SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , viel de film me alleszins mee.
De makers hebben de voor het verhaal zo belangrijke geurenwereld aardig op het witte doek weten over te brengen. Maar het boek blijft - uiteraard - vele malen beter.
Toch een zeven.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Dit is juist een typische film waarbij je een nieuwe held kan introduceren. Naar mijn idee is Jackson hier dus een beetje overcast.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:07 schreef Professional het volgende:
Snakes On A Plane
Samuel L. Jackson hoorde de titel en zonder het script te lezen gaf hij aan mee te werken aan de film. Het verhaal wordt langzaam ingezet, Jackson moet een kroongetuige in een moordzaak van Hawaii naar LA brengen, maar de aangeklaagde komt dit te weten en gooit het vliegtuig vol met allerlei giftige slangen. De actie is lekker, en stroomt veel bloed, de slangen bijten in elk lichaamsdeel en zijn ronduit hilarisch. Jackson heeft duidelijk plezier, maar het toppunt vond ik toch wel de timing van de quote: "I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane." Heeft geen enkele meerwaarde en komt er zo belabberd uit dat het grappig is. Zonder Jackson was deze film nooit wat geworden, das wel een ding wat zeker is.
[afbeelding]
Hmm jah die had ik ook moeten aandragen in mijn review als over-the-top.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:03 schreef Sokolsky het volgende:
Alleen die vreselijke Kate Capshaw he...
Ben ik met je eens. Maar de Maya's deden dit bijvoorbeeld ook écht op die manier. Zit dus wel een kern(tje) van waarheid in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:00 schreef Shogo het volgende:
Enige klacht is dat ik het lichtelijk over-the-top vond gaan in de tempel tijdens het ritueel, net even iets te.
Overcast vind ik een perfect woord, want het had net zo goed een Bruce Willis kunnen zijn, dan had ik de film echt niet beter gevonden. Het lag gewoon erg dik voor de hand dat het op een grappige manier gemaakt moest worden, ook omdat die gast Keenan nog wat erin zat. Heb echt een hekel aan die gast en zijn Nickolodeon humor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is juist een typische film waarbij je een nieuwe held kan introduceren. Naar mijn idee is Jackson hier dus een beetje overcast.
quote:The Departed was erg attractief, en Children of Men, hoewel de toekomstvisie wat kort door de bocht was, wist mij ook wel te bekoren. Respectievelijk ****½ en een kleine ****
Last and least zag ik The Squid and The whale waar vast van alles al over is gezegd hier, dus ik vat t samen. Hoogstaand! ****
Katequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:03 schreef Sokolsky het volgende:
Alleen die vreselijke Kate Capshaw he...
Hmmm, ben benieuwd wat ik er van vind. Office Space is natuurlijk een klassieker.quote:
Die wil ik al een tijdje graag zien, je positieve recensie zou dit weleens kunnen versnellenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef cwk het volgende:
Dersu Uzala is een meesterwerk! Het is zo'n film waar zelfs ik nog overweeg om em als peperdure Criterion aan te schaffen al was het alleen maar om die prachtige cinematografie. Soms een traantje in mijn ogen, soms een lach op mijn gezicht om die malle Dersu. Gewoonweg prachtig. Mijn favoriete Kurosawa tot nu toe. ****½
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / 8.1 #242
[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-12-2006 21:31:06 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik ben wel benieuwd naar de film "Ass"quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef washandje het volgende:
Idiocracy
Wat een troepfilm. Luke Wilson komt in het jaar 2505 terecht en vindt daar een samenleving die ongelofelijk dom is. De wereld is één grote vuilnisbelt geworden en iedereen is de hele dag alleen maar bezig met tv kijken en lachen om andermans scheten. De film bestaat dan ook voor het grootste deel uit 'grappen' over lichamelijke functies en/of scheldende mensen. Het probeert hiermee weg te komen door dit neer te zetten als beeld van de dommer wordende samenleving, maar eigenlijk zijn de poep- en plasgrappen juist gericht op deze demografie. Na 20 minuten had ik het dan ook wel gezien met deze flauwe komedie. In totaal zitten er misschien 3 leuke grappen in de film. Bijvoorbeeld als Luke Wilson een IQ Test moet nemen en de vraag is ' If you have one bucket with 2 gallons of water and one with 5 gallons, how many buckets do you have?' . Als de film meer subtiele humor had gebruikt had het iets moois kunnen worden, maar nu is hij niet de moeite waard. 4/10
Ik zie toch geen films meer voor de jaarwisseling... dus:quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef pascalheister het volgende:
Morgen m'n top 30 van dit jaar maar eens opmaken
Daarnet ook gekeken. Werkelijkwaar hilarischquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef pascalheister het volgende:
Little Miss Sunshine (2006)
[afbeelding]
Heerlijke roadmovie met veel humor en een tikkeltje drama, hilarische personages, dialogen om van te genieten, prima acteerwerk en een heerlijk sfeertje.
Cijfer: 8.2
De nieuwe Falco is opgestaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie toch geen films meer voor de jaarwisseling... dus:
Mijn top 19 van films uit 2006:
1 zwartboek 9.5
14 chinatown 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |