Ik ga zeker even bij Praxis ed. kijkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Het hele plafon hoeft er ook niet uit hoor
Je boort er gewoon een gat door naar boven, daardoor komt een pen die je vanaf boven er door laat zaken die weer vastzit aan die plaat
Maar nee het is een kutklusje
De praxis had een tijd geleden een aanbieding van een kroonluchterDie hebben wij namelijk aan praxis geleverd
Die waren niet zo zwaar
Misschien iets voor jouw?
O dit overtuigt Arty misschien wel!quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:46 schreef Mark_Boelen het volgende:
Als je hem bij de praxis haalt kan ik hem misschien ook nog wel voor inkoopsprijs voor jouw regelen
Woon je in de buurt van Groningen?
Ja! Ik check ook bij alle adviezen eerst even of ik die user nooit gebanned heb in het verledenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we al licht in de duisternis?
Levensgevaarlijk topic
En op welke reactie's doel jij dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef Bastiaan.V het volgende:
echt te erg wat voor onzin er uit gekraamd word hier...
als je er niets van af weet, zeg dan niets :/
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ik check ook bij alle adviezen eerst even of ik die user nooit gebanned heb in het verleden![]()
Deze:quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
En op welke reactie's doel jij dan?
enquote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
Ik gok blauw en bruin. Daar zijn de meeste van.
Je kan ook effe spieken bij een andere lamp.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef Athmozz het volgende:
Blauw zal sowieso een fase op zitten, en bruin is ook een veelgebruikt en reglementair kleur voor spanning. Wat die ene zwarte erbij doet weet ik niet, ik gok op een verkeerd gelegde aarding ofzo (terwijl die niet echt nodig is voor een lamp).
Dus neem je lamp, 1 bruintje aan de ene kant, 1 blauwtje aan de andere kant, de andere scherm je mooi af (suikerklontje/lusterklem/kroonsteentje weet ik veel hoe jullie ze noemen erop), schakelaar om, en je licht brandt.
(let er wel op dat het 220v lampen zijn, dus geen ledlampjes er rechtstreeks tussen hangen. geeft nie zo lang licht anders)
je kan ook zitten friemelen en de 3 bruine samen en de 3 blauwe samen, heb ooit nog eens een installatie gezien waar zo de 3 lichtpunten mee aangesloten waren ipv met wisselschakelaars![]()
Ja, want ik doe net mijn ogen openquote:Op donderdag 28 december 2006 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zie je het licht al Duudje??
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, want ik doe net mijn ogen open![]()
![]()
zo hebben we het ook gedaan met mijn kroonluchter en werkte perfectquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Het hele plafon hoeft er ook niet uit hoor
Je boort er gewoon een gat door naar boven, daardoor komt een pen die je vanaf boven er door laat zaken die weer vastzit aan die plaat
Maar nee het is een kutklusje
waarom zou die dat niet houden denk je ? joh die kroonluchter van mij is echt zwaar en ik heb alles afgeklopt en die houdt het echt wel joh !, dat moet een plafont wel aankunnen, het is tenslotte geen 50 kiloquote:Op donderdag 28 december 2006 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft er nooit een lamp gehangen op dat punt?
Maar ik zou eerst zwart en blauw proberen.
En als je een koornluchter op zou willen gaan hangen dan zou ik eers nagaan of je plafond dat trekt en ook goed de ophanging van de kroonluchter bekijken voor je hem koopt.
Nee die staat buitenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:32 schreef Solingjan het volgende:
Ja en de ladder staat ook nog beneden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |