Mhmm dan zou ik uitkomen op 14,80 euro exclusief, toch wel een beetje weinig. Probeer het opnieuw. Het toestel is voor de rest gewoon okay. Een nieuw frontje en eventueel een nieuwe batterij doet wonderen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef Ill-Skillz het volgende:
Twintig euro inclusief verzenden, het toestel is wel gewoon in orde? Beeldscherm enzo?
@ Vanelle: Ik heb gewoon geen interesse in de versie met camera. Hoe minder poespas hoe beter. En goedkoper.
Hoelang gaat die accu nog mee? Kun je dit misschien testen voor me? Ophalen in Capelle is geen probleem.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoi,
Ik heb een Nokia 6610 liggen hier. 3,5 jaar oud, accu nog in redelijke staat. komt met oplader en een origineel frontje met behoorlijke gebruikerssporen of een niet-origineel frontje in goede staat.
Voor 20 euro mag je hem zelf even komen halen in Capelle aan den IJssel. Kun je hem gelijk even testen als je wilt.
Ok dan houd het opquote:Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef Ill-Skillz het volgende:
Waar woon je dan? Ik gok Nijmegen? Da's wel een beetje ver weg (woon zelf in Rotterdam). En een accu nieuw is erg duur, en voor een telefoon met een brakke akku wil ik toch geen 25 euro betalen.
Ik denk nog wel een dag of 4/5 mits je niet teveel belt uiteraard. Het is echt geen slechte accu hoor, ik noem hem redelijk omdat hij inmiddels 3,5 jaar oud is. Om zo'n accu goed of uitstekend te noemen gaat me te ver.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoelang gaat die accu nog mee? Kun je dit misschien testen voor me? Ophalen in Capelle is geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |