het is idd een remdruk begrenzerquote:Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Remdrukverdeler?
Brake actuator zegt eigenlijk niet zoveel...
Waarom een afspraak maken voor remleidingen? om ze aan te leggen? is dit zo'n gecompliceerd dingetje dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef wouter37 het volgende:
[afbeelding] het vuurschot zit eraan. Binnenkort even een afspraak maken voor de remleidingen
Koper kan ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef geelhoed het volgende:
koper? Ik heb gewoon stalen leidingen hoor!
Die kun je gewoon los kopen bij de (betere?) automaterialenzaakquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef wouter37 het volgende:
rustig over de leidingenhet buigen kan je zelf idd wel doen alleen de uiteinden moeten eindstukjes aan.
120mm bij 120mm en 20mm dikquote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Neluhz het volgende:
hoe groot moet dat stuk zijn dan?
Die geyle spatbordjes ook?quote:Op zondag 1 april 2007 19:59 schreef wouter37 het volgende:
Update:
[afbeelding]
Deze velgen + banden komen onder de auto
2cm is helaas te veel de auto wordt dan te breed. Ik moet dus weer opzoek naar een andere oplossing (schijfremmen?)quote:Op maandag 2 april 2007 21:09 schreef wouter37 het volgende:
De eerste problemen
de remmen achter passen niet er moet een vul plaatje achter de ankerplaat nu nog op zoek naar een stuk aluminium van 2cm dik dus als nog iemand een stukje weet dan hou ik mij aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |