Sneijder kan best een keer kut zijn hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 22:42 schreef BadRabbit het volgende:
Ik hoor niemand over Sneijder hier? Wat een dramaVan mij hoeft ie niet te blijven als er een redelijk bod komt. Zwakste schakel op het middenveld, samen met Emanuelson vandaag overigens
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Hij zit tegen de wereldtop aan, dat is waar. Maar elke topkeeper zou de nul houden in dit zielige land.
Noem maar eens een betere..quote:Op zondag 24 december 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Hij zit tegen de wereldtop aan, dat is waar. Maar elke topkeeper zou de nul houden in dit zielige land.
Gomes is zeker van wereldklasse, maar dat zijn Buffon en Cech ook.quote:
Jaaskelainen vind ik zelf ook één van de betere.quote:Op zondag 24 december 2006 22:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gomes is zeker van wereldklasse, maar dat zijn Buffon en Cech ook.
De club geeft de boetes hequote:Op zondag 24 december 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
Triest trouwens dat HTC de spelers een boete geeft: Hij kan beter zichzelf een boete opleggen.
Dit soort onzin komt in Eindhoven nou nooit voor. Ik heb het idee dat Ajax met zo'n boete-grapje de spelers eerder irriteert dan motiveert. Iedere profvoetballer wil winnen, maar heeft ook taken uit te voeren die de (in dit geval incapabele) trainer hem oplegt.quote:
Vind dat de spelers die niet gespeeld hebben er weinig mee te maken hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 23:08 schreef Terrorbita het volgende:
Ben eindelijk wel benieuwd welke spelers het nou zijn die het er niet mee eens zijn. Neem aan dat jongens als Huntelaar enzo nuchter genoeg zijn en dit wel kunnen accepteren gezien het spel.
De Ajax-spelers die zondag de competitiewedstrijd speelden tegen Vitesse, ondergaan maandagochtend een straftrainingquote:Op zondag 24 december 2006 23:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind dat de spelers die niet gespeeld hebben er weinig mee te maken hebben![]()
Dan moet je niet zeiken idd, vind het wel hard voor de Mul oa maarja.quote:Op zondag 24 december 2006 23:12 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
De Ajax-spelers die zondag de competitiewedstrijd speelden tegen Vitesse, ondergaan maandagochtend een straftraining
Dus ik neem aan als dit er staat dat jongens als Stam etc. die er niet eens bijwaren er niet hoeven te staan.
Ja, maar hopelijk beseffen de spelers die het vandaag hebben laten liggen ook dat het lullig voor De Mul is.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken idd, vind het wel hard voor de Mul oa maarja.
Dat is zo maar als je er selectief spelers uit gaat trekken werkt ook niet, de goeie (waren er niet zo heel veel) moeten nu maar een keer onder de kwaaie lijuhquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze allemaal straf, maar het is wel kut voor hemquote:Op zondag 24 december 2006 23:18 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Dat is zo maar als je er selectief spelers uit gaat trekken werkt ook niet, de goeie (waren er niet zo heel veel) moeten nu maar een keer onder de kwaaie lijuh)
Als er nou morgen is 1 of 2 beslissen alsnog niet te komen is de crisis weer compleet voor dit jaar natuurlijk
Moet die De Mul maar eens wat aan zijn conditie gaan doen zodat hij 90 minuten kan spelen. Dan was het niet lullig voor hem geweest.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
2de helft heb ik hem helemaal niet gezien dus had niks met z'n conditie te maken dat ie eruit ging.quote:Op zondag 24 december 2006 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Moet die De Mul maar eens wat aan zijn conditie gaan doen zodat hij 90 minuten kan spelen. Dan was het niet lullig voor hem geweest.
Dat je:quote:Op maandag 25 december 2006 00:22 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate.
Degene die de straftraining niet accepteren zo snel mogelijk laten oprotten en gaan investeren.
Volgende kampioenschap heeft lang genoeg geduurd.
of hij was alweer zo moe dat hij geen aktie's kon makenquote:Op maandag 25 december 2006 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
2de helft heb ik hem helemaal niet gezien dus had niks met z'n conditie te maken dat ie eruit ging.
Hij voegt 0,0 toe aan dit team, voetballend gezien. De enige manier waarmee hij zich kan onderscheiden is zijn trap techniek, maar wanneer daar geen ruimte voor is loopt hij zich alleen maar vast. En dat is echt niet alleen van de laatste tijd.quote:Op zondag 24 december 2006 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder kan best een keer kut zijn hoor.
Werder-Ajax 4-1quote:Op maandag 25 december 2006 04:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fuckin verloren seizoen nu toch wel, ondanks dat je nog de beker en de uefa cup zou kunnen winnen, maar dat gebeurt op deze manier natuurlijk nooit.
Nog aan kaarten gekomen dan ?quote:
quote:Ten Cate haalt uit naar Maduro
25 december 2006, 09:18
Door: Jelmer Geerds
Ajax-trainer Henk ten Cate heeft forse kritiek geuit op Hedwiges Maduro. De jonge Almeerder leverde volgens Ten Cate te weinig strijd en ging enkele malen lelijk in de fout.
"Ik moest Hedwiges brengen omdat Roger geblesseerd raakte. Maar ik wilde hem ook weer wisselen. Hij mocht blijven staan omdat Gabri de rode kaart kreeg. Anders had ik hem weer van het veld gehaald", sprak Ten Cate in de Volkskrant. "Nu zie je ook waarom hij bij mij weinig voetbalt. Je wint een wedstrijd niet vanzelf. Je moet voor een zege vechten."
Ten Cate sluit niet uit dat het probleem chronisch van aard is: "Dit speelt al zo lang. Misschien leren ze het wel nooit en komen ze tekort voor de top. Dat zou ook heel goed kunnen. Het begon allemaal al voor rust. Sneijder wil met een hakballetje scoren. De Mul ging plotseling ballen met de buitenkant van zijn voet trappen. Voor een overwinning moet je echter strijden."
De kritiek is meer dan terecht. Laat het hem maar voelen.quote:Op maandag 25 december 2006 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Ten Cate toch een pieperd. Houd die kritiek gewoon binnenskamers en stel hem niet meer op. Steeds dat gepiep van hem.
Klopt, maar daar kampen wij al sinds het vertrek van Olsen mee.quote:Op maandag 25 december 2006 10:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat de Mos bij Vitesse wel lukt lukt ten Cate bij Ajax niet. Als Vitesse supproter zeg ik dat Vitesse gewonnen heeft puur op discipline en eenheid. Ajax heeft in mijn ogen de betere spelers, maar als er geen team staat zul je geen kampioen worden.
Sneijder is gewoon een egoist. Vaak schiet ie een stuk of 15 keer vanaf een meter of 25 op doel terwijl hijn legio afspeelmogelijkheden heeft.quote:Op maandag 25 december 2006 01:58 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij voegt 0,0 toe aan dit team, voetballend gezien. De enige manier waarmee hij zich kan onderscheiden is zijn trap techniek, maar wanneer daar geen ruimte voor is loopt hij zich alleen maar vast. En dat is echt niet alleen van de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |