Jaloers op dat ze nooit in haar kont wordt geneukt?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jaloerse trut.
waarop, het feit dat je arm tot aan je schouder bruin is?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bent gewoon een jaloerse trut.
Ik durf er een briefje van 100 op te leggen dat ze op zn minst al 5x in haar kont is geneukt, ik overigens nietquote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jaloers op dat ze nooit in haar kont wordt geneukt?
Boehoeheoheoquote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarop, het feit dat je arm tot aan je schouder bruin is?
nou, nee hoor
haha, wat een rancuneus figuurtje ben jijquote:Op woensdag 27 december 2006 12:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Boehoeheoheo
hard hoor, ik voel nu een litteken vormen
snol.
Ja, in je tit.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
haha, wat een rancuneus figuurtje ben jij
hap jij altijd zo snel?
Oke, we hebben een weddenschap.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik durf er een briefje van 100 op te leggen dat ze op zn minst al 5x in haar kont is geneukt,
Neuk haar dan even snel in haar kont, dan verdelen we de buit.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, we hebben een weddenschap.
Het is namelijk vier keer.
Ik PM je mn rekeningnummer even.![]()
Joh je kunt er zo al een trekker inrijden, dus gewoon erin gooien die piemol van je.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef SunChaser het volgende:
Kom even vaseline langsbrengen dan
Ja dat is het ja,quote:Op woensdag 27 december 2006 10:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoi skaai, jij bent natuurlijk teruggekomen omdat je mij miste![]()
geeft niet hoor ik begrijp het wel.
Ik kijk niet zo vaak MED of FB want ik heb geen SP gestemdquote:Op woensdag 27 december 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
en Camplo stop nagging
Niks doofpot, de discussie is altijd duidelijk geweest.
Ze zijn terugen daarmee basta.
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak MED of FB want ik heb geen SP gestemd![]()
Welcome backquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:52 schreef Skaai het volgende:
Zeg het posten gaat kut hier, is dat de 'maar' in het kerstgratie verhaal?![]()
Dacht ik al, ik heb jou ook gemist lieve schat, kusje?quote:
Op m'n grote witte bips graagquote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik heb jou ook gemist lieve schat, kusje?
Je liegtquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Chinless het volgende:
ik vond het al opeens zo rustig zonder missymirjam bupatih het_biertje en
skaai ik heb ze niet echt gemist.
ik heb jou ook niet gemistquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Chinless het volgende:
*Eens is*quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Chinless het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |