Ik miste al een deel dat open wasquote:
We kunnen ook in 2 tegelijk postenquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 08:32 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen en een gelukkig kerstfeest voor jullie allemaal![]()
Speciaal aan Senesta en DV, ( de rest natuurlijk óók ) ik hoop dat jullie gezellige en fijne dagen hebben.![]()
Wat zijn trollbeads?quote:Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef deedeetee het volgende:
Welke trollbeads Vamperotica ?![]()
Zo te zien aan de pakjes van de juwelier, krijg ik óók trollbeads![]()
Ziet er cool uit als sierraadquote:
Welk merk is het? Misschien dat ik dan ook eens ga kopen.quote:Op maandag 25 december 2006 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een fles whisky gekregen die zo lekker is dat het lijkt of er een engeltje over je tong piest
Veel plezier Dromenvangerquote:Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het te warm binnen dus de verwarming is omlaag.
Ik ga fok! verlaten want we gaan pokeren nu
Tot laterz
Kijken hoelang het pokeren gaat duren.
Dankequote:
quote:Op maandag 25 december 2006 18:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom ga je niet ff naar de hoeren?
Grapje dus
De lesbische hoeren
speciaal voor jou saraquote:Op maandag 25 december 2006 18:51 schreef sararaats het volgende:
ik ben hier en blijf hier
ik heb zin in s** met AVdV
moest me even gedeisd houden want m'n ouders waren in de buurt
ben nu bij m'n ouders waar het eindelijk wat warmer is
de verwarming is nog steeds kapot, die viel vannacht uit
ze hebben nog een gasbrander staan (gelukkig)
ik heb me volgetankt dus kan er tegen tot morgenvroeg
quote:Op maandag 25 december 2006 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
hunter.h4@gmail.com wordt mijn vaste nu.
Komt straks iets anders dan laat ik het wel weten
Sexy icoon trouwens Mirage
![]()
Bijna de![]()
Vergeten
mwah, niet echt m'n typequote:Op maandag 25 december 2006 18:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
speciaal voor jou sara
[afbeelding]
vingerze !
Niet ordinair maar wel sexy.quote:
Tipsyquote:Op maandag 25 december 2006 20:27 schreef Mirage het volgende:
Hallo Gandalf,
deze elf heeft al wat wijntjes teveel op
Was eind van de middag al begonnen met wijn drinken en had net de buurman hier even kletsen en terwijl ik naar zijn verhalen luisterde had ik niet in de gaten dat ik mijn wijntjes als limonade leegdronk
Beetje tipsy dus, maar nog wel in staat tot typen.
op je voorhoofd
pssst, laat de mensen leven zoals ze leven en zoals ze zijn...quote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tipsy
Moet kunnen met kerst
Ik ben niet volledig omdat ik het koningshuis wil aanpakken nu.
Ik wil dat de oranjes ten einde komen en ik wil groen zien.
Oranje Nassau is niet alles.
Beatrix is een lelijke oude bejaarde
een klein hapje dan !quote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet soms niet veel te zeggen omdat ik op zoek ben naar mp3 op mijn computer
Rage against the machine - Know your enemy.
Nu even Beatrix met aanhang
Maar Mirage wil ik wel in de nek bijten even. Even proeven aan haar vlees. Even in haar nek bijten en dan richting beneden![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 20:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
een klein hapje dan !
ik moet natuurlijk niet doodbloeden
naar beneden zou ik trouwens niet gaan... waarschijnlijk ben jij dan degene die gehapt gaat worden... er ligt een belgische herder tussen mijn benen...
Het is geen lassie?quote:Op maandag 25 december 2006 20:39 schreef Mirage het volgende:
groenendaeler eigenlijk
[afbeelding]
zo'n hond dus
The woman in blackquote:Op maandag 25 december 2006 20:41 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
inmiddels is ze ietsjes groter
quote:Op maandag 25 december 2006 20:42 schreef nokwanda het volgende:
En geloof me.... ze weet die plekjes precies te vinden
quote:Op maandag 25 december 2006 11:17 schreef deedeetee het volgende:
En ik ga natuurlijk weer aan 't eind van een bijna dicht topic staan, kan niet missen.....![]()
dus ff hiermee naar toe genomen :![]()
[..]
ik heb het idd net bekekenquote:Op maandag 25 december 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5LvwzanCLCo
Kijk hier eens na
Precies waar het over gaat in the truth.
Ik krijg kippenvel ervan.
De muziek van Rage against the machine samen met de leugens van Bush en het witte huis
Kippenvel over de hele rug dus
Geen tranen in de ogen maar het kan wel
Ik kan huilen als justice for all optreedt.
Dan ga ik huilen dus.
Tranen van bijdschap.
Luister eens en kijk naar de clip.
New World order dus.
America zeggen ze als New World order.
Laat mij hele ander plannen hebben![]()
NAZI AMerica![]()
Toen ik met jouw zoon op de bank zat met mijn benen opgetrokken stak ze telkens haar natte neus in mijn kruisquote:Op maandag 25 december 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaa jij probeerde de natte plekken tussen je benen op haar af te schuiven he...
ik weet heus wel dat je gewoon zat te drijven op je stoel doordat ik in mijn korte rokje tegenover je ana tafel zat![]()
het is dat je te ver weg was anders had je me 's nachts vast aangerand toen je naast me sliep.
quote:Op maandag 25 december 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaa jij probeerde de natte plekken tussen je benen op haar af te schuiven he...
ik weet heus wel dat je gewoon zat te drijven op je stoel doordat ik in mijn korte rokje tegenover je ana tafel zat![]()
het is dat je te ver weg was anders had je me 's nachts vast aangerand toen je naast me sliep.
quote:Op maandag 25 december 2006 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ik met jouw zoon op de bank zat met mijn benen opgetrokken stak ze telkens haar natte neus in mijn kruis![]()
En toen je aan tafel zat in je korte rokje had ik alleen maar oog voor jouw kaarten.
Toen ik zo ver weg was in bed, heb jij MIJ niet aangerand omdat je het zielig zou vinden als ik de volgende dag met mijn kalkoenfiletje op fok zou staan![]()
Je wil me wakker en willing, that's it
heb jij mijn kalkoenflapjes dan bekeken?quote:Op maandag 25 december 2006 20:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
......je hebt gelijk.. helemaal gelijk !
hoe verleidelijk die kalkoenflapjes van jouw ook zijn... ik kon het niet... ik wil graag een soppend vrouwtje die zich de volgende dag nog kan herinneren wat voor lekkers ik met d'r gedaan heb...
quote:Op maandag 25 december 2006 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb jij mijn kalkoenflapjes dan bekeken?![]()
weet ik helemaal niks van
quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 20:55 schreef nokwanda het volgende:
je lag in bed, draaide je om je hoofd raakte het kussen en snurkte... precies zoals ik het gewend ben![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef nokwanda het volgende:
alleen riep ik naar jou niet: heu, draait es om
een keer welquote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
heb je ook door gehad dat ik herhaaldelijk heb geluisterd of alles het nog deed bij jou ?
Als ik rage against the machine luister en zie krijg ik tranen in de ogen dusquote:Op maandag 25 december 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5LvwzanCLCo
Kijk hier eens na
Precies waar het over gaat in the truth.
Ik krijg kippenvel ervan.
De muziek van Rage against the machine samen met de leugens van Bush en het witte huis
Kippenvel over de hele rug dus
Geen tranen in de ogen maar het kan wel
Ik kan huilen als justice for all optreedt.
Dan ga ik huilen dus.
Tranen van bijdschap.
Luister eens en kijk naar de clip.
New World order dus.
America zeggen ze als New World order.
Laat mij hele ander plannen hebben![]()
NAZI AMerica![]()
Nu nog die 2 dames in mijn bed krijgen en dan is het dikke pret en geilerijquote:
een joint, een warme deken en twee kussens will doquote:Op maandag 25 december 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nu nog die 2 dames in mijn bed krijgen en dan is het dikke pret en geilerij
Wow.... ik en tipsy en in een trio in bed belanden gaat niet echt samen geloof ikquote:Op maandag 25 december 2006 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nu nog die 2 dames in mijn bed krijgen en dan is het dikke pret en geilerij
Hoe gaan we die trio doen?
Je hebt Mirage en Nokwanda en Dromenvanger.
Dromenvanger kijkt toe en komt pas later in actie?
Wiet kan ik voor zorgen. Even naar de Capricorn gaan en top 44 gaan, rook ik zelf ook mee.quote:Op maandag 25 december 2006 21:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
een joint, een warme deken en twee kussens will do
sorry... ik geloof dat een joint niet dat effect op me heeft. Heeft weer heeeeel andere effecten. Daarvan wordt die arme DV alleen maar totaal uitgeplozen.quote:Op maandag 25 december 2006 21:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
een joint, een warme deken en twee kussens will do
Waarom niet?????quote:Op maandag 25 december 2006 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wow.... ik en tipsy en in een trio in bed belanden gaat niet echt samen geloof ik![]()
nee, maar als jij me dat voorschoteld zal het prima spul zijnquote:Op maandag 25 december 2006 21:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wiet kan ik voor zorgen. Even naar de Capricorn gaan en top 44 gaan, rook ik zelf ook mee.
Heb je al eens top 44 gehad?
Ik heb genoeg energy dus kom maar op jullie 2quote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sorry... ik geloof dat een joint niet dat effect op me heeft. Heeft weer heeeeel andere effecten. Daarvan wordt die arme DV alleen maar totaal uitgeplozen.
quote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom niet?????
Je laat je gewoon verwennen door Mirage en mij.
Jij mag best bewusteloos gaan, doen Mirage en dromenvanger het werk.
Je hoeft dus echt niet bij positieven te zijn
Top 44 is lekker spulquote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee, maar als jij me dat voorschoteld zal het prima spul zijn
een triootje met DV![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom niet?????
Je laat je gewoon verwennen door Mirage en mij.
Jij mag best bewusteloos gaan, doen Mirage en dromenvanger het werk.
Je hoeft dus echt niet bij positieven te zijn
quote:
Dan moet je niet zo snel zuipenquote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja daaag, wil er wel wat van merken he.
de volgende dag een kater hebben en niet meer weten wat en hoe en wel een kleffe warme troep aantreffen... nee dank je feestelijk.
zoals ik al zei heeft een joint een ander effect op mequote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb genoeg energy dus kom maar op jullie 2![]()
Wanneer spreken we af met z'n drietjes???????
Ergens in een hotel of huis
Verstandigquote:Op maandag 25 december 2006 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zoals ik al zei heeft een joint een ander effect op me
Dan valt er niks meer met me te beginnen en krijg je dingen te horen die je niet wil weten. of wel, maar niet op dat moment.
Voorlopig doe ik dat eens even mooi niet meer.
quote:Op maandag 25 december 2006 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo snel zuipen
Mirage en ik kunnen wel whisky over je heengooien natuurlijk.
Maar als jij alle whisky op gaat zuipen en niet eens je eigen orgasme gaat beleven, dan is dat ook je eigen schuld Nokje.
Ben ik met Mirage moeite aan het doen om jou tot het plafond te krijgen en dan maak jij het niet mee
Je moet geen whisky van 55 % in een keer leegzuipen lieve Nok
Laten we het samen als trio leegzuipen.
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goede avond allemaal![]()
Hij gaat weer lekker he![]()
En geiler ?quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zuip nooit tot ik dronken word. Ik zuip omdat ik het drankje lekker vind en als ik aangeschoten raak stop ik.
Ik ben nuchter veel gekker en leuker
Jij wilt ook meedoen zekerquote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
nou.. rode wijn mij iig welquote:
Orgiequote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij wilt ook meedoen zeker![]()
Geef maar toe
Een grote truth orgie.
Ga maar vast liggen vanavond, in onze dromen komen we elkaar tegen.
Ik mag hopen dat je een grapje maakt.quote:Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik wil het wel nog eens proberen. Maar niet nu.
Even Palm bier halen.
Ik heb zin om pussy te eten
Mirage en dromenvanger die samen pussy van Nok eten![]()
Ik palm bier.quote:
quote:
ja, ook al.quote:
Ik heb zin om jou op te tillen nuquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een fles Bailey's doet bij mij ook wonderen![]()
maar lieverd...quote:Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je een grapje maakt.stay off my pussy
sssssssttttquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
maar lieverd...
maak je geen zorgen... die pussy's van jou kunnen zichzelf heel goed redden... die rennen gewon de achterdeur uit of krabben de ogen uit... je hoeft je pas zorgen te gaan maken als hij over je kalkoen begint
Tarzanquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, ook al.
Maar ik kan liefde en seks niet loskoppelen tot dusver. Dus ik ben bang dat het met mij en orgies niks wordt
![]()
en als ik geil ben pak ik tarzan wel
quote:Op maandag 25 december 2006 21:21 schreef Mirage het volgende:
we maken er gewoon een kinderboerij van
[afbeelding]
is het bij jou zo sterk ingedikt dat je het van het bed moet krabben dan?quote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vanavond tijdens onze dromen rond 04:00 gaan we neuken.
Ik neem Mirage en na 1 seconde schakel ik over op Nok en dan ga ik naar LW en zo worden onze dromen 1 groot orgasme zonder dat je sperma moet krabben van je bed
na 1 seconde al ....quote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vanavond tijdens onze dromen rond 04:00 gaan we neuken.
Ik neem Mirage en na 1 seconde schakel ik over op Nok en dan ga ik naar LW en zo worden onze dromen 1 groot orgasme zonder dat je sperma moet krabben van je bed
als ik het zakelijk moet zien dan moet er toch een flinke geldelijke transactie volgenquote:Op maandag 25 december 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tarzan
Liefde en seks is als persoonlijk en zakelijk.
Laten we eens een zakelijke orige vieren.
Persoonlijk weg, lekker zakelijk.
En dan tover ik mijne om tot 44 Cm en krijg jij een tarzan van echt vlees
vanavond ga ik verschonen, maar ik gebruik een grijze sok om op te vangenquote:Op maandag 25 december 2006 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is het bij jou zo sterk ingedikt dat je het van het bed moet krabben dan?![]()
waarom een grijze?quote:Op maandag 25 december 2006 21:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
vanavond ga ik verschonen, maar ik gebruik een grijze sok om op te vangen
Wij gaan even 10 uur samen zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
na 1 seconde al ....
ik mag toch hopen dat ik ook aan mijn trekken mag komen....
of doen we alleen dienst om jouw aan je trekken te laten komen ?
Omdat wit niet aanwezig isquote:
Ik betaal jou 10 miljoen euro en Mirage 10 miljoen euro.quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als ik het zakelijk moet zien dan moet er toch een flinke geldelijke transactie volgen![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 21:27 schreef nokwanda het volgende:
joa, met een vleestarzan van 44 cm kick ik je inderdaad binnen een seconde al weg. Da's geen pik maar een moordwapen
Get used to itquote:Op maandag 25 december 2006 21:27 schreef nokwanda het volgende:
joa, met een vleestarzan van 44 cm kick ik je inderdaad binnen een seconde al weg. Da's geen pik maar een moordwapen
bij mij wel ja. Voor hem dubbele pret danquote:Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij zou er via je slokdarm weer uitkomen !
Waarom geen Tarzan van 10 meter die door je hele lichaam gaat.quote:Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij zou er via je slokdarm weer uitkomen !
nou, wat een gewenning...een keer en ik ben gewoon morsdood.quote:
lieverd... als je fun wilt hebben moet je ervoor zorgen dat de persoon met wie je die fun beleefd het overleefd... dan kan je het nog eens overdoen.quote:Op maandag 25 december 2006 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom geen Tarzan van 10 meter die door je hele lichaam gaat.
Een grote lul die in je kut naar binnen komt en gaat stoten en je wordt helemaal uitgehold.
Mirage is 1,90 meter.
De lul is 10 meter.
En de lul is 10 meter dik.
De lul neukt Mirage door midden
Das pas uitwonen![]()
Spuit de lul sperma, dan spuigt Mirage sperma in haar glas bier of koffie.
Of melk.
Nu even naar buiten
veel plezier dromenvangerquote:Op maandag 25 december 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage
Ik ga offline nu
Ik geef morgen antwoord.
Morgen is 2e heilige dag.
Ik ben maagd ja.
En ik ben grof soms maar goed, is dat erg?
Ik ga tv kijken nu.
Kuis kutje
![]()
Je moet in de titty twister gaan werken waar ze de lekkerste pussy's in de aanbieding hebben.
Ik ben weg nu
Indiana Jones kijken
Tot morgen![]()
en ik ben een kuise trut geworden omdat ik al teveel gerotzooid heb in mijn levenquote:Op maandag 25 december 2006 21:41 schreef Mirage het volgende:
zeg dreamy.....
ben jij maagd of heb jij al dames in je bed verwelkomt ?
En als dat zo is.. hoeveel dan ?
Ikzelf realiseer mij steeds meer, dat hoe "vrij" ik ook over kan komen, ik best een kuis tutje ben.
De mannen die ik in mijn bed heb verwelkomd zijn op 1 hand te tellen en dan hou je nog steeds vingers over![]()
ghehehe....ik liep ook over straat in Tilburgquote:Op maandag 25 december 2006 13:05 schreef Normalneo het volgende:
zeker niet voor mannen die dingen
@ nokwanda..ik moest gisteren nog denken aan onze heerlijke "wiskey-proeverij" in de pub..toen ik over straat liep in Tilburg
uiteindelijk geproost met een rum-cola in mijn handfijne dagen iig nokje
@deedeetee, en draculettetje jullie ook hele fijne dagen..DV jij ook natuurlijk en Bastard, Sararaats en de rest van de "locals"![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef deedeetee het volgende:
Welke trollbeads Vamperotica ?![]()
Zo te zien aan de pakjes van de juwelier, krijg ik óók trollbeads![]()
was het ooit onveilig dan? Er zitten minstens twee schermen tussen hoorquote:Op maandag 25 december 2006 23:29 schreef senesta het volgende:
Is het weer veilig om binnen te komen?
quote:Op maandag 25 december 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was het ooit onveilig dan? Er zitten minstens twee schermen tussen hoor![]()
nou... je kunt nog een rubber scherm over je scherm heen trekken tegen het spattenquote:Op maandag 25 december 2006 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Tja veel veiliger kan het ook niet he?![]()
Kinky he?quote:Op maandag 25 december 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en heb je al die tijd voor de deur staan wachten en door het slot gekeken?
ja, behoorlijk ja. Zit meer kinkyness in jou dan je op het eerste gezicht zou vermoeden.:Dquote:Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Kinky he?![]()
Nee hoor, was even aan het rondlezen op fok!
Maar behalve het gratietopic is het best rustig.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 05:31 schreef draculettetje het volgende:
waar is de slaap als je die toch wel nodig hebt......
pfff morgen (hi hi vandaag) wordt zo toch wel wat moeilijk, gelukkig komt de zoessie (zo rond 14.00 uur ofzo toch?) blijf ik morgen ochtend wel slapen...
even bijkomen van alle sex hier weer op het forum
Gisteren viel steeds de verbinding weg, ik weet niet of het FOK! of mijn laptop was maar kon er een poosje niet meer bij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:03 schreef starbliss het volgende:
het verhaal heeft nooit een einde gekend
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:
Wat mooi dat deze kerst zo'n grote betekenis of waarde voor jouw heeft gekregen normalneo.
.........nokwanda !!!!!!
het is hier in iederg eval niet stil !!!![]()
![]()
Niets leukers dan kinderen voor ouders onmoooogelijke cadeautjes te geven. Zoals ik al zei...wees blij dat het geen hamertje tik wasquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:06 schreef Mirage het volgende:
de kinderen zijn er erg blij mee (R keek mij aan en is maar even naar boven gelopen)
Ik (met wat hulp van Brian en Merlyn) legde Aiden zijn cadeautje uitgepakt in de hoek van de box.
in no time had Aiden hem te pakken en hij ligt nu heerlijk te "schudden"![]()
Merlyn en Brian zitten tegen elkaar op te blazen en lopen als de rattenvanger vna hamelen door het huis
dank je wel
R zijn eerste reactie was....quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets leukers dan kinderen voor ouders onmoooogelijke cadeautjes te geven. Zoals ik al zei...wees blij dat het geen hamertje tik was![]()
Wat mooiquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:30 schreef Normalneo het volgende:
gisteren echt een gezellige avond gehadzelfs een traantje los moeten laten..sjonge jongen..wat ben ik egoistisch geweest..voor zo lang..haatdragend af en toe..en zo zelfingenomen..vooral tegenover mijn vader..terwijl hij zo'n goede kerel is en het zo goed bedoelt! Nou ik heb iig de rest van mijn leven nog om dat goed te maken..! en gelukkig maar want er is niet liever wat ik zou willen doen als alle zorgen die ik heb veroorzaakt weer te stoppen..zodat hun(mijn ouders) kunnen zeggen. We hebben ons best gedaan en het is gelukt..het is echt een vent geworden
voor mij is het nu al duidelijk: er was geen kerst zoals deze
Daar heb je voornamelijk de buren mee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
R zijn eerste reactie was....
" ......oke..................... Joel krijgt dus een drumstel voor zijn verjaardag"
DUS JOEL !!! BIJ DEZE !!
Zoek er maar vast 1 uit![]()
![]()
ow ja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:39 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ook weer wakker....
nog meer cadeautjes gegeven lees ik al wel weer! leuk!
@nok, volgens mij had ik niet echt keus...... jij belde als eeste ha ha ha
Dat doe ik dus zeker niet. En zeker niet openbaar op fok!.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:46 schreef nokwanda het volgende:
DV... zolang je maar niet met je broek op je knieen zit te fappen dan is het prima.
Ben allergisch voor internetfappers
ow ja da's waar ook....quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow ja, da's waar ook.
maar daarna had je wel keus
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja da's waar ook....
nou ja dan maar zo laten ha ha ha
tip !quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad als je met familie bent en jij woont in Nederland en zij wonen in Zwitserland of verder weg.
Kun je elkaar toch in beeld zien alsof je toch een beetje dicht bij elkaar bent.
Cammen met vreemde mensen zegt me niets, ik voel me dus ook bekeken als ik de cam recht op mijn gezicht heb staan.
Daarom op zolder misschien de cams hoog aan het plafond hangen ooit. En dan zorgen dat ze niet kunnen inzoomen op mijn gezicht. Dat je me wel ziet bewegen door de ruimte op zolder maar niet dat je kunt inzoomen.
Ik wil niet graag ingezoomd worden
Even haren afspoelen nu, ik ga niet met jeuk rondlopen dus ik ga ff met de kop onder de koude kraan.
Ik ga voortaan douche gel zonder zeep kopen en ook shampoo zonder zeep. Ben allergisch voor zeep dus ik wil ook wasmiddel zonder zeep.
Toch eens proberen inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef an_archist het volgende:
[..]
tip !
babyshampoo en wasgels.
Doen het hier super... ik gebruik het zelf op de edele delen (als dames daar zeepproducten gebruiken hebben ze ene grote kans op schimmelinfecties e.d. ) en dat gaat prima![]()
Ik dacht al dat het aan mij lag maar fok! hapert en heeft inderdaad de hik van alle kanten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:42 schreef an_archist het volgende:
is FOK! bij jullie ook zo traag ??
Had ik al begrepen inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:59 schreef an_archist het volgende:
tot zo DV... chaos.. ik hou van chaos..
btw.. ik ben mir maar dat had je waarschijnlijk al begrepen
even kijken of ik al weer gewoon kan inloggen
mijn bed moet ook nog gedaan worden,quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:37 schreef Sight_key het volgende:
Ben ik weer dus
Ik en dus is oranje gekleurd.
Oranje en gekleurd dus ook.
Dus en ook ook .
En niet.
Niet wel
Nu even bed verschonen.
Nu even bed is geen oranje.
Nu even bed is zonder oranje.
Zonder oranje is oranje
Is is is is is is is normaal.
Normaal is oranje.
Is niet
Vuil beddengoed vanmorgen eraf gehaald, nu even schoon erop doen.
Nu even is niet oranje, de rest wel
Had dat zondag maar gezegd. Is nou net een van de klusjes die ik echt niet erg vind. Had het best even snel kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn bed moet ook nog gedaan worden,
maar ik vind het een rotwerk...
als het schone beddengoed er eenmaal op zit is het heerlijk om er in te duiken,
maar het erop doen![]()
ik ga jou huren als huisman hier !
Ben ik weerquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn bed moet ook nog gedaan worden,
maar ik vind het een rotwerk...
als het schone beddengoed er eenmaal op zit is het heerlijk om er in te duiken,
maar het erop doen![]()
ik ga jou huren als huisman hier !
wederzijdse wensjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef yvonne het volgende:
Ook hier iedereen op de valreep nog een goede kerst wensen
Gelukkig dat je het zo laat doetquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef yvonne het volgende:
Ja, heel erg lief, bedankt sara!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
wederzijdse wensjes![]()
![]()
![]()
ik heb je een Kerstbrief gestuurd
Ik ben niet erg dik maar ik weeg wel 15-20 kilo te zwaar, maar je ziet het niet bij mij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:10 schreef sararaats het volgende:
dan te bedenken dat het nogal een hoge salto was
ik was compleet turreluut
moet je nu al een helm dragen als je gaat turnen?
trouwens, ik geraak niet meer omhoog omdat ik nu toch wel dik geworden ben
ik hou me nu bezig met pianospelen
Jij ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef nokwanda het volgende:
En nu ga ik stappen. Zie eruit als een kruising tussen een goth en een suikertaart compleet met roosje
Zal EW even een pic laten maken. Post ik wel.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal EW even een pic laten maken. Post ik wel.
Dit moet sowieso vastgelegd worden. Heb me al lanh niet meer zo extreem uitgedost.
Dit had ik gewoon nog voor deze gelegenheid in de kast liggen
Hij kon een eet-tafel timmeren of nietquote:Op woensdag 27 december 2006 00:02 schreef Mirage het volgende:
jezus is geboren !!!!
iedereen moet het horen !!!
nee, ik geloof best dat het een beste kerel was![]()
dus kan ik je voortaan zien op msn???quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:05 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb nu ook een webcam. Gewonnen in de bioscoop gister
ne het evangelie is imo niet in het leven geroepen voor hoop of verklaringen maar om mensen te kunnen onderdrukken, om mensen te " ordenen" in je macht te hebben.. te kunnen " vatten".quote:Op woensdag 27 december 2006 00:16 schreef Sight_key het volgende:
Zijn het slechts interpretaties?
Mensen die een verklaring zoeken of voelen en een evangelie op poten zetten
verklaringen zoeken is niets mis mee, je moet alleen door hebben wanneer het (denoods alleen voor het moment) los te laten en het gewoon te nemen zoals het is.quote:Zo denk ik dat het is.
Mensen zoeken een verklaring voor het bestaan, en ze komen met sprookjes.
Net zoals ik dat had tijdens die psychose, ik was ook op zoek naar een verklaring toen ik die hoge kerk in Eindhoven zag.
Maar tijdens mijn psychose zocht ik overal een verklaring voor
Heel lang geleden voor de allereerste keerquote:Op woensdag 27 december 2006 00:02 schreef Mirage het volgende:
jezus is geboren !!!!
iedereen moet het horen !!!
nee, ik geloof best dat het een beste kerel was![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Mirage het volgende:
God slaapt niet![]()
God gaat mij door de nacht slepen![]()
heel fok volposten![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus kan ik je voortaan zien op msn???
als je al antwoord heb gegeven heb nog nie terug gelezen...
Dromenvanger postalikequote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Mirage het volgende:
God slaapt niet![]()
God gaat mij door de nacht slepen![]()
heel fok volposten![]()
Mogguhquote:Op woensdag 27 december 2006 10:20 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mogguh
ik zie eruit als iemand die naar een feestje is geweest
jippie en de jeee!!! moet alleen nog even installeren op nieuwe pjoeter! lukt nu nog niet zoals ik wil.....quote:
quote:
tegen de tijd dat jij daarmee klaar bent zie ik er heel misschien weer uit als een mens ipv als een verloederde slaapkop.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en de jeee!!! moet alleen nog even installeren op nieuwe pjoeter! lukt nu nog niet zoals ik wil.....
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
Die van nu komen er niet. echt niet.
Maar die van gisteravond komen eraan. EW heeft er een gemaakt en daar op het feest heeft de "hof"fotograaf ook nog een leuke gemaakt.
HUH?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:34 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
zien die pics van gister!!!
ow en zoessie op 1 of andere manier zit mn kolekast vol met rode vingertjes hi hi hi
Ohowquote:Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en de jeee!!! moet alleen nog even installeren op nieuwe pjoeter! lukt nu nog niet zoals ik wil.....
er is hier een mini monster geweest en die heeft kerstkransje gegeten met rode dingetjes eropquote:
ja, was erg leuk. Veel bekenden, gezellig druk en niet zodat je je zwetend door de menigte moet banen.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:20 schreef senesta het volgende:
Mooie foto toch gewoon?
Was het stappen nog gezellig gisteren?
Klinkt leuk zeg!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, was erg leuk. Veel bekenden, gezellig druk en niet zodat je je zwetend door de menigte moet banen.
Bovendien was ik de enige echt uitgedoste dame (tot er een travo-act binnenkwam) en dus heeft dat het effect dat mensen je galant doorlaten als een soort beatrix
![]()
Ongeveer 700 mensen in een ruimte waar je er ongeveer 900 max. kunt hebben is niet slecht.
Mooi!!! ben wel benieuwd naar de all over, ik zal geduldig wachten...quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef nokwanda het volgende:
komt ie dan.
De allover foto komt een andere keer als die van de kiss zelf klaar zijn.
[afbeelding]
Als er niet op mijn werk zoveel mensen waren die erop rekenen dat ik wel kom zou ik ook niet gaan. Zonder deze baan ging ik echt nooit uit. Niet stappen als zodanig iig. Misschien een keer iets drinken of een prive feestje of een bioscoopje pikken. Maar niet echt feesten. Voor mijn werk moet ik wel en ik begin het nu ook nog wel leuk te vinden weer.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg!
Het is inderdaad beter als je nog een beetje ruimte hebt om je te bewegen, gewoon gezellig druk is het dan.
Ik heb gisteravond een beetje achter de laptop gehangen, ik zat me net al mijn hoofd te breken over de vraag wanneer ik voor het laatst echt uit ben geweest.
Ik zou het echt niet meer weten![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mooi!!! ben wel benieuwd naar de all over, ik zal geduldig wachten...
zal ik je dan voortaan ook met majesteit of koninklijke hoogheid aanspreken???![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:44 schreef draculettetje het volgende:
dan wens ik u (en alle anderen trouwens ook) een fijne dag koninklijke mademoiselle danielle![]()
A royal with cheese? A royal bitch in France?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja.... koninklijk.... dat mademoisselle is niet perse koninklijk (heb gehoord dat mijn overgrootmoeder een parijse hoer was)
ow ja ghehehehequote:Op woensdag 27 december 2006 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er is hier een mini monster geweest en die heeft kerstkransje gegeten met rode dingetjes erop
quote:
dank je welquote:Wel mooie icon
Hoe lang blijft hij bij zijn vader?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:
mijn ventje is net opgehaald door zijn vader en ik vind het helemaal niet leuk....![]()
tot de 8stequote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe lang blijft hij bij zijn vader?
Had je ventje er wel zin in?
niet zo vaak hoor en alleen de oudste,quote:Op woensdag 27 december 2006 13:49 schreef Sight_key het volgende:
Mirage, hoe vaak moet jij je kinderen missen dan?
dank je wel....quote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef vamperotica het volgende:
Voor Mir!
oudste 2 zie ik ook pas volgend jaar weer.T is een raar soort stil in huis
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:18 schreef Sight_key het volgende:
Hallo Mir
Waarom ga je niet gewoon met Oversight naar je ex toe en je kids neem je mee, ga je daar nieuwjaar vieren of je laat je ex bij jou thuis nieuwjaar komen vieren.
het siert hem welquote:Op woensdag 27 december 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
jaaaaa, schattig gewoon.
Zou ie mensen afmeten aan zijn eigen waarden?
Ik denk het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |