quote:
Op zondag 24 december 2006 22:51 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ik had er altijd al een hekel aan maar ik moet nu ook voor het eerst verplicht naar huis. Ik wil terug naar m'n eigen kinderboerderijtje en m'n eigen computer en bank en tv, en m'n eigen plee om op te schijten en m'n eigen douche met al m'n eigen douchespullen!!
Wij deden en doen niks aan kerst, nooit maarja ik woonde hier dus toen was het nou eenmaal zo, nu woon ik op kamers en heb daar de meeste,spullen, ben gewend aan de "vrijheid" zit nu op de pc moet er eigenlijk van mn vader achter vandaan, waarom? vroeger zat ik ook altijd achter de pc, ik ga nu niet eens verplicht gezelliger doen ofzo (ow en de tvshow ofzo zijn ze aan het kijken
![]()
) op mn kamer blijven was ook niet echt een oprtie, aangezien een huisgenoot waar ik een hekel aan heb ook daar zou zijn, toen weer niet (toen was ik al onderweg) nu blijkt dat hij er toch is, en van alleen op je kamertje zitten word je ook weer niet heel blij. Ik straal het ook wel wat uit dat ik er weinig zin in heb (heb hier geen reet te doen) dus zeggen mn ouders wel": dan ga je morgen toch terug, maarja dan kwets ik ze. Kerst is gewoon een hypocriet kutfeest en het is zo'n onzin dat iedereen nu opeens gaat lopen mekkeren over kerst zonder relatie, iedereen opeens bij de hele familie komt omdat dat zo hoort, flikker toch op kerstdagen zijn net zulke dagen als andere
![]()
: al met al voel ik me gewoon
Hmm dat lucht wel een beetje op[ Bericht 5% gewijzigd door Memento-Mori op 24-12-2006 23:04:49 ]