Lekker naar eigen inzicht er op zettenquote:Op maandag 25 december 2006 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Geen OS?
mooi bod om mee te beginnen, maar daar gaat hij zeker niet voor wegquote:Op maandag 25 december 2006 13:23 schreef freak1 het volgende:
50 euro lijkt mij een mooi bod inc verzenden
Hmm, ik wil je handel niet verpesten maar volgens mij is dat een redelijk realistisch bod voor een e-Vectra zonder monitor.quote:Op maandag 25 december 2006 13:31 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
mooi bod om mee te beginnen, maar daar gaat hij zeker niet voor weg
Niet gezien de HDD die erin zit en de processor. Het is namelijk de snelste uitvoering in deze serie.quote:Op maandag 25 december 2006 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik wil je handel niet verpesten maar volgens mij is dat een redelijk realistisch bod voor een e-Vectra zonder monitor.
ja, voeding bijgeleverd.quote:Op maandag 25 december 2006 13:52 schreef BYM het volgende:
Zit er wel een voeding bij ?
Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op maandag 25 december 2006 13:50 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Niet gezien de HDD die erin zit en de processor. Het is namelijk de snelste uitvoering in deze serie.
en al helemaal niet inclusief verzendkosten..
Ik heb enig vooronderzoek gedaan en inderdaad worden de 700mhz varianten voor deze prijs aangeboden.
maar de vraag is, kun jij inderdaad een windows xp embedded versie, uiteraard zonder code want dan is het wel illegaal, erbij leveren?quote:
Je bedoelt zo'n versie van Windows Xp die door de fabrikant is meegeleverd bij de pc en die als het ware is geintegreerd? Die heb ik namelijk niet.quote:Op maandag 25 december 2006 14:34 schreef freak1 het volgende:
[..]
maar de vraag is, kun jij inderdaad een windows xp embedded versie, uiteraard zonder code want dan is het wel illegaal, erbij leveren?
in dat geval is hij me 75 inc verzenden waard..
Zonder code is net zo illegaal.quote:maar de vraag is, kun jij inderdaad een windows xp embedded versie, uiteraard zonder code want dan is het wel illegaal, erbij leveren?
Het is een pre-install. "Klant" vult zelf zijn licentie in. Het is onbruikbaar tot je die invult.quote:Op maandag 25 december 2006 17:29 schreef SolarX het volgende:
[..]
Omdat er geen licentie bijzit. Licentiebewijs is op papier of holografische sticker.
De drive doet het, alleen het openen ervan lukt niet. Je kunt op het knopje drukken, alleen probeert hij de drive te openen en dat lukt niet. Je kunt de drive gewoon openen m.b.v. van een punt van een pen in het gaatje aan de voorkant van de drive. (zie foto 1 voor het gaatje)quote:Op maandag 25 december 2006 17:27 schreef BolleSmurf het volgende:
Een romdrive die het niet meer doet omdat ie lang heeft stilgestaan...Raar
vandaar ook het uitdrukkelijke verzoek zonder code, zodat ik die zelf nog moet invullenquote:Op maandag 25 december 2006 17:29 schreef SolarX het volgende:
[..]
Omdat er geen licentie bijzit. Licentiebewijs is op papier of holografische sticker.
Niets raars aan hoor, ik heb hetzelfde gehad met een standalone dvd-speler die ik al ruim een jaarquote:Op maandag 25 december 2006 17:27 schreef BolleSmurf het volgende:
Een romdrive die het niet meer doet omdat ie lang heeft stilgestaan...Raar
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:54 schreef W4 het volgende:
Kan er nog extra geheugen bij, of grotere modules in ?
Onder voorbehoud van antwoord op vraag van hierboven en evt. snel versturen: 80 EURO incl. geboden
D'r is reeds ¤75,- geboden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef manga het volgende:
Aangezien je in Lelystad woont en ik 15 KM er vandaan, bied ik 60 Euro incl. ophalen
Oops, zó over heen gelezen, sorryquote:
Thanks voor de support!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:57 schreef SolarX het volgende:
De cdrom is te vervangen door een standaard laptopdrive (soms moet je het behuizinkje eromweg schroeven, afhankelijk van het model, in de e-pc zit een bracket waar alles in moet passen). Ik heb in de mijne een DVD-drive gezet, werkt prima. Als je 1 met cdrom koopt heb je het geluk dat de bracket en de (custom) kabel er al in zit, daar kun je zo de nieuwe mee inbouwen. De mijne had origineel geen cdromspeler, dus mijn DVD-drive hangt met een verloopje op de controller bij de hardeschijf.
De hardeschijf is eenvoudig te vervangen, iedere 3.5" schijf past er in principe in.
l x b x h google je maar even, hoor
Oke, spreek je vanmiddag danquote:Op maandag 15 januari 2007 23:35 schreef geoffreysnijder het volgende:
Ik geef je er 100excl verzenden voor, kom bijna elke dag op Fok, maar heb me net pas geregistreerd.
stuur me een mailtje op geoffreysnijder@gmail.com of voeg me toe op msn als je dat hebtdan kunnen we het verder afhandelen
Echt zeer veel interesse en heb gelijk geld
EDIT: Heb je toegevoegd op msn, zag je msnadres op je pro staanVan +/- 14.00 tot 17.00 en van 20.00 tot 0.00 ben ik ongeveer online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |