quote:Op zondag 24 december 2006 20:55 schreef Coccquille24 het volgende:
jaaaaaa dit was een zwaar gave cycle hands down!!!!!! zoveel drama en zoveel gebitch
nee ok, ik heb me een beetje ongelukkig uitgedrukt zie ik netquote:Op woensdag 27 december 2006 19:41 schreef Sharapova het volgende:
Dat ze dikker waren wil natuurlijk niet zeggen dat ze minder knap waren....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:55 schreef Torio het volgende:
ik vind die Molly Sue dus echt niets he![]()
ze doet me een beetje denken aan Nicole cycle 3![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef Toeps het volgende:
[..]hmmm, ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life you achieve what you thínk you deserve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
haha, ik had al het idee dat je mollie sue leuk zou vindenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:29 schreef Jerruh het volgende:mollie sue
.
en jade, the ace of spades! dit wordt leuk!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. people
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef Torio het volgende:
[..]
haha, ik had al het idee dat je mollie sue leuk zou vinden![]()
you tend to like theik heb cycle 6 al gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. people![]()
.
put
your
clothes
on!
haha jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ieuw, die Gina was echt enorm lelijk, en die stem was echt super irritant.. echt een huilie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha jaminispoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Torio het volgende:
[..]
minispoilermini-spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mini-spoiler!mini-spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:24 schreef Torio het volgende:
[..]
mini-spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
Ik vind Nnenna het mooiste eruit zienquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:12 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Leuk!
Van deze foto's uitgaande vind ik Gina en Leslie het mooist!![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jade is vooral erg... Bescheiden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Sharapova het volgende:
Ik vind Jade er leuk uit zien.. maar ik ben geloof ik de enige die haar leuk vindkomt vast omdat veel van jullie het allemaal al een keer hebben gezien.
verder is mollie sue cute!
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:27 schreef Dana85 het volgende:
Zit Twiggy bij deze cycle ook nog in de jury?
jij hebt het blijkbaar al gezien....quote:Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef Juicebox het volgende:
Nnenna.![]()
Jade vond ik opzich wel een goed model, alleen haar gedrag..Ga in ieder geval weer kijken.
![]()
Volgens mij is er idd geen herhaling.. Of ik heb niet goed gekeken in de gids.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:13 schreef Asile het volgende:
Het wordt niet herhaald? Of is de aflevering ergens online te zien? Ik kan het vanavond niet kijken![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
In de volgende aflevering worden ze allemaal kaal geschoren? Ik zou meteen weg zijn![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
In de volgende aflevering worden ze allemaal kaal geschoren? Ik zou meteen weg zijn![]()
*edit* Oh, de volgende uitzending is nu...
Mischien een plastic ding op hun hoofd met make-upquote:
Ja ik wist het ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik hier nog even kom kijken, wist niet dat er een dubbelaflevering was!!
Same herequote:Op maandag 1 januari 2007 22:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik hier nog even kom kijken, wist niet dat er een dubbelaflevering was!!
Daarom doen ze het ookquote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef DuchessX het volgende:
Wedden dat al het bloot wordt weggeblurt??
http://www.youtube.com/watch?v=r8eHYM89MGcquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Mvnl het volgende:
Wat is er zo mis met onze 'biracial butterfly'?![]()
P.S.
Jade
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Ole het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, maar was die laatste nou trans?
Nee hoor. Vind het een mooie meid om te zien maar denk dat zij het uiteindelijk niet ver gaat redden. 4e ofzo? 5e kan ook. Maar niet de laatste 3.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:59 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die brooke echt cute vind?
Inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 23:47 schreef vencodark het volgende:
Vind die Jade ook een verschrikkelijk mens. Toch mag ze er nog ff inzitten, kan ik me lekker aan dr ergeren.![]()
Je ziet het aankomen inderdaad. Aan de andere kant, ik had om precies dezelfde reden verwacht dat Dani erin zou blijven. Geen model, maar goede tv.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
InderdaadIk zie het alweer helemaal voor me, na een aantal afleveringen stort ze in omdat ze eigenlijk zo onzeker is als wat en dan vindt iedereen haar opeens heeeel aardig
![]()
Couldn't more agree.. behalve dat Brooke is cute stukjequote:Op maandag 1 januari 2007 23:59 schreef Jerruh het volgende:
mijn voorlopige lijstje (ook al heb ik het seizoen al gezien)
mollie sue: erg mooie meid, soms beetje oppervlakkig overkomend
brooke: lief, apart, vintage, schattig en ergens een mooie meid
nnenna: sophisticated en mooi! komt wijs over
gina: chaotisch, maar ergens wel een oprechte persoonlijkheid
jade: arrogant, mooie vrouw, wel wijs maar gebruikt het op een verkeerde manier
kari: beetje nietszeggend, doet me denken aan denise richards
leslie: mooie meid maar haar loopje is echt banaal!
furonda: ik vind haar ergens wel grappig, maar oerlelijk
danielle: staat erg goed op de foto, fotogeniek is ze wel, maar haar accent is hilarisch!
sarah: hele mooie, rustige meid, onzeker volgens mij
joanY: leuk, apart, droog. ze heeft wel iets jaren 30's
wendy: beetje saai, mooie ogen maar de rest klopt ergens niet, heb ik het idee
Neequote:Op maandag 1 januari 2007 23:59 schreef Jerruh het volgende:
die zet iemand van hier, die het seizoen al gezien heeft, er wel op. Maarrrr.... omdat volgende aflevering over de make overs gaat, plaatsen we de fotos van volgende aflevering nog niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef Mvnl het volgende:
Weet iemand waar ik de foto's van volgende afleveringen kan bekijken zonder gelijk groot de winnaar in beeld te zien?
welke naaktshots? van wie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef speknek het volgende:
Ik wou vragen of die naaktshots uit het zwembad nog uitgelekt zijn, maar ik ben volgens mij de enige hetero man hier, dus laat maar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 02-01-2007 19:50:31 ]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Ik had het eerste gedeelte van de tweede aflevering gemist want ik dacht ook dat het afgelopen was. Gelukkig besloot ik voor het slapengaan nog een laatste zap-ronde te maken.
Het belooft weer wat, cycle 6! Die Jade komt me zo bekend voor maar ik weet niet waarvan. Wat een rotmens zeg. Nnanna is momenteel m'n favoriet. Brooke heeft een hele lompe kop maar ze zal vast fotogeniek zijn of een 'killer body' hebben want wat doet ze er anders? De Bratz Doll is ook eng om te zien.Jade heeft in de video van "change clothes" van jay-z en pharrel meegedaan. Het kan zijn dat dat m wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
put
your
clothes
on!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb even spoilertags gezet, voor degenen die het niet hebben gezien (heel veel mensen wisten ook niet dat er een dubbele aflevering was). Al kan ik er ook maar niet achter komen wanneer de herhaling is, als er uberhaupt eentje komt.
No need, je was ook niet 'echt' aan het spoilerenquote:
ik vond haar eigenlijk best veel op nicole lijken, maar dan anders:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Molly Sueis nu al veruit mijn favoriet qua uiterlijk, ik hoop echt dat ze het rode haar mag houden want dat staat haar erg goed icm haar fel groen/bruine ogen vind ik.
Vind haar overigens helemaal niet op Nicole cycle 3 lijken, die vond ik heel nietszeggend qua uiterlijk, terwijl ik Molly Sue er meteen bovenuit vond springen.
Qua persoonlijkheid vind ik Nnenna het aardigst en Jade het grappigst
Jammer (voor de entertainmentwaarde dan he....) dat die racist eruit is... wat een stom wijf was dat!! Hadden we ons nog goed over kunnen verbazen in het huis![]()
your
clothes
on!
Ik deed precies hetzelfde. Gelukkig zapte ik ergens tegen het einde weer langs.... heb ik dat nog gezienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Ik had het eerste gedeelte van de tweede aflevering gemist want ik dacht ook dat het afgelopen was. Gelukkig besloot ik voor het slapengaan nog een laatste zap-ronde te maken.
jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef Toeps het volgende:
Nee, deze keer ff niet, anders zijn de make-overs bekend. Pre-show werk mag wel hè?
de officiele ANTM site: www.cwtv.com en dan gewoon america's next top model klikken. ik weet alleen niet of de vorige seizoenen er bij staan, op de oude upn site was dat nog wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:00 schreef Blackfairy het volgende:
Wat is nou die officiele antm site, dat je de foto's enzo al van te voren kunt zien. Ik ben niet bang voor spoilers, die maken me niets uit. Ik kijk toch wel
Oh ja, ik wil ook graag online afleveringen zien, waar kan dat?
is dat....brooke? (vast niet maar ik kan er ff niemand uit halen...)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
GRMBL, kan alleen nog iemands avatar vinden met deze![]()
![]()
foto...
Brooke ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is dat....brooke? (vast niet maar ik kan er ff niemand uit halen...)
zal ik de linkjes PMen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:26 schreef Silmarwen het volgende:
Grumble, ik wist dus niet dat er een dubbele aflevering was.Kijken of ik hem anders ergens op youtube kan zien ofzo. Is dat elke week trouwens of alleen deze week?
Nou op youtube kan ik hem in ieder geval niet vinden.
Zo dom dat ze de naam hebben veranderd! Wat was er mis met Project Runway?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Project Catwalk. is een serie die ook is aan te raden voor alle ANTM kijkers trouwens.
Die naam zegt me wel wat ja. Catwalk is denk ik bekender bij Nederlanders dan Runway. Maar goed de mensen die dat programma kijken weten wel weer wat Runway is. Naamverandering is inderdaad erg vaag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo dom dat ze de naam hebben veranderd! Wat was er mis met Project Runway?
doe nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef Dana85 het volgende:
Ik denk (en hoop) dat Kari er volgende week uitvliegt. Vind haar helemaal niet het type fashion model. Ten eerste heeft ze daar het figuur niet voor. Ook haar gezicht heeft meer iets commercieels. Het is een mooie meid, maar denk niet dat ze het hier ver schopt.
Ben nu alweer geneigd om op zoek te gaan naar de winnares van deze cycle. Ben echt heel benieuwd!
Hey Jerruh,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef Jerruh het volgende:
misschien een ideetje om een kleine prono hier te doen, dus dat eidereen elke week een lijstje laat zien met zijn verwachtingen van wat er in volgende episode gebeurt? dat je zegt wat je ranking is, gebaseerd op hoe jij denkt over de models, hoe ze presteren en hoe de jury erover oordeelt?
ANTM is overgenomen (of iets dergelijks) door cwtv daarom is er zo weinig terug te vinden over de vorige cycles, cycle 6 zat volgens mij nog bij UPN en UPN bestaat niet meer. Op mijn zoektocht wie cycle 6 heeft gewonnen ben ik nog wel een site tegengekomen waarin alle afleveringen van cycle 6 beschreven wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de officiele ANTM site: www.cwtv.com en dan gewoon america's next top model klikken. ik weet alleen niet of de vorige seizoenen er bij staan, op de oude upn site was dat nog wel.
en bij outube kan je stukjes afleveringen terug vinden, dus telkens 10 minuten, daarna deeltje 2,3,4 etc openen en je hebt een aflevering gezien.
Ik vind juist Sara onwijs op Scarlett lijken.. zouden makkelijk zusjes kunnen zijn. Mijn favorieten zijn Mollie Sue, ze heeft hele mooie ogen en een goed lijf. Danielle is ook tof, moet altijd wel om haar lachen.. maar ik heb deze cycle dus al gezien en het is moeilijk om over sommige personen positief te zijn als ze later in de cycle heel stom gaan doen.. Minst favoriet qua uiterlijk zijn Gina, Aziatische meisjes kunnen knap zijn (zie Daisy HNTM), maar Gina is voor mij juist één van de lelijke van haar soort. Kathy vond ik ook niks, niks modellerigs aan. Brooke heeft wel wat, maar is qua uiterlijk niet mijn type. En Joanie heeft vreselijk lelijke tanden, echt zonde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:46 schreef conleche het volgende:
Ik vind Brooke een beetje op Scarlett Johansson lijken. Vooral die mond doet me er aan denken. Vind Scarlett wel mooier. Molly Sue en Nnenna zijn tot nog toe mijn favorieten. Molly Sue is volgens mij wel aan de kleine kant, maar dat was misschien omdat ze naast Sara stond tijdens de eliminatie en die is echt heel lang..
Die stem ja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:53 schreef Nesle het volgende:
Nnenna en Molly Sue
Die Jade koelt ook nog wel af denk ik, hoop ik. Ik kan me echt heel erg ergeren aan haar
Gina is echt een freak. Die stem, alles
Mij kwam ze ook bekend voor, maar ik vind haar nogal op Sarah uit de vorige serie lijken!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef Silmarwen het volgende:
Sara lijkt inderdaad op Scarlett, ze kwam me al zo bekend voor. Sara en Nenna zijn echt mijn favorieten, wat een mooie meisjes zijn dat zeg.
mhwa, vind dat in cycle 6 wel meevallenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:22 schreef Jerruh het volgende:
ik hb sowieso het idee dat deze cycle mooie vrouwen heeft!
quote:Volgens mij is Kari gewoon Nicole van ANTM 5 die haar lippen heeft laten volspuiten
Die foto's van Tyra in ANTM, díe zijn pas gesoept!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Die foto's van Tyra zijn gesoept toch? TOCH??
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die foto's van Tyra in ANTM, díe zijn pas gesoept!
Beyoncéquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat lichaam niet gewoon van Beyoncé?![]()
Met zo'n lijf zou ik ook kiezen voor een badpak denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef vencodark het volgende:
Geloof niet dat dat Tyra is. Zo'n lomp paard is ze niet en die badpak keuze is ook wel erg slecht.![]()
Ja, maar toch niet zo'n lelijke? Er zijn heus wel mooiere badpakken. Althans, I hope.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Met zo'n lijf zou ik ook kiezen voor een badpak denk ik.
Oh, foutje. Het is wel Beyonce...quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Dit is niet Beyonce, maar haar zusje Solange.
Die kun je op Youtube terugvinden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gemist!nouja, vanaf volgende week wel kijken dus
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die kun je op Youtube terugvinden.
Het is al eerder genoemd hier!quote:
ik heb een lijstje gemaakt aangezien veel afleveringen geen episode nummer hebben maar een naamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is al eerder genoemd hier!
Hier vind je de aflevering. Kijk wel uit, want er staan ook clips tussen die je (nog) niet zult willen zien.
your
clothes
on!
Dat jaquote:Op maandag 8 januari 2007 19:34 schreef Elvi het volgende:
Owww ik vind het zo spannend vanavond!Die makeovers zijn altijd mn favoriet
![]()
Ja echt hequote:Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef static het volgende:
Wat een mannetje is het toch ook hè.
[afbeelding]
Geduwd? Ik had er bij dr haren vastgepakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had Furonda het zwembad in geduwd met dr mooie haren
Vorige week was een dubbele aflevering.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef brando het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaan ze nu al direct weer gewoon een aflevering over? Er is toch nog geen selectieronde geweest? Vorige week was gewoon die grote groep meiden... toch?
![]()
Vrouwtjequote:Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef static het volgende:
Wat een mannetje is het toch ook hè.
[afbeelding]
wtf! Kari is een retegeil wief menquote:Op maandag 8 januari 2007 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Wendy en Kari zijn ongelooflijk lelijk!
Je hebt het maar moeilijk hier in SHO hè?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
En verdomme, dat andere kind praat nergens anders dan New Orleans over hè
Het valt allemaal niet meequote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt het maar moeilijk hier in SHO hè?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Xennia het volgende:
Ik ga voor Molly Sue of Sara
Naar mijn idee sloegen ze ook een aflevering over hoor, heb vorige week geen dubbele aflevering gezien. In de gids stond een dubbele aflevering gepland, maar de hele gids klopt de laatste 2 weken voor geen meter meer met wat er werkelijk komt. Heb het vorige week opgenomen en heb een dvd-recorder met televisiegids erin. Selecteerde ANTM en die gaf maar 1 aflevering aan en die heb ik dus opgenomen. Het wordt eens tijd dat ze die gidsen goed gaan drukken, heb al meer gemist omdat de gids iets anders aangeeft dan mijn dvd-recorder.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef brando het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaan ze nu al direct weer gewoon een aflevering over? Er is toch nog geen selectieronde geweest? Vorige week was gewoon die grote groep meiden... toch?
![]()
pff... ik heb gewoon m'n tv weer op iets anders gezet... wist niet van een dubbele afleveringquote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige week was een dubbele aflevering.![]()
Ze heeft wel goeie tieten, maar vooralsnog vind ik het een van de minstzeggende van het stel.quote:
Ja, je hebt toen de eerste gezien en daarop volgende gelijk de selectie waar je het over had.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef brando het volgende:
[..]
pff... ik heb gewoon m'n tv weer op iets anders gezet... wist niet van een dubbele afleveringmaar opzoeken op youtube dan...
Dus dit is aflevering 3?
Als er nog veel meisjes zijn doen ze toch nooit challenges?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef Toeps het volgende:
Is deze aflevering ingekort? Normaal gesproken hebben ze toch altijd nog een challenge bij de jury?
Sara heeft ook wel wat vind ik. Het haar vind ik dr opvallend goed staan. Ze zal er aan moeten wennen, vind het zelf zo gek nog niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef speknek het volgende:
Voor de rest vind ik Sara wel sympathiek, zo iemand die helemaal niets van de modellenwereld in zich heeft. Maar die makeover was echt een beetje lullig voor haar.
Nee man, Sara lijkt op Scarlettquote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef speknek het volgende:
Ik ga voor Kari, want da's gewoon een lekker ding. Maar ik denk dat Brooke of Nnenna gaat winnen. Brooke lijkt trouwens echt sprekend op Scarlett Johannson.
Voor de rest vind ik Sara wel sympathiek, zo iemand die helemaal niets van de modellenwereld in zich heeft. Maar die makeover was echt een beetje lullig voor haar.
Fris mijn geheugen even op...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende week is 1 van de meest hilarische afleveringen ooit!
Die eene gothic heeft pas een prachtig lichaam, ben ff haar naam kwijt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze heeft wel goeie tieten, maar vooralsnog vind ik het een van de minstzeggende van het stel.
Furonda is zwaar fugly trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
Ik vind dat haar gezicht bijzonder goed uit komt met dat haar juist. Ze moet er zelf nog even aan wennen en wat zelfvertrouwen ontwikkelen, maar dan is ze 1 van de bestenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef speknek het volgende:
Brookequote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Roi het volgende:
Die eene gothic heeft pas een prachtig lichaam, ben ff haar naam kwijt.
nee je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef Mvnl het volgende:
Ben ik de enige die Lesley wat (nouja, vrij veel) weg vindt hebben van Nicole van de Pussycat Dolls... zeker in haar foto's van deze week (die mogen nu ook gepost worden trouwens!!!)
Leuke opmerking was dat iddquote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef Charmian het volgende:
"Jade moet gewoon een keer genomen worden"die Nigel toch
![]()
Kun je die weghalen en er directe linkjes van maken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Foto's van volgende week
Opdracht is sprookjesfiguren geloof ik.
[afbeelding]
Brooke
[afbeelding]
Joanie
[afbeelding]
Danielle
[afbeelding]
Jade
[afbeelding]
Furonda
[afbeelding]
Leslie
[afbeelding]
Gina
[afbeelding]
Nnenna
[afbeelding]
Kari
[afbeelding]
Sara
[afbeelding]
Mollie Sue
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef Marty het volgende:
Heb de post van sinaasappelsapje even overgenomen zodat we de foto's direct kunnen zien:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |