Dit is eng! Hier dacht ik ook aan!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat op de fiets en bedacht me dat James Bond themesongs ok wel een leuk thema is.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat op de fiets en bedacht me dat James Bond themesongs ok wel een leuk thema is.
Ik heb geen idee hoe je goed Spaans moet sprekenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dan kan fir3 weer de helft vd kandidaten op hun uitspraak onderuithalen.![]()
![]()
Waarom dacht ik dat al.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen idee hoe je goed Spaans moet spreken. Als het nou Frans was.....
.
Kun jij vloeiend spaans dan?quote:
En blootvoets op de grond zeker. Nederland gaat dat niet snappen, vrees ikquote:Op maandag 8 januari 2007 20:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil een musical thema, zodat Dorine 'Somewhere Over The Rainbow' kan zingen.En dan gaarne de versie die Katharine McPhee ook zong tijdens AI, met dat acapella intro.
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En blootvoets op de grond zeker. Nederland gaat dat niet snappen, vrees ik
James Bondquote:Op maandag 8 januari 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
en dan zet ze weer verkeerd in, zit ze heel het nummer er compleet naast... en verkracht ze deze song zo erg...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil een musical thema, zodat Dorine 'Somewhere Over The Rainbow' kan zingen.En dan gaarne de versie die Katharine McPhee ook zong tijdens AI, met dat acapella intro.
![]()
bronquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Thema van Liveshow 3: Film!
Leukleukleukquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Thema van Liveshow 3: Film!
Heb je ook niet veel fantasie. Bij 1939 denk je toch meteen aan The wizard of Oz !quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
![]()
!
Pff... heb even gezocht op 1939, maar ik kan eigenlijk niets vinden (heb niet echt mijn best gedaan, maar zo snel kan ik niks bijzonders vinden...)
Das voor het introfilmpje he.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:04 schreef chansadres het volgende:
Leuk thema!
Maar zie ik daar Sharon in Sound of Music
Dat was zo mooi! Mijn moeder zij meteen dat ze de film had moeten inzingenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Das voor het introfilmpje he.
Film! Das waarin Hind haar geweldige versie van Colours of the Wind deed!
Dat snap ik maar de combinatiequote:
Ik wed dat ze Climb Every Mountain prachtig kan zingenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat snap ik maar de combinatie
Ja was veel beter geweest dan die stommequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was zo mooi! Mijn moeder zij meteen dat ze de film had moeten inzingen.
Ja, ik weet nog goed toen ik dat Hind hoorde zingen dat ik dacht, verdomd wat is dat eigenlijk een schitterend nummer, waarom heb ik dat vroeger niet in de gaten gehad? Maar toen ik het origineel had gedownload had ik meteen antwoord op mijn vraag: Hind zong het veel mooier dan Vanessa Williams!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
In die uitzending was iedereen verder erg slecht volgens mij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Das voor het introfilmpje he.
Nee zeg, laat ze nou eens een echt mooi nummer zingen. Het mag best wat pittiger!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:04 schreef chansadres het volgende:
Leuk thema!
Maar zie ik daar Sharon in Sound of Music
Guy Sebastian kan het ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wed dat ze Climb Every Mountain prachtig kan zingen![]()
.
ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Dorine Die another day?Dat is toch dat uptemponummer van Madonna?
Eens. Maar niet in het midden van de studio, als het even kan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
maar daar gaat het niet om. Dorine is al 67. De dood komt steeds dichterbij voor deze dame. Dus is Die Another Day erg toepasselijk. "I guess I'll die another day, it's not my time to go." En zo is het maar net! We willen Dorine nog lang in ons midden houden..
Ik gok dat Melanie can't find the moonlight van LeAnn Rimes gaat doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Melanie zou zich kunnen wagen aan Wise Up van Aimee Mann (Magnolia). Het is weer geen lied waar je veel power in kan zetten, maar het is gewoon een prachtig nummer.
Vind ik meer iets voor Sharon.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat Anja dit nummer gaat doen.
Die verwacht ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat Anja dit nummer gaat doen.
Zomerse nummers.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
zomer :S. Wat is dat voor thema?
Melanie zou vast The Ketchup song gedaan hebbenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Melanie zou vast The Ketchup song gedaan hebben![]()
We vergeten het feit dat zomerhits meestal de makkelijkste deuntjes zijn! Ook weer een voordeel voor Melanie! Wat een pech voor haar dat ze deze keer niet kan optreden. Een bikini staat haar vast leukquote:Op maandag 15 januari 2007 10:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
![]()
Echt jammer dat dat thema nu pas komt, want als iemand van de deelnemers een zomerse uitstraling heeft is het Melanie wel.
quote:
De zomerse 50
1 -- Juanes - La camisa negra
2 2 Bryan Adams - Summer of '69
3 1 O-Zone - Dragostea din tei
4 4 Kaoma - Lambada
5 3 Underdog Project vs Sunclub - Summer jam 2003
6 -- Sergio Mendes feat. The Black Eyed Peas - Mas que nada
7 -- Shakira feat. Wyclef Jean - Hips don't lie
8 15 Mungo Jerry - In the summertime
9 7 T-spoon - Sex on the beach
10 13 Rob de Nijs - Het werd zomer
11 12 Righeira - Vamos a la playa
12 6 Los del Rio - Macarena [Bayside Boys remix]
13 5 Las Ketchup - The ketchup song (Asereje)
14 22 DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
15 10 Vengaboys - We're going to Ibiza!
16 -- Guillermo & Tropical Danny - Toppertje!
17 -- Basshunter - Boten Anna
18 8 Katrina & the Waves - Walking on sunshine
19 17 Wham! - Club Tropicana
20 41 Akcent - Kylie
21 -- Marco Borsato - Rood
22 9 Lou Bega - Mambo no. 5 (A little bit of...)
23 14 Madonna - La isla bonita
24 16 The Sunclub - Fiesta de los tamborileros
25 23 Jennifer Lopez - Let's get loud
26 18 10CC - Dreadlock holiday
27 -- Akcent - Jokero
28 24 Beach Boys - Surfin' USA
29 49 Don Henley - Boys of summer
30 29 Belle Perez - Que viva la vida (Chiquitan)
31 19 Counting Crows & Blof - Holiday in Spain
32 25 Ryan Paris - Dolce vita
33 11 Jody Bernal - Que si, que no
34 38 Lovin' Spoonful - Summer in the city
35 43 The Surfers - Windsurfing
36 33 Tony Esposito - Papa Chico
37 34 André Hazes - Zomer
38 50 Bob Marley & the Wailers - Could you be loved
39 39 Miranda - Vamos a la playa
40 28 Gerard Cox - ‘t Is weer voorbij, die mooie zomer
41 27 Joe Cocker - Summer in the city
42 48 Splitsing - Wind en zeilen