Ja, jij ook.quote:Op maandag 25 december 2006 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrolijk kerstfeest iedereen trouwens
Yuri, had ik die BBC vraag goed? anders moet ik even de stand aanpassen.quote:Op maandag 25 december 2006 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrolijk kerstfeest iedereen trouwens
Neequote:Op maandag 25 december 2006 01:16 schreef doeka het volgende:
[..]
Yuri, had ik die BBC vraag goed? anders moet ik even de stand aanpassen.
Stukken UIT zijn neus. Hij kan zijn neus helemaal plat tegen zijn gezicht aan drukken, alles is eruit gesnoven en zit in het potje. Liet hij laatst zien op TV (bij spuiten en slikken)quote:Op maandag 25 december 2006 01:15 schreef doeka het volgende:
stukjs neus?
okquote:
Wat een kerelquote:Op maandag 25 december 2006 01:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Stukken UIT zijn neus. Hij kan zijn neus helemaal plat tegen zijn gezicht aan drukken, alles is eruit gesnoven en zit in het potje. Liet hij laatst zien op TV (bij spuiten en slikken)
Heb ik een stukje van gezien; ik wist dat het iets ranzigs was; wat een smerig tiep.quote:Op maandag 25 december 2006 01:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Stukken UIT zijn neus. Hij kan zijn neus helemaal plat tegen zijn gezicht aan drukken, alles is eruit gesnoven en zit in het potje. Liet hij laatst zien op TV (bij spuiten en slikken)
Doeka +1
Punten behaald deel 521:
Doeka 2
RoofingBurner 1
Sorry Nemquote:Op maandag 25 december 2006 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Coca-Cola
Ik vind het een hele moeilijke; hij zei eerst Dr. Pepper en gelijk daarna cola ipv Coca Cola; het antwoord van Tim klopte wel.quote:Op maandag 25 december 2006 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom wordt het antwoord van nem niet goed gerekend?
quote:Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |