Misschien krijg je wel een euro als je haar je rapport laat zien.quote:Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef Knekwurst het volgende:
2 uur in de auto zitten om naar oma te gaan en weer terug.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg geen rapporten meer.quote:Op maandag 25 december 2006 11:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een euro als je haar je rapport laat zien.
Ik weiger dat dus te doenquote:Op maandag 25 december 2006 11:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Verplicht 'gezellig' doen met de familie.![]()
Dan heb ik het wel vrij makkelijk dat ik vanavond niet bij mijn familie ben en mijn familie daarbij toch niet gezellig isquote:
bewijs!quote:Op maandag 25 december 2006 12:13 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben een bloemkool.
Nee, want je gelooft me toch niet. Want als ik hier een plaatje van een bloemkool zou posten, zou je zeggen dat ik die gewoon van internet heb gehaald of dat ik die zelf gemaakt heb van een bloemkool. Dus het is niet mogelijk het te bewijzen, het is een kwestie van vertrouwen.quote:
Ok ik vertrouw jequote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee, want je gelooft me toch niet. Want als ik hier een plaatje van een bloemkool zou posten, zou je zeggen dat ik die gewoon van internet heb gehaald of dat ik die zelf gemaakt heb van een bloemkool. Dus het is niet mogelijk het te bewijzen, het is een kwestie van vertrouwen.
Hypocriet kut gedoequote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan kerst? Je vindt het niet leuk om met je vrindjes, kennissen, familie en TBS collegae gezellig te zijn?
Ik vind het toevallig erg leuk met de familie en schoonfamilie maar wat is er zo hypocriet aan?quote:
Wat is er hypocriet aan? Whehehhequote:Op maandag 25 december 2006 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het toevallig erg leuk met de familie en schoonfamilie maar wat is er zo hypocriet aan?
Als hypocritisme een maatstaf is kan je net zo goed een einde aan je leven maken want alles is wel hypocriet te bestempelen
Leg hem nou maar uti of is het te moeilijk?quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Whehehhe
quote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*.
Doe er ook lekker niets aan, ga gezellig met flink wat mensen die ook niet aan een kerstketting vastzitten bij schoonmama ofzo naar de kroeg en wij hebben het niet verplicht "gezellig' wij hebben het echt gezellig. Ongedwongen en vrijwillig.
Afschaffen dat kerst.
Inderdaad, waar kerst voor is ja.quote:Op maandag 25 december 2006 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leg hem nou maar uti of is het te moeilijk?
Je bedoelt omdat vergeten zijn waar kerst eigenlijk voor staat?
Dat gedwongen aardig moeten doen, ja dat is vervelend en heb ik gelukkig geen last van maar is dat niet het leven? Daarom, ik gok dat ongeveer 99% van de zaken op deze kortzichtige manier als hypocriet te bestempelen is.quote:Op maandag 25 december 2006 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Inderdaad, waar kerst voor is ja.
Ik ga als niet gelover niet die geboorte ed zitten vieren
En ik ga met kerst ook niet ineens aardig doen tegen mensen die ik niet mag![]()
En dan gedwongen leuk en aardig doen
Bah
Voor veel mensen is kerst nog wel belangrijk en voor velen is het belangrijk net op deze dagen en met oud en nieuw (is dat dan ook hypocriet) innig te zijn met je familie. Als het geloof als maatstaf gesteld wordt blijft er weinig van de feestdagen over en we hebben er al zo weinig.quote:Op maandag 25 december 2006 12:25 schreef HeatWave het volgende:
kerst is achterhaald vind ik idd. Er is geen hond meer die gelooft in Nederland (gek he?) en waarom moet ik dit dan nog vieren.
Doe mij maar lekker feestdagen gebaseerd op feiten, niet op fictie... bevrijdingsdag ofzo. Of iets anders echt belangrijks in de geschiedenis.
We vergeten waar kerst voor staat, ja maar ik vier toch ook geen Eftelingdag???
Ik gebruikte het woordje als en het was niet mijn bedoeling te beweren wat jij doet of niet doet.quote:
Lees het topic?quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef Logitik het volgende:
Als je kerst haat, haat je gezelligheid. Veel mensen zoeken met kerst de gezelligheid op (al doe ik dat dit jaar niet, ik ga Zelda spelen).
Vertel eens waarom je kerst haat? Waarom irriteer je je er toch aan? Ben je jaloers dat andere mensen de gezelligheid opzoeken of wat? Ik vind het nogal naïef namelijk..
![]()
Dan ben ik jarig dus die is wel belangrijk jaquote:Op maandag 25 december 2006 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor veel mensen is kerst nog wel belangrijk en voor velen is het belangrijk net op deze dagen en met oud en nieuw (is dat dan ook hypocriet) innig te zijn met je familie. Als het geloof als maatstaf gesteld wordt blijft er weinig van de feestdagen over en we hebben er al zo weinig.![]()
Bevrijdingsdag, is 4 mei dan net niet belangrijker?
Rightquote:Op maandag 25 december 2006 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verder dan hypocriet kutgedoe kom je anders niet hoor
owja, en dat jij als niet-gelovige de geboorte niet gaat vieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |