje (groenoord dus) van mogelijke alternatieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |