abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 december 2006 @ 10:35:52 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726520

Another Brick in the Wall Part 2 (Waters) 3:56

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

"Wrong, Do it again!"
"If you don't eat yer meat, you can't have any pudding. How can you
have any pudding if you don't eat yer meat?"
"You! Yes, you behind the bikesheds, stand still laddy!"

Game on

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 11:12:53 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44726572
Dubbel
Maar jij was wel eerst
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 25 december 2006 @ 10:41:38 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726594
Foto maak ik zo kleiner

Ik ga ontbijten nu
  maandag 25 december 2006 @ 10:43:03 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726608
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Dubbel
Maar jij was wel eerst
Ik miste al een deel dat open was

Zonder poes pas bedoel ik niets mee behalve de titel

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 10:55:02 ]
  maandag 25 december 2006 @ 10:54:48 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726766
Ik ga even weg

Rustige kerst zal het niet worden

Word nu al moe aan alles wat ik ga doen. Straks cadeaus uitpakken en dan beginnen met pokeren en nog meer en dan nog fokken en nog wat meer.

2007 beginnen met sporten en minder bier.

Gisteren hoorde ik in mijn hoofd advies. Ik speel teveel met vuur, en ik moest even denken wat het betekende. Maar whisky kun je dus in de fik steken, 40 % brand in je maag dus.

Daarom sowieso geen whisky meer

En bier in het weekend.

Komt allemaal goed Eerst maar eens deze dagen doorkomen.

Ik ga achterin in de klas zitten. Daar kun je het beste keet trappen

Iedereen mag dus voor bij de lessenaar gaan zitten en de les lezen hier ( het heet toch lessenaar of heb ik het fout? Lessenaar kwam zomaar bij me op, de tafel waar de leraar of lerares zit)

Ik zit achterin de klas en soms ga ik naar voren een presentatie houden

Die leraar die kun je achterwege laten.

Iedereen mag presenteren

De lessenaar vroeger, in de klas waren altijd een soort van rel-schoppers tegen de leraar die de lessenaar op scherp gingen zetten, zetten ze de tafel van de leraar net op het puntje van de verhoging waar de tafel van de leraar op staat.

Op het Sint Jan was dat altijd lachen

Ook met marsen en raiders gooien deden ze naar een Engelse lerares, die vrouw hebben ze op de MAVO compleet overspannen gekregen

Ik hield me meestal rustig en zag het gebeuren Moest wel vaak lachen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 11:05:21 ]
  maandag 25 december 2006 @ 11:09:32 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726932
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Dubbel
Maar jij was wel eerst
We kunnen ook in 2 tegelijk posten

Of we laten die van jou eerst vol lopen met teksten.

Of zullen we deze nemen nu?

Gezien de tijdstippen is het misschien beter om degeen te nemen die eerst open was. Die van jou even in de wachtrij en daarna die van jou open.

Wel toevallig dat we tegelijk openen rond 10:00 / 10:30.

Ik was net wakker en opende meteen

En nu genoeg

Ik ben weer een raket merk ik. Ik wil weer 1001 richtingen tegelijk opgaan
  maandag 25 december 2006 @ 11:14:11 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726987
http://www.nu.nl/news/926516/62/James_Brown_overleden.html

James Brown is dead

Ze hebben muziek gemaakt daarover.

James brown is dead

James Brown is still alive.

En nu heeft hij op 1e kerstdag het loodje gelegd.
  maandag 25 december 2006 @ 11:17:22 #8
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_44727028
En ik ga natuurlijk weer aan 't eind van een bijna dicht topic staan, kan niet missen.....

dus ff hiermee naar toe genomen :
quote:
Op maandag 25 december 2006 08:32 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen en een gelukkig kerstfeest voor jullie allemaal

Speciaal aan Senesta en DV, ( de rest natuurlijk óók ) ik hoop dat jullie gezellige en fijne dagen hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 25 december 2006 @ 11:18:29 #9
78780 deedeetee
pi_44727052
Welke trollbeads Vamperotica ?

Zo te zien aan de pakjes van de juwelier, krijg ik óók trollbeads
  maandag 25 december 2006 @ 11:23:42 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727141
Goede morgen inderdaad deedeetee Fijn je even te zien, is weer lang geleden dat je hier hebt geschreven

En gelukkig en zalig kerstfeest voor iedereen hier

Ik vergeet vaak dat het kerstmis is, in de winkels zeggen ze zalig kerstfeest en dan vergeet ik altijd dat het kerstmis is

Fijne dagen zullen het worden denk ik toch wel. De inkopen zijn binnen dus dat scheelt al een hele hoop ellende.

De voorbereidingen zijn zwaar.

De gans ligt nu te braden in de pan Straks veranderen ze me in een kabouter

Moet wel zometeen even voor spuit 11 gaan

Een spuit halen dus. Maar die spuit is binnekort uit. Het is even nodig nog maar ik kan wel zonder maar het zorgt ervoor dat ik niet in termen ga denken van God, Jezus, Aliens en de duivel

Zoals in one flew over the chuckoo's nest.

" I am not only talking about my wife, I am talking about my life, I am talking about God, the devil, heaven and hell".

Do you understand finally????????

Maar er valt niets te snappen aan Daarom spuit 11 hier

Mijn broer vroeg ik even naar websites waar complete film scripts opstaan en hij zegt dat het stuk niet is van de film one flew over maar van trainspotting.

Straks even kijken of hij gelijk heeft
  maandag 25 december 2006 @ 11:24:04 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727145
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef deedeetee het volgende:

Wat zijn trollbeads?

Is dat een nieuwe rage?
  maandag 25 december 2006 @ 11:26:52 #12
78780 deedeetee
pi_44727185
pi_44727538
Ik heb een fles whisky gekregen die zo lekker is dat het lijkt of er een engeltje over je tong piest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 11:47:08 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727559
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:26 schreef deedeetee het volgende:
trollbeads
Ziet er cool uit als sierraad

Power-achtig

Alsof je beschermt wordt tegen negatieve krachten.

Ik was pas geleden aan het twijfelen om dat ene ding alsnog te kopen om electrische spanning af te weren van tv en computers en nog meer.

De bio-stabiel

Ik heb vaker gehoord dat het oplichterij is maar toch zendt een zender die ik vertrouw die commercial uit.

Eerst eens verder zoeken naar de echtheid van de bio-stabiel. Misschien dat er ook alternatieven zijn als kracht-gevers of kracht-afnemers.

Diamanten ketting zou ik graag willen, maar diamant kun je niet smelten of wel?

Een diamanten ketting en dan een berg-kristal eraan hangen.

Zilveren ketting heb ik nu met 3 steentjes eraan, maar die zilveren ketting die hangt 99 procent van de tijd op het hoofd van mijn boeddah beeld
  maandag 25 december 2006 @ 11:48:02 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727575
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een fles whisky gekregen die zo lekker is dat het lijkt of er een engeltje over je tong piest
Welk merk is het? Misschien dat ik dan ook eens ga kopen.

Ik zei net wel dat ik geen whisky meer wil drinken maar af en toe een slokje whisky is niet slecht.

Ik weet mijn cadeau volgens mij al, maar er liggen meer cadeaus onder de boom hier. Die harde schijf dat is bijna zeker en die ga ik vandaag nog in gebruik nemen.

Maar er ligt meer.

Harde schijf is voldoende maar een kleinigheid erbij is niet slecht

Tis maar 1 keer kerst en dan wil ik dus cadeaus

Heb nog 1/2 fles black label over, 35 cl als de fles vol is en 40 %.

Wie weet vanavond af en toe een slokje nemen

Hoeveel % zit er in jou whisky nok?

Ik heb 40 % dus in walker.

Heb whisky van sea-weed gezien met 55 %.

Whisky gemaakt van zee-wier

Klinkt alsof het niet te zuipen is, maar ik ga het toch eens proberen later.

Nok gaat het op een zuipen zetten deze kerstmis

Of niet

Lekkere whisky kun je misschien maar beter rustig drinken. Sowieso is whisky geen drank om in 1 slok op te drinken van een glas of fles
pi_44729131
IK WIL OOK TROLL BREADS!!!!!!!!!!!!!

hier helemaal geen kerstman
  maandag 25 december 2006 @ 13:05:27 #17
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44729399
zeker niet voor mannen die dingen

@ nokwanda..ik moest gisteren nog denken aan onze heerlijke "wiskey-proeverij" in de pub.. toen ik over straat liep in Tilburg

uiteindelijk geproost met een rum-cola in mijn hand fijne dagen iig nokje

@deedeetee, en draculettetje jullie ook hele fijne dagen..DV jij ook natuurlijk en Bastard, Sararaats en de rest van de "locals"
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44729693
vrolijk kerstfeest en tot later

ik ben zooooooo moe
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 13:26:40 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44730050
De local group

Ik ga zeker die troll breads niet kopen voor mezelf, ik wil iets anders hebben. Ik wil sowieso een omega horloge nog halen, een omega of een rolex of wat anders.

Een nokia nieuwste versie telefoon nog een keer kopen. De xbox360 en de playstation3.

En om nek hoeft niet zo nodig wat te hangen, ik heb ook geen ringen om mijn vinger. Het liefst heb ik mijn vingers vrij om zo beter te kunnen typen.

Als ik die ene zilveren ketting om mijn nek hang, dan gaat het ook storen hier.

Ik ben niet moe

Ben net even voor mijn depot geweest in de mondriaan zorg, er waren amper mensen opgenomen en dat is okey. Merendeel is met weekendverlof op die afdeling die BC heet.

Wel een paar mensen zien rondlopen maar die waren niet zwaar eraan toe.

Had het even met de depot zetter over mijn ambitie om in de psychiatrie te gaan werken en dat ik medicijnen wil studeren en psychiater wil worden.

Dat kan allemaal straks, ze vertelde me dat ik nu al werk voor de psychiatrie als ervaringsdeskundige.

Als ik alle informatie doorgeef over mijn denken en voelen en hoe mijn hersens functioneren dan slaat de mondriaan zorg dat op in het dossier en zo worden ze wijzer van iedere client.

Dan zou je in principe de mensen die client zijn, medewerker kunnen noemen. Je gaat ze niet patient noemen of client maar je noemt ze allemaal medewerker. Alsof ze in dienst zijn van de psychiatrie.

Het beste is natuurlijk dat er helemaal geen ervaringsdeskundigen hoeven te zijn, maar de hersens zijn dus het moeilijkste orgaan. Ieder mens heeft in zekere mate een onbalans of storing in de hersens.

En dan zijn ze dus bezig met medicatie ontwikkelen constant door. Ik vertelde dat dus ook, dat ze constant bezig zijn met ontwikkelingen van nieuwe medicatie om de chemische fabriek in je hoofd op orde te krijgen.

En dan maak ik altijd de "Grap" over het rode pilletje van the matrix.

Dan vertel ik de psychiaters en hulpverleners dat het rode pilletje eraan zit te komen

Eenmalig 1 pilletje en voor eens en voor altijd genezen zijn.

Entering the matrix

Ik neem de film the matrix misschien te serieus op bepaalde vlakken. Toch zie ik het als ideaal in wanneer je met 1 eenmalig pilletje alles kan genezen. Wie weet ook het bloed en de rest van alles.

Je hebt niet alleen hersens je hebt ook longen, nieren en levers.

Maar de hersens beschouw ik dan als main organ. De hoofd-computer die sowieso alles regelt in het lichaam.

Ik vind het dus fijn dat de medewerkers in de psychiatrie zakelijk zijn. Zakelijk verkeer is het daar dus. Als ik op gesprek ga dan is dat ook zakelijk het merendeel van de tijd. Af en toe een grap maar constant door werken en analyseren.

Daarom juist is psychiater worden voor mij een ideale baan. Ik weet mezelf goed te analyseren en anderen ook best wel als ik het goed doe inschatten. Agressie kan ik goed mee omgaan met die mensen omdat ik dichter bij die mensen sta. Niet dat de rest van de psychiaters te ver afstaan, je moet als psychiater zorgen dat er ook afstand is natuurlijk.

Maar zodra je de mensen begrijpt kun je ze beter helpen.

En het begrijpen is dus zeker ook het denken en de hersens. Denken en hersens gaan samen ook. Het denken vindt plaats in de hersens. Het weten vindt boven het hoofd plaats volgens mij. Je denkt in je hoofd en boven je hoofd gaat een lampje branden

Komt allemaal goed

In dat ene blad stond dat in 2020 de grootste ziekte depressie is. Volgens mij is dat een foute calculatie, sowieso zijn mensen die slecht nieuws voorspellen doem-denkers. Net zoals Nostredamus een doemdenker was.

Nostredamus noem ik dus altijd een klootzak. Omdat hij alleen maar slecht nieuws aan het voorspellen was.

Misschien was Nostredamus wel chronisch depressief en zag hij in zijn visioenen daarom de grootste rampen gebeuren

Je visioenen die je krijgt hebben dus zeker te maken met je stemming.

Ik kan voor 2007 wereld vrede voorspellen en ik kan voor 2008 het wonder-medicijn voorspellen. En ik kan voo 2012 een samenkomst voorspellen tussen overleden mensen en ons.

Of ik voorspel dat alles naar de klote gaat.

Ligt er maar net aan hoe je in het leven staat.

Je bent een optimist of je bent een pessimist.

Ik kies voor optimist zijn. Negatief denken heb je niets aan

[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 13:33:13 ]
  maandag 25 december 2006 @ 13:39:39 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44730396
Oma is gearriveerd, dus de cadeaus gaan zo worden uitgepakt worden.

Kan ik alle muziek even omzetten naar mijn groene Chili

En dan kan de trekstor even in de kast gaan liggen, als back-up

maandag 25 december 2006 @ 13:52:27 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44730728
Soepie wordt gegeten nu, ik sla soepie over omdat ik al 3 van die Vivit heb gedronken met LGG erin

De gans ga ik wel mee-eten.

Op fok! ben ik overigens alleen nog maar actief binnen deze topic Het bevalt me goed om slechts in 1 topic aanwezig te zijn, de kans is dan sowieso kleiner dat je irritante usertjes tegenkomt als je hier actief bent alleen.

Heb geen zin meer om irritante fok!-usertjes tegen te komen om fok!

Wie weet in de toekomst elders gaan posten nog. Voorlopig ga ik alles hier in posten.

Zelf ben ik dan ook wel eens irritant Zoals gisteren met semtex en parasiet maar dat was meer gericht op haar user-name die ze in het begin had genomen. Ze is geen parasiet omdat ik goed contact heb vaker in het fotoboek met haar.

Maar ik was me gisteren aan het afreageren op parasieten dus. Ook teken die honden krijgen zijn parasieten en zo heb je meer parasieten rondlopen als beestjes. Je hebt ook menselijke parasieten maar daar ga ik even niet verder op in.

Mostvaluableprincess was een parasiet op fok! maar die mag niet meer meeposten. Kiteless beschouw ik als parasiet omdat ze niet los laat als ze mij lastig valt. Kiteless is een parasiet omdat ze me constant blijft lastig vallen en niet van stoppen weet. Wie weet is dat straks anders.

Een parasiet kleeft zich aan je vast dus, net zoals een teek bij een hond. Bacterien in je lichaam heb je nog erbij en ook tumor in je hersens en veel meer.

Maar goed, het is happy christmas alsnog ga ik verder met schrijven over zaken die ik liever zie verdwijnen.

Er zijn mensen die krijgen een teek aan zich en raken verlamd over het hele lichaam. Een teek is de grootste parasiet. Moet je maar eens een teek bij een hond eruit halen, dan zie je gewoon een klein vies alientje.

Vaak raden ze ook aan om in het bos een pet te dragen en kleding die de huid beschermd. Omdat die teken vooral in bomen zitten en in struiken en in het bos.

Dieren-arts ga ik nog van wisselen. Die ik nu heb die is waardeloos, die dierenarts is eerder een dierenhater. Ook hoe hij met mijn hond omgaat als ik met mijn hond op jaarlijkse controle kom. Erg koud en bitter, ook de hele inrichting van zijn praktijk is koud en bitter. Mijn dierenarts is te hardhandig bij dieren en volgens mij heeft hij eerder een hekel aan dieren of zijn beroep. Ik let dan op hoe hij mijn hond vastpakt en nog meer en hoe hij mijn hond kalmeert als hij een inenting krijg en hij doet zijn werk dus niet goed.

Dus dan kies ik een andere arts voor mijn hond en laat ik meteen zijn voorpoten recht zetten. Zoveel keuzemogelijkheden, waarom zou ik een dierenarts kiezen die niet in orde is terwijl er hier tig dieren-praktijken zijn? Gewoon de beste kiezen dus, en wie weet is de beste nog goedkoper ook.

Nieuwe buurjongen was pas geleden even op de tuin toen hun hond op onze tuin sprong en toen zag hij de poten van mijn hond en zei hij al of hij gebroken poten heeft.

Dus dat moet even gefixed worden nog. Mijn hond struikelt ook vaker over zijn eigen poten.

Nu weg even

Ik word moe van mezelf soms
pi_44731081
bij m'n ouders is de verwarming uitgevallen

wordt een koude Kerst, gelukkig hebben ze nog een gasbrander staan en op de speelkamer is er verwarming van moemoe (lees: m'n grootmoeder)

by the way, ik droomde dat ik met een ex-lerares aan het rollebollen was en betrapt werd door de directrice
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 14:28:52 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44731718
Hier is het te warm binnen dus de verwarming is omlaag.

Ik ga fok! verlaten want we gaan pokeren nu

Tot laterz

Kijken hoelang het pokeren gaat duren.
pi_44733140

Ik wens jullie allemaal een fijne kerst, en dat de fijne sfeer nog lang zal blijven hangen tot ver na de kerst.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44733154
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het te warm binnen dus de verwarming is omlaag.

Ik ga fok! verlaten want we gaan pokeren nu

Tot laterz

Kijken hoelang het pokeren gaat duren.
Veel plezier Dromenvanger
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44734548
en jij ging net offline toen ik terugkwam
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 16:31:31 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44734784
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:17 schreef Mirage het volgende:

[..]

Veel plezier Dromenvanger
Danke

We hebben even het toernooi afgebroken thuis. Zo'n toernooi met 3 man kan al veel tijd in beslag nemen, stel je voor je zit met 10 man aan 1 tafel, dan ga je echt lang door. Iemand met nog maar weinig fishes kan nog winnen, het spel kan zo keren Ik ga dus zeker nog naar casino's toe in de toekomst. Misschien met mijn pa en broer aan 1 tafel tegen een aantal anderen

Een pauze want 10 uur doorpokeren is vermoeiend en dan gaat het tollen.

Stand van zaken

Mijn pa die heeft 4660 aan fishes.
Dromenvanger heeft 3740 aan fishes.
Mijn broer nog maar 500 aan fishes.

Witte fishes = 20
Rode fishes = 40
Blauwe fishes = 100
Groene fishes = 1000

Leuk spel dat texas hold 'em Zeker als je stapels fishes voor je hebt staan. Ik heb dus maar 1 groene erbij, de rest van de 3640 is aan blauwe, witte en rode Rood wit blauw en groen als maximum Geen oranje maar groen.

Mijn pa heeft dat een hele tijd op party poker gespeeld dus hij weet de spelregels.

Ik heb zeker 8 keer een flush gehaald. De enige die flush kreeg. Bijna een street flush gehad ook.

Misschien heb ik wel geluk in het spel

Zie je me binnenkort in Las Vegas poker toernooien winnen

Met brand bier en jack daniels en johnnie walker

Jij ook prettige feestdagen Mirage

En wat je zegt, laat het feestgevoel maar voor altijd doorgaan

Altijd vreedzaam en feest, altijd om 13:20 een biertje en iedere dag cadeaus en lekker eten.

Thank God it's Christmas

Every day

Ik ga meer hobbies naast fok! doen.

Bowlen ga ik 2-3 keer per week doen, pokeren en tennis en kracht training.

Buiten fok!se activeiten

Meer uit het leven halen dus ook wel.

Reizen komt later.

Zometeen even een johnnie de zwarte wandelaar

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 16:37:19 ]
  maandag 25 december 2006 @ 16:49:35 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44735091
Tis rustig hier

Wisdom & compassion heb ik een cd van die ben ik nu van de trekstor naar de groene chili aan het overzetten samen met nog meer.

120 minuten duurt het overzetten al en nu nog een hele berg muziek.

Nu Pink Floyd de complete discography die omgezet wordt, ooit gedownload via suprnova Maar stichting brein kwam weer roet in het eten gooien met hun gezever en toen moest suprnova weg En newnova heeft brein ook weggehaald. De arme internetter naaien ze van alle kanten Alsof iedereen geld heeft om alle muziek te kopen. Daarbij is muziek een vorm van educatie en inspiratie. Ik heb dat al zo vaak gezegd. Stichting brein houdt ontwikkeling tegen, en dan noemen ze hun stichting brein? Het is eerder een stichting anti-brein Een stichting brein moet zich inzetten ter ontplooien van het brein. En dat doe je niet door alle mooie internetsites die muziek en games aanbieden aan te pakken Het leven is al duur genoeg, laat het leven op internet dan lekker gratis blijven.

Ik wil meer mensen in mijn msn hebben dus ik zal straks even mensen opzoeken via msn van deze topic

Little boeddha werd net omgezet

Boeddhisten vieren die kerst?

Maakt niet uit. Ik ga straks ook de feesten van de Islam vieren.

Wordt ik een islamtische christelijke bhoeddistische atheistische levensgenieter
  maandag 25 december 2006 @ 18:08:03 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44735972
hunter.h4@gmail.com

Mirage even dus, die mijn email adres vroeg en een paar keer gemailed heeft met mij. En iedereen die mij wilt benaderen maar het staat dus in het profiel en als je iets wilt vragen vraag je maar of wat anders natuurlijk Over hoe de gans smaakte, maar dat kan ik hier ook zeggen, de gans smaakte lekker, beter dan kalkoen, kalkoen is erg droog als vlees. Gans is eetbaarder.

Daar ben ik nu bereikbaar en dat adres staat nu in mijn profiel.

Ik zal ook MSN zo instellen dat ik met dat adres te vinden ben.

Mijn oude adres bij gmail kreeg teveel rotzooi binnen en ik wilde opnieuw beginnen onder een schuilnaam en niet onder mijn echte naam.

Schuilnamen zijn okey

Ik ga door met internetten omdat ik wanneer ik op de bank lig in slaap val en dat wil ik niet. Zodra ik op de bank ga liggen val ik altijd in slaap.

Dus ik blijf online en ga ook eens op de frontpage kijken op fok! en op de weblog

Het forum mis ver uitgestorven want iedereen is zichzelf natuurlijk aan het volmesten Of naar de kerkmis van kerstmis of naar de kermis , ik wilde is en schreef mis. Maar wie weet is iedereen naar de kerkmis Ik niet. Ik voer de preek hier op, de preek over .........digitale hersens

Af en toe kom ik hier langs en dan ga ik eens fok! afstruinen en wie weet even google langs.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 18:13:53 (mis is kerstmis kerkmis en kermis :P) ]
  maandag 25 december 2006 @ 18:48:19 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736343
Firefox

Ik ben nu alle extensions aan het installeren en nog meer.

Als je eens gaat vergelijken tussen internet explorer en firefox

Internet explorer kan nog 1000 jaar aan ontwikkeling doen, het niveau van firefox halen ze nooit als ze zo doorgaan zoals nu.

Ik heb hier een scherm voor ogen met zoveel opties. Bewegende balken en nog meer, kan het niet uitleggen, wie weet maak ik ooit een screenshot als ik in de gaten heb hoe dat moet. Een screenshot van internet explorer en firefox. Laat ik eens zien hoe professioneel firefox overkomt vergeleken met het amateurwerk van microsoft.

Internet explorer is voor baby's die net te maken hebben met internet.

Zodra je meer ervaring hebt dan is het logisch dat je afstapt van internet explorer en overstapt op wat beters.

Mijn oma's van 80 en 94 kunnen met internet explorer werken, wanneer ze beiden 100 zijn zullen ze ook maar beter firefox nemen

Firefox verslaat van alle kanten internet explorer.

Of mijn oma's beginnen meteen met firefox

Sla je de stap microsoft over

Microsoft krijg je door je strot geduwd als je een pc koopt bij een standaard winkel.
pi_44736376
ik ben hier en blijf hier

ik heb zin in s** met AVdV

moest me even gedeisd houden want m'n ouders waren in de buurt

ben nu bij m'n ouders waar het eindelijk wat warmer is

de verwarming is nog steeds kapot, die viel vannacht uit

ze hebben nog een gasbrander staan (gelukkig)

ik heb me volgetankt dus kan er tegen tot morgenvroeg
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 18:53:06 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736398
Waarom ga je niet ff naar de hoeren?

Grapje dus

De lesbische hoeren

Wel fijn dat je even komt kijken in deze topic

Ik ben bezig met van alles en nog wat nu.

Ik ga nu kijken hoe de media-player van firefox werkt, eerst zoeken naar the button om die player aan te zetten en dan alle muziek erop zetten die ik heb als dat mogelijk is.

Even kijken of de equalizer okey is en nog meer.

Is firefox met de mediaplayer beter dan winamp, dan gebruik ik dus ook de mediaplayer van firefox.

Windows mediaplayer is een waardeloos geval. 10 minuten wachten voordat het klote programma eens gevonden heeft wat je zoekt

Ik vraag me dan dus af van, hoeveel tijd heeft windows na al die versies nog nodig om te komen met snelheid en nog meer.

Maar goed, ik zeur niet meer. Ik heb nu firefox en winamp dat al beter is dan de microsoft zooi
pi_44736414
hahaha nu heb ik 4 email adressen van je DV
ik heb deze in mijn adesboek gezet en zal deze voortaan gebruiken.
Sir Winston Churchill
pi_44736426
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom ga je niet ff naar de hoeren?

Grapje dus

De lesbische hoeren
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 18:55:50 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736433
hunter.h4@gmail.com wordt mijn vaste nu.

Komt straks iets anders dan laat ik het wel weten

Sexy icoon trouwens Mirage

Bijna de

Vergeten
pi_44736468
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:51 schreef sararaats het volgende:
ik ben hier en blijf hier

ik heb zin in s** met AVdV

moest me even gedeisd houden want m'n ouders waren in de buurt

ben nu bij m'n ouders waar het eindelijk wat warmer is

de verwarming is nog steeds kapot, die viel vannacht uit

ze hebben nog een gasbrander staan (gelukkig)

ik heb me volgetankt dus kan er tegen tot morgenvroeg
speciaal voor jou sara

vingerze !
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 18:59:57 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736479
Even naar buiten nu

Ik voel me fris en fruitig

Ik voel me compleet fris en fruitig. Norton laat ik alles scannen op mijn pc, en soms denk ik van. Norton scanned niet alleen mijn pc maar ook mij.

Mijn hoofd dus, je hebt hersens die kunnen zwaar aanvoelen. Ik heb het idee dat er geen hersens meer in mijn hoofd zitten, dat het lucht is.

Xeborozius was mij in de maling aan het nemen toen ( who the fuck is Xebrozius )

Als ik zeg dat ik lucht in mijn hoofd heb zitten dan valt er niets in de maling te nemen.

Dan kun je beter zeggen dat het ook het streven van jou moet zijn.

Sommige mensen denken je te mogen uitlachen terwijl ze niet eens weten waarom ze lachen

Ik heb space in mijn hoofd, geen zwaar gevoel.

En dan heb je een seniele Xebrozius die denkt dat ie je in de zeik mag zetten?

Gelukkig is die user even weg van fok!. Sowieso een lachwekkende user op sokken

Dat ie maar met zijn aids-patientes gaat klaverjassen.

Valt hij fok! tenminste niet lastig.

Nu naar buiten
pi_44736491
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
hunter.h4@gmail.com wordt mijn vaste nu.

Komt straks iets anders dan laat ik het wel weten

Sexy icoon trouwens Mirage

Bijna de

Vergeten
sexy

dank je wel
Sir Winston Churchill
pi_44736504
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

speciaal voor jou sara
[afbeelding]

vingerze !
mwah, niet echt m'n type

m'n type is van het genre lerares L.O ofwel pianolady's

Werewolf
pi_44736509
fapfap maar dan anders?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44736546
Hier dan Sara

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44736799
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:05 schreef nokwanda het volgende:
Hier dan Sara

[afbeelding]
ik dacht meer hieraan:

that's hot
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 19:22:29 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736802
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

sexy

dank je wel
Niet ordinair maar wel sexy.

Je zou zo kunnen meespelen in Lord of the Rings als Elf Sexy Elf En dan ben ik Gandalf de grote tovenaar Gaan we hier op fok! voor Lord of the rings spelen

Ik zei wel aids-patientjes maar dat bedoel ik niet zo.

3 users op fok! liggen me niet.

Xebrozius.
Kiteless.
Mostvaluableprincess.

Allemaal met een s of dubbel ss als naam op het einde.

Die 3 users bevallen me dus niet, daarom ga ik tegen die users tekeer.

3 users op 800 gebruikers die mij niet liggen

Zo slecht is het fok! leven niet.

En dan zijn de bovenstaande 3 users de users die echt opvielen in hun gedrag in negatieve zin.

Genoeg conflicten gehad met andere users. Maar niet zo noemenswaardig als de 3 die ik noemde.

En dat is niet om te huilen, dat is een feit.

Ik ga muziek luisteren zometeen.

Ben alle muziek in de bibliotheek van winamp aan het zetten nu, alles van schijf J:

107 GB aan muziek ongeveer.
  maandag 25 december 2006 @ 19:23:51 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736824
Web Page Speed Report
Free Spell Check Trial

Make your website error free with our spell checking service. Enter your URL and email below and you'll receive a free sample spell-check report compliments of Website Optimization.
URL:
Email:

This analyzer is now available at WebPageAnalyzer.com for your convenience.

Learn how to Speed Up Your Site.

speed up your site web site optimization cover
URL: http://forum.fok.nl/index/forumindex
Title: FOK!forum
Date: Report run on Mon Dec 25 12:18:46CST2006
Diagnosis
Global Statistics
Total HTTP Requests: 15
Total Size: 202085 bytes
Object Size Totals
Object type Size (bytes)
HTML: 20200
HTML Images: 57557
CSS Images: 54149
Total Images: 111706
Javascript: 45750
CSS: 24429
Multimedia: 0
Other: 0
External Objects
External Object QTY
Total HTML: 1
Total HTML Images: 4
Total CSS Images: 6
Total Images: 10
Total Scripts: 3
Total CSS imports: 1
Total Frames: 0
Total Iframes: 0
Download Times*
Connection Rate Download Time
14.4K 156.83 seconds
28.8K 78.51 seconds
33.6K 67.33 seconds
56K 40.48 seconds
ISDN 128K 12.53 seconds
T1 1.44Mbps 1.27 seconds

*Note that these download times are based on the full connection rate for ISDN and T1 connections. Modem connections (56Kbps or less) are corrected by a packet loss factor of 0.7. All download times include delays due to round-trip latency with an average of 0.2 seconds per object. With 15 total objects for this page, that computes to a total lag time due to latency of 3 seconds. Note also that this download time calculation does not take into account delays due to XHTML parsing and rendering.
Page Objects
QTY SIZE# TYPE URL
1 56885 IMG http://213.193.208.13/ads/adview.php?what=zone:1&n=af515951
1 51865 CSS IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/topbg_xmas.jpg
1 35313 SCRIPT http://forum.fok.nl/templates/foksilver/forum.js?29112006
1 24429 CSS http://forum.fok.nl/templates/foksilver/style.css?29112006
1 20200 HTML http://forum.fok.nl/index/forumindex
1 5675 SCRIPT http://www.google-analytics.com/urchin.js
1 4762 SCRIPT http://forum.fok.nl/templates/foksilver/client.js?29112006
1 1442 CSS IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/jsError.gif
2 513 CSS IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/admbg.gif
1 310 IMG http://i.fok.nl/pm_media/swtb_no_pm.png
10 213 IMG http://i.fok.nl/fok/bar/swtb_sep.png
1 149 IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/logo_sint_trans.gif
1 146 CSS IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/fabarbg.gif
1 131 CSS IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/topicbg.gif
1 52 CSS IMG http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/tmbg.gif
15 ^ 202085* Total (^unique objects)

# This site is not using HTTP compression, otherwise called content encoding using gzip. Consider compressing your textual content (XHTML, JavaScript, etc.) with mod_gzip or similar products.

* CSS alternate stylesheets may be referenced in the HTML but are not actually downloaded until they are needed and are therefore not included in the total page size.
Analysis and Recommendations

* TOTAL_HTML - Congratulations, the total number of HTML files on this page (including the main HTML file) is 1 which most browsers can multithread. Minimizing HTTP requests is key for web site optimization.
* TOTAL_OBJECTS - Warning! The total number of objects on this page is 15 - consider reducing this to a more reasonable number. Combine, refine, and optimize your external objects. Replace graphic rollovers with CSS rollovers to speed display and minimize HTTP requests.
* TOTAL_IMAGES - Caution. You have a moderate amount of images on this page (10 ). Consider using fewer images on the site or try reusing the same image in multiple pages to take advantage of caching.
* TOTAL_CSS - Congratulations, the total number of external CSS files on this page is 1 . Because external CSS files must be in the HEAD of your HTML document, they must load first before any BODY content displays. Although they are cached, CSS files slow down the initial display of your page.
* TOTAL_SIZE - Warning! The total size of this page is 202085 bytes, which will load in 40.48 seconds on a 56Kbps modem. Consider reducing total page size to less than 30K to achieve sub eight second response times on 56K connections. Pages over 100K exceed most attention thresholds at 56Kbps, even with feedback. Consider contacting us about our optimization services.
* TOTAL_SCRIPT - Caution. The total number of external script files on this page is 3 , consider reducing this to one or two. Combine, refine, and optimize your external script files. Ideally you should have one (or even embed scripts for high-traffic pages) on your pages.
* HTML_SIZE - Congratulations, the total size of this HTML file is 20200 bytes, which less than 20K. Assuming that you specify the HEIGHT and WIDTH of your images, this size allows your page to display content in well under 8 seconds, the average time users are willing to wait for a page to display without feedback.
* IMAGES_SIZE - Warning! The total size of your images is 111706 bytes, which is over 30K. Consider optimizing your images for size, combining them, and replacing graphic rollovers with CSS.
* SCRIPT_SIZE - Warning! The total size of your external scripts is 45750 bytes, which is over 8K. Consider optimizing your scripts for size, combining them, and using compression where appropriate for any scripts placed in the HEAD of your documents.
* CSS_SIZE - Warning! The total size of your external CSS is 24429 bytes, which is over 8K. Consider optimizing your CSS for size by eliminating whitespace, using shorthand notation, and combining multiple CSS files where appropriate.
* MULTIM_SIZE - Congratulations, the total size of all your external multimedia files is 0 bytes, which is less than 4K.

Copyright © 2002-2005 Web Site Optimization, LLC

###################################################################

Een paar statistieken die firefox me geeft met extensions.
  maandag 25 december 2006 @ 19:29:24 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736891
* MULTIM_SIZE - Congratulations, the total size of all your external multimedia files is 0 bytes, which is less than 4K.

Een compliment

Een compliment van software is okey ole ole

Ik ben bezig met zoeken naar mp3 met winamp.

Zometeen carnavalsmuziek
  maandag 25 december 2006 @ 19:35:02 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44736955
Voor het geval dat Danny Roodbol zich zorgen maakt even.

Ik click alsnog op banners.

Ik zie de banners niet meer maar af en toe click ik willekeurig op banners.

Danny Roodbol zegt nee tegen firefox maar ik zeg ja tegen firefox.

Ik installeer dus ook alles dat firefox aan te bieden heeft. En dat verdiend geen ban maar een pluim.

Ik zie de banners niet meer maar ik klik wel op een leeg grijs veld om te kijken wat ik tegenkom.

Net klikte ik op een leeg grijs veld in fok!silver en toen kreeg ik kinkFM in een nieuwe pagina. KINK FM klikte ik aan op een lege banner, en zometeen zet ik even KINK FM op. Ik wil de banners niet zien omdat ze geheugen in beslag nemen, alsnog klik ik iedere keer erop. Is dat niet dubbele winst Danny? De banner neemt geen geheugen in beslag en het stoort niet tijdens het fokken. Alsnog klik je erop als user en krijg je goede reclame waar je gebruik van maakt. Ik wil als kerstgroet tegen Danny Roodbol zeggen...." Say yes to firefox".

Dus Danny

Maak je niet druk

Dromenvanger klikt banners aan zonder banners te zien.

Over een tijdje als ik genoeg geld heb ga ik sowieso geld pompen in fok!.

Zoals ik al zei.

Users die weten hoe ze moeten posten krijgen 100 euro of 1000 euro per bericht.

En dan krijgen Kiteless, Xebrozius en Mostvaluable princess niets.

Totdat ze weten hoe ze moeten fokken.

Ik wil geen admin zijn maar zou het wel kunnen worden, maar ik ben liever investeerder in fok!.

Dat fok! eiland wil ik dus zeker gaan bouwen en kopen nog, in samenspraak met mede fokkers, modjes en admins.

En geloof maar dat deze jongen in staat is tot geld binnen slepen.

Vanaf de MAVO economie gestudeerd, toen HAVO toen MEAO en toen HEAO.

Ik begrijp alles en weet alles. En weet ik niet alles dan zorg ik wel dat ik alles te weten kom.

Iedere user van fok! kan stinkend rijk worden straks. En dat word je dus ook nog als fokker.

Net als de rest van de wereld.

Wie weet wordt iedereen wel een fokker straks
  maandag 25 december 2006 @ 20:02:11 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737300
Komt allemaal goed

Goed is niet goed genoeg.

Mirage wilde 1 jaar geleden een boerderij op het platteland, kan ze krijgen straks. Met schotel en al

Iedere fokker die dromen heeft krijgt zijn wens in vervulling

Je trekt aan de staart van dromenvanger die Python is, en dromenvanger maakt dromen waar.

Voor alle 6,6 miljard mensen

Nu 6,6 miljard.

Keren de overleden mensen terug dan is het nog een groter feest

Masters of hardcore staat op.
Ik zie dus wel een rode fok! boven staan met kerstmuts en zwarte rendieren. Het is niet allemaal weg.

De belasting op mijn interne geheugen wordt beperkt en dat is goed

Maar ik kan 1 ding garanderen nu.

Het worden platina tijden

Gouden tijden kregen we vroeger, we gaan voor platina nu.

Dit luie varken gaat eens het juiste werk verrichten maar dan is het hobby.

Als ik ga beleggen straks op de beurzen overal, dan beleg ik exact. Ik wil een stimulans voeren en de beurs omhoog gooien.

123.456 aandelen albert heyn en dan exact doorgaan.

De beurst programmeren tot een 90 graden hoek, of 66 graden hoek.

Een beurs die constant in een waterpasse rechte kaarslijn omhoog gaat

Zoals Gwen Stefani zegt.......

Egyptische platine tijden

Toetanchamon is still alive

Egypte staat voor rijkdom.

Ik was een keer in de koempel en was manisch. Ik vroeg aan Hein de zoon van Herman van...." Wat zochten ze in de mijnen".

Zegt Hein tegen mij...

" Het zwarte goud".

Ik van......

Dan moet je naar Egypte gaan, daar vind je het echte goud

24 karaats maximaal?

Of is het 48 of 69 karaats?

Hoeveel karaat is diamant?

Use the fucking google

maandag 25 december 2006 @ 20:16:57 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737533
Amerika heeft te maken met extreme droogte.

Ik kan ze regen geven maar dan moet Bush aftreden.

Ik kan Amerika een moderne Amerikaanse droom geven. Doen ze dat niet en blijven ze een 3e NAZi rijk dan laat ik Amerika uitbloeien tot 3e wereld land.

Ik geef ze regen wat ze willen.

Maar dan hebben ze te luisteren

Amerika kan krijgen wat het krijgen wilt.

Eerst moeten ze aan mijn wensen tegemoet komen.

Doet de politiek dat niet, dan maak ik van Amerika een nieuwe Sahara.

Ik schrijf met 10 vingers. met de pink druk ik op enter.

Pinkeltje maakt met zijn pink van Amerika een Sahara.

Bush mag mij nogmaals mailen op het volgende adres..

hunter.h4@gmail.com

Het wordt in 2007 en de jaren daarna de jaren van dromenvanger.

Dromenvanger gaat wereld-leider worden. De hele wereld gaat luisteren naar mij. Alles en iedereen. Omdat ik Koning ben. Altijd geweest en nu pas op dreef

Tot de oneindigheid.

Past Amerika zich niet aan, dan laat ik droogte los daar en een orkaan die het hele continent wegvaagt.

Het is aan Bush.

Een machtspel even.

Geeft Bush over en krijg ik Amerika, dan bleef ik Amerika het beste.

Zolang Bush en zijn aanhang nog daar met de skepter zwaait zullen ze slechte tijden zien.

Ik heb recht op de skepter van de hele wereld en het hele universum.

Return of the king

Ik ben dus de koning van de wereld. Vanaf het begin al geweest.

En op 29 jarige leeftijd ga ik mijn troon innemen.

Word ik 30 dan ga ik echt beginnen.

Niet alleen op deze wereld maar in het hele universum en de universums buiten ons universunm.

Geen Wilhelmus van Oranje Nassau.

Maar Danny Szlanina van Groene orde.

En geloof maar dat groen beter is.

Oranje kan ongelukken veroorzaken omdat iedereen voorrang heeft.

Heb je groen in het verkeer dan kun je veilig vol gas geven tot 666 KM per uur.

Groen is beter.

The futre is bright, the future is green.

And not oranje

Beatrix is een slavenhandelaar

De oranjes zijn altijd al slavenhandelaren geweest.

Dus dan moet je overschakelen op groen.

Groen boven

Green beret zoals op de commodre 64.

En wie weet is the matrix ook groen.

Weg met Bea en oranje.

Dromenvanger aan de top in Nederland
  maandag 25 december 2006 @ 20:23:55 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737630
Doet goed

Ik ben altijd een baas geweest. Baas van het complete systeem. En dan mag ik ook eens zeggen wat mijn plannen zijn.

Als ik beweer dat ik het systeem gemaakt heb dan is dat zo.

Alleen ga ik nu werk afronden.

Ze hebben me buiten spel proberen te zetten.

Ook Beatrix en Willem Alexander met zijn rotte gebit.

Ze hbben geprobeerd om mij kapot te maken.

Nu ben ik aan de beurt.

Ik zorg ervoor dat de Monarchie verdwijnt en dan is het een republiek. Met mij aan de macht.

Een wereldwijde republiek.

En dan schaf ik de monarchie dus af.

Geloof maar dat het me lukt.

Geert Wilders neem ik dus wel in diens en de leider van de SP ook.

Alle leiders die een hekel hebben aan de monarchie komen in Dienst.

En kerstmis wordt ook afgeschaft.

Het wordt altijd feest maar niet een speciaal feest.

Iedere dag feest of geen feest.

En zeker geen feest omdat een zwerver geboren is in een krib.

Jezus dus als zwerver
  maandag 25 december 2006 @ 20:25:34 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737643
Koninginngedag gaat verdwijnen dus.

Als er ooit een feest gevierd wordt voor een leider dan is dat ten name van mij.

Het feest van dromenvanger of het feest van Danny.

Wereldwijd.

Nu even weg
pi_44737665
Hallo Gandalf,

deze elf heeft al wat wijntjes teveel op
Was eind van de middag al begonnen met wijn drinken en had net de buurman hier even kletsen en terwijl ik naar zijn verhalen luisterde had ik niet in de gaten dat ik mijn wijntjes als limonade leegdronk

Beetje tipsy dus, maar nog wel in staat tot typen.

op je voorhoofd
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 20:31:07 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737722
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:27 schreef Mirage het volgende:
Hallo Gandalf,

deze elf heeft al wat wijntjes teveel op
Was eind van de middag al begonnen met wijn drinken en had net de buurman hier even kletsen en terwijl ik naar zijn verhalen luisterde had ik niet in de gaten dat ik mijn wijntjes als limonade leegdronk

Beetje tipsy dus, maar nog wel in staat tot typen.

op je voorhoofd
Tipsy

Moet kunnen met kerst

Ik ben niet volledig omdat ik het koningshuis wil aanpakken nu.

Toch even zeggen dat Gandalf dat lekkere Elfje eens flink wilt verwennen

Ik wil dat de oranjes ten einde komen en ik wil groen zien.

Oranje Nassau is niet alles.

Beatrix is een lelijke oude bejaarde

Dan heeft de EO het wel over die mooie Maxima.

Ik heb hele andere plannen

Rage against the machine staat op nu.

Mijn plannen zijn de hele wereld overnemen dus.

Ik begin bij Nederland en eindig in Tokyo.

Eerst zorgen dat Beatrix schaakmat wordt gezet.

Beatrix is de koningin in het schaakspel en ik ben de konining. Dus geen Willem rot gebit Alexander.

Heb ik het koningshuis schaakmat dan ga ik richting de rest

First things first

God is mijn rechter

Daar staat Danny voor.

Dus Danny gaat de wereld tot zich nemen
pi_44737741
aangezien ik niet zoveel met de zogenaamde " kerst" heb,
zal ik vanavond en morgen alvast het zogenaamde Dromenvanger feest vieren.

Dat lijkt mij een goed idee en heeft ongetwijfeld meer inhoud dan het tegenwoordige comerciele kerstgedoe.

" DANNY'S DROMENVANGERSFEEST" gevierd door Mirage met veel wijntjes
Sir Winston Churchill
pi_44737765
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tipsy

Moet kunnen met kerst

Ik ben niet volledig omdat ik het koningshuis wil aanpakken nu.

Ik wil dat de oranjes ten einde komen en ik wil groen zien.

Oranje Nassau is niet alles.

Beatrix is een lelijke oude bejaarde
pssst, laat de mensen leven zoals ze leven en zoals ze zijn...

wat jij moet doen als je van de oranjes af wil is een spuitbus kopen en heel nederland groen spuiten.
Vervolgens maak je het groen blijven door overal bomen te planten...bomen en struiken
Groen forever !!!
Sir Winston Churchill
pi_44737782
en zo worden de oranjes ook vanzelf ondergesneeuwd door al het groen

een mensvriendelijke manier om alles groen te maken.
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 20:35:32 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737808
  maandag 25 december 2006 @ 20:36:50 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737834
Ik weet soms niet veel te zeggen omdat ik op zoek ben naar mp3 op mijn computer

Rage against the machine - Know your enemy.

Nu even Beatrix met aanhang

Maar Mirage wil ik wel in de nek bijten even. Even proeven aan haar vlees. Even in haar nek bijten en dan richting beneden Zacht in de nek bijten dus, niet tot bloedens toe. Beatrix bijt ik tot bloedens toe, een mooie elf als Mirage wordt zacht gebetten

Beneden naar haar holy spot

Daar wil ik zijn even, even maar. 24 uur achter elkaar

pi_44737867
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet soms niet veel te zeggen omdat ik op zoek ben naar mp3 op mijn computer

Rage against the machine - Know your enemy.

Nu even Beatrix met aanhang

Maar Mirage wil ik wel in de nek bijten even. Even proeven aan haar vlees. Even in haar nek bijten en dan richting beneden

een klein hapje dan !
ik moet natuurlijk niet doodbloeden

naar beneden zou ik trouwens niet gaan... waarschijnlijk ben jij dan degene die gehapt gaat worden... er ligt een belgische herder tussen mijn benen...
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 20:39:12 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737881
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

een klein hapje dan !
ik moet natuurlijk niet doodbloeden

naar beneden zou ik trouwens niet gaan... waarschijnlijk ben jij dan degene die gehapt gaat worden... er ligt een belgische herder tussen mijn benen...
pi_44737895
groenendaeler eigenlijk

zo'n hond dus
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 20:41:21 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737917
http://www.youtube.com/watch?v=5LvwzanCLCo

Kijk hier eens na

Precies waar het over gaat in the truth.

Ik krijg kippenvel ervan.

De muziek van Rage against the machine samen met de leugens van Bush en het witte huis

Kippenvel over de hele rug dus

Geen tranen in de ogen maar het kan wel

Ik kan huilen als justice for all optreedt.

Dan ga ik huilen dus.

Tranen van bijdschap.

Luister eens en kijk naar de clip.

New World order dus.

America zeggen ze als New World order.

Laat mij hele ander plannen hebben

NAZI AMerica
pi_44737919

inmiddels is ze ietsjes groter
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 20:41:57 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737928
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:39 schreef Mirage het volgende:
groenendaeler eigenlijk

[afbeelding]

zo'n hond dus
Het is geen lassie?

Ik ga me even registreren bij youtube nu
pi_44737933
En geloof me.... ze weet die plekjes precies te vinden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 20:42:49 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44737942
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:41 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]

inmiddels is ze ietsjes groter
The woman in black

pi_44737967
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:42 schreef nokwanda het volgende:
En geloof me.... ze weet die plekjes precies te vinden

jaaaaaaa jij probeerde de natte plekken tussen je benen op haar af te schuiven he...

ik weet heus wel dat je gewoon zat te drijven op je stoel doordat ik in mijn korte rokje tegenover je ana tafel zat

het is dat je te ver weg was anders had je me 's nachts vast aangerand toen je naast me sliep.

Sir Winston Churchill
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 20:44:53 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44737985
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:17 schreef deedeetee het volgende:
En ik ga natuurlijk weer aan 't eind van een bijna dicht topic staan, kan niet missen.....

dus ff hiermee naar toe genomen :
[..]
Dank je wel DDT, voor jou en natuurlijk alle ouwehoertjes hier ook hele fijne feestdagen gewenst.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44738022
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:

Kijk hier eens na

De muziek van Rage against the machine samen met de leugens van Bush en het witte huis

Dan ga ik huilen dus.

Tranen van bijdschap.

New World order dus.

NAZI AMerica
ik heb het idd net bekeken

heftig
Sir Winston Churchill
pi_44738049
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

jaaaaaaa jij probeerde de natte plekken tussen je benen op haar af te schuiven he...

ik weet heus wel dat je gewoon zat te drijven op je stoel doordat ik in mijn korte rokje tegenover je ana tafel zat

het is dat je te ver weg was anders had je me 's nachts vast aangerand toen je naast me sliep.

Toen ik met jouw zoon op de bank zat met mijn benen opgetrokken stak ze telkens haar natte neus in mijn kruis

En toen je aan tafel zat in je korte rokje had ik alleen maar oog voor jouw kaarten.

Toen ik zo ver weg was in bed, heb jij MIJ niet aangerand omdat je het zielig zou vinden als ik de volgende dag met mijn kalkoenfiletje op fok zou staan
Je wil me wakker en willing, that's it
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 20:50:36 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738059
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

pi_44738065
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Toen ik met jouw zoon op de bank zat met mijn benen opgetrokken stak ze telkens haar natte neus in mijn kruis

En toen je aan tafel zat in je korte rokje had ik alleen maar oog voor jouw kaarten.

Toen ik zo ver weg was in bed, heb jij MIJ niet aangerand omdat je het zielig zou vinden als ik de volgende dag met mijn kalkoenfiletje op fok zou staan
Je wil me wakker en willing, that's it

......je hebt gelijk.. helemaal gelijk !

hoe verleidelijk die kalkoenflapjes van jouw ook zijn... ik kon het niet... ik wil graag een soppend vrouwtje die zich de volgende dag nog kan herinneren wat voor lekkers ik met d'r gedaan heb...
Sir Winston Churchill
pi_44738088
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

......je hebt gelijk.. helemaal gelijk !

hoe verleidelijk die kalkoenflapjes van jouw ook zijn... ik kon het niet... ik wil graag een soppend vrouwtje die zich de volgende dag nog kan herinneren wat voor lekkers ik met d'r gedaan heb...
heb jij mijn kalkoenflapjes dan bekeken?
weet ik helemaal niks van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738098
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

heb jij mijn kalkoenflapjes dan bekeken?
weet ik helemaal niks van
ik wist het.... na al die wijn begin ik teveel te praten......

Sir Winston Churchill
pi_44738100
en ik herinner me alles
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738107
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
en ik herinner me alles
Sir Winston Churchill
pi_44738135
je lag in bed, draaide je om je hoofd raakte het kussen en snurkte... precies zoals ik het gewend ben
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738154
alleen riep ik naar jou niet: heu, draait es om
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738158
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:55 schreef nokwanda het volgende:
je lag in bed, draaide je om je hoofd raakte het kussen en snurkte... precies zoals ik het gewend ben

heb je ook door gehad dat ik herhaaldelijk heb geluisterd of alles het nog deed bij jou ?
Sir Winston Churchill
pi_44738166
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
alleen riep ik naar jou niet: heu, draait es om
Sir Winston Churchill
pi_44738182
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

heb je ook door gehad dat ik herhaaldelijk heb geluisterd of alles het nog deed bij jou ?
een keer wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 20:59:30 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738198
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:

Kijk hier eens na

Dan ga ik huilen dus.

Tranen van bijdschap.

New World order dus.

NAZI AMerica
Als ik rage against the machine luister en zie krijg ik tranen in de ogen dus Hoe ze vechten tegen Justice. Of voor Justice.

Omdat een overwinning dichtbij is.

Mijn ogen worden nat.

Nu tijd voor wat nieuws

Feest in de tent
pi_44738214
feest...

DV en twee tipsy dames

Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 21:01:55 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738225
Bloem - Even aan mijn moeder vragen.

Mama ....Mag ik Mirage nemen samen met Nok erbij?

Een trio met Mirage en Nok

Hoogwaansinszmoed
  maandag 25 december 2006 @ 21:02:29 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738235
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:01 schreef Mirage het volgende:
feest...

DV en twee tipsy dames

Nu nog die 2 dames in mijn bed krijgen en dan is het dikke pret en geilerij

Hoe gaan we die trio doen?

Je hebt Mirage en Nokwanda en Dromenvanger.

Dromenvanger kijkt toe en komt pas later in actie?
pi_44738247
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

een joint, een warme deken en twee kussens will do
Sir Winston Churchill
pi_44738260
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hoe gaan we die trio doen?

Je hebt Mirage en Nokwanda en Dromenvanger.

Dromenvanger kijkt toe en komt pas later in actie?
Wow.... ik en tipsy en in een trio in bed belanden gaat niet echt samen geloof ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:04:43 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738271
Ik bestel even Nok en Mirage.

Even invoeren op mijn pc en ze liggen in mijn bed boven

Kan ik ze beiden proeven
  maandag 25 december 2006 @ 21:05:29 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738290
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wiet kan ik voor zorgen. Even naar de Capricorn gaan en top 44 gaan, rook ik zelf ook mee.

Heb je al eens top 44 gehad?
pi_44738299
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

sorry... ik geloof dat een joint niet dat effect op me heeft. Heeft weer heeeeel andere effecten. Daarvan wordt die arme DV alleen maar totaal uitgeplozen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:06:20 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738300
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wow.... ik en tipsy en in een trio in bed belanden gaat niet echt samen geloof ik
Waarom niet?????

Je laat je gewoon verwennen door Mirage en mij.

Jij mag best bewusteloos gaan, doen Mirage en dromenvanger het werk.

Je hoeft dus echt niet bij positieven te zijn
pi_44738321
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wiet kan ik voor zorgen. Even naar de Capricorn gaan en top 44 gaan, rook ik zelf ook mee.

Heb je al eens top 44 gehad?
nee, maar als jij me dat voorschoteld zal het prima spul zijn

een triootje met DV
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 21:07:22 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738326
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

sorry... ik geloof dat een joint niet dat effect op me heeft. Heeft weer heeeeel andere effecten. Daarvan wordt die arme DV alleen maar totaal uitgeplozen.
Ik heb genoeg energy dus kom maar op jullie 2

Wanneer spreken we af met z'n drietjes???????

Ergens in een hotel of huis
pi_44738329
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom niet?????

Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 21:08:30 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738348
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

nee, maar als jij me dat voorschoteld zal het prima spul zijn

een triootje met DV
Top 44 is lekker spul

Kom maar op Mirage en Nok.

Bouwen we een feestje straks.

Wanneer?????

Komt wel vanzelf naar voren.

Met z'n drie een feest voor 1001101001010101.

Het ene orgasme na het andere
pi_44738356
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom niet?????

ja daaag, wil er wel wat van merken he.
de volgende dag een kater hebben en niet meer weten wat en hoe en wel een kleffe warme troep aantreffen... nee dank je feestelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:09:13 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738359
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

Even weg even weg.

Even weg.

maandag 25 december 2006 @ 21:11:06 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738393
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja daaag, wil er wel wat van merken he.
de volgende dag een kater hebben en niet meer weten wat en hoe en wel een kleffe warme troep aantreffen... nee dank je feestelijk.
Dan moet je niet zo snel zuipen

Mirage en ik kunnen wel whisky over je heengooien natuurlijk.

Maar als jij alle whisky op gaat zuipen en niet eens je eigen orgasme gaat beleven, dan is dat ook je eigen schuld Nokje.

Ben ik met Mirage moeite aan het doen om jou tot het plafond te krijgen en dan maak jij het niet mee

Je moet geen whisky van 55 % in een keer leegzuipen lieve Nok

Laten we het samen als trio leegzuipen.

pi_44738399
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik heb genoeg energy dus kom maar op jullie 2

Wanneer spreken we af met z'n drietjes???????

Ergens in een hotel of huis
zoals ik al zei heeft een joint een ander effect op me
Dan valt er niks meer met me te beginnen en krijg je dingen te horen die je niet wil weten. of wel, maar niet op dat moment.
Voorlopig doe ik dat eens even mooi niet meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:12:11 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738413
Wanneer spreken we af

Nu

Vanavond?

Maar via meditatie is niet genoeg.

Ik wil vrouwelijk vlees proeven en stampen
  maandag 25 december 2006 @ 21:13:04 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738429
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

zoals ik al zei heeft een joint een ander effect op me
Dan valt er niks meer met me te beginnen en krijg je dingen te horen die je niet wil weten. of wel, maar niet op dat moment.
Voorlopig doe ik dat eens even mooi niet meer.
Verstandig

Ik wil het wel nog eens proberen. Maar niet nu.

Even Palm bier halen.

Ik heb zin om pussy te eten

Mirage en dromenvanger die samen pussy van Nok eten
pi_44738453
Goede avond allemaal

Hij gaat weer lekker he
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44738458
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dan moet je niet zo snel zuipen

Mirage en ik kunnen wel whisky over je heengooien natuurlijk.

Maar als jij alle whisky op gaat zuipen en niet eens je eigen orgasme gaat beleven, dan is dat ook je eigen schuld Nokje.

Ben ik met Mirage moeite aan het doen om jou tot het plafond te krijgen en dan maak jij het niet mee

Je moet geen whisky van 55 % in een keer leegzuipen lieve Nok

Laten we het samen als trio leegzuipen.

ik zuip nooit tot ik dronken word. Ik zuip omdat ik het drankje lekker vind en als ik aangeschoten raak stop ik.
Ik ben nuchter veel gekker en leuker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738474
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goede avond allemaal

Hij gaat weer lekker he
haaaaaai
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:15:35 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738483
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik zuip nooit tot ik dronken word. Ik zuip omdat ik het drankje lekker vind en als ik aangeschoten raak stop ik.
Ik ben nuchter veel gekker en leuker
En geiler ?
  maandag 25 december 2006 @ 21:16:29 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738500
quote:
Goede avond allemaal

Hij gaat weer lekker he
Jij wilt ook meedoen zeker

Geef maar toe

Een grote truth orgie.

Ga maar vast liggen vanavond, in onze dromen komen we elkaar tegen.

1e kerstavond staat voor een grote orgie.

We gaan elkaar allemaal een natte droom bezorgen.

Man & vourw.
pi_44738501
quote:
Goede avond allemaal

Hij gaat weer lekker he

goedenavond Lilith
Sir Winston Churchill
pi_44738514
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En geiler ?
nou.. rode wijn mij iig wel
Sir Winston Churchill
pi_44738542
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jij wilt ook meedoen zeker

Geef maar toe

Een grote truth orgie.

Ga maar vast liggen vanavond, in onze dromen komen we elkaar tegen.
Orgie

Waar

voor iedereen
pi_44738544
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Verstandig

Ik wil het wel nog eens proberen. Maar niet nu.

Even Palm bier halen.

Ik heb zin om pussy te eten

Mirage en dromenvanger die samen pussy van Nok eten
Ik mag hopen dat je een grapje maakt. stay off my pussy
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:18:47 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738547
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

nou.. rode wijn mij iig wel
Ik palm bier.

Rode wijn werkt bij jou?

Bij mij whisky en bier
pi_44738570
Een fles Bailey's doet bij mij ook wonderen
  maandag 25 december 2006 @ 21:20:06 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738574
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Orgie

Waar

voor iedereen

Vanavond tijdens onze dromen rond 04:00 gaan we neuken.

Ik neem Mirage en na 1 seconde schakel ik over op Nok en dan ga ik naar LW en zo worden onze dromen 1 groot orgasme zonder dat je sperma moet krabben van je bed
pi_44738585
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En geiler ?
ja, ook al.
Maar ik kan liefde en seks niet loskoppelen tot dusver. Dus ik ben bang dat het met mij en orgies niks wordt

en als ik geil ben pak ik tarzan wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:20:42 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738590
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een fles Bailey's doet bij mij ook wonderen
Ik heb zin om jou op te tillen nu

Even jou op tilen
pi_44738591
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je een grapje maakt. stay off my pussy
maar lieverd...
maak je geen zorgen... die pussy's van jou kunnen zichzelf heel goed redden... die rennen gewon de achterdeur uit of krabben de ogen uit... je hoeft je pas zorgen te gaan maken als hij over je kalkoen begint

Sir Winston Churchill
pi_44738599
we maken er gewoon een kinderboerij van

Sir Winston Churchill
pi_44738600
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

maar lieverd...
maak je geen zorgen... die pussy's van jou kunnen zichzelf heel goed redden... die rennen gewon de achterdeur uit of krabben de ogen uit... je hoeft je pas zorgen te gaan maken als hij over je kalkoen begint

ssssssstttt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:21:57 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738611
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, ook al.
Maar ik kan liefde en seks niet loskoppelen tot dusver. Dus ik ben bang dat het met mij en orgies niks wordt

en als ik geil ben pak ik tarzan wel
Tarzan

Liefde en seks is als persoonlijk en zakelijk.

Laten we eens een zakelijke orige vieren.

Persoonlijk weg, lekker zakelijk.

En dan tover ik mijne om tot 44 Cm en krijg jij een tarzan van echt vlees

17 CM nu.

Nok vraagt om Tarzan van 44 of 66 of 99 Cm.

Dromenvanger zegt Abra Cadabra en Nok krijgt 99 CM.

Echt vlees. In haar .......diep van binnen
  maandag 25 december 2006 @ 21:22:17 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738616
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:21 schreef Mirage het volgende:
we maken er gewoon een kinderboerij van

[afbeelding]
pi_44738624
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik neem Mirage en na 1 seconde schakel ik over op Nok en dan ga ik naar LW en zo worden onze dromen 1 groot orgasme zonder dat je sperma moet krabben van je bed
is het bij jou zo sterk ingedikt dat je het van het bed moet krabben dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738633
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

na 1 seconde al ....

ik mag toch hopen dat ik ook aan mijn trekken mag komen....

of doen we alleen dienst om jouw aan je trekken te laten komen ?

Sir Winston Churchill
pi_44738639
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tarzan

Liefde en seks is als persoonlijk en zakelijk.

Laten we eens een zakelijke orige vieren.

Persoonlijk weg, lekker zakelijk.

En dan tover ik mijne om tot 44 Cm en krijg jij een tarzan van echt vlees
als ik het zakelijk moet zien dan moet er toch een flinke geldelijke transactie volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:24:27 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738652
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

is het bij jou zo sterk ingedikt dat je het van het bed moet krabben dan?
vanavond ga ik verschonen, maar ik gebruik een grijze sok om op te vangen
pi_44738680
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:24 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

vanavond ga ik verschonen, maar ik gebruik een grijze sok om op te vangen
waarom een grijze?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:25:55 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738684
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef Mirage het volgende:

[..]

na 1 seconde al ....

ik mag toch hopen dat ik ook aan mijn trekken mag komen....

of doen we alleen dienst om jouw aan je trekken te laten komen ?

Wij gaan even 10 uur samen zijn.

1 seconde was bedoeld om aan te geven als je haast heb. Wil je alle vrouwen neuken als man dan moet je in 1 seconde klaar zijn, voor vrouwen geldt die 1 seconde limiet ook.

Maar als ik met jou samen ben, wil ik 1000000 jaren neuken

Een orgasme dat 100000000000000000000000000000 jaar duurt.
  maandag 25 december 2006 @ 21:27:17 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738711
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

waarom een grijze?
Omdat wit niet aanwezig is

Nee, grijs is de sok.

Waarom wit?

Papieren zakdoekjes ook vaker.

Maar is het een sok dan is het een geitenwollen sok.

Ik zie ook vaker een striptease voor ogen in bed.

Even roken en weg
pi_44738717
joa, met een vleestarzan van 44 cm kick ik je inderdaad binnen een seconde al weg. Da's geen pik maar een moordwapen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738740
ow, sexy, een geitenwollensok
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:28:41 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738753
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

als ik het zakelijk moet zien dan moet er toch een flinke geldelijke transactie volgen
Ik betaal jou 10 miljoen euro en Mirage 10 miljoen euro.

En dan wil ik jullie 10 weken in bed zien.

En dan wil ik dat jullie doen wat ik vraag.

Is 10 miljoen niet genoeg dan bied ik 20 miljoen of 30 miloen of 10101010 miljoen.
pi_44738768
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:27 schreef nokwanda het volgende:
joa, met een vleestarzan van 44 cm kick ik je inderdaad binnen een seconde al weg. Da's geen pik maar een moordwapen

hij zou er via je slokdarm weer uitkomen !
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 21:29:14 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738771
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Get used to it
pi_44738788
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef Mirage het volgende:

[..]

bij mij wel ja. Voor hem dubbele pret dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 december 2006 @ 21:30:43 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44738789
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waarom geen Tarzan van 10 meter die door je hele lichaam gaat.

Een grote lul die in je kut naar binnen komt en gaat stoten en je wordt helemaal uitgehold.

Mirage is 1,90 meter.

De lul is 10 meter.

En de lul is 10 meter dik.

De lul neukt Mirage door midden

Das pas uitwonen

Spuit de lul sperma, dan spuigt Mirage sperma in haar glas bier of koffie.

Of melk.

Nu even naar buiten
pi_44738835
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Get used to it
nou, wat een gewenning...een keer en ik ben gewoon morsdood.
weet je hoe klein ik ben, man?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44738880
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom geen Tarzan van 10 meter die door je hele lichaam gaat.

Een grote lul die in je kut naar binnen komt en gaat stoten en je wordt helemaal uitgehold.

Mirage is 1,90 meter.

De lul is 10 meter.

En de lul is 10 meter dik.

De lul neukt Mirage door midden

Das pas uitwonen

Spuit de lul sperma, dan spuigt Mirage sperma in haar glas bier of koffie.

Of melk.

Nu even naar buiten
lieverd... als je fun wilt hebben moet je ervoor zorgen dat de persoon met wie je die fun beleefd het overleefd... dan kan je het nog eens overdoen.

Als je alle dames meteen in stukken wilt rijten dan is de fun er snel af denk ik en zijn in no time de dames " op"...

geen vrouwen meer op de wereld....

lief, voorzichtig af en toe heerlijk ruw met elkaar.. maar immer letten op elkaars gezondheid

en nu nog een wijntje
Sir Winston Churchill
pi_44738964
zeg dreamy.....
ben jij maagd of heb jij al dames in je bed verwelkomt ?
En als dat zo is.. hoeveel dan ?

Ikzelf realiseer mij steeds meer, dat hoe "vrij" ik ook over kan komen, ik best een kuis tutje ben.
De mannen die ik in mijn bed heb verwelkomd zijn op 1 hand te tellen en dan hou je nog steeds vingers over
Sir Winston Churchill
  maandag 25 december 2006 @ 21:44:30 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44739008
Mirage

Ik ga offline nu

Ik geef morgen antwoord.

Morgen is 2e heilige dag.

Ik ben maagd ja.

En ik ben grof soms maar goed, is dat erg?

Ik ga tv kijken nu.

Kuis kutje

Je moet in de titty twister gaan werken waar ze de lekkerste pussy's in de aanbieding hebben.

Ik ben weg nu

Indiana Jones kijken

Tot morgen
pi_44739047
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage

Ik ga offline nu

Ik geef morgen antwoord.

Morgen is 2e heilige dag.

Ik ben maagd ja.

En ik ben grof soms maar goed, is dat erg?

Ik ga tv kijken nu.

Kuis kutje

Je moet in de titty twister gaan werken waar ze de lekkerste pussy's in de aanbieding hebben.

Ik ben weg nu

Indiana Jones kijken

Tot morgen
veel plezier dromenvanger !!!

Dank je wel voor je antwoord

Love ya ! just the way you are
Sir Winston Churchill
pi_44739111
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:41 schreef Mirage het volgende:
zeg dreamy.....
ben jij maagd of heb jij al dames in je bed verwelkomt ?
En als dat zo is.. hoeveel dan ?

Ikzelf realiseer mij steeds meer, dat hoe "vrij" ik ook over kan komen, ik best een kuis tutje ben.
De mannen die ik in mijn bed heb verwelkomd zijn op 1 hand te tellen en dan hou je nog steeds vingers over
en ik ben een kuise trut geworden omdat ik al teveel gerotzooid heb in mijn leven
Dingen lopen gewoon zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44740457
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:05 schreef Normalneo het volgende:
zeker niet voor mannen die dingen

@ nokwanda..ik moest gisteren nog denken aan onze heerlijke "wiskey-proeverij" in de pub.. toen ik over straat liep in Tilburg

uiteindelijk geproost met een rum-cola in mijn hand fijne dagen iig nokje

@deedeetee, en draculettetje jullie ook hele fijne dagen..DV jij ook natuurlijk en Bastard, Sararaats en de rest van de "locals"
ghehehe....ik liep ook over straat in Tilburg
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44740631
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef deedeetee het volgende:

en

Moderator maandag 25 december 2006 @ 23:29:20 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44741048
Is het weer veilig om binnen te komen?
pi_44741070
quote:
Op maandag 25 december 2006 23:29 schreef senesta het volgende:
Is het weer veilig om binnen te komen?
was het ooit onveilig dan? Er zitten minstens twee schermen tussen hoor

en heb je al die tijd voor de deur staan wachten en door het slot gekeken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 23:32:24 #144
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44741099
quote:
Op maandag 25 december 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

was het ooit onveilig dan? Er zitten minstens twee schermen tussen hoor

Tja veel veiliger kan het ook niet he?
pi_44741134
quote:
Op maandag 25 december 2006 23:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja veel veiliger kan het ook niet he?
nou... je kunt nog een rubber scherm over je scherm heen trekken tegen het spatten
en verder zie mijn toevoeging aan de vorige post
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 25 december 2006 @ 23:34:21 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44741143
quote:
Op maandag 25 december 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en heb je al die tijd voor de deur staan wachten en door het slot gekeken?
Kinky he?

Nee hoor, was even aan het rondlezen op fok!
Maar behalve het gratietopic is het best rustig.
pi_44741222
quote:
Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Kinky he?

Nee hoor, was even aan het rondlezen op fok!
Maar behalve het gratietopic is het best rustig.
ja, behoorlijk ja. Zit meer kinkyness in jou dan je op het eerste gezicht zou vermoeden.:D

Heb hier net even lekker een uurtje bank gehangen. Heerlijk bijna in slaap vallen op de bank tegen elkaar aan.
LOTR kijken. Alleen kan ik geen film fatsoenlijk uitkijken zonder in slaap te vallen of andere dingen te willen doen.
Straks naar de bioscoop geweest. Dat was eigenlijk al meer dan genoeg film.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 december 2006 @ 04:03:55 #148
161974 starbliss
radio blackhole
pi_44745313
het verhaal heeft nooit een einde gekend
pi_44745480
waar is de slaap als je die toch wel nodig hebt......
pfff morgen (hi hi vandaag) wordt zo toch wel wat moeilijk, gelukkig komt de zoessie (zo rond 14.00 uur ofzo toch?) blijf ik morgen ochtend wel slapen...

even bijkomen van alle sex hier weer op het forum
pi_44745747
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 05:31 schreef draculettetje het volgende:
waar is de slaap als je die toch wel nodig hebt......
pfff morgen (hi hi vandaag) wordt zo toch wel wat moeilijk, gelukkig komt de zoessie (zo rond 14.00 uur ofzo toch?) blijf ik morgen ochtend wel slapen...

even bijkomen van alle sex hier weer op het forum
en nu lig je waarschijnlijk lekker te slapen.
Hoop dat je geen rare dromen kreeg van wat je hier allemaal las.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 08:55:22 #151
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44745760
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 04:03 schreef starbliss het volgende:
het verhaal heeft nooit een einde gekend
Gisteren viel steeds de verbinding weg, ik weet niet of het FOK! of mijn laptop was maar kon er een poosje niet meer bij.

Goedemorgen allemaal!
pi_44745767
Goeiemorgen. Bij mij deed even allleen fok het niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 09:01:00 #153
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44745774
Dan lag het aan FOK! dus.
Ik heb niet het gevoel alsof ik een lekker nachtje gemaakt heb, ik zou zo weer kunnen slapen denk ik.
Maar goed, we zijn op, ik ga zo een lekker ontbijtje maken, mijn wederhelft is ook al wakker ondertussen.
pi_44745820
Niet lekker geslapen maar wel weg geweest?

Had ik ook. veel dromen. Ik was op weg op vakantie maar had geen idee hoe ik naar het vliegveld moest komen. Ik had mijn paspoort en mijn geld en koffers, maar de persoon die me naar het vliegveld zou brengen liet me zitten toen ik onderweg een tosti wilde eten.

Werd net wakker gemaakt door het piepbeest dat aan mijn deur krabbelde en piepte dat ze erin wilde. Eenmaal binnen stond ze erop haar snorharen telkens in mijn neus te proppen en een gevecht met mijn haar op het kussen (en mijn hoofd natuurlijk) aan te gaan. brrrrr, ook goeiemorgen. kattenboutjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44745824
Starbliss, wat bedoelde je eigenlijk met: het verhaal heeft nooit een einde gekend?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44745904
zoooooo ik verhuis nog even van de bank naar mn bedje

hi hi nok nee hoor geen rare dromen gehad, kan het hebben!!!

ow en de zoessie mooie troll dingen me = jelouse ofzoiets
pi_44745928
ik dacht al; wat klopt er niet in dit verhaal. Na mij een paar keer gesproken te hebben schrik je doorgaans niet meer zo gauw, en als je erg schrikachtig bent begin je niet eens aan met mij praten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44745945
En ik is weer wakker
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:25:34 #159
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44746110
morgen mensen
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:30:09 #160
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44746154
gisteren echt een gezellige avond gehad zelfs een traantje los moeten laten..sjonge jongen..wat ben ik egoistisch geweest..voor zo lang..haatdragend af en toe..en zo zelfingenomen..vooral tegenover mijn vader..terwijl hij zo'n goede kerel is en het zo goed bedoelt! Nou ik heb iig de rest van mijn leven nog om dat goed te maken..! en gelukkig maar want er is niet liever wat ik zou willen doen als alle zorgen die ik heb veroorzaakt weer te stoppen..zodat hun(mijn ouders) kunnen zeggen. We hebben ons best gedaan en het is gelukt..het is echt een vent geworden

voor mij is het nu al duidelijk: er was geen kerst zoals deze
pi_44747431
Wat mooi dat deze kerst zo'n grote betekenis of waarde voor jouw heeft gekregen normalneo.

......... nokwanda !!!!!!

het is hier in iederg eval niet stil !!!

Sir Winston Churchill
pi_44747488
helleuh

ik heb weer fantastisch gedroomd en heb het zelfs opgeschreven
Werewolf
pi_44747491
de kinderen zijn er erg blij mee (R keek mij aan en is maar even naar boven gelopen )

Ik (met wat hulp van Brian en Merlyn) legde Aiden zijn cadeautje uitgepakt in de hoek van de box.
in no time had Aiden hem te pakken en hij ligt nu heerlijk te "schudden"

Merlyn en Brian zitten tegen elkaar op te blazen en lopen als de rattenvanger vna hamelen door het huis

dank je wel
Sir Winston Churchill
pi_44747525
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:
Wat mooi dat deze kerst zo'n grote betekenis of waarde voor jouw heeft gekregen normalneo.

......... nokwanda !!!!!!

het is hier in iederg eval niet stil !!!

ik vond dat jullie een nieuwe wekker nodig hadden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44747542
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:06 schreef Mirage het volgende:
de kinderen zijn er erg blij mee (R keek mij aan en is maar even naar boven gelopen )

Ik (met wat hulp van Brian en Merlyn) legde Aiden zijn cadeautje uitgepakt in de hoek van de box.
in no time had Aiden hem te pakken en hij ligt nu heerlijk te "schudden"

Merlyn en Brian zitten tegen elkaar op te blazen en lopen als de rattenvanger vna hamelen door het huis

dank je wel
Niets leukers dan kinderen voor ouders onmoooogelijke cadeautjes te geven. Zoals ik al zei...wees blij dat het geen hamertje tik was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44747691
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niets leukers dan kinderen voor ouders onmoooogelijke cadeautjes te geven. Zoals ik al zei...wees blij dat het geen hamertje tik was
R zijn eerste reactie was....

" ......oke..................... Joel krijgt dus een drumstel voor zijn verjaardag"

DUS JOEL !!! BIJ DEZE !!

Zoek er maar vast 1 uit
Sir Winston Churchill
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 12:17:04 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44747708
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:30 schreef Normalneo het volgende:
gisteren echt een gezellige avond gehad zelfs een traantje los moeten laten..sjonge jongen..wat ben ik egoistisch geweest..voor zo lang..haatdragend af en toe..en zo zelfingenomen..vooral tegenover mijn vader..terwijl hij zo'n goede kerel is en het zo goed bedoelt! Nou ik heb iig de rest van mijn leven nog om dat goed te maken..! en gelukkig maar want er is niet liever wat ik zou willen doen als alle zorgen die ik heb veroorzaakt weer te stoppen..zodat hun(mijn ouders) kunnen zeggen. We hebben ons best gedaan en het is gelukt..het is echt een vent geworden

voor mij is het nu al duidelijk: er was geen kerst zoals deze
Wat mooi
pi_44747757
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

R zijn eerste reactie was....

" ......oke..................... Joel krijgt dus een drumstel voor zijn verjaardag"

DUS JOEL !!! BIJ DEZE !!

Zoek er maar vast 1 uit
Daar heb je voornamelijk de buren mee.
Ik zal het doorgeven aan Joel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44747776
ow... hij zegt: lijkt me vet

en btw... hij drumt best goed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44748837
zo ik ook weer wakker....
nog meer cadeautjes gegeven lees ik al wel weer! leuk!

@nok, volgens mij had ik niet echt keus...... jij belde als eeste ha ha ha
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:41:04 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44748854

Goede morgen

Fok! hapert aan alle kanten dus ik ga even wachten totdat het beter gaat met opvragen van pagina's en invoeren.

Gisteren liet ik me even gaan Maar goed, dat mag toch wel eens of niet? Ik zit echt niet met broek naar beneden achter mijn scherm om dat moment Tis ook bedoeld als ouwehoer grap

Nu even koffie drinken en wachten totdat foK! weer sneller draait.

De hele lay-out hier ligt door elkaar heen op dit moment

Ik was om 13:20 pas wakker. Meteen even alle lege flessen water opgeruimd want ik wil niet slapen tussen rotzooi.

Mirage en Nokje

Ik ga die praat niet iedere keer uitslaan, tis dat jullie ook zo bezig waren

Nu even naar buiten en koffie drinken. Hopelijk dat fok! het zometeen weer.
pi_44748919
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:39 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ook weer wakker....
nog meer cadeautjes gegeven lees ik al wel weer! leuk!

@nok, volgens mij had ik niet echt keus...... jij belde als eeste ha ha ha
ow ja, da's waar ook.
maar daarna had je wel keus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44748939
DV... zolang je maar niet met je broek op je knieen zit te fappen dan is het prima.
Ben allergisch voor internetfappers
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:47:55 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44748954
36 errors geeft firefox aan als ik mijn profiel wil veranderen.

Waar die errors zitten?

Ik ben even naar buiten

Vannacht gedroomd over het universum en dat alles gaat verdwijnen en nog meer. Droomde ook dat ik aan het posten was op fok!.

Vrienden, ik ben aangekomen, ik ben gekomen met een belangrijke boodschap

Toen ik opstond was ik bang dat overal op fok! berichten van mij stonden.

Stel je eens voor je kunt vanuit je dromen posten hier.

dinsdag 26 december 2006 @ 13:49:09 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44748973
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:46 schreef nokwanda het volgende:
DV... zolang je maar niet met je broek op je knieen zit te fappen dan is het prima.
Ben allergisch voor internetfappers
Dat doe ik dus zeker niet. En zeker niet openbaar op fok!.

Het was als geintje bedoeld ook.

Dat fappen doe ik wel elders als ik behoefte heb eraan, en zoveel behoefte heb ik niet daaraan. Heb het druk druk druk

Maak je dus maar niet druk

Prettige 2e kerstdag

Even wat anders doen nu.

Ik ga weer 1001 richtingen op
pi_44749184
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ow ja, da's waar ook.
maar daarna had je wel keus
ow ja da's waar ook....
nou ja dan maar zo laten ha ha ha
pi_44749207
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:03 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow ja da's waar ook....
nou ja dan maar zo laten ha ha ha
nee toch? het wordt nog enger hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44749213
en ik heb nu ook een webcam. Gewonnen in de bioscoop gister
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:15:14 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44749361
Ik heb ooit een webcam gehad maar die beviel niet, misschien dat ik ooit als ik op zolder zit overal cams ga ophangen, een soort big brother zolder en dan op mijn website mensen laten zien hoe dromenvanger als een raket aan het typen is en nog meer.

Bier drinken wilde ik zeggen maar ik heb geen zin meer in bier, soms lijkt het alsof ik finaal ben tegen gedronken.

Kerstgratie is verleend aan de modjes en users van toen. Hopelijk keren een paar terug want er zaten leuke users tussen.

Andre Hazes staat op nu

Over die webcams ophangen, een soort experiment is dat, maar ik weet het niet. Ik heb liever privacy maar het zou me niet veel uitmaken van de ene kant.

Maar goed, dat weet ik niet

Wat weet ik wel? Ik weet niets.

Weet alleen dat ik tijdens het slapen informatie krijg over het einde van alles. Dat er toch een einde gaat komen aan een bepaald iets. Universum of niet, ik weet het niet. Stoffelijke lichaam

Een andere vorm van bestaan.

Als ik nu in mijn bovenbeen knijp dan voel ik geen botten

Ik bedoel, ik heb geen last van mijn lichaam nu.

Alleen jeuk van shampoo met teveel zeep.

Maar last van het lichaam nog altijd, in principe zou ik dus echt onzichtbaar willen zijn en alsnog te zien zijn.

Niet eens onzichtbaar maar een andere vorm van bestaan dus, organen Zodra je te maken hebt met organen is het niet in orde. Botten ook. Maar dat heb ik al gezegd dus ik ga niet herhalen meer.

Ik heb al gezegd dat ik onder de scanner wil.

Vannacht ook gedroomd over een ID kaart met allemaal codes en I en O en nog meer, bij de Hema was ik en toen moest ik die kaart laten zien en toen vroeg ik waar die getallen en letters voor staan.

Toen zeiden ze dat ik dat zelf moest uitzoeken. Maar ze vroegen me of ik een sfeer kaars wilde kopen daar, ik koop vaker van die dikke kaarsen die ik opsteek met grote vlam

Had een paar euro en daar moest ik het mee doen.

Ik wil de lotto winnen maar dat wilt iedereen, toch denk ik altijd heel sterk dat ik de lotto juist invul en dat ik de staatsloterij win omdat ik eindcijfer 4 pak half lot. En dan heeft mijn oma als lot mijn studentennummer van de heao erin zitten. En mijn vader heb ik eindcijfer 1 gekocht en mijn broer 2.

En dan vul ik 3 rijtjes lotto in en dan neem ik de 3 en de 4 en de 44 en 12 en 44 en 15 en nog meer.

In rijtje 1 neem ik de 3 die ik wegstreep of aanvink. En in rijtje 2 neem ik de 4 en dan kan ik in rijtje 3 de 6 of de 5 nemen als eerste cijfer.

Zo probeer ik dus de lotto in te vullen.

En dan hoop ik dus echt een keer op de jackpot. Ik wil beleggen op de beurs vanuit deze kamer en ik wil veel meer met geld gaan doen. Ik wil geld binnen slepen en uitgeven door te investeren en ga zo door.

Met geld spelen is leuk

Maar dan moet je wel een start kapitaal hebben en dat is dus door de lotto juist in te vullen. Lenen is geen goede manier

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-12-2006 14:31:27 ]
pi_44749553
Heb altijd een hekel gehad aan cams. Had er daarom ook gewoon geen.
Soms is het wel leuk, iemand van ver weg weer eens kunnen zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:33:52 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44749605
Inderdaad als je met familie bent en jij woont in Nederland en zij wonen in Zwitserland of verder weg.

Kun je elkaar toch in beeld zien alsof je toch een beetje dicht bij elkaar bent.

Cammen met vreemde mensen zegt me niets, ik voel me dus ook bekeken als ik de cam recht op mijn gezicht heb staan.

Daarom op zolder misschien de cams hoog aan het plafond hangen ooit. En dan zorgen dat ze niet kunnen inzoomen op mijn gezicht. Dat je me wel ziet bewegen door de ruimte op zolder maar niet dat je kunt inzoomen.

Ik wil niet graag ingezoomd worden

Even haren afspoelen nu, ik ga niet met jeuk rondlopen dus ik ga ff met de kop onder de koude kraan.

Ik ga voortaan douche gel zonder zeep kopen en ook shampoo zonder zeep. Ben allergisch voor zeep dus ik wil ook wasmiddel zonder zeep.

In de film the fightclub zijn ze dus ook fel tegen zeep en ook fel tegen Ikea.

Geweldige film, aanrader!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-12-2006 14:41:07 ]
pi_44749662
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad als je met familie bent en jij woont in Nederland en zij wonen in Zwitserland of verder weg.

Kun je elkaar toch in beeld zien alsof je toch een beetje dicht bij elkaar bent.

Cammen met vreemde mensen zegt me niets, ik voel me dus ook bekeken als ik de cam recht op mijn gezicht heb staan.

Daarom op zolder misschien de cams hoog aan het plafond hangen ooit. En dan zorgen dat ze niet kunnen inzoomen op mijn gezicht. Dat je me wel ziet bewegen door de ruimte op zolder maar niet dat je kunt inzoomen.

Ik wil niet graag ingezoomd worden

Even haren afspoelen nu, ik ga niet met jeuk rondlopen dus ik ga ff met de kop onder de koude kraan.

Ik ga voortaan douche gel zonder zeep kopen en ook shampoo zonder zeep. Ben allergisch voor zeep dus ik wil ook wasmiddel zonder zeep.
tip !

babyshampoo en wasgels.

Doen het hier super... ik gebruik het zelf op de edele delen (als dames daar zeepproducten gebruiken hebben ze ene grote kans op schimmelinfecties e.d. ) en dat gaat prima
pi_44749709
is FOK! bij jullie ook zo traag ??
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:46:56 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44749759
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef an_archist het volgende:

[..]

tip !

babyshampoo en wasgels.

Doen het hier super... ik gebruik het zelf op de edele delen (als dames daar zeepproducten gebruiken hebben ze ene grote kans op schimmelinfecties e.d. ) en dat gaat prima
Toch eens proberen inderdaad

Sanex gebruikte ik vroeger vaker, dermatalogisch nog wat getest maar ook daar kreeg ik jeuk van aan mijn huid.

Wie weet eens bij DA langs gaan.

Aftershave heb je nog en scheermschuim om je gezicht mee te scheren. Nivea misschien toch gebruiken weer, nu gebruik ik FA en dat spul dat bijt gewoon in je gezicht. Het ruikt dan wel fris maar ik merk na het opdoen van dat spul dat mijn huid kapot gemaakt wordt.

Hugo Boss heeft ook aftershave, maar dat zal ik dus nooit in mijn leven gaan gebruiken. Die aftershave van de eau de toillet fabrikanten. Volgens mij heb ik dan een hoofd dat helemaal rood is van de irritatie.

Baby zeep kan vreemd klinken om te gebruiken maar als het verzorgd en niet irriteert dan waag ik dus een poging.

Jeuk is erger dan pijn vaker.

Pijn duurt meestal kort, jeuk kun je weken achter elkaar last van hebben. En dan zeggen mensen vaak van, je moet je vaker wassen als je jeuk hebt. Terwijl je juist jeuk krijgt door je te vaak te wassen en met foute zeep te wassen.

Op RTL-7 was op het nieuws dat iedere dag douchen schadelijk is voor de huid. Alleen met water afspoelen zal minder schadelijk zijn, maar als je iedere dag of 2 keer per dag met van die sterke zeep douched dan gaat je hele huid kapot. Je hebt toch een beschermingslaag op de huid zitten of niet?

Ga je schrubben met zeep dan haal je die hele beschermingslaag eraf, en ik denk dat je dan juist die jeuk gaat krijgen.

Heb net even mijn hoofd onder de kraan gehouden en de jeuk is meteen weg.

Alleen nog jeuk in mijn gezicht van het scheren dus ik zal eens naar DA gaan om informatie in te winnen wat het beste product is tegen allergische reacties.

Voor zulke vragen kun je maar beter naar DA gaan, bij het kruidvat weten ze niet eens hoe ze kassa's moeten opstellen in de winkel. Daar hebben ze dus sowieso ook te weinig tijd om jou eens informatie te geven. Een supermarkt is het kruidvat en zeker geen speciaalzaak.
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:50:36 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44749791
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:42 schreef an_archist het volgende:
is FOK! bij jullie ook zo traag ??
Ik dacht al dat het aan mij lag maar fok! hapert en heeft inderdaad de hik van alle kanten.

Firefox geeft vaker 36 errors aan maar ik weet niet waar die errors zitten, kan zijn dat het errors zijn in mijn computer.

Nu geeft firefox 2 errors aan in het rood.

Zal zometeen eens klikken op die rode tekst waar staat " 2 errors".

Wilde al internet explorer gaan gebruiken om te kijken of het daar aan ligt.

Wie weet zometeen even doen.

Tijdens het tikken van dit bericht zijn de smiley's heel langzaam aan het laden.

Iedere keer voordat ik op invoeren druk doe ik dus ook altijd copy pasten van de tekst die ik wil invoeren.

Voor het geval dat alles weg valt.
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:53:07 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44749816
Location does noet exist staat nu rechts onder bij fire-fox de hele tijd.

Locatie bestaat niet

Maar ook daarvan weet ik niet wat het nu betekend.

Location does noet exist. staat dus boven de tijdsaanduiding in windows in de browser van firefox.

Ik zal straks even internet explorer nemen, hoewel ik denk dat het geen verschil maakt.

Nu even roken buiten

Voel me tenminste fris weer een beetje, tot 13:30 slapen en dat is al zeker 3 jaar geleden Eerste keer kunnen uitslapen na al die tijd.
  dinsdag 26 december 2006 @ 15:03:45 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44749877
Internet Explorer cannot display the webpage

Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.

What you can try:
Diagnose Connection Problems

More information

This problem can be caused by a variety of issues, including:

Internet connectivity has been lost.
The website is temporarily unavailable.
The Domain Name Server (DNS) is not reachable.
The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.
If this is an HTTPS (secure) address, click Tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.

For offline users

You can still view subscribed feeds and some recently viewed webpages.
To view subscribed feeds

Click the Favorites Center button , click Feeds, and then click the feed you want to view.

To view recently visited webpages (might not work on all pages)

Click Tools , and then click Work Offline.
Click the Favorites Center button , click History, and then click the page you want to view.

######################################################

Dit zegt internet explorer, met internet exporer kom ik dus al helemaal niet op fok!. Firefox laat tenminste nog wat inhoud zien van fok!.
pi_44750399
ik ben compleet in de war

m'n droom van vannacht heeft daar alles mee te maken
Werewolf
pi_44750429
Hij doet ut weer

Ik heb even internet explorer erop gezet opnieuw en ook even alles beveiligd van meelezers en nog meer.

Voorlopig hou ik het bij internet explorer.

Mirage

Ik heb alweer een nieuw email adres aangemaakt.

Even helemaal overschakelen op microsoft.

dan.the.man@live.nl

Dat gaat dus ook in mijn profiel staan.

Even mijn profiel veranderen nu en dan weer een nieuw wachtwoord ontvangen en dan weer mijn eigen toevoegen.

Dromenvanger ga ik straks even veranderen nog. Ik ga weer met sight_key posten.

Sleutel tot zicht

Fok! gaat weer rap nu hier.

Internet explorer moet ik alleen even aan het rennen en draaien krijgen met add-ons enabled. Even uitzoeken hoe het moet.

Active X is nu niet aan dus ik ga dat even uitpluizen anders vraag ik het wel in digital corner.

In digital corner op fok! mag je dom overkomen met pc's

Eerst natuurlijk zelf even uitzoeken hoe ik add-ons aankrijg.

Was even aan het kijken bij microsoft en ze hebben genoeg in de aanbieding. Dus nu is het even gedag zeggen tegen fire-fox

Ik wissel dus vaak.

Het ziet er wat meer geordend uit nu op mijn scherm.

Even profiel veranderen met mijn nieuwe email adres
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44750599
Ik had via microsoft iets geinstalleerd om key-loggers tegen te gaan. Ineens kreeg ik overal zaken door in mijn hoofd, dat ik er niet alleen voor sta en dat ze actief gaan meehelpen.

Ik moet met dat programma tegen key-loggers steeds een module installeren bij alle invoeringen. Heb ondertussen als zeker 60 modules erop gezet.

Was even met mijn hond gaan lopen en ik leek wel door space te lopen

Alsof de zwaarte-kracht afwezig was. Ik voelde me verlost van de zwaartekracht en ik leek wel te kunnen gaan vliegen. Hoe ik me bewoog door de ruimte en de tijd dus Alsof het allemaal lekker licht en luchtig was, ook in mijn hoofd geen vervuiling en nog meer. Het idee dat mijn hoofd van mij was en alleen van mij zonder dat er zaken binnenkomen van buitenaf. En dan zijn die zaken van buitenaf dus zaken die overal vandaan kunnen komen. Zoals ik ooit beweerde dat het universum een externe verbinding heeft waar alle mensen aan verbonden zijn, dat via die externe verbinding rot dingen binnen komen waar je gestoord van wordt. Rotzooi en virussen en nog meer. En spanning. Teveel spanning of te weinig spanning.

Microsoft blijf ik dus bij nu, het helpt mij veel meer dan firefox en microsoft heeft genoeg in de aanbieding, vandaag al die programma's installeren verder. Beveiliging programma's en windows washers en nog meer.

Allemaal 30 dagen te gebruiken als trial.

Heb ik meer geld dan schaf ik ze 1 voor 1 aan. Die programma's kosten toch niet zo heel veel, 29 dollar of 39 dollar.

Heb ik straks 10,000 euro dan koop ik alle programma's. Ik kan natuurlijk wel blijven kloten met 30 trial versies maar ik wil die programma's voor altijd erop hebben staan.

Vista komt er nog aan, ligt Vista al in de winkel? Begin 2007 stond op internet. Dan ga ik meteen op de dag van release kopen van Vista. Kan ik XP even dag zeggen en met een vers systeem gaan werken

Nu even kijken wat te doen. Dromenvanger even een ander adres geven in zijn profiel, dan.the.man@live.nl ( dat rijmt dus ook)

Dan krijg ik weer een vers wachtwoord en dan verander ik weer zodat ik een eigen wachtwoord heb.

Kijken welk wachtwoord het gaat worden

Even uitloggen met sight_key

En dan even dromenvanger aanpassen in zijn profiel.

En dan weer inloggen met sight_key

Dromenvanger als naam is weer verleden tijd, ik vind niet dat ik voor dromenvanger sta nu. Ik vang ook geen dromen op, ik droom alleen maar in mijn eigen wereld en kom daar de meest vreemde zaken tegen.

Zoals vannacht, wilde iemand mij met een gebroken spiegel de armen door midden snijden, ik zag al bij mijn hoofd-aders op de armen een kras streep, maar ze konden niet helemaal door gaan omdat ik ze weg stuurde.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44750658
Nu even richting dromenvanger, dan laat ik dromenvanger even gedag zeggen en tot de volgende keer.

En dan krijgt sight_key vrij baan in de estafette-race

pi_44750808
Dromenvanger heeft nu dan.the.man@live.nl als email adres

En dan wilde dromenvanger even naar zijn live.nl adres gaan maar toen lag live.nl eruit

Foutje bedankt

Niets bedankt bij foutje. Foutje klote met de klep dicht

Foutje bedankt

Degeen die ze dat hebben laten zeggen moeten ze een pleister op de mond plakken

Maar goed, dromenvanger is even niet in staat om gedag te zeggen en zijn wachtwoord aan te passen.

Dus bij deze zegt sight_key in de naam van dromenvanger gedag

Gedag

Heineken smaakt lekker

Het lijkt wel alsof het blikje vol blijft

Dit is mijn 3e blikje pas vanaf 14:30. En af en toe is het blikje helemaal vol nog. Ik zei net thuis van, volgens mij vult het blikje heineken zichzelf Ik vind dat dus logisch dat het mogelijk is, ik vind dat gewoon een hele logische gedachte dat het glas en de fles en het blik en het vat oneindig lang vol blijft.

Stel je eens voor, je trekt 1 blikje heineken open en je drinkt de hele middag en avond heineken uit 1 blikje heineken.

Heb nog genoeg bier voor vandaag.

Nog ongeveer 4 blikjes heineken van 33 cl, nog 1 palm van 33 cl en nog 2 halve liters bitburger

Sight_key komt de kerst wel door.

Nu even zorgen dat internet explorer gaat runnen met add-ons enabled. En dan zit het werk erop.

Geen dirty talk vanavond, af en toe leuk maar ik heb er niet constant behoefte aan dus.

Nu computer-talk
pi_44751119
Kreeg ineens een warning van fok! op de site.

"Je browser ondersteunt geen java-script, text only is nodig".

Toch staat in de opties bij extra van internet explorer dat java is geinstalleerd

Zometeen even speuren verder. Ik ga geen topic openen erover, ik wil het even zelf uitzoeken.

Nu even text only dan maar, dat is ook fok!zaam

Text only is even een andere manier van posten. Maar zo kan ik dus ook berichten invoeren.

Windows media player 11 is nu bezig met inscannen van alle muziek bestanden.

Even windows fanaat worden op deze 2e kerstdag
pi_44751246
blugh, het interesseert niemand of ik hier nu ben of niet

heb liever het droomtopic

[ Bericht 91% gewijzigd door Pinnenmutske op 26-12-2006 19:02:12 ]
Werewolf
pi_44751342
hallo SK,

Vervang je DV weer even ?

pi_44751664
Yep

En nu ook weer internet explorer vervangen voor fire-fox

Ik heb een software-stemmings-installeer-wisseling

Nu doet ie het weer goed met firefox.

Dus ik wissel weer maar nu heb ik dus weer die spellingscontrole draaien die overal fouten aangeeft met oranje streep onder het woord

Ik raak nog eens gestoord hier

Maar ik overleef het wel

Firefox dus weer nu

Even douchen weer en dan even verder zoeken.

Stress af en toe, ook de stress van de kerstdagen. Ben blij dat het morgen voorbij is weer. En dan noemen ze het soms ook nog eens een 3e kerstdag

Sommige mensen hebben een 3e kerstdag in leven geroepen.

Alsof 1 kerstdag niet teveel is

Ik ga weer richting google mail nu.

hunter.h4@gmail.com

Dus dan.the.man@live.nl is weer voorbij

Live.nl ligt ook te vaak eruit en is niet altijd bereikbaar te noemen.

Die stemmingswisselingen in het installeren van software is ook om gek van te worden.

Ik moet aanleren om 1 zaak te behouden waar ik mee blijf werken.

Internet explorer had ik net zo ingesteld dat ik niets meer kon doen, heb snel even firefox gedownload en toen internet explorer eraf gegooid

Nu even weg van de computer.

Die keylog security hangt me ook al de kont uit ondertussen. Die blijft maar zeuren en zeuren bij iedere keer dat ik moet authoriseren

Over CHAOS wat jij hebt als ondetitel.

Dat schrijven ze hier overal op de muren en meterkasten.

Chaos schrijven ze overal

Tot zo
pi_44751699
tot zo DV... chaos.. ik hou van chaos..

btw.. ik ben mir maar dat had je waarschijnlijk al begrepen
even kijken of ik al weer gewoon kan inloggen
pi_44751706
Ik ga even niet verder met internet explorer, teveel stress brengt het met zich mee.

Eerst na het douchen even de spellingscontrole uitzetten. Die oranje strepen beginnen me dus ook te irriteren, zelfs oranje krijgt een oranje streep als ik oranje schrijf.

Alles krijgt een oranje streep bijna

Wat is dat voor controle

Of staat de oranje streep dat het goed is geschreven?

Alsnog irriteert het met mateloos.

Heb je al je hele leven stress aan de kop gehad, komen software leveranciers er een schep bovenop doen

Nu even offline.

Even bijkomen en tot rust komen en bijtanken
pi_44751709
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:59 schreef an_archist het volgende:
tot zo DV... chaos.. ik hou van chaos..

btw.. ik ben mir maar dat had je waarschijnlijk al begrepen
even kijken of ik al weer gewoon kan inloggen
Had ik al begrepen inderdaad
pi_44751738
hunter.h4@gmail.nl

Maar ik ga weer een nieuwe gmail account aanmaken dus.

Even kijken welke. Kan verwarring betekenen steeds een andere account, maar het is Chaos voor je leven!!!!

Altijd dezelfde orde zorgt ervoor dat het nooit veranderd.

Een keer overhoop gooien kan positieve roet in het eten gooien

Een keer roet in het eten gooien van het huidige systeem.

Blackmail
pi_44751754
Nu echt even een koude douche zonder zeep

En dan even scheren en after shave en dan even naar buiten en dan even biertje en dan ga ik het niet te laat maken.

Thank God Christmas is finally over

pi_44751797
laatste keer:

anders zet ik deze in m'n droomtopic (als ik er aan kan)

ik droom dat ik weer in het zesde leerjaar zit bij juf. Britt

ik ben weggeslopen naar de refter waar een zwarte piano staat

ik begin als een heuse virtuoos piano te spelen, wat ik niet weet is dat er ergens een raam openstaat dus iedereen kan me horen.

na het eerste nummer (een wals à la Sara) krijg ik een groot applaus, natuurlijk speel ik nog wat nummers (weer een groot applaus)

natuurlijk is er iemand juf. Britt gaan halen (ik denk K.) maar toen stond ik allang boven in m'n klas

K zegt tegen m'n juffrouw: ze is echt heel goed

ik heb voor haar een nummer gemaakt genaamd: Britt

ik neem juf. Britt mee naar beneden en speel voor haar het nummer

in plaats van een applaus krijg ik een tongzoen van haar

dan word ik wakker en de droom krijgt geen staartje meer (teveel lawaai)

ik ben nog steeds in de war want weet nu echt niet meer wie te kiezen

nah, ik vind dat m'n droom uitgebreid beschreven is
Werewolf
pi_44751809
ik ga straks frietjes bakken

wie komt meeëten?

njam njam njam, lekkere gom njam njam
Werewolf
pi_44752137
Ik heb al gegeten

Over die dromen van jou, het zijn gewoon fun dromen, geen verklaring verder nodig bijna.

Ik droomde dat iemand met een gebroken spiegel mijn polsen wilde doorsnijden, ik was dat zelf niet maar iemand anders was dat.

Kun je ook zien als fun-droom op een andere manier omdat ik zulke mensen/wezens/parasieten in mijn dromen weet af te weren

Net klaar met douchen, toch met shampoo en zeep gedaan, wel goed afgespoeld, geen jeuk te herkennen.

Nu even naar buiten weer.

Rolling Stones - Sympathy for the devil staat op het menu buiten op de mp3 speler. Paint it black is bijna afgelopen.

Straks terug online en dan probeer ik even de spellingscontrole uit te zetten van firefox.

De spellingscontrole zat er standaard bij tijdens mijn laatste keer downloaden.

Sara, veel plezier met je juffie
pi_44752269
Ben ik weer dus

Ik en dus is oranje gekleurd.

Oranje en gekleurd dus ook.

Dus en ook ook .

En niet.

Niet wel

Nu even bed verschonen.

Nu even bed is geen oranje.

Nu even bed is zonder oranje.

Zonder oranje is oranje

Is is is is is is is normaal.

Normaal is oranje.

Is niet

Vuil beddengoed vanmorgen eraf gehaald, nu even schoon erop doen.

Nu even is niet oranje, de rest wel
pi_44752336
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:37 schreef Sight_key het volgende:
Ben ik weer dus

Ik en dus is oranje gekleurd.

Oranje en gekleurd dus ook.

Dus en ook ook .

En niet.

Niet wel

Nu even bed verschonen.

Nu even bed is geen oranje.

Nu even bed is zonder oranje.

Zonder oranje is oranje

Is is is is is is is normaal.

Normaal is oranje.

Is niet

Vuil beddengoed vanmorgen eraf gehaald, nu even schoon erop doen.

Nu even is niet oranje, de rest wel
mijn bed moet ook nog gedaan worden,
maar ik vind het een rotwerk...

als het schone beddengoed er eenmaal op zit is het heerlijk om er in te duiken,
maar het erop doen

ik ga jou huren als huisman hier !
Sir Winston Churchill
pi_44752579
ik denk niet dat deze droom een fun-droom is

Truth Ouwehoer 158. Zonder poes pas maar wel met klas.

ik weet zelfs de aanleiding niet

ik ben niet gek, ik ben gewoon een heel verliefd meisje met heel veel vrouwen

mijn dromen zijn echt geen fun-dromen
Werewolf
pi_44754411
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

maar het erop doen

Had dat zondag maar gezegd. Is nou net een van de klusjes die ik echt niet erg vind. Had het best even snel kunnen doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44754488
blegh huishoudelijke taken

heb ik echt een hekel aan

er moet dringend gestofzuigd worden in m'n studiootje, de stofwolken vliegen in het halfrond

ik wou dat ik een virtueel huis had maar de piano bespeel ik dan wel zelf hihi

ik ga een geheimpje vertellen:

ik schreef m'n allereerste liefdesbrief toen ik 12 jaar was

nu is het aan jullie om te raden aan wie

ik heb net een shoarmaschotel binnengegooid
Werewolf
pi_44755799
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

maar het erop doen

Ben ik weer

Ik was even met mijn boot-cd bezig en met van alles en nog wat, heb alles geformateerd en nog meer en nog meer en nog meer.

Ik doe graag alles opruimen en schoon maken dus. Een schoon huis betekend een schoon hoofd. En een schone computer daar geldt hetzelfde voor.

Het liefst ga ik het dak opnieuw bedekken hier, het oude dak met duiven-stront eraf en een nieuw dak erop

Schoonmaken is voor mij een vorm van therapie dus

Ben op dreef geweest met de boot-cd.

Met partition programma bezig geweest en toen alles geformateerd.

Een super programma, maar de naam vermeld ik later nog.

1439 MB moet ik een schijf aanmaken straks in de toekomst, maak ik een schijf van 1439 MB dan werkt mijn pc beter vertelde dat programma mij.

Ben ff de naam kwijt dus de definitieve naam van dat programma volgt later.

Die 1439 MB is ook niet 100 % zeker maar ik kreeg wel door dat ik een partitie moest aanmaken van rond de 1400 MB.

Heb nu 1 partitie van 1440 MB en daar moet 1 MB vanaf

Wie weet

Ik zit weer met windows te spelen en heb internet explorer erop.

Ik heb je mail wel gezien Mirage in mijn mailbox maar internet explorer had volgens google niet voldoende cache geheugen om de mail te openen. Ook het nieuwe wachtwoord van sight_key kon ik niet opvragen dus.

Ben weer aanwezig

Ongeveer 2 uur bezig geweest om alles opnieuw erop te zetten en aan de draai te krijgen.

Straks als Vista uitkomt en als ik die versie ga kopen zal ik weer met partities moeten spelen maar dat is voor later.

Een laptop ernaast zou wel handig zijn om online te kunnen blijven maar ook dat is voor later.

Ik ben huisman maar heet niet Henny

Ik vind een schoon huis dus belangrijk zoals ik al zei, een schoon bed, een schone slaapkamer zonder rooklucht, een opgeruimde garage en woonkamer en kelder en keuken en berging en een schone gevel en schoon dak.

Ook op straat vind ik dat belangrijk, geen rondslingerend afval op straat. Zie ik afval op straat liggen dan raak ik gestressed.

En wie weet geldt dat ook wel voor vieze graffiti die geen mooie graffiti is.

Graffiti van amateuren op plekken waar het niet mag.

Het kan mij dus storen.

Ik zei wel van chaos heb ik nodig en dat is ook zo, chaos om orde te scheppen dus. Maar orde is ook prettig.

Rechtlijnig denken en zo meer weten en gewoon straight ahead.

Email antwoord ik nog wel morgen of vandaag.

Eerst even kijken welk email adres het beste is.

Zoveel verschil zal het niet zijn tussen gmail en live.nl.

Hoewel ik gmail erg rommelig vind overkomen in de mailbox. Er zit in gmail weinig structuur in.

Dus dan schakel ik in mijn profiel even over op.....

dan.the.man@live.nl

pi_44755998
Kan ik zometeen Yvonne weer lastig vallen voor een nieuw wachtwoord

Dromenvanger krijgt zijn wachtwoord niet binnen nu. Dus ik moet Yvonne morgen even benaderen, heeft geen haast.

Anders Danny even benaderen via msn.

Zijn ondertitel verteld dat hij ook een msn-adres heeft dus ik kijk wel ff wie aanwezig is van de 2.

Dromenvanger heeft al zeker 8 keer in 1 maand tijd een admin moeten raadplegen voor een nieuw wachtwoord

Wat een chaos in het hoofd van dromenvanger

Daarom liever sight_key nu.

Dromenvanger heeft een chaotische geschiedenis op fok!.

Sight_key die niet eens 3000 berichten heeft die is veel meer helder in de kop.

Dat nieuwe wachtwoord voor dromenvanger heeft gaan haast, sight_key kan lekker sleutelen tot nieuw zicht.

Zolang ik maar 1 username heb waarmee ik kan posten.

Hoewel ik zometeen even msn ga installeren nog.

dan.the.man@live.nl

Voorlopig het vaste adres.

Nu even roken, heb nog 2 halve liters bitburger en 1 dubbel bock van brand

Kerst was zwaar, maar er komt ooit een einde aan kerst

Blackmailing Christmas
pi_44756028
Nu even drivers installeren voor geluid en de video kaart.

Hoewel ik meteen na installatie van windows een perfecte resolutie kreeg

Misschien hoef ik niet eens de video-kaart te installeren
pi_44756056
Even pissen en roken en buiten zitten met sympathy for the devil.

Gelukkig draait het weer allemaal.

Zo te zien draait fok! ook weer hier, dus ik ben weer up to date
pi_44756080
Het maakt niet echt veel uit of je nou als sight key of dromenvanger staat ingelogd, hoor.
Je blijft gewoon wie je bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44756331
Weet ik Nok

Maar dromenvanger heeft gewoon een history met veel wazigheden erin. En als bijgeloof wil ik liever een user die niet al te veel wazigheden geschreven heeft. Daarbij zegt sight_key me meer als naam.

Hoewel dromenvanger wel nog even af en toe om de hoek komt kijken

Morgen even MSN messenger installeren en dan neem ik even contact op met Yvonne, die heeft een nieuw wachtwoord binnen een paar tellen klaar liggen.

Over de doodstraf van Saddam Hoessein, ik ben van mening dat Europa als fel tegenstander van de doodstraf actief moet optreden om de executie tegen te gaan.

Saddam Hoessein heeft nog 30 dagen te leven als het aan Amerika ligt.

Bush is een net zo'n grote misdadiger, als Bush geen grotere misdadiger is. Bush heeft meer levens op zijn geweten.

Dus waarom zou je Saddam wel executeren en Bush niet?

Amerika denkt alles te mogen maken. Als Europa tegen de dodostraf is dan heeft Amerika te luisteren naar Europa.

We leven hier met z'n allen in 1 wereld. Het is niet de wereld van Amerika.

Als Europa met al zijn politieke leiders en inwoners geen doodstraf wilt zien, dan heeft Amerika daar rekening mee te houden. Net zoals Korea rekening moet houden met de hele wereld.

Ik denk wel eens van...." Waar zijn ze in duivelsnaam mee bezig".

Ik zie teveel verdeeldheid dus. Ook tussen de verschillende continenten.

Ik zou graag hand in hand kameraden willen zien, hand in hand voor het vaderland. En dan is het vaderland de hele wereld.

Amerika denkt dus echt dat de wereld van Amerika is.

Zou ik in de politiek zitten van Europa en zou ik het voor het zeggen hebben dan zou ik strijd gaan voeren tegen Amerika.

Ik zou Amerika bannen als Europa.

Ik zou de doodstraf van Saddam Hoessein echt met mijn hele hebben en houden tegengaan.

Sowieso omdat ik het gezicht van Saddam een of andere onschuldigheid vindt uitstralen en een gezicht zegt mij dus vaak meer dan 10000 woorden.

Het gezicht van Bush staat me dus niet aan.

Heel Amerika staat me niet aan. Niet zozeer de inwoners maar hoe Amerika zich profileert in deze wereld. Als Nazi Rijk dus.

En willen we leren van de 2e wereld oorlog dan moet de hele wereld in actie komen tegen zowel Amerika als Korea.

En dan is het misschien de functie van Europa om dat te doen. Omdat Europa misschien wel het meest helder bij verstand is
pi_44756421
helleuh

ben er weer
Werewolf
pi_44756472
Hallo

Ik ga even alle drivers installeren nu.

Internet en fok! lopen weer en draaien weer en rennen weer als een tiet die melk geeft

Dus dat is al een hele vooruitgang.

Voor mijn formateren liep niets meer. Alles liep in de soep. Maar dat is leren en een groot leer-proces.

Af en toe opnieuw beginnen op je pc kan vruchten afwerpen Een verse nieuwe start

Nu even alle drivers installeren.

Kijken hoelang ik doorga, ben nog niet zo heel moe

Morgen weer een lekkere normale dag met nieuws op rtl-7 en alle normale zaken zoals altijd.

Kerstmis is niet mijn favourite tijd van het jaar. Maar ook dat heb ik al vaker aangekaart.

Even drivers installeren nu

Ik merk overigens wel virussen in mijn lichaam op. Maar dat leg ik later uit. Soms voel ik gewoon dat het niet in orde is in mijn lichaam en hoofd.

Toen ik net tijdens het installeren van windows in de garage stond te roken was ik even met een hamer op mijn hoofd aan het slaan zacht

Zachte tikken uitdelen en dat deed goed

Even een paar tikken op mijn hoofd zoals......

En dan zijn de hersens vanuit de pudding in de schudding

Vanuit de pudding in de schudding en dan is het een grote dudding kudding rudding running.

Cool runnings
pi_44756513
heb je het al eens voorgehad dat je geluidskaart verkeerd zit?

bij mij zat die in het begin verkeerd, ik trok per ongeluk de boxen uit en de geluidskaart deed niks meer

nu zit die gelukkig juist

dat was een ramp, ik luister heel veel muziek

ik heb een hersenschudding gehad toen ik 11 was, turn-ongeval

salto verkeerd gesprongen
Werewolf
pi_44756578
Ik ben een keer van een scooter gevallen op mijn achterhoofd, maar ik stond meteen weer op

Geluidskaart is hier vaak in orde volgens mij, het geluid op mijn pc is goed tot zeer goed. Hoewel ik een nieuwe digital kop-telefoon nodig heb.

Geluidskaart ben ik nu mee bezig.
pi_44756660
dan te bedenken dat het nogal een hoge salto was

ik was compleet turreluut

moet je nu al een helm dragen als je gaat turnen?

trouwens, ik geraak niet meer omhoog omdat ik nu toch wel dik geworden ben

ik hou me nu bezig met pianospelen
Werewolf
  Admin dinsdag 26 december 2006 @ 23:16:46 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44756806
Ook hier iedereen op de valreep nog een goede kerst wensen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44756839
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef yvonne het volgende:
wederzijdse wensjes

ik heb je een Kerstbrief gestuurd
Werewolf
pi_44756871
Was ik maar de advocaat van Saddam Hoessein.

Ik zou Bush voor het gerecht dagen.

Het wordt dus zeker eens tijd dat Bush voor de rechtbank komt met zijn mede aanhang.
pi_44756923
Niet om het gedrag van Saddam Hoessein helemaal goed te praten, maar vergeleken met Bush is Saddam echt minder erg als oorlogs-crimineel.

Ik probeer contact te zoeken met Saddam en hij is doodsbang voor de dood. Hij wilt zijn leven beteren en vraagt zich af waarom hij op zwart wordt gezet. Hij is bang dus.

En Bush dan

Waarom nemen ze geen actie tegen Bush?

Ik wil eens zien dat Bush wordt aangepakt. Het lijkt wel dat Bush alles mag doen met zijn mede klootzakken daar. Waar slaat dat op Waarom kun je Bush niet schaakmat zetten? Alsof die gast zoveel voorsteld? Kijk eens naar die rot kop van die kerel. Schiet hem van mijn part dood zoals ze Kennedy hebben dood geschoten. Good riddance en voor het goede doel

Jammer dat ik nu niet hoog in de politiek zit, ik zou Bush aanpakken van alle kanten. Van mijn part stel ik voor dat Bush de doodstraf verdiend. En dat verdiend hij dus ook.

Verdiend Saddam de doodstraf dan verdiend Bush dat ook.

Maak je Saddam dood, maak dan meteen Bush dood.

Eerlijk = eerlijk.

Justice for all.
pi_44756939
quote:
Gelukkig dat je het zo laat doet

Wens je mij op 24 december een prettige kerst dan zeg ik dat ik door een hel moet gaan

Toch bedankt voor de goede kerst Yvonne

En weet je waarom

Omdat de beste kerst een kerst is die afgelopen is

Ik kan weer opgelucht adem halen omdat kerst voorbij is.

Ik kan weer lachen nu.

Kerst is voorbij

In muziek vragen ze tijdens een competitie welke groep of artiest overrated is.

Volgende keer vul ik Queen in.

Thank God is Christmas

Fuck Christmas.

Ik word echt stront ziek van dat hele feest.

Schijnheilig doen en vol wreten.

Waarom kun je niet gewoon normaal doen en altijd aardig zijn, waarom moet je de hele dag op elkaars lip zitten.

Niet dat ik op elkaars lip zat, ik ben bezig geweest met de computer.

Maar de hele tv-programmering

Om van te kotsen

En zo gaat dat al jaren tot duizenden jaren door.

25 december, jippie kajeeh motherfucker. Jezus is geboren

[ Bericht 56% gewijzigd door Sight_key op 26-12-2006 23:32:32 ]
  Admin dinsdag 26 december 2006 @ 23:22:46 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44756943
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef sararaats het volgende:

[..]

wederzijdse wensjes

ik heb je een Kerstbrief gestuurd
Ja, heel erg lief, bedankt sara!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44756994
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef sararaats het volgende:
dan te bedenken dat het nogal een hoge salto was

ik was compleet turreluut

moet je nu al een helm dragen als je gaat turnen?

trouwens, ik geraak niet meer omhoog omdat ik nu toch wel dik geworden ben

ik hou me nu bezig met pianospelen
Ik ben niet erg dik maar ik weeg wel 15-20 kilo te zwaar, maar je ziet het niet bij mij.

Ik voel me ook niet te dik maar die 15-20 kilo moet ik dus wel meeslepen.

Ik zeg dan wel dat je niet ziet dat ik te dik ben, maar ik ben gewend eraan geraakt.

Die dubbele onderkin die ga ik in 2007 wegwerken als het ff meezit. Die dubbele onderkin is niet erg groot. Voel ik nu aan mijn kin dan staat het vel strak. Op de foto zie ik alleen een dubble kin. Mijn gezicht is al ingevallen een beetje omdat ik geen 92 meer weeg.

En de rest van het spek ook.

Iedere gram die je moet meeslepen is teveel.

Sowieso is mijn voornemen om in 2007, 3 keer per dag een lange wandeling met mijn hond te maken. En de boodschappen in de supermarkt te voet doen zo ver mogelijk weg.

En dan hardlopen en tennis en bowlen.

Ik wil 20 kilo lichter zijn. Maar alsnog spieren hebben.

Iedere gram teveel is ongezond

Turen met helm op

Hoe willen ze dan om zich heenkijken
pi_44757172
quote:
Jij ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44757185
En nu ga ik stappen. Zie eruit als een kruising tussen een goth en een suikertaart compleet met roosje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 23:34:48 #230
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44757202
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef nokwanda het volgende:
En nu ga ik stappen. Zie eruit als een kruising tussen een goth en een suikertaart compleet met roosje
nou ben ik nieuwsgierig
pi_44757355
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef senesta het volgende:

[..]

nou ben ik nieuwsgierig
Zal EW even een pic laten maken. Post ik wel.
Dit moet sowieso vastgelegd worden. Heb me al lanh niet meer zo extreem uitgedost.
Dit had ik gewoon nog voor deze gelegenheid in de kast liggen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 26 december 2006 @ 23:44:21 #232
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44757487
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zal EW even een pic laten maken. Post ik wel.
Dit moet sowieso vastgelegd worden. Heb me al lanh niet meer zo extreem uitgedost.
Dit had ik gewoon nog voor deze gelegenheid in de kast liggen
Leuk!
pi_44757657
Ik ga zo ook onder het dekbed

3 koningen. Wanneer is dat feest eindelijk afgelopen?

Ik wilde net schrijven dat morgen alles weer normaal is.

Maar alle kerstbomen zijn pas na 3 koningen weg. En dan heb je mensen die laten de boom nog 3 weken na 3 koningen opstaan.

Ga je dan een rekensom doen vanaf het begin van het grote feest van Jezus de almachtige loser.

Dan kom je er achter dat je bijna 1/20 van het jaar bezig bent met instabiliteit tot leven roepen

Sommigen zetten de boom 3 weken voor 24 december op, dan gaat dat door tot 3 koningen en dan laten ze de boom tot 3 weken na 3 koningen opstaan.

Hoeveel tijd hou je nog over om een keer niet aan Jezus de timmerman te denken?

Wat heeft Jezus nu precies gedaan voor ons?

Hij heeft de pijn gedragen van de mensheid

Je moet eens weten hoeveel ik heb moeten dragen in mijn leven.

Alsof die miserable kruisiging van Jezus zo zwaar was. Die duurde hoogstens 1 dag.

Ik ben al vanaf het begin van mijn bestaan bezig met overleven en beter worden.

En dan doen ze net alsof Jezus zo'n held is omdat hij wat spijkers door zijn handen kreeg?

Die voeten-wasser moeten ze nog harder aan het kruis nagelen. Zo hard totdat Kerstmis nooit meer gevierd wordt

En de Islam dan

En de donkere mensen dan?

Jezus is blank, de zoon van God is blank. Je hebt negers, turken, Itakken, Tsjechen, Marokkanen, Indiers, polen en nog meer.

Jezus is de zoon van God en er lopen hier miljarden verschillende mensen rond

Je hebt mensen in alle soorten kleuren?

Waar slaat dat in duivelsnaam op?

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
I've been around for a long, long years
Stole many a man's soul and faith

And I was 'round when Jesus Christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that Pilate
Washed his hands and sealed his fate

Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what's puzzling you
Is the nature of my game

I stuck around St. Petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain

I rode a tank
Held a general's rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank

Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, what's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
(woo woo, woo woo)

I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
(woo woo, woo woo)

I shouted out,
"Who killed the Kennedys?"
When after all
It was you and me
(who who, who who)

Let me please introduce myself
I'm a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached Bombay
(woo woo, who who)

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
(who who)
But what's puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
(who who, who who)

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But what's confusing you
Is just the nature of my game
(woo woo, who who)

Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me Lucifer
'Cause I'm in need of some restraint
(who who, who who)

So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
(woo woo)
Use all your well-learned politesse
Or I'll lay your soul to waste, um yeah
(woo woo, woo woo)

Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
(who who)
But what's puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
(woo woo, woo woo)

Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
(woo woo)

Tell me baby, what's my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, what's my name
I tell you one time, you're to blame

Oh, who
woo, woo
Woo, who
Woo, woo
Woo, who, who
Woo, who, who
Oh, yeah

What's my name
Tell me, baby, what's my name
Tell me, sweetie, what's my name

Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Woo, who, who
Oh, yeah
Woo woo
Woo woo

En dan is sympathy for the devil niet eens goed genoeg, omdat de duivel ook uit de bijbel komt.

Je hebt een grotere anti Christ nodig in dit bestaan.

En sowieso heb je grotere vechters nodig in dit bestaan of systeem.

Maar goed, ik heb nog wat bier en ik ben bezig met muziek omzetten.

Walkman gaat mee naar bed. Ik neem me 2 slaappillen in en morgen is het geen kerst meer

De kerstboom mag wat mij betreft vandaag nog in de hens gestoken worden
pi_44757707
jezus was helemaal niet blank !!
Sir Winston Churchill
pi_44757749
Hij was zwarter dan zwart?

Christus is dus ook niet grijs-wit maar zwarter dan de zwartste neger

pi_44757768
Een zwarte God

God is zwarter dan zwart. Zoals ze in de tatoe shop een zwart beeld van God hebben staan en geen wit beeld in the hand of god in Brunssum

Zwarter dan de duivel in zijn donkere pak

Christus staat niet voor wit licht maar voor zwart licht

Duisternis!!!!

DOOM!!!!!!

Nog 6 minuten

Nog 6 minuten en kerstmis 2006 is voorbij

Kan ik gelukkig met een gerust hart slapen

Ik blijf nog even op en ben dan weg

Thank the devil Christmas is over
pi_44757860
Ik ga nog ff door.

Feest in de tent ga ik zo luisteren.

Een feest in de tent bouwen omdat Kerst 2006 voorbij is.

500 euro armer aan cadeau's. En geen sodemieter wijzer.
pi_44757925
It's over!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Finally it's over!!!!!!!!!!!!

R.I.P

Jezus is dead!!!!!!

Jezus is dead, never to return again

This was a deja vus.

But it's great to know that Jezus is dead.

Good riddance

pi_44757974
jezus is geboren !!!!

iedereen moet het horen !!!

nee, ik geloof best dat het een beste kerel was
Sir Winston Churchill
pi_44758019
Nu weer Nederlands.

Maar voor mij is het echt zo'n opluchting dat kerst voorbij is

Ik voel gewoon een grote last van mijn schouders vallen.

Zometeen drink ik en proost ik op een leven zonder kerstmis

Heb nog wat bier achter de hand.

Windows media player stond net op 16,668 bestanden en heeft nog 20 % te gaan.

Even roken buiten

Even buiten staan met armen en benen gespreidt.

En even vuisten in de lucht en vieren dat kerst eindelijk voorbij is.

Thank god christmas is over
pi_44758031
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:02 schreef Mirage het volgende:
jezus is geboren !!!!

Hij kon een eet-tafel timmeren of niet

Maar dat kan toch iedere gek

Dan laten ze Jezus zien hoe goed hij was met het timmeren.

Terwijl je beter kunt bouwen met software

Er lopen op deze wereld miljoenen mensen rond die 10100101010 maal beter zijn dan onze enige echte eigen Jezus Christus.

Mensen die meer betekenen dus ook.

Of niet

Of is Jezus echt de zoon van God ?

En wat is zijn toegevoegde waarde als zoon van God?

Met de armen wapperen en alles beter maken?

Met de armen in de lucht zoals

Een bijbel studie zou mij niet miststaan.

Misschien heb ik wel een fout beeld.

Denk ik aan Jezus dan denk ik aan een timmerman die 1000 uur bezig is om een rechte tafel te maken.

Maar dat kan gebrek aan informatie zijn.

Jezus als perfectionist als timmerman dus. Iemand die de tafel met zijn ogen waterpas wilt zien.

Zo zie ik het vaker op tv, dan zie je Jezus met zijn gezicht kijken over het blad van de tafel, en dan wilt hij zien dat de tafel rechter is dan recht.

Dat staat voor het Goddelijke.

Maar waarom dan timmerman?
pi_44758150
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb nu ook een webcam. Gewonnen in de bioscoop gister
dus kan ik je voortaan zien op msn???
als je al antwoord heb gegeven heb nog nie terug gelezen...

zo kerst diner er bij oma op zitten, zoessie waarschijnlijk ook zo thuis, tijd voor bed....
pi_44758180
hij was de zoon van God niet..

Jezus is gewoon Jezus...

iemand net zoals jij en ik die op zijn manier goed wilde doen in de wereld en rondreisde.
een magnetiseur, misschien een heldervoelende ? of noem maar wat dingen op...

De rest is er imo omheen verzonnen/geinterpreteerd ...
Sir Winston Churchill
pi_44758277
Jezus ging dood op jonge leeftijd zag ik pas geleden op tv.

Waren ze op de EO bezig dat Jezus stierf toen hij 10 was.

En die kruisiging dan

Lullen ze maar wat uit hun nek?

Ik heb verhalen gelezen dat God Jezus meennam in het begin, Jezus was ooggetuige van de schepping.

Maar het scheppingsverhaal klopt sowieso niet.

Volgens dat verhaal zou het in 0 gemaakt zijn.

3000 jaar voor 0 waren de Egyptenaren bezig met techniek.

Waar zit dan de foute lus in het verhaal?

Is het de fabeltjeskrant?

Maar dan is het wel een foute fabeltjeskrant.

Dacht Jezus misschien zoon van God te zijn, was Jezus psychotisch net als mij

Werd hij daarom opgehangen aan het kruis?

En waarom dan Jezus die de duivel dood maakt? Waarom die aardbeving op het moment van inslaan van die diepe nagels in zijn handen? En ook dat Jezus in de duivel ging zitten toen hij kapot ging. De duivel ging kapot toen Jezus kapot ging. Manisch depressiviteit staat voor duivel en jezus. Op google staat iemand net als mij die daarover verteld. Hoe de duivel, jezus en god in in je zitten en ruzie maken. Maar wat is dan de link Allah heb ik ook in me gehad tijdens een psychose en aliens en nog meer.

Vragen vragen vragen.

Vragen stellen is niet erg.

Maar ik wil dus geen leugens in mijn hoofd hebben.

Ik snap er soms de ballen van

Dus Mirage

Geef raad en advies.

Who the fuck is Jezus Christ en who the fuck is God
pi_44758352
Zijn het slechts interpretaties?

Mensen die een verklaring zoeken of voelen en een evangelie op poten zetten

Zo denk ik dat het is.

Mensen zoeken een verklaring voor het bestaan, en ze komen met sprookjes.

Net zoals ik dat had tijdens die psychose, ik was ook op zoek naar een verklaring toen ik die hoge kerk in Eindhoven zag.

Maar tijdens mijn psychose zocht ik overal een verklaring voor
pi_44758379
dat vind ik een leuke uitdafging voor morgen.

Morgen schrijf ik mijn gedachten hierover (en de "feiten" of het verhaal volgens het christendom zal ik ernaast zetten).

Sir Winston Churchill
pi_44758433
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:16 schreef Sight_key het volgende:
Zijn het slechts interpretaties?

Mensen die een verklaring zoeken of voelen en een evangelie op poten zetten
ne het evangelie is imo niet in het leven geroepen voor hoop of verklaringen maar om mensen te kunnen onderdrukken, om mensen te " ordenen" in je macht te hebben.. te kunnen " vatten".
quote:
Zo denk ik dat het is.

Mensen zoeken een verklaring voor het bestaan, en ze komen met sprookjes.

Net zoals ik dat had tijdens die psychose, ik was ook op zoek naar een verklaring toen ik die hoge kerk in Eindhoven zag.

Maar tijdens mijn psychose zocht ik overal een verklaring voor
verklaringen zoeken is niets mis mee, je moet alleen door hebben wanneer het (denoods alleen voor het moment) los te laten en het gewoon te nemen zoals het is.
Sir Winston Churchill
pi_44758451
en belangrijk is dat je de verklaring voor jezelf wilt zoeken en niet wilt vinden om die vervolgens anderen op te leggen ( en gaandeweg ze angst aan proberen te jagen om ze maar te dwingen)
Sir Winston Churchill
pi_44758607
Ik vroeg even omhoog hoe het ontstaan is allemaal.

"Door jou".

Wie heeft het gemaakt.

" jij".

Hoe heb ik het gemaakt.

" in een blauwe kamer".

Maar goed, ik kan wel denken dat ik de programmeur ben, maar ik wil weten of ik het juist heb.

Mijn psychiater noemt mij een jonge God.

Maar ik weet het dus niet.

Ik voel me niet Christus of Allah.

Ik weet niet eens wat ik moet denken ervan.

Ik ben ook maar geboren met een grote boel ellende aan mijn kop.

" Het stond in je hoofd geschreven"

" Alles stond in je hoofd geschreven

Maar wie heeft het in mijn hoofd geschreven????

" Jij hebt het in je hoofd geschreven allemaal".

Je hebt jezelf geschreven en toen ben je verder gaan schrijven.

Dat krijg ik door als ik een verklaring zoek.

Ik heb mezelf geschreven in het begin, en toen begon ik door te schrijven.

En dan zullen sommigen nog steeds vreemd opkijken.

Vaak genoeg vertellen mensen dat ik eruit zie als God. Steeds hoor ik dat ik de uitstraling van God heb.

Maar wil ik wel God zijn

Het is een eer om het allemaal gemaakt te hebben. Maar ik schaam me dus om de fouten die erin zitten. Hoewel ik nu constant bezig ben om alle fouten eruit te halen.

Ik sta op en begin meteen met schrijven om fouten eruit te halen.

Maar dan denk ik dus ook dat die fouten niet door mij gemaakt zijn.

En dan denk ik weer dat ik gekomen ben om op te heffen en kapot te maken van de Goden die het gemaakt hebben.

En dan denk ik aan het ontstaan van alles.

En zo ga ik dus door

En nu even nieuw bier en sympathy for the devil buiten

Kramp in mijn onder arm
pi_44758684
Ik weet het niet

Even roken en dan even verder met muziek

Hoe is het ontstaan.

Als ik mezelf in de spiegel bekijk dan zie ik een buitenaards wezen in de vorm van een mens.

De ogen en het gezicht en alles, dat is niet van deze aarde. Perfectie klinkt arrogant maar ik zie perfectie als ik mezelf in de spiegel bekijk.

Misschien is de theorie van kosmonauten en astronauten toch juist.

Dat ik een kosmonaut of astronaut ben van de 12e planeet
pi_44758871
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:02 schreef Mirage het volgende:
jezus is geboren !!!!

Heel lang geleden voor de allereerste keer
Dat had ge moeten zien, ‘t was verschrikkelijk slecht weer
Lag hij daar te bibberen in een kouwe koeiestal
In een kribbeke met nen os en nen ezel, dat was al

Maar boven in de lucht kon je een sterreke zien staan
Dat alsmaar zat te fonkelen, d’er hing een wegwijzertje aan
En ‘t heeft ni lang geduurd of dat was daar vollen bak
Het krioelde van de herders met nen dikke wollen frak

Jezeke is geboren, aleluja alloo
Jezeke is geboren in een bakske vol met stro

Toen kwamen de drie koningen, ne zwarte en ne witte
Ze vroegen of ze ook mochten komen babysitten
Ze schonken een rol balatum en ne grote pot vernis
Een salami met look en een aquarium met ne vis

De zwarte gaf aan Jozef een paar vijzen en een boor
En aan Jezeke een sjalleke en een broekske in ivoor
Maria kreeg ne zak cement met ne grote roze strik
En een potlood en een gommeke om te gommen krege kik

Den heilige geest die hing daar te schijnen aan ‘t plafond
In zijne blauwe training en zijne purpere plastron
Op dat moment zei Jozef ‘kijk dat is hier mijne kleine’
Bezie maar zijne neus, ‘t is helemaal de mijne

Den heilige geest moest lachen ‘ah, ocharme sukkelaar’
Die kleine die is van mij want ik was den ooievaar
Jozef gaf de geest een goei mot op zijn gezicht
Toen zaten ze meteen zonder klank en zonder licht

Ze bleven daar maar zwaaien met hun vuisten in het rond
Den os en den ezel lagen knock-out op de grond
Toen kwam God de Vader en hij sprak ‘dit is mijn zoon’
Nu stonden ze te gapen, nu zaten ze daar schoon

Jozef kon niet volgen en diene is beginnen zuipen
En Maria van afronten die wist ook niet meer waar kruipen
Dat werd me daar een kermis, dat werd me daar een klucht
Toen viel er nog een nest met engelen uit de lucht, aah

Jezus nam z’n fles met pap en havervlokken
En heeft nog rap een verse pisdoek aangetrokken
Hij zei ‘vrede op aarde aan iedereen die dat wil’
Toen werd weer alles kalm en alles werd weer stil

Hij had er daar genoeg van en hij ging er maar vandoor
En trok zijn auriooltje scheef over z’n oor
Hij is gelijk ne grote in zijn sportwagen gekropen
Al wie dat mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen

Werewolf
pi_44758949
Ik ga offline nu.

Over die perfectie die ik zie. Ik zie geen mens als ik in de spiegel kijk, ik zie een uber wezen als het ware. Ik ben dus ook niet blank maar van alles door elkaar.

Mijn ogen spreken boekdelen zeggen ze vaker, als ik mijn ogen bekijk dan zie ik dat zelf ook.

De reden waarom ik niet lach op foto's is vanwege een kies waar een tand moet zijn, je ziet het niet helemaal goed maar ik wil een recht gebit maar ik heb niets te schamen want mijn gebit is recht genoeg.

Mijn tandarts vroeger was altijd aan het pronken over mijn gebit, die vertelde me altijd dat je mij kunt terug vinden als je mijn gebit bekijkt.

Uniek in zijn soort, ieder gebit is uniek maar mijn gebit is unieker dan uniek.

En dan zou ik mijn lach verbergen?

Mijn kanalen in mijn gehemelte zijn dikker dan dik in orde

Volgende foto ga ik lachen en steek ik mijn tong uit

Wie of wat ik ben

Ik denk dat ik samen met mijn ouders hier gewoon gearriveerd ben vanuit een ander galaxy.

En zo heb je meer gezinnen die dat zijn.

Misschien wel allemaal.

God kun je wegstrepen.

Toch heb ik een belanrijke functie, en dan moet ik gaan uitzoeken wat mijn functie precies is en waarom ik die functie heb. Niet eens wat mijn functie is en waarom ik een bepaalde functie heb.

Het is van belang dat ik weet hoe ik mijn hoge functie moet uitvoeren.

En dat is voor mogen

Ik ga offline nu

Niet bezopen geworden en voorlopig ook niet bezopen worden.

Ik zeg dag en tot morgen
pi_44758975
God slaapt niet

God gaat mij door de nacht slepen

heel fok volposten
Sir Winston Churchill
pi_44761485
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Mirage het volgende:
God slaapt niet

heel fok volposten
Ben jij nog wakker dan?
je hebt wat gemist. Was leuk. Je ziet de pics nog wel op de kiss-site
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44761620
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dus kan ik je voortaan zien op msn???
als je al antwoord heb gegeven heb nog nie terug gelezen...
ja, jij wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 27 december 2006 @ 08:22:32 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44762666
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Mirage het volgende:
God slaapt niet

heel fok volposten
Dromenvanger postalike

Wel mooie icon
The truth was in here.
pi_44763446
mogguh
pi_44763463
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:20 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Mogguh

ik zie eruit als iemand die naar een feestje is geweest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44763527
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mogguh

ik zie eruit als iemand die naar een feestje is geweest

En waar blijven de foto's?
pi_44763574
Die van nu komen er niet. echt niet.

Maar die van gisteravond komen eraan. EW heeft er een gemaakt en daar op het feest heeft de "hof"fotograaf ook nog een leuke gemaakt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44763614
mogguh!

zien die pics van gister!!!

ow en zoessie op 1 of andere manier zit mn kolekast vol met rode vingertjes hi hi hi
pi_44763627
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, jij wel
jippie en de jeee!!! moet alleen nog even installeren op nieuwe pjoeter! lukt nu nog niet zoals ik wil.....
pi_44763687
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:27 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En waar blijven de foto's?
mijn eigen foto is niet geweldig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44763701
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef draculettetje het volgende:

[..]

jippie en de jeee!!! moet alleen nog even installeren op nieuwe pjoeter! lukt nu nog niet zoals ik wil.....
tegen de tijd dat jij daarmee klaar bent zie ik er heel misschien weer uit als een mens ipv als een verloederde slaapkop.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44763732
zolang het maar gezellig was toch....

ps dat instaleren duurt wel even ik ben te eigenwijs
pi_44763754
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
Die van nu komen er niet. echt niet.

Maar die van gisteravond komen eraan. EW heeft er een gemaakt en daar op het feest heeft de "hof"fotograaf ook nog een leuke gemaakt.
pi_44763758
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:34 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!

zien die pics van gister!!!

ow en zoessie op 1 of andere manier zit mn kolekast vol met rode vingertjes hi hi hi
HUH?
pi_44763762
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ohow
pi_44764225
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

HUH?
er is hier een mini monster geweest en die heeft kerstkransje gegeten met rode dingetjes erop
pi_44764253
komt ie dan.
De allover foto komt een andere keer als die van de kiss zelf klaar zijn.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44764272
en ik had en een lange wijde zwarte strokenrok onder
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 11:20:56 #272
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44764296
Mooie foto toch gewoon?
Was het stappen nog gezellig gisteren?
pi_44764347
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:20 schreef senesta het volgende:
Mooie foto toch gewoon?
Was het stappen nog gezellig gisteren?
ja, was erg leuk. Veel bekenden, gezellig druk en niet zodat je je zwetend door de menigte moet banen.
Bovendien was ik de enige echt uitgedoste dame (tot er een travo-act binnenkwam ) en dus heeft dat het effect dat mensen je galant doorlaten als een soort beatrix
Ongeveer 700 mensen in een ruimte waar je er ongeveer 900 max. kunt hebben is niet slecht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 11:28:24 #274
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44764412
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, was erg leuk. Veel bekenden, gezellig druk en niet zodat je je zwetend door de menigte moet banen.
Bovendien was ik de enige echt uitgedoste dame (tot er een travo-act binnenkwam ) en dus heeft dat het effect dat mensen je galant doorlaten als een soort beatrix
Ongeveer 700 mensen in een ruimte waar je er ongeveer 900 max. kunt hebben is niet slecht.
Klinkt leuk zeg!

Het is inderdaad beter als je nog een beetje ruimte hebt om je te bewegen, gewoon gezellig druk is het dan.
Ik heb gisteravond een beetje achter de laptop gehangen, ik zat me net al mijn hoofd te breken over de vraag wanneer ik voor het laatst echt uit ben geweest.
Ik zou het echt niet meer weten
pi_44764432
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef nokwanda het volgende:
komt ie dan.
De allover foto komt een andere keer als die van de kiss zelf klaar zijn.

[afbeelding]
Mooi!!! ben wel benieuwd naar de all over, ik zal geduldig wachten...
zal ik je dan voortaan ook met majesteit of koninklijke hoogheid aanspreken???
pi_44764609

pi_44764616
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Klinkt leuk zeg!

Het is inderdaad beter als je nog een beetje ruimte hebt om je te bewegen, gewoon gezellig druk is het dan.
Ik heb gisteravond een beetje achter de laptop gehangen, ik zat me net al mijn hoofd te breken over de vraag wanneer ik voor het laatst echt uit ben geweest.
Ik zou het echt niet meer weten
Als er niet op mijn werk zoveel mensen waren die erop rekenen dat ik wel kom zou ik ook niet gaan. Zonder deze baan ging ik echt nooit uit. Niet stappen als zodanig iig. Misschien een keer iets drinken of een prive feestje of een bioscoopje pikken. Maar niet echt feesten. Voor mijn werk moet ik wel en ik begin het nu ook nog wel leuk te vinden weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44764622
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Mooi!!! ben wel benieuwd naar de all over, ik zal geduldig wachten...
zal ik je dan voortaan ook met majesteit of koninklijke hoogheid aanspreken???
Dat mag

Maar mademoisselle Danielle volstaat ook wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44764734
dan wens ik u (en alle anderen trouwens ook) een fijne dag koninklijke mademoiselle danielle
pi_44764765
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:44 schreef draculettetje het volgende:
dan wens ik u (en alle anderen trouwens ook) een fijne dag koninklijke mademoiselle danielle
nou ja.... koninklijk.... dat mademoisselle is niet perse koninklijk (heb gehoord dat mijn overgrootmoeder een parijse hoer was)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44765004
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nou ja.... koninklijk.... dat mademoisselle is niet perse koninklijk (heb gehoord dat mijn overgrootmoeder een parijse hoer was)
A royal with cheese? A royal bitch in France?

Ik denk soms hier dat ze spullen wegstralen en weer terug stralen

Mijn recovery cd waar XP opstaat was ik 1 maand kwijt, ineens lag die gewoon in de map waar al mijn software in ligt, tussen lege opbergvellen. Ik weet zeker dat ik 10 keer langs ben gegaan die hele map.

Ineens was die cd kwijt en moest ik die van mijn broer gebruiken, en dan vandaag ligt hij gewoon weer tussen lege vellen in

Zijn ze daarboven bezig met spullen wegstralen?

Straks hebben ze mijn recovery cd een upgrade gegeven

Gisteren sprak ik toch over het vervolgen van Bush? Ik zet rtl-Z op en het gesprek gaat daarover Een ex president is dood en het ging over vervolgen en gratie verlenen.

Dat het niet in Amerika thuis hoort dat een president vervolgd wordt, slaat nergens op natuurlijk.

Als een militair 10 Irakezen onterecht vermoord dan wordt zo'n militair ook vervolgd.

Waarom zou je Bush veilig stellen? Maar Bush stelt zichzelf veilig dus.

Ik wil met toch verdiepen verder erin. In strafrecht dus ook.

Droombanen op dit moment zijn.

Accountant, Psychiater, Rechter en advocaat.

Nu proberen om de tv kaart te installeren, even de manual erbij nemen die op internet stond en kijken of het lukken gaat. Net lukte het niet.
pi_44765060
Mooi Nokje!
pi_44765074
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

er is hier een mini monster geweest en die heeft kerstkransje gegeten met rode dingetjes erop
ow ja ghehehehe
pi_44765480
mijn ventje is net opgehaald door zijn vader en ik vind het helemaal niet leuk....
Sir Winston Churchill
pi_44765506
quote:
Op woensdag 27 december 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dromenvanger postalike
... waar je mee omgaat...
quote:
Wel mooie icon
dank je wel

@nokwanda.... je zag er weer heerlijk uit !
Sir Winston Churchill
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 12:23:10 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44765591
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:
mijn ventje is net opgehaald door zijn vader en ik vind het helemaal niet leuk....
Hoe lang blijft hij bij zijn vader?
Had je ventje er wel zin in?
pi_44765683
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoe lang blijft hij bij zijn vader?
Had je ventje er wel zin in?
tot de 8ste

ja.. hij had er best zin in (en ergens toch ook niet maar dat is normaal denk ik).
Ik ben ervan overtuigd dat hij het naar zijn zin zal hebben, dus lekker zitten jubelen vanmorgen tegen hem over dat hij weggaat en wat ze gaan doen en wie ze gaan zien en en en.... maar als ik dan zijn lege kamertje zie... en hem niet in huis hoor dartelen.. en hem vanavond niet in hoef te stoppen...
Sir Winston Churchill
pi_44765900
dikke knuf voor mir.....
pi_44766205
Ja, bleeeeeehhhh, is vervelend.
Soms wil je helemaal vrij zijn even, maar als ze dan weg zijn is het helemaal niks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44766293
Bastard

Dromenvanger is zijn wachtwoord kwijt

Ik heb weer een persoonlijke overwinning gevierd op de pc.

De tv-kaart juist weten te installeren na een hoop poes pas, maar dan bewaar ik het geduld en dan lukt het alsnog goed. Ik ken iemand die had zijn pc een keer door het raam gegooid van frustratie.

Maar met geduld lukt alles op de computer.

Op http://www.java.com heb ik even java geinstalleerd op mijn pc.

Fok! werkt met javascript dus dan is java even nodig op de pc om fok! op mijn pc snel te laten draaien.

Nu is avermedia de kanalen aan het scannen 33 % verstreken dus nog 30 minuten en ik kan lekker tv kijken en snap-shots maken van tennis wedstrijden en voetbalwedstrijd en nog meer.

Hele programma's opnemen op mijn computer

RTL-Z opzetten vaker en de beurskoersen snapshotten

Limewire is ondertussen ook geinstalleerd dus ik kan alle nummer 1 hits van de top 40 gaan binnen halen vanaf de eerste editie

Stap voor stap werken.

Straks even kijken wat nog gedaan moet worden en dan ga ik even met mijn boot cd een image maken van alles, norton gebruiken? In ieder geval wil ik nu eindelijk eens een goede back-up hebben.

Ik moet steeds opnieuw alles doen en dat is zonde van het werk, maar opnieuw doen wanneer het niet juist is dat is dan weer geen zonde van het werk.

Mirage, hoe vaak moet jij je kinderen missen dan? Kan me voorstellen dat de vader van de kinderen ook af en toe de kinderen willen zien. Het is al gevraagd door iemand hier, hebben je kinderen er zin in?

Je hebt wel je kinderen met kerst bij je gehad. Heb je ze ook met nieuwjaar bij je?

Nu weer even weg. Morgen naar de kapper en dan laat ik me kort wieken.

Ben lekker rustig nu

Zometeen even de hond in bad doen.

Nu de hond in bad doen
pi_44766362
Voor Mir!
oudste 2 zie ik ook pas volgend jaar weer.T is een raar soort stil in huis
pi_44766409
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:49 schreef Sight_key het volgende:

Mirage, hoe vaak moet jij je kinderen missen dan?
niet zo vaak hoor en alleen de oudste,
om de twee weken een weekend, en dan met feestdagen/ vakanties langer/vaker.
pi_44766455
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef vamperotica het volgende:
Voor Mir!
oudste 2 zie ik ook pas volgend jaar weer.T is een raar soort stil in huis
dank je wel....
draccu ook....

ja... raar he...
en echt soms heb ik er echt behoefte aan ze even kwijt te zijn of zelf even de hort op te gaan ( en doe dat dan ook), maar andere keren... het is dan gewoon raar.. leeg... stil... en ik had zelf zoveel met hem willen doen.. ik had hem willen zien genieten van het vuurwerk bijvoorbeeld..
pi_44766462
ow !!
doe ik het weer

Ik ben het mir...
pi_44766968
Hallo Mir

Waarom ga je niet gewoon met Oversight naar je ex toe en je kids neem je mee, ga je daar nieuwjaar vieren of je laat je ex bij jou thuis nieuwjaar komen vieren.

Hoe regel je dat in 2007. De kids met kerst bij hem en met nieuwjaar bij jou?

Wisseling van de "dienst" ?

Hond is ondertussen in bad geweest

Meteen heb ik hem een denta stick gegeven uit beloning en roggebrood met leverworst.

Avermedia heeft alle zenders gescanned.

Mijn pc is in orde.

Tijd voor een back-up.

Dus ik ga nu even bezig zijn met een back-up maken met norton

Tot later

Ik weet niet of ik dromenvanger nog uit de kast ga trekken, voorlopig bevalt sight_key me goed. Maakt ook vrij weinig uit. Tis alleen wennen voor andere users misschien. Zelf ben ik al 100 % gewend geraakt aan de user sight_key.

Tis ook niet dat ik dromenvanger mis als user waar ik mee schrijf, het maakt me vrij weinig uit.

Als ik levensgenieter terug krijg van Yvonne of Danny ga ik met levensgenieter verder of illusion.

Eerst even lief vragen of ze wat willen regelen zoals ik al eerder zei.

Levensgenieter heeft daarbij ook geen schone history.

Sight_key heeft ook fouten in zijn history.

Wie weet maak ik ooit een verse user aan nog, een user die vanaf post nummer 1 in orde is

Nu even back up maken

Deze topic is bijna vol, wees vrij om een verse te openen.

Volgend nummer 159.

Nog duizenden te gaan
pi_44767075
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:18 schreef Sight_key het volgende:
Hallo Mir

Waarom ga je niet gewoon met Oversight naar je ex toe en je kids neem je mee, ga je daar nieuwjaar vieren of je laat je ex bij jou thuis nieuwjaar komen vieren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44767329
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat een goedzak he
Sir Winston Churchill
pi_44767384
jaaaaa, schattig gewoon.
Zou ie mensen afmeten aan zijn eigen waarden?
Ik denk het
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44767533
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
jaaaaa, schattig gewoon.
Zou ie mensen afmeten aan zijn eigen waarden?
Ik denk het
het siert hem wel
Sir Winston Churchill
pi_44768628
Weet je waarom ik dat ook zeg, ik heb ooit iemand horen spreken over een ex en dat ze geblessed was dat het goed uitging en dat er goed contact was tussen haar man en haar ex-man en het gezin. Maar dat is niet de enige reden, ik zeg dat vanzelf omdat ik ruzie gewoon irritant vind. Als er 1 zaak is waar ik een hekel aan heb dan is het ruzie, omdat ik gestressed raak van ruzie en woordenwisselingen Ook dat gedoe met kids heen en weer sleuren. Ga gewoon samen nieuw jaar vieren Of is de situatie uiterst red alert achtig Mirage

Ben ff de naam kwijt van die vrouw. Ze ging dus gewoon kerst vieren met haar eigen man bij haar ex die weer een eigen vrouw had.

Dus zo vreemd is het dus niet

Waarom zou je ook met ruzie uit elkaar gaan?

Ik heb even lekkere hapjes ingeslagen en wat bier en wijn om thuis het einde van kerst te vieren.

Grolsch blonde 4,2 procent een paar blikken en brand bier kleine blikjes.

Gisteren met bier de hele computer op orde weten te krijgen dus zo erg is een biertje niet achter de pc. Zolang ik nog maar weet wat ik doe allemaal. Geen black out dus.

Vanmiddag belde Vitea ( of is het Vitae ? ) op, dat is een personeels-bemiddelings kantoor waar MSN ook reclame over maakt. Maar ik had dat via monsterboard gevonden of iets dergelijks, weet niet meer hoe ik ze gevonden had maar ze komen tenminste okey over vergeleken met die 3e rangs bureaus als randstad en vedior. Vedior weet ik niet maar randstad heb ik alleen maar slechte ervaringen mee. Het is dus ook geen uitzendbureau maar bemiddelings-kantoor. Ze vroegen me naar mijn interesse maar ik vertelde dat ik eerst een jaar rust neem en dan in 2008 richting Sittard ga om de studie af te ronden. Dus dat kan nog ff duren maar ik wil in de tussentijd dus wel werken ergens dus misschien ga ik eens in Maastricht langs bij Vitea als ze in Maastricht gehuisvestigd zijn. Helemaal naar Eindhoven heb ik geen zin in, dat is 1 uur in de trein. Maastricht is 20 minuten in de trein.

Ze vroegen of ik wilde werken voor ze maar ik zei dat ik eerst de heao wil afronden in 2008.

3,14 minuten gesproken met die vrouwelijke medwerker. ( onze siemens telefoon registreert de tijd van het gesprek en dan kijk ik altijd hoelang het duurde)

Zakelijk gesprek gevoerd sinds lange tijd via de telefoon Doet ook goed.

Die dame zei tegen mij dat de banen voor het oprapen liggen als ik accountancy afgerond heb, maar ik wil nogmaals iedere opleiding van de heao afgerond hebben. Ook commerciele economie en management en economie en recht en iets met computers.

Eerst AA accountant. Dan RA accountant en dan de rest. Als AA accountant gaan werken en dan voor RA erbij studeren.

Heb ik AA en RA dan ga ik verder.

Verveling is niet nodig.

Ooit eigen zaak, is altijd mijn droom geweest een eigen bedrijf maar dan zal ik toch eerst in dienst moeten zijn geweest bij een ander bedrijf. Ervaring opdoen eerst en dan voor eigen zaak werken.

Maar over bij je ex nieuwjaar vieren, dat is toch niet zo vreemd?

Gewoon de ruzie bijleggen en als vrienden door het leven gaan.

Over Saddam Hoessein

Die tikt dus echt niet helemaal

Gisteren zei ik nog dat hij er onschuldig uitziet op 1 foto, en nu zie ik ergens een foto staan waar hij er gewoon als dictator uitziet. Hij wilt ook als martelaar dood gaan en vraagt aan God dat God hem daarboven plaatst tussen de rest van de martelaren.

Mag hij een beschuitje met Hitler gaan eten

En of God bestaat

Wie weet waar Saddam Hoessein heen gaat. Misschien komt hij niet eens meer tot leven als ze hem vermoorden via de doodstraf. Wie zegt dat hij tot leven komt als hij de doodstraf krijgt?

Of je moet hem terug halen via computers ooit

Schakel je hem nu even uit, en is Irak een welvarend vrij land vol mogelijkheden dan haal je Saddam Hoessein terug met computers en mag hij met grote ogen zien wat Irak geworden is.

Bush veel commentaar op maar goed, ik heb ook oorlog die ik moet voeren Alleen stuur ik geen militairen op het slachtveld, ik heb geen enkele overleden militair op mijn geweten gelukkig.

Meneer de president van Boudewijn de Groot. Is oorlog in de huidige vorm nodig? Waarom is geen andere manier van strijd voeren mogelijk? Waarom moet je het op die ouderwetse manier doen?

Ik vind een leger ouderwets zoals het nu aantoe gaat.

Waar ze met geweren schieten

Het lijken wel de middel-eeuwen

[ Bericht 5% gewijzigd door Sight_key op 27-12-2006 17:55:31 ]
pi_44768901
nee er is geen sprake van ruzie....
als een relatie niet werkt ga je er weg en dan is het toch opgelost ?
Dan is ruzie maken overbodig en destructief voor alle contact dat er nog wel moet zijn omwille van bv kinderen.

Geen ruzie dus, maar om nou met de vent die mij het huis door heeft gemept op de bank een kop koffie te gaan zitten drinken en nieuwjaar te vieren.... nee...
ik denk ook niet dat zijn nieuwe vriendin dat erg leuk zou vinden
en we hebben allebei onze eigen dingen te doen.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')