Even kijken... Bij elkaar geraapt zooitje films die ik volgens mij nog heb gezien ergens ooit:
Where The Truth Lies: Hier was ik wel benieuwd naar, aangezien
![]()
Bacon
![]()
,
![]()
Lohman
![]()
en (enigszins)
![]()
Firth
![]()
erin spelen. Alledrie acteurs waar ik graag naar kijk en het verhaal klonk ook nog eens boeiend dus dat kon een ware cinematografische sensatie worden. Helaas valt het verhaal achteraf toch lichtelijk tegen en zie je de plottwist al van mijlenver aankomen (wat me niet vaak gebeurt!), waardoor je je eigenlijk alleen nog maar kunt vermaken met de acteerprestaties. Firth is erg okay, Lohman meedogenloos schattig en Bacon gewoon heerlijk Bacon. Fijn om naar te kijken, maar ook weer erg snel vergeten. Toffe muziek trouwens
![]()
. 7.
Dead Fish: Wat een vreemde film! Tikkeltje te pretentieus, weet niet altijd even goed te boeien, heeft toch nog aardig wat leuke acteurs in de aanbieding (die het stuk voor stuk goed doen), de muziek is te geil voor woorden (Groove Armada
![]()
). Ik heb vooral genoten van Billy Zane, wat is dat toch een idiote en leuke acteur. Fantastische rol met een fantastisch accent ook van 'm
![]()
. Ja. Eh. Ik weet 't even niet hoor
![]()
. 7+?
The 40 Year Old Virgin: Grappig. Je ligt niet de hele tijd in een scheur, het is geen drama, ik weet niet precies wat ik 'r mee aan moet. Ik vond dat zijn personage een paar onrealistische trekjes had en daar kon ik me lichtelijk aan ergeren, maar verder was het zeker een toffe film. Gewoon licht vermaak, maar niet te slapstick. 7-.