Zo heb ik er nooit over nagedacht, maar er zit zeker wat in. Mijn gevoel was altijd dat een "echt" vlammetje veel warmte geeft. Anyway, je hebt pm terug.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:39 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Bedankt voor de link poemojn. Heb er nu een idee bij. Ze zien er mooier uit dan gedacht eigenlijk maar ik persoonlijk vind een echt vlammetje wel wat hebben. Het is net zo kwetsbaar als het leven namelijk, het kan elk moment uit gaan.
In Duitsland bij de Schlecker heb je 7-dagen-kaarsen. Die kosten een euro. Ik heb een hele tray meegenomen van de zomer. Helaas kun je ze niet via internet bestellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef phluphy het volgende:
Já, echt heel leuk geworden !
Oh ik word er helemaal enthousiast van. Maak je tegen die tijd ook een foto van hoe de lantaarn op het grafje staat?
Het lijkt me zo mooi staan. En inderdaad, papa_van_pepijn wil er nu natuurlijk ook één !
Kaarsentip voor de lantaarn: de Xenos verkoopt kaarsen die meerdere dagen branden, ik dacht max. een dag of 5. Ze zijn echter best aan de prijs. Ik koop ze in Duitsland à ¤ 0,70.
Ook zijn er kaarsen verkrijgbaar die maar liefst 9 dagen branden. Die zijn wel wat duurder (¤ 2,50) en ik ken er maar één adresje voor (een klooster in Maaseik). Maar ik vind het wel een fijne gedachte als er dag een nacht een lichtje brandt. Voor meer info of adressen: mail of pm maar !
Schlecker zit tegenwoordig ook in NL. In elk geval in Utrecht zit er tenminste 1. Is voor sommigen misschien iets dichterbijquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:09 schreef Rewimo het volgende:
In Duitsland bij de Schlecker heb je 7-dagen-kaarsen. Die kosten een euro. Ik heb een hele tray meegenomen van de zomer. Helaas kun je ze niet via internet bestellen.
Jawel, maar die Nederlandse Schleckers hebben die kaarsen nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:13 schreef texelonia het volgende:
Schlecker zit tegenwoordig ook in NL. In elk geval in Utrecht zit er tenminste 1. Is voor sommigen misschien iets dichterbijEn op de site kun je misschien wel meer filialen vinden.
Bar, in maart neem ik een noveenkaars voor je meequote:Op woensdag 10 januari 2007 10:20 schreef _Bar_ het volgende:
Hier hadden we 7 dagenkaarsen alleen die branden echt geen 7 dagen achterelkaar...
En hier in Terneuzen bij de Slecker hebben ze die kaarsen wel.
Maar bij Xenos idd kaarsen genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |