Wat een kutreactie zegquote:Op zondag 24 december 2006 19:55 schreef daReaper het volgende:
ik ben niet zo labiel; dingen die ik kut vind, vind ik gewoon altijd kut
haha grappig joh, ja tiswatquote:Op zondag 24 december 2006 19:55 schreef daReaper het volgende:
bewijst maar weer eens dat de TS een labiele emo isquote:Op zondag 24 december 2006 20:05 schreef daReaper het volgende:
maak dan ook geen kuttopics, als je geen kutreacties wil... En waarom 2 verschillende reacties op 1 post
quote:Op zondag 24 december 2006 19:55 schreef daReaper het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 20:05 schreef daReaper het volgende:
maak dan ook geen kuttopics, als je geen kutreacties wil... En waarom 2 verschillende reacties op 1 post
Zijn jullie nou zo dom?quote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
bewijst maar weer eens dat de TS een labiele emo is![]()
Het ging niet om het emo noemenquote:Op maandag 25 december 2006 03:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hij zit nog op de havo. Dan moet je alles emonoemen. Dat is gaaf.
Dan welquote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik kan m`n broertje vaak echt niet uitstaan maar zo met de feestdagen doe ik toch maar een beetje lief tegen hem.![]()
idd, vandaag merkte ze pas op dat het onzin isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat is snel. Topic bestaat pas 2 weken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |