Vicky ik wil wel een stukje taart, mjammie. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Zow wij hebben ook alle kerstboodschappen binnen, het was niet eens zo heel erg druk en ging erg snel. Al moet ik straks nog wel weer even naar de stad cadeautje kopen voor mn nichtje... ik hoorde gisteren dat mn oom en tante een cadeautje voor kerst
wij vieren ook kerst met hen voor Twan hadden gekocht, vind wel dat ik dan ook wat moet kopen. Maar.... wat koop je voor een meisje van 14 jaar? Ik heb werkelijk geen idee 7)8
Mn moeder en ik hebben gisteren maar besloten om vanavond naar de kerstviering van de kerk te gaan, we zijn al een tijdje niet meer geweest. Mn oma gaat ook mee. Maar eerst nog even stukje kerstavond vieren bij mn oma.
Ow ik had een kerstpakket met o.a. een hele gave rugzak die we net nodig hadden
![]()
, 200 euro aan Iris-bonnen
omdat we dit jaar zo hard hadden gewerkt,krijgen we andere jaren niet en ook nog een eindejaarsuitkering
standaard in CAO, maar die hebben we in november al gehad.
Peaceman heeft 45 euro gekregen en een klein kerstpakketje van alle relatiegeschenken die ze in dat bedrijf hebben ontvangen. Leuk idee.
Ik moet zo maar eens aan de slag met de twee surprises die ik nog moet maken....