abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 december 2006 @ 10:35:52 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726520

Another Brick in the Wall Part 2 (Waters) 3:56

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

"Wrong, Do it again!"
"If you don't eat yer meat, you can't have any pudding. How can you
have any pudding if you don't eat yer meat?"
"You! Yes, you behind the bikesheds, stand still laddy!"

Game on

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 11:12:53 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44726572
Dubbel
Maar jij was wel eerst
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 25 december 2006 @ 10:41:38 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726594
Foto maak ik zo kleiner

Ik ga ontbijten nu
  maandag 25 december 2006 @ 10:43:03 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726608
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Dubbel
Maar jij was wel eerst
Ik miste al een deel dat open was

Zonder poes pas bedoel ik niets mee behalve de titel

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 10:55:02 ]
  maandag 25 december 2006 @ 10:54:48 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726766
Ik ga even weg

Rustige kerst zal het niet worden

Word nu al moe aan alles wat ik ga doen. Straks cadeaus uitpakken en dan beginnen met pokeren en nog meer en dan nog fokken en nog wat meer.

2007 beginnen met sporten en minder bier.

Gisteren hoorde ik in mijn hoofd advies. Ik speel teveel met vuur, en ik moest even denken wat het betekende. Maar whisky kun je dus in de fik steken, 40 % brand in je maag dus.

Daarom sowieso geen whisky meer

En bier in het weekend.

Komt allemaal goed Eerst maar eens deze dagen doorkomen.

Ik ga achterin in de klas zitten. Daar kun je het beste keet trappen

Iedereen mag dus voor bij de lessenaar gaan zitten en de les lezen hier ( het heet toch lessenaar of heb ik het fout? Lessenaar kwam zomaar bij me op, de tafel waar de leraar of lerares zit)

Ik zit achterin de klas en soms ga ik naar voren een presentatie houden

Die leraar die kun je achterwege laten.

Iedereen mag presenteren

De lessenaar vroeger, in de klas waren altijd een soort van rel-schoppers tegen de leraar die de lessenaar op scherp gingen zetten, zetten ze de tafel van de leraar net op het puntje van de verhoging waar de tafel van de leraar op staat.

Op het Sint Jan was dat altijd lachen

Ook met marsen en raiders gooien deden ze naar een Engelse lerares, die vrouw hebben ze op de MAVO compleet overspannen gekregen

Ik hield me meestal rustig en zag het gebeuren Moest wel vaak lachen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 11:05:21 ]
  maandag 25 december 2006 @ 11:09:32 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726932
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
Dubbel
Maar jij was wel eerst
We kunnen ook in 2 tegelijk posten

Of we laten die van jou eerst vol lopen met teksten.

Of zullen we deze nemen nu?

Gezien de tijdstippen is het misschien beter om degeen te nemen die eerst open was. Die van jou even in de wachtrij en daarna die van jou open.

Wel toevallig dat we tegelijk openen rond 10:00 / 10:30.

Ik was net wakker en opende meteen

En nu genoeg

Ik ben weer een raket merk ik. Ik wil weer 1001 richtingen tegelijk opgaan
  maandag 25 december 2006 @ 11:14:11 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44726987
http://www.nu.nl/news/926516/62/James_Brown_overleden.html

James Brown is dead

Ze hebben muziek gemaakt daarover.

James brown is dead

James Brown is still alive.

En nu heeft hij op 1e kerstdag het loodje gelegd.
  maandag 25 december 2006 @ 11:17:22 #8
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_44727028
En ik ga natuurlijk weer aan 't eind van een bijna dicht topic staan, kan niet missen.....

dus ff hiermee naar toe genomen :
quote:
Op maandag 25 december 2006 08:32 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen en een gelukkig kerstfeest voor jullie allemaal

Speciaal aan Senesta en DV, ( de rest natuurlijk óók ) ik hoop dat jullie gezellige en fijne dagen hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 25 december 2006 @ 11:18:29 #9
78780 deedeetee
pi_44727052
Welke trollbeads Vamperotica ?

Zo te zien aan de pakjes van de juwelier, krijg ik óók trollbeads
  maandag 25 december 2006 @ 11:23:42 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727141
Goede morgen inderdaad deedeetee Fijn je even te zien, is weer lang geleden dat je hier hebt geschreven

En gelukkig en zalig kerstfeest voor iedereen hier

Ik vergeet vaak dat het kerstmis is, in de winkels zeggen ze zalig kerstfeest en dan vergeet ik altijd dat het kerstmis is

Fijne dagen zullen het worden denk ik toch wel. De inkopen zijn binnen dus dat scheelt al een hele hoop ellende.

De voorbereidingen zijn zwaar.

De gans ligt nu te braden in de pan Straks veranderen ze me in een kabouter

Moet wel zometeen even voor spuit 11 gaan

Een spuit halen dus. Maar die spuit is binnekort uit. Het is even nodig nog maar ik kan wel zonder maar het zorgt ervoor dat ik niet in termen ga denken van God, Jezus, Aliens en de duivel

Zoals in one flew over the chuckoo's nest.

" I am not only talking about my wife, I am talking about my life, I am talking about God, the devil, heaven and hell".

Do you understand finally????????

Maar er valt niets te snappen aan Daarom spuit 11 hier

Mijn broer vroeg ik even naar websites waar complete film scripts opstaan en hij zegt dat het stuk niet is van de film one flew over maar van trainspotting.

Straks even kijken of hij gelijk heeft
  maandag 25 december 2006 @ 11:24:04 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727145
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef deedeetee het volgende:
Welke trollbeads Vamperotica ?

Zo te zien aan de pakjes van de juwelier, krijg ik óók trollbeads
Wat zijn trollbeads?

Is dat een nieuwe rage?
  maandag 25 december 2006 @ 11:26:52 #12
78780 deedeetee
pi_44727185
pi_44727538
Ik heb een fles whisky gekregen die zo lekker is dat het lijkt of er een engeltje over je tong piest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 25 december 2006 @ 11:47:08 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727559
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:26 schreef deedeetee het volgende:
trollbeads
Ziet er cool uit als sierraad

Power-achtig

Alsof je beschermt wordt tegen negatieve krachten.

Ik was pas geleden aan het twijfelen om dat ene ding alsnog te kopen om electrische spanning af te weren van tv en computers en nog meer.

De bio-stabiel

Ik heb vaker gehoord dat het oplichterij is maar toch zendt een zender die ik vertrouw die commercial uit.

Eerst eens verder zoeken naar de echtheid van de bio-stabiel. Misschien dat er ook alternatieven zijn als kracht-gevers of kracht-afnemers.

Diamanten ketting zou ik graag willen, maar diamant kun je niet smelten of wel?

Een diamanten ketting en dan een berg-kristal eraan hangen.

Zilveren ketting heb ik nu met 3 steentjes eraan, maar die zilveren ketting die hangt 99 procent van de tijd op het hoofd van mijn boeddah beeld
  maandag 25 december 2006 @ 11:48:02 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44727575
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een fles whisky gekregen die zo lekker is dat het lijkt of er een engeltje over je tong piest
Welk merk is het? Misschien dat ik dan ook eens ga kopen.

Ik zei net wel dat ik geen whisky meer wil drinken maar af en toe een slokje whisky is niet slecht.

Ik weet mijn cadeau volgens mij al, maar er liggen meer cadeaus onder de boom hier. Die harde schijf dat is bijna zeker en die ga ik vandaag nog in gebruik nemen.

Maar er ligt meer.

Harde schijf is voldoende maar een kleinigheid erbij is niet slecht

Tis maar 1 keer kerst en dan wil ik dus cadeaus

Heb nog 1/2 fles black label over, 35 cl als de fles vol is en 40 %.

Wie weet vanavond af en toe een slokje nemen

Hoeveel % zit er in jou whisky nok?

Ik heb 40 % dus in walker.

Heb whisky van sea-weed gezien met 55 %.

Whisky gemaakt van zee-wier

Klinkt alsof het niet te zuipen is, maar ik ga het toch eens proberen later.

Nok gaat het op een zuipen zetten deze kerstmis

Of niet

Lekkere whisky kun je misschien maar beter rustig drinken. Sowieso is whisky geen drank om in 1 slok op te drinken van een glas of fles
pi_44729131
IK WIL OOK TROLL BREADS!!!!!!!!!!!!!

hier helemaal geen kerstman
  maandag 25 december 2006 @ 13:05:27 #17
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44729399
zeker niet voor mannen die dingen

@ nokwanda..ik moest gisteren nog denken aan onze heerlijke "wiskey-proeverij" in de pub.. toen ik over straat liep in Tilburg

uiteindelijk geproost met een rum-cola in mijn hand fijne dagen iig nokje

@deedeetee, en draculettetje jullie ook hele fijne dagen..DV jij ook natuurlijk en Bastard, Sararaats en de rest van de "locals"
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44729693
vrolijk kerstfeest en tot later

ik ben zooooooo moe
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 13:26:40 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44730050
De local group

Ik ga zeker die troll breads niet kopen voor mezelf, ik wil iets anders hebben. Ik wil sowieso een omega horloge nog halen, een omega of een rolex of wat anders.

Een nokia nieuwste versie telefoon nog een keer kopen. De xbox360 en de playstation3.

En om nek hoeft niet zo nodig wat te hangen, ik heb ook geen ringen om mijn vinger. Het liefst heb ik mijn vingers vrij om zo beter te kunnen typen.

Als ik die ene zilveren ketting om mijn nek hang, dan gaat het ook storen hier.

Ik ben niet moe

Ben net even voor mijn depot geweest in de mondriaan zorg, er waren amper mensen opgenomen en dat is okey. Merendeel is met weekendverlof op die afdeling die BC heet.

Wel een paar mensen zien rondlopen maar die waren niet zwaar eraan toe.

Had het even met de depot zetter over mijn ambitie om in de psychiatrie te gaan werken en dat ik medicijnen wil studeren en psychiater wil worden.

Dat kan allemaal straks, ze vertelde me dat ik nu al werk voor de psychiatrie als ervaringsdeskundige.

Als ik alle informatie doorgeef over mijn denken en voelen en hoe mijn hersens functioneren dan slaat de mondriaan zorg dat op in het dossier en zo worden ze wijzer van iedere client.

Dan zou je in principe de mensen die client zijn, medewerker kunnen noemen. Je gaat ze niet patient noemen of client maar je noemt ze allemaal medewerker. Alsof ze in dienst zijn van de psychiatrie.

Het beste is natuurlijk dat er helemaal geen ervaringsdeskundigen hoeven te zijn, maar de hersens zijn dus het moeilijkste orgaan. Ieder mens heeft in zekere mate een onbalans of storing in de hersens.

En dan zijn ze dus bezig met medicatie ontwikkelen constant door. Ik vertelde dat dus ook, dat ze constant bezig zijn met ontwikkelingen van nieuwe medicatie om de chemische fabriek in je hoofd op orde te krijgen.

En dan maak ik altijd de "Grap" over het rode pilletje van the matrix.

Dan vertel ik de psychiaters en hulpverleners dat het rode pilletje eraan zit te komen

Eenmalig 1 pilletje en voor eens en voor altijd genezen zijn.

Entering the matrix

Ik neem de film the matrix misschien te serieus op bepaalde vlakken. Toch zie ik het als ideaal in wanneer je met 1 eenmalig pilletje alles kan genezen. Wie weet ook het bloed en de rest van alles.

Je hebt niet alleen hersens je hebt ook longen, nieren en levers.

Maar de hersens beschouw ik dan als main organ. De hoofd-computer die sowieso alles regelt in het lichaam.

Ik vind het dus fijn dat de medewerkers in de psychiatrie zakelijk zijn. Zakelijk verkeer is het daar dus. Als ik op gesprek ga dan is dat ook zakelijk het merendeel van de tijd. Af en toe een grap maar constant door werken en analyseren.

Daarom juist is psychiater worden voor mij een ideale baan. Ik weet mezelf goed te analyseren en anderen ook best wel als ik het goed doe inschatten. Agressie kan ik goed mee omgaan met die mensen omdat ik dichter bij die mensen sta. Niet dat de rest van de psychiaters te ver afstaan, je moet als psychiater zorgen dat er ook afstand is natuurlijk.

Maar zodra je de mensen begrijpt kun je ze beter helpen.

En het begrijpen is dus zeker ook het denken en de hersens. Denken en hersens gaan samen ook. Het denken vindt plaats in de hersens. Het weten vindt boven het hoofd plaats volgens mij. Je denkt in je hoofd en boven je hoofd gaat een lampje branden

Komt allemaal goed

In dat ene blad stond dat in 2020 de grootste ziekte depressie is. Volgens mij is dat een foute calculatie, sowieso zijn mensen die slecht nieuws voorspellen doem-denkers. Net zoals Nostredamus een doemdenker was.

Nostredamus noem ik dus altijd een klootzak. Omdat hij alleen maar slecht nieuws aan het voorspellen was.

Misschien was Nostredamus wel chronisch depressief en zag hij in zijn visioenen daarom de grootste rampen gebeuren

Je visioenen die je krijgt hebben dus zeker te maken met je stemming.

Ik kan voor 2007 wereld vrede voorspellen en ik kan voor 2008 het wonder-medicijn voorspellen. En ik kan voo 2012 een samenkomst voorspellen tussen overleden mensen en ons.

Of ik voorspel dat alles naar de klote gaat.

Ligt er maar net aan hoe je in het leven staat.

Je bent een optimist of je bent een pessimist.

Ik kies voor optimist zijn. Negatief denken heb je niets aan

[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 13:33:13 ]
  maandag 25 december 2006 @ 13:39:39 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44730396
Oma is gearriveerd, dus de cadeaus gaan zo worden uitgepakt worden.

Kan ik alle muziek even omzetten naar mijn groene Chili

En dan kan de trekstor even in de kast gaan liggen, als back-up

maandag 25 december 2006 @ 13:52:27 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44730728
Soepie wordt gegeten nu, ik sla soepie over omdat ik al 3 van die Vivit heb gedronken met LGG erin

De gans ga ik wel mee-eten.

Op fok! ben ik overigens alleen nog maar actief binnen deze topic Het bevalt me goed om slechts in 1 topic aanwezig te zijn, de kans is dan sowieso kleiner dat je irritante usertjes tegenkomt als je hier actief bent alleen.

Heb geen zin meer om irritante fok!-usertjes tegen te komen om fok!

Wie weet in de toekomst elders gaan posten nog. Voorlopig ga ik alles hier in posten.

Zelf ben ik dan ook wel eens irritant Zoals gisteren met semtex en parasiet maar dat was meer gericht op haar user-name die ze in het begin had genomen. Ze is geen parasiet omdat ik goed contact heb vaker in het fotoboek met haar.

Maar ik was me gisteren aan het afreageren op parasieten dus. Ook teken die honden krijgen zijn parasieten en zo heb je meer parasieten rondlopen als beestjes. Je hebt ook menselijke parasieten maar daar ga ik even niet verder op in.

Mostvaluableprincess was een parasiet op fok! maar die mag niet meer meeposten. Kiteless beschouw ik als parasiet omdat ze niet los laat als ze mij lastig valt. Kiteless is een parasiet omdat ze me constant blijft lastig vallen en niet van stoppen weet. Wie weet is dat straks anders.

Een parasiet kleeft zich aan je vast dus, net zoals een teek bij een hond. Bacterien in je lichaam heb je nog erbij en ook tumor in je hersens en veel meer.

Maar goed, het is happy christmas alsnog ga ik verder met schrijven over zaken die ik liever zie verdwijnen.

Er zijn mensen die krijgen een teek aan zich en raken verlamd over het hele lichaam. Een teek is de grootste parasiet. Moet je maar eens een teek bij een hond eruit halen, dan zie je gewoon een klein vies alientje.

Vaak raden ze ook aan om in het bos een pet te dragen en kleding die de huid beschermd. Omdat die teken vooral in bomen zitten en in struiken en in het bos.

Dieren-arts ga ik nog van wisselen. Die ik nu heb die is waardeloos, die dierenarts is eerder een dierenhater. Ook hoe hij met mijn hond omgaat als ik met mijn hond op jaarlijkse controle kom. Erg koud en bitter, ook de hele inrichting van zijn praktijk is koud en bitter. Mijn dierenarts is te hardhandig bij dieren en volgens mij heeft hij eerder een hekel aan dieren of zijn beroep. Ik let dan op hoe hij mijn hond vastpakt en nog meer en hoe hij mijn hond kalmeert als hij een inenting krijg en hij doet zijn werk dus niet goed.

Dus dan kies ik een andere arts voor mijn hond en laat ik meteen zijn voorpoten recht zetten. Zoveel keuzemogelijkheden, waarom zou ik een dierenarts kiezen die niet in orde is terwijl er hier tig dieren-praktijken zijn? Gewoon de beste kiezen dus, en wie weet is de beste nog goedkoper ook.

Nieuwe buurjongen was pas geleden even op de tuin toen hun hond op onze tuin sprong en toen zag hij de poten van mijn hond en zei hij al of hij gebroken poten heeft.

Dus dat moet even gefixed worden nog. Mijn hond struikelt ook vaker over zijn eigen poten.

Nu weg even

Ik word moe van mezelf soms
pi_44731081
bij m'n ouders is de verwarming uitgevallen

wordt een koude Kerst, gelukkig hebben ze nog een gasbrander staan en op de speelkamer is er verwarming van moemoe (lees: m'n grootmoeder)

by the way, ik droomde dat ik met een ex-lerares aan het rollebollen was en betrapt werd door de directrice
Werewolf
  maandag 25 december 2006 @ 14:28:52 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44731718
Hier is het te warm binnen dus de verwarming is omlaag.

Ik ga fok! verlaten want we gaan pokeren nu

Tot laterz

Kijken hoelang het pokeren gaat duren.
pi_44733140

Ik wens jullie allemaal een fijne kerst, en dat de fijne sfeer nog lang zal blijven hangen tot ver na de kerst.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44733154
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het te warm binnen dus de verwarming is omlaag.

Ik ga fok! verlaten want we gaan pokeren nu

Tot laterz

Kijken hoelang het pokeren gaat duren.
Veel plezier Dromenvanger
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')