Problemen heb ik gehad, maar daarvoor had ik ook al slaapproblemen. De slaapproblemen zijn (naar mijn idee) puur 't gevolg van 'n lichte slaap en dus snel wakker worden. Zodra ik wakker word, val ik niet snel meer in slaap. Heb al redelijk wat homeopatisch spul geprobeerd ook. Elke avond wat bier naar binnen werkt nu over 't algemeen "redelijk"quote:Op woensdag 27 december 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh? Ik kreeg gewoon slaappillen mee van mijn huisarts en ik ben 25.
Verder heb ik ook melatonine geprobeerd, dat hielp bij mij iets minder goed.
Overigens kwamen mijn slaapproblemen door onderliggende andere problemen, waar ik nu therapie en medicijnen voor heb.
Haha Dat zou je haast zeggen he.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Samen staan we sterk zou ik zeggen
't Gaat nu wat beter, niet dat verplichte gedoe rond deze dagen. Ik ben aan 't werk en heb dus afleiding, nu zit ik op m'n kamer en kan ik op "mijn" manier ontspannen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:48 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Haha Dat zou je haast zeggen he.![]()
Maar vertel, hoe voel je je nu na de kerstdagen dan? Want mijn humeur is in tijden niet zo beroerd geweest. heeft Iemand tips om wat vrolijker te worden????![]()
Beterschap Astrid.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
verkouden en moet nog veel te veel stomme dingen doen![]()
Meid toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
Dood en doodongelukkig..
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
Dood en doodongelukkig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |