De local group
![]()
Ik ga zeker die troll breads niet kopen voor mezelf, ik wil iets anders hebben. Ik wil sowieso een omega horloge nog halen, een omega of een rolex of wat anders.
Een nokia nieuwste versie telefoon nog een keer kopen. De xbox360 en de playstation3.
En om nek hoeft niet zo nodig wat te hangen, ik heb ook geen ringen om mijn vinger. Het liefst heb ik mijn vingers vrij om zo beter te kunnen typen.
Als ik die ene zilveren ketting om mijn nek hang, dan gaat het ook storen hier.
Ik ben niet moe
![]()
Ben net even voor mijn depot geweest in de mondriaan zorg, er waren amper mensen opgenomen en dat is okey. Merendeel is met weekendverlof op die afdeling die BC heet.
Wel een paar mensen zien rondlopen maar die waren niet zwaar eraan toe.
Had het even met de depot zetter over mijn ambitie om in de psychiatrie te gaan werken en dat ik medicijnen wil studeren en psychiater wil worden.
Dat kan allemaal straks, ze vertelde me dat ik nu al werk voor de psychiatrie als ervaringsdeskundige.
Als ik alle informatie doorgeef over mijn denken en voelen en hoe mijn hersens functioneren dan slaat de mondriaan zorg dat op in het dossier en zo worden ze wijzer van iedere client.
Dan zou je in principe de mensen die client zijn, medewerker kunnen noemen. Je gaat ze niet patient noemen of client maar je noemt ze allemaal medewerker. Alsof ze in dienst zijn van de psychiatrie.
Het beste is natuurlijk dat er helemaal geen ervaringsdeskundigen hoeven te zijn, maar de hersens zijn dus het moeilijkste orgaan. Ieder mens heeft in zekere mate een onbalans of storing in de hersens.
En dan zijn ze dus bezig met medicatie ontwikkelen constant door. Ik vertelde dat dus ook, dat ze constant bezig zijn met ontwikkelingen van nieuwe medicatie om de chemische fabriek in je hoofd op orde te krijgen.
En dan maak ik altijd de "Grap" over het rode pilletje van the matrix.
Dan vertel ik de psychiaters en hulpverleners dat het rode pilletje eraan zit te komen
![]()
Eenmalig 1 pilletje en voor eens en voor altijd genezen zijn.
Entering the matrix
![]()
Ik neem de film the matrix misschien te serieus op bepaalde vlakken. Toch zie ik het als ideaal in wanneer je met 1 eenmalig pilletje alles kan genezen. Wie weet ook het bloed en de rest van alles.
Je hebt niet alleen hersens je hebt ook longen, nieren en levers.
Maar de hersens beschouw ik dan als main organ. De hoofd-computer die sowieso alles regelt in het lichaam.
Ik vind het dus fijn dat de medewerkers in de psychiatrie zakelijk zijn. Zakelijk verkeer is het daar dus. Als ik op gesprek ga dan is dat ook zakelijk het merendeel van de tijd. Af en toe een grap maar constant door werken en analyseren.
Daarom juist is psychiater worden voor mij een ideale baan. Ik weet mezelf goed te analyseren en anderen ook best wel als ik het goed doe inschatten. Agressie kan ik goed mee omgaan met die mensen omdat ik dichter bij die mensen sta. Niet dat de rest van de psychiaters te ver afstaan, je moet als psychiater zorgen dat er ook afstand is natuurlijk.
Maar zodra je de mensen begrijpt kun je ze beter helpen.
En het begrijpen is dus zeker ook het denken en de hersens. Denken en hersens gaan samen ook. Het denken vindt plaats in de hersens. Het weten vindt boven het hoofd plaats volgens mij. Je denkt in je hoofd en boven je hoofd gaat een lampje branden
![]()
Komt allemaal goed
In dat ene blad stond dat in 2020 de grootste ziekte depressie is. Volgens mij is dat een foute calculatie, sowieso zijn mensen die slecht nieuws voorspellen doem-denkers. Net zoals Nostredamus een doemdenker was.
Nostredamus noem ik dus altijd een klootzak. Omdat hij alleen maar slecht nieuws aan het voorspellen was.
Misschien was Nostredamus wel chronisch depressief en zag hij in zijn visioenen daarom de grootste rampen gebeuren
![]()
Je visioenen die je krijgt hebben dus zeker te maken met je stemming.
Ik kan voor 2007 wereld vrede voorspellen en ik kan voor 2008 het wonder-medicijn voorspellen. En ik kan voo 2012 een samenkomst voorspellen tussen overleden mensen en ons.
Of ik voorspel dat alles naar de klote gaat.
Ligt er maar net aan hoe je in het leven staat.
Je bent een optimist of je bent een pessimist.
Ik kies voor optimist zijn. Negatief denken heb je niets aan
[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-12-2006 13:33:13 ]