met de handquote:Op zondag 25 februari 2007 00:35 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Met de hand>respect
of met lucht >Pffffft
ik had maar 1 kleine blaarquote:Een WestField had er 500 nodig als ik me goed herinner
Pas wel op dat je jezelf niet blesseert omdat je ineens met de hand in korte tijd al die popnagels wilt doen. Daar krijg je nog lang "plezier" van achteraf namelijk.
het zijn ijzeren remklauwen van een ford sierra. maar bedankt voor je adviesquote:Geinig zo'n project.
Ik zie je dat je de remklauwen al hebt gespoten. Neem aan dat het gewone "ïjzeren" klauwen zijn. Met aluminium klauwen ligt naar mijn ervaring de verf er zo weer af, die kan je veel beter poedercoaten.
Maar als ze al in de lak zitten zou ik het lekker zo laten, als ze er na een jaartje niet meer zo mooi uitzien kan je ze altijd nog poedercoaten. In principe zijn trommelremmen prima bij lichte wagentjes, lijkt mij ook (financeel-) verstandig dat eerst maar eens te proberen.
wat bedoel je met pasbouten? ik zal nog wel een foto posten hoe de ophanging eruit komt te zienquote:Ik keek nog even naar die lange bouten: Weet je zeker dat dat pasbouten zijn? Volgens mij zijn ze dat niet namelijk. Kun je een closeup posten van wat jij denkt dat in jouw setup een pasbout is?
Ja en daarna kwam bij Geelhoed een redelijk langdurende blessure aan de bovenarmquote:Op zondag 25 februari 2007 10:25 schreef wouter37 het volgende:
[..]
met de hand
[..]
ik had maar 1 kleine blaar
[..]
Een pasbout is een bout waarvan het deel zonder draad heel nauwkeurig nageslepen is. Die gebruik je met name als je erg nauwkeurig een plaats moet vastleggen of als je de bout als as gebruikt voor een lager. Jij hebt volgens mij bouten waar wel een deel zonder draad op zit, maar die niet geslepen zijn. Klopt dat?quote:-knip-
wat bedoel je met pasbouten? ik zal nog wel een foto posten hoe de ophanging eruit komt te zien
ik woon in Emmen. kom gerust een keer langs. maar wat zie ik hier http://fotoboek.fok.nl/TR08 heb jij meegewerkt aan de Nuon Solar Teamquote:Op zondag 25 februari 2007 10:38 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ja en daarna kwam bij Geelhoed een redelijk langdurende blessure aan de bovenarm
[..]
Een pasbout is een bout waarvan het deel zonder draad heel nauwkeurig nageslepen is. Die gebruik je met name als je erg nauwkeurig een plaats moet vastleggen of als je de bout als as gebruikt voor een lager. Jij hebt volgens mij bouten waar wel een deel zonder draad op zit, maar die niet geslepen zijn. Klopt dat?
Ik woon in Almelo, woon jij daar dicht bij? (Je werk was in Coevorden zag ik op je site). Als je het goed vind zou ik over een paar weken (na 9 maart, dan studeer ik af) graag eens komen kijken om wat te leren voor mijn project
email is onderweg ben benieuwd wat ze kostenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zie m'n onderschriftIk herkende de velg toevallig omdat ik 555 van die dingen heb zitten invoeren op m'n maat z'n site. effe contact opnemen voor prijzen
Hoezo te jong?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:13 schreef .bakvis. het volgende:
Mooi projecjewouter37, Wel apart om te zien dat de veer van je ophanging binnen in je auto zit, da zie je niet vaak bij een seven replica
. Verder veel suc7
..
Ben zelf te jong en te arm om een auto te bouwe (18, student) maar het is/blijft een van mijn grote dromen om ooit te doen, ik geil al jare op de K1 Attack, alleen schijnt die kit van niet zon goede afwerkkwaliteit te zijn.
![]()
hmm zou een modje het nog kunnen aanpassen?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:21 schreef MikeyMan het volgende:
Schijnt ermee te maken te hebben dat je binnen 48 uur moet aanpassen...
Remdrukverdeler?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef wouter37 het volgende:
Zo de ophanging ziet eraan alles liep vlotjes
alleen de stuurstang rubbers komen nog tegen de zijplaten aan tijdens het sturen
[afbeelding]
[afbeelding]
De stuurstang en het rempandaal gemaakt
[afbeelding]
tijdens het lezen van de handleiding kwam het volgende naar voren een brake actuator die gaat tussen de remleiding die naar achteren gaat weet iemand wat dat ding precies doet?
het is idd een remdruk begrenzerquote:Op maandag 12 maart 2007 14:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Remdrukverdeler?
Brake actuator zegt eigenlijk niet zoveel...
Waarom een afspraak maken voor remleidingen? om ze aan te leggen? is dit zo'n gecompliceerd dingetje dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef wouter37 het volgende:
[afbeelding] het vuurschot zit eraan. Binnenkort even een afspraak maken voor de remleidingen
Koper kan ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef geelhoed het volgende:
koper? Ik heb gewoon stalen leidingen hoor!
Die kun je gewoon los kopen bij de (betere?) automaterialenzaakquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef wouter37 het volgende:
rustig over de leidingenhet buigen kan je zelf idd wel doen alleen de uiteinden moeten eindstukjes aan.
120mm bij 120mm en 20mm dikquote:Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Neluhz het volgende:
hoe groot moet dat stuk zijn dan?
Die geyle spatbordjes ook?quote:Op zondag 1 april 2007 19:59 schreef wouter37 het volgende:
Update:
[afbeelding]
Deze velgen + banden komen onder de auto
2cm is helaas te veel de auto wordt dan te breed. Ik moet dus weer opzoek naar een andere oplossing (schijfremmen?)quote:Op maandag 2 april 2007 21:09 schreef wouter37 het volgende:
De eerste problemen
de remmen achter passen niet er moet een vul plaatje achter de ankerplaat nu nog op zoek naar een stuk aluminium van 2cm dik dus als nog iemand een stukje weet dan hou ik mij aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |