Eens, ik ga er misschien nog wel een mailtje over sturen ook. Ik erger me er dood aan.quote:Op zondag 24 december 2006 16:21 schreef Icex het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat een grove fout van de regie om zoveel herhalingen uit te zenden in de finale. Als er al afgekickt moet worden doe dat dan nie zo :/
zeker als ik hoor hoeveel leuke platen er voorbij zijn gekomen deze week. Bovendien krijg je ook steeds leuke fragmenten te horen van deze actiequote:Op zondag 24 december 2006 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja... ik laat hem gewoon aanstaan
Die komt echt wel op de webcam straks.quote:Op zondag 24 december 2006 16:21 schreef Foeske het volgende:
Ik wil de veiling met de lama's zien, waar kan ik dat zien? Want op de webcam krijg ik weer zo'n stom overzicht![]()
komt die ook weer 's nachts op tv? was wel lichtelijk saai maar toch op zich is het altijd leuk om naar radio te kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, de top 2000 begint ook weer bijna.
Het kan niet minder dan een miljoen zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef mistermaniac het volgende:
Poll: Wat wordt de eindstand?< 1 miljoen > 1 miljoen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |