High School Musical is dé Disney film van dit jaar. 7.7 miljoen kijkers tijdens de eerste uitzending en 1.2 mensen kochten binnen 6 dagen de DVD.quote:Gabriella Montez is een verlegen studente die nieuw is op de East High School. Totdat ze wordt gedwongen te zingen op een karaokewedstrijd met Troy Bolton, de aanvoerder van het basketbalteam van de school. Hoe meer tijd ze met elkaar doorbrengen, hoe meer ze er achter komt dat ze beiden de liefde voor muziek en zingen delen. Maar kunnen zij deze liefde behouden wanneer hun school vertelt dat ze niet samen kunnen zijn
quote:Op zondag 24 december 2006 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[..]
High School Musical is dé Disney film van dit jaar. 7.7 miljoen kijkers tijdens de eerste uitzending en 1.2 mensen kochten binnen 6 dagen de DVD.
De soundtrack verkocht al meer dan 3.8 miljoen exemplaren en nu komt hij op Veronica.
Kijken dus!
25 december om 22.35...
Alleen noemt Veronica de film Grease 3![]()
quote:Also Known As:
Grease 3 (USA) (working title)
IMDB is not always right.quote:
Bet On Itquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 nieuwe liedjes zijn al uitgelekt
Videoclip:Troy & Gabriella - Music In Me
Muziek:Troy - Bet On It
en ik weet eigenlijk niet wat jij dan kijktquote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef JOO het volgende:
Het heeft wel allemaal wat weg van Saved By the Bell.
Nice photoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:09 schreef AlohaXa het volgende:
En dat meisje is echt pretty
[afbeelding]
Waar heb je het gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is gaaaaf deel 2. Fabulous is echt super, en jammer dat dat nummer van Ryan & Sharpay pas op de DVD staat.
Ik heb echt krap 2 uur zitten genieten en ga hem morgen wéér kijken. SUPER
Gedownload.quote:
quote:TV-debuut Disneyfilm trekt 17 miljoen kijkers VS
Gepubliceerd op dinsdag 21 augustus 2007
LOS ANGELES (ANP) - Het televisiedebuut van de Disneyfilm 'High School Musical 2' trok vrijdag in de Verenigde Staten meer dan 17 miljoen kijkers. Dit maakte Disney maandag bekend.
De film werd uitgezonden op het speciale Disneykanaal. Vooral kinderen in de leeftijdscategorie 6 tot 11 jaar keken naar de productie. 'High School Musical 2' is daarmee volgens Disney de best bekeken tv-uitzending ooit onder deze leeftijdsgroep.
Het eerste deel van de film die een jaar eerder uitkwam trok wereldwijd meer dan 200 miljoen kijkers. De High School Musical-films zijn een moderne versie van Grease met veel dansende en zingende tieners die op de fictieve East High School zitten.
Disney heeft al plannen voor een derde film, die volgend jaar in de bioscopen te zien zal zijn.
Dat is cool... "everyday!" blijf het geweldig nummer vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze komen in London als ik er ben
Cool.quote:
Onderbouw je mening.quote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef MahirBurekovic het volgende:
[afbeelding]
deze kneus is echt heel irritant...
gewoon verhuizen naar Alexandriaquote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef MahirBurekovic het volgende:
[afbeelding]
deze kneus is echt heel irritant...
nee dat is zac schijt.quote:Op maandag 3 september 2007 20:52 schreef Ici-Paris het volgende:
das toch zac efron?
Maar ik vind You Are The Music In Me wel stukken beter.quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef ryangozer het volgende:
Ennu, dat nummer you are the music in me, doet me echt denken aan dat idols nummer (you've got the music in me) echt te erg...
oja, sharpay is in de 2e film net paris hilton.
en vanessa (gabriella) was met lang haar veel mooier!
I knew it!quote:Wow, you're Sharpay Evans!
We'll take a step back now, because nobody gets in your way and nobody can tell you what to do. You sure are one heck of a confident character, just like your High School Musical match, Sharpay. More often than not, you just have to be in the spotlight, no matter what it takes.
quote:Joop van den Ende Theaterproducties brengt volgend theaterseizoen High School Musical voor het eerst als grote reizende productie naar de Nederlandse theaters. De theaterproductie van Disney’s High School Musical is gebaseerd op de gelijknamige film die inmiddels is uitgegroeid tot een ware hit. De film High School Musical is buiten de VS inmiddels uitgebracht in ruim 100 landen. Deze week starten de audities voor High School Musical. High School Musical gaat in januari 2009 in première.
quote:Joop van den Ende Theaterproducties / Stage Entertainment
Zoekt voor de nieuwe reizende productie in 2009
"High School Musical"
Spontaan en energieke dansers/zangers/acteurs (m/v) in de leeftijd tussen 17 en 25 jaar (nederlands sprekend) - huidskleur onbelangrijk (opleiding is een pré)
"High School Musical" zal begin 2009 in premiere gaan.
Audities zullen vanaf eind februari 2008 plaatsvinden.
Wil je ook auditie doen voor "High School Musical"?
Meld je dan snel aan door voor 4 februari een email met foto en CV te sturen naar:
HSM@stage-entertainment.nl
Alleen wanneer je in aanmerking komt voor een auditie krijg je een uitnodiging.
Ik ben Gabriellaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:30 schreef Marble het volgende:
Which High School Musical star are you?
[..]
I knew it!.
De video daarentegen is nog steeds heel erg overdreven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij klinkt best tof, die remix van Bet on it! Sowieso vond ik dat altijd een van de leukste nummers uit deel 2.
Heb 'm gevonden op YT.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:56 schreef Marble het volgende:
Bet On It is volgens mij ook de eerste single van dat dance-album, ik zie de clip net voorbijkomen op Disney Channel toen ik zat te zappen tijdens de reclame van American Idol. Het is een redelijk simpele clip maar het kan er wel mee door. Het zijn stukjes van Bet On It uit de film met cityviews en zo erdoorheen gemonteerd. En ze hebben Zac lichtgevend gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |