Tijdens Idols hadden we heel veel Idols-316's en was er een goedlopend topic overquote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef PeRi het volgende:!!! Geweldend
!!
maar dit moet eigenlijk in het Dorine topic BVO! Mits je verwacht nog meer XFA op 316 te zien?
quote:
Ik verwachtte een topic vol, maar dat viel echt tegenquote:Op zondag 24 december 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Gevonden. Idols op teletekst 316
Hij was toch niet zo goedlo[pend als ik dacht![]()
.
Hoorde Raoul Hendriks te staan, maar toen heb ik per ongeluk KRO neer gezet, stond namelijk links in de hoekquote:
Je bent soms zó hilarisch.quote:Op zondag 24 december 2006 23:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoorde Raoul Hendriks te staan, maar toen heb ik per ongeluk KRO neer gezet, stond namelijk links in de hoek![]()
Noteer het voor jezelf; 7x nadenken eer je tikt.quote:Op zondag 24 december 2006 23:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klik altijd te snel op invoeren zonder het bericht echt nog een keer na te lezen
![]()
Ach, geef het wat tijdquote:
Meneer Hendriks zegt:quote:Op zondag 24 december 2006 23:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben het helemaal eens met meneer Hendriks.
Zoooooo, helemaal mee eensquote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef BVO het volgende:
Ook Ineke Boonstra stuurde haar ergernis in.
[afbeelding]
Niet meer dan logisch, het ís toch ook tenenkrommend? (begint ook een modewoord te wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wel opvallend hoeveel mensen zich ergeren aan de jury/Wendy![]()
Er zit nog altijd een knop op je tv, en je kunt hem tegenwoordig zelfs met een afstandsbediening bedienen, waarmee je ook het volume zachter kunt zetten. Ook zijn er nog genoeg andere dingen die je in de tussentijd kunt doen, dus mensen die zich ergeren, kijk gewoon niet :squote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, het ís toch ook tenenkrommend? (begint ook een modewoord te worden)
Wijsneus? Overdrijf niet zo zeg, een mens mag kritiek hebben op dingen die op tv gebeuren of niet? Anders kan je elke idioot wel op tv neerzetten, en zeggen 'zet je geluid af of doe je tv uit'.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:37 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Er zit nog altijd een knop op je tv, en je kunt hem tegenwoordig zelfs met een afstandsbediening bedienen, waarmee je ook het volume zachter kunt zetten. Ook zijn er nog genoeg andere dingen die je in de tussentijd kunt doen, dus mensen die zich ergeren, kijk gewoon niet :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |