dat ligt eraan hoeveel ampere je voeding aan kan hoe meer ampere hoe sneller het gaat (in mijn geval ong 24 uur met een voeding van 2,5-3,5 A )quote:Op maandag 1 januari 2007 15:33 schreef Foo_niks het volgende:
Zo genoeg gezeurd ,mooi hoorben jaloers op je ruimte om te bouwen (al weet ik de afmetingen niet) .
Dat elektrolytisch ontroesten gaat dat een beetje snel ?
hahaquote:Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
Neem aan dat dit geen daily ride wordt?
gewoon de standaard hammerite, maar ze hebben ook nog een speciale die tot 800 graden kanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:15 schreef daNpy het volgende:
Mooi werk man!
Dat hammerrite is echt goed gelukt.
Welke is het precies, dan wil ik die ook gebruiken voor mijn onderblok
Gewoon bouwmarkt spul dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef wouter37 het volgende:
[..]
gewoon de standaard hammerite, maar ze hebben ook nog een speciale die tot 800 graden kan
TNX ik zal er even naar kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef Foo_niks het volgende:
De remmen achter worden trommelremmen er kunnen ook schijfremmen achter maar dan is de rembalans soms moeilijker te vinden.
Oplossing:
http://www.spmotorsports.(...)opvalves_tilton.html
Ja zonde je hebt al een IRS kan je het onafgeveerde gewicht nog wat terug brengen met schijf.quote:
het preciese aantal uren weet ik niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Hoeveel bouwuren staan hiervoor.
Ik vind zelf ook wel een paar kitcars gaaf. (Pilgrim Sumo en Westfield XTR)
Voor deze staan geloof ik om en nabij de 300 manuren. Dit ook voor de RAW Striker?
Koel... Net als ik dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef wouter37 het volgende:
[..]
het preciese aantal uren weet ik niet.
ligt er ook een beetje aan hoveel ervaring je met auto's hebt denk ik.
ik begin met 0 ervaring![]()
zelfs die ervaring heb ik niet je begind dus met een voorspringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel... Net als ik dus.
Enige sleutel ervaring is met brommers, autointerieur en accu vervangen.
LoLz... Mennn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:34 schreef wouter37 het volgende:
[..]
zelfs die ervaring heb ik niet je begind dus met een voorspring![]()
Altijd gaaf dit soort projecten. Respect voor de mensen die de uitdaging aangaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Mennn...
Dat doet mij echt denken aan die Mark Evans van Discovery Channel, toen hij net begon met die Pilgim Sumo kitcar.
Hij is/was dierenarts, geen enkele sleutelervaring. Bouwt een kitcar en na een paar tussenstops, bouwt hij zelfs een komplete helikopter!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef HansU het volgende:
[..]
Altijd gaaf dit soort projecten. Respect voor de mensen die de uitdaging aangaan![]()
nee ik heb geen planning. Ik begin met geen ervaring dus dat ik ook een beetje lastig te schattenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:58 schreef SterkStaaltje het volgende:
heb je een planning wanneer je hem klaar wil hebben?
Okeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef wouter37 het volgende:
[..]
nee ik heb geen planning. Ik begin met geen ervaring dus dat ik ook een beetje lastig te schatten
Zal wel een motorblokje van een motor inliggen denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Okeenou succes in elk geval, blijf het volgen! Hier in de buurt rijdt elke zomer een soort Lemans kittcar, maar dan wat kleiner, door de omgeving te racen. Zo'n gaaf hoogtoerig geluidje komt daar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |