quote:Op maandag 8 januari 2007 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
DIE WE NET HEBBEN GEKAUFT BIJ HORNBACH![]()
Je werkt bij Massive? toevallig op afdeling Verkoop?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
De praxis had een tijd geleden een aanbieding van een kroonluchterDie hebben wij namelijk aan praxis geleverd
Die waren niet zo zwaar
Misschien iets voor jouw?
Maar je username is on topic, dus dan geeft het nietquote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Je werkt bij Massive? toevallig op afdeling Verkoop?zal ik je vast vaak aan de telefoon hebben gehad
![]()
Ik ging kei offtopic![]()
Nopes ik werk tijdelijk bij FEEDER ONE, de grootste toevoerhaven van producten voor praxis, gamma, bouwmaat, formido etcquote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Je werkt bij Massive? toevallig op afdeling Verkoop?zal ik je vast vaak aan de telefoon hebben gehad
![]()
Ik ging kei offtopic![]()
Ja! Schittererd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier is hij dan: De Lamp.
Die Arty een middag werk heeft gekost omdat een haak maken in de centraaldoos nog niet zo eenvoudig bleek (allemaal oud spul hier in huis).
[afbeelding]
Maar het is gelukt. Lamp hangt, nu willen we alleen nog een dimmer, maar een opbouw dimmer-stopcontact-combi bestaat niet, dus we gaan even kijken hoe en wat
Wat marsepein zegt; zorg voor een 2voudige opbouwbak, 1 wandcontactdoos, 1 dimmer en een dubbelafdekraam en je kunt ieder combinatie maken die mogelijk isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier is hij dan: De Lamp.
Die Arty een middag werk heeft gekost omdat een haak maken in de centraaldoos nog niet zo eenvoudig bleek (allemaal oud spul hier in huis).
[afbeelding]
Maar het is gelukt. Lamp hangt, nu willen we alleen nog een dimmer, maar een opbouw dimmer-stopcontact-combi bestaat niet, dus we gaan even kijken hoe en wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |