Mohammed Ali is goed; maar ik wil ook graag weten hoe dit (echt wereldberoemde) gevecht heet.quote:Op maandag 25 december 2006 10:39 schreef Neleos het volgende:
Mohammed Ali en Joe Frasier?
Ik weet wel dat mijn vader toen er nog speciaal midden in de nacht voor is opgestaan, maar geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 25 december 2006 10:42 schreef doeka het volgende:
[..]
Mohammed Ali is goed; maar ik wil ook graag weten hoe dit (echt wereldberoemde) gevecht heet.
Nee, dat was in 1971; en gevecht tussen Joe Frasier en Mohammed Ali; toen verloor Ali; dit moest natuurlijk worden goedgemaakt met dit gevecht.quote:Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef barney74 het volgende:
Fight of the Century?
Weet je wel wie er tegen elkaar boksten?quote:Op maandag 25 december 2006 10:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet wel dat mijn vader toen er nog speciaal midden in de nacht voor is opgestaan, maar geen idee hoe het heet.
Ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 25 december 2006 10:47 schreef doeka het volgende:
[..]
Weet je wel wie er tegen elkaar boksten?
George Forman is ook goed; nu nog de naam van het gevecht.quote:Op maandag 25 december 2006 10:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Cassius Clay en George Foreman? Battle of the giants?
En DeSiever kopt 'm inquote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef DeSiever het volgende:
Rumble in the Jungle
Dat is goed!quote:Op maandag 25 december 2006 11:03 schreef barney74 het volgende:
dan gok ik op deelname aan het WK voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |