quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het is maar dat Kerst een excuus is om mijn kankergeile nichten weer te zien, anders zou Kerst wer-ke-lijk aan mijn reet roesten.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het zijn cockteasers.
Maargoed, ik kon mezelf bedwingen
en ze zijn ook 19
en dik voor sinterklaas de winkels vol ermee stampen.;..quote:Op woensdag 26 december 2007 02:11 schreef Jimbo het volgende:
eindelijk lotgenoten !
kerstgoor kutfeest wat aleen maar draait om welke zaak t meeste troep verkoopt
die ene reclame voor kerstpakketten die je "moet beleeeeeeeven" was al in november op de radioquote:Op woensdag 26 december 2007 07:59 schreef master_X het volgende:
[..]
en dik voor sinterklaas de winkels vol ermee stampen.;..
Dat verplicht gezellig doen is inderdaad zoquote:Op woensdag 26 december 2007 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
Fuck kerst. Commerciel tering feest. Op de radio elk jaar weer die zelfde tyfus nummers. Jeweetwel die hoer die kan zingen Mariah Curry. Houd gewoon je bek trut. En dan Last Christmas van Wham. He George ga jezelf lekker sjorren in een openbaartoilet ofzo. Maar val mij niet lastig met kutfeest. En dat verplichte gezellig doen. Rot op. En natuurlijk moet het ieder jaar weer meer kosten dan vorig jaar.
tis bijna voorbijquote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gister gewoonChesterfiield
van mijn moeder moeten "lenen" omdat die kut winkels niet open zijn.
och armequote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
't Is zo zwaar.
vertieft, die ben ik vergetenquote:Op maandag 25 december 2006 11:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een euro als je haar je rapport laat zien.
Oh, we care.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:29 schreef beverton het volgende:
zou ik dit topic verpesten als ik zei: je hoeft geen kerst te vieren, je kan ook van een brug afspringen.
maarja kerst, wat een baggerzooitje is t ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |