Ben je 10 minuten bezig om een pakkende advertentie te maken...
quote:
Je hebt al een bericht van dit soort staan. De berichten zullen 3 dagen online blijven en je kunt niet eerder een nieuw bericht plaatsen voordat het oude door het systeem is verwijderd.
![]()
Dan plaats ik hem hier gewoon.
![]()
Jean-Paul van Meenen [playerid=80624127]
21 jaar, goed in vorm, gezondNationaliteit:
NederlandTSI:
7780Specialiteit:
TechnischVerdedigen:
uitmuntendConditie:
uitstekendVleugelspel:
matig Sterren:
4,5Opmerking: Heeft al
4 weken verdedigen training gehad sinds hij gestegen is naar uitmuntend (in ronde 13 van vorig seizoen).
Waarom verkoop ik hem dan? Nou, omdat ik een stel 18 jarige multiskillers wil kopen om te trainen, ik verwacht namelijk dat die volgend seizoen na invoering van het nieuwe jeugdopleiding systeem een stuk duurder worden, ik moet zorgen dat ik ze de komende weken te pakken krijg.Prijs:
720.000 De transfervergelijking geeft een gemiddelde prijs aan van 641.667. Echter, de transfervergelijking let niet conditie (die is uitstekend) en ook niet op specialiteiten, en Jean-Paul is technisch. Ook is zijn TSI veel hoger vergeleken met de rest, bijna 8000! De prijs lijkt mij normaal dus, zeker omdat hij al flink wat training gehad heeft.Let op: De deadline is vanavond om 23.33.... was dus niet al te handig van mij dus.. want ik denk niet dat er rond dat tijdstip veel Nederlanders online zijn... dus vergeet vooral niet om
nu te bieden, dan lijkt mij de kans zeer groot dat je hem hebt.
Ik stel hem vanavond
niet op, dus er is geen risico dat hij geblesseerd raakt of een gele of rode kaart krijgt.
Succes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.