abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 08:52:37 #1
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44700139
En toen gooide ik hem dicht....

Vicky, bedank voor de taart maar ik sla nog even over. Gefeliciteerd met je verjaardag
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44700277
Vicky feliciflappy!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 24 december 2006 @ 09:37:26 #3
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44700368
Vicky ik wil wel een stukje taart, mjammie. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Zow wij hebben ook alle kerstboodschappen binnen, het was niet eens zo heel erg druk en ging erg snel. Al moet ik straks nog wel weer even naar de stad cadeautje kopen voor mn nichtje... ik hoorde gisteren dat mn oom en tante een cadeautje voor kerst wij vieren ook kerst met hen voor Twan hadden gekocht, vind wel dat ik dan ook wat moet kopen. Maar.... wat koop je voor een meisje van 14 jaar? Ik heb werkelijk geen idee 7)8

Mn moeder en ik hebben gisteren maar besloten om vanavond naar de kerstviering van de kerk te gaan, we zijn al een tijdje niet meer geweest. Mn oma gaat ook mee. Maar eerst nog even stukje kerstavond vieren bij mn oma.

Ow ik had een kerstpakket met o.a. een hele gave rugzak die we net nodig hadden , 200 euro aan Iris-bonnen omdat we dit jaar zo hard hadden gewerkt,krijgen we andere jaren niet en ook nog een eindejaarsuitkeringstandaard in CAO, maar die hebben we in november al gehad.

Peaceman heeft 45 euro gekregen en een klein kerstpakketje van alle relatiegeschenken die ze in dat bedrijf hebben ontvangen. Leuk idee.

Ik moet zo maar eens aan de slag met de twee surprises die ik nog moet maken....
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 10:03:34 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44700575
een paar leuke oorbellen? een leuke accessoire van coolcat?
  zondag 24 december 2006 @ 10:09:09 #5
114177 Diaan73
pi_44700619
quote:
Op zondag 24 december 2006 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
een paar leuke oorbellen? een leuke accessoire van coolcat?
Daar kan ik idd weleens gaan kijken. Ik dacht zelf ook nog aan een boek oid, maar dan welk boek? Anders haal ik maar gewoon een badsetje oid. Haar zusje is 9 en is een stuk makkelijker, daar heb ik een gipsgietsetje van een paard voor gekocht.
Make love, not war ☮
pi_44700989
Goeiemorgen .
Diaan, een boekenbon als je weet dat ze graag leest? Dan kan ze zelf een boek uitzoeken. Badsetje is volgens mij ook altijd goed .
Fake it till you make it...
  zondag 24 december 2006 @ 10:59:21 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_44701024
Goedemorgen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 december 2006 @ 11:18:30 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44701303
Vicky, gefeliciteerd!
pi_44701467
Vicky gefeliciteerd
  zondag 24 december 2006 @ 11:32:41 #10
114177 Diaan73
pi_44701570
wij hadden een plaat aangevraagd op 3FM Serious Request.... draaien ze de verkeerde plaat haha maar wel onze namen genoemd.
Make love, not war ☮
pi_44701928
hahaha
  zondag 24 december 2006 @ 12:14:41 #12
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44702580
Gefeliciteerd vicky
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44703651
Mogguh nee het is alweer middag, boodschappen gehaald opgeruimd en straks even door de keuken en woonkamer vliegen.
Vanavond naar de kerk, en eten we lekker broodjes shoarma
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 24 december 2006 @ 12:59:39 #14
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_44703767
Vandaag heb ik gedroomd over het Fok forum.
Dat een user met lang rood bruin haar bij mij op de groep was, en dat ze mij ging helpen met foto's plaatsen. En dat toen mijn begeleidster kwam (die mij vaak helpt met Fok forum) en die de fok user wegstuurde omdat ik zogenaamd niet tegen vreemden kon!

Een rare droom, maar wie weet...

Met kerst ga ik naar de kerk met mijn moeder. Verder krijg ik een cadeautje vanavond. En ik heb een lekker toetje gemaakt voor morgen. (Tiramisu)!!!

Fijne kerst gewenst van Oxymoron
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_44704049
Lekker Tiramisu oxy .
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 13:10:11 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44704117
oeeee lekker tiramisu
je brengt me op een idee oxy !

jij ook hele prettige kerst gewenst en veel plezier met je cadeau
pi_44704404
Tiramisu
Saartje
pi_44704552
ieuw tiramisu, ik maak het wel es klaar maar dan echt voor Mar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44704686
Jij ook fijne kerst Oxy
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44704841
Wij maken morgen gekarameliseerde ananas of iets dergelijks
pi_44704916
Ik heb voor het eerst nu de kerstmuziek aangezet...es kijken of ik er een beetje tegen kan, allemaal fijne dagen he
pi_44705312
Ook een kerstgroet van mij voor iedereen , fijne dagen.
  zondag 24 december 2006 @ 13:50:06 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_44705409
ben gisteravond voor het eerst sinds jaren weer eens uit geweest, naar de kroeg met een paar meiden. het was ontzettend gezellig, lekker gekletst en gedanst en me verbaasd over mannen die je willen versieren... mèn wat ben ik dat (gelukkig) ontgroeid zeg! wel lollig
stormy waters...
sailin'
pi_44706269
  zondag 24 december 2006 @ 14:21:13 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44706756
Oxy, fijne daagjes!

Vicky van harte jarige !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_44708707

Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 24 december 2006 @ 15:31:35 #27
3142 m@x
pi_44709385
Ook namens de familie m@x fijne dagen

Net nog even wezen shoppen en ben zowaar redelijk geslaagd. Twee truien en een vestje
pi_44710825
Van hier ook fijne dagen
pi_44711087
Ik heb er nu al geen zin meer in..... heb het gevoel dat ik nogveel vergeten ben, en ben er helemaal niet klaar voor, net lekker een uurtje in bad gezeten
pi_44711097
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef m@x het volgende:
Ook namens de familie m@x fijne dagen

Net nog even wezen shoppen en ben zowaar redelijk geslaagd. Twee truien en een vestje
Lekker dat je geslaagd ben zowaar
pi_44711500
* even uit lurk stand*

Ik wil iedereen hele fijne, bijzondere dagen wensen of juist veel sterkte om deze moeilijke dagen door te komen. (zo ervaar ik ze helaas) en voor 2007 hoop ik dat alle dromen uit mogen komen.

*duikt in lurkstand*
pi_44712401
Dank julie voor de felicitaties!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44712979
O ik ga zo met Geer en de meiden naar lampionnenoptocht houden van kerk naar kerk. We gaan dan naar 3 kerken. Alle 3 een andere stroming en die werken dan op een avond als deze samen. erg leuk. Vorig jaar vond Bo het prachtig en Jans gaat nu voor het eerst mee (Geer ook, die heeft nu al zin NOT ) Ik ga snel iets warms aantrekken.
voor iedereen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 24 december 2006 @ 18:08:41 #34
114177 Diaan73
pi_44714002
Zow de surprises zijn klaar en alle cadeautjes zijn ingepakt Ik ga me omkleden om naar mn oma en later naar de kerk te gaan.

Ik wens iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen toe.
Make love, not war ☮
pi_44714544
Van hieruit....allemaal hele fijne dagen gewenst!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44714617
gaan julie vanavond ook lekker wegzwijmelen bij All you need is Love??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44715424
voor de dierentuinliefhebbers.. op 1 januari kan je gratis naar de dierentuin.. vanaf 27-12 kunnen de kaartjes besteld worden op http://www.gratisnaardedierentuin.nl/

veel plezier allemaal...
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_44715520
Ja Vicky ik ga ook All You Need Is Love kijken
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44715731
Nou ja dan maar hier thuis een kaarsje branden....
  zondag 24 december 2006 @ 19:22:43 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44715784
Waar oh waar is Spuuglokje de laatste tijd?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 24 december 2006 @ 19:22:49 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44715789
Want? Niet naar de kerk?
  zondag 24 december 2006 @ 19:23:27 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44715800
quote:
Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Sugar het volgende:
Ik weet toevallig dat ze vanmiddag weg gegaan is naar Opa en Oma en dat ze niet wist of ze de komende dagen online zou zijn.
Waar ze de afgelopen dagen was weet ik niet.
pi_44715807
quote:
Daar zeg je zo wat!

Spuuuuuuuuuuug?

edit: ik zie nu jouw berichtje BE.
pi_44716497
Fijne feestdagen! Hier met zware keelontsteking, maar ben aan de antibiotica en keelsnoepjes, dropjes, waterijsjes, ijswater en ook nog eens thee met honing.
Moet wel goedkomen dus, wil morgen wel lekker gourmetten!

Wat gaan jullie eten?
pi_44716512
En Vicky gefeliciteerd!
pi_44716800
Voorgerecht is iets van kiprolletjes (maken me zusje en zwager). Wij maken het hoofdgerecht en dat is Ossehaas in bladerdeeg met een honing/tijmsaus. Gegratineerde champignons erbij, haricots verts, doperwtjes, gevulde tomaatjes. Nagerecht maken mijn ouders en dat is iets van mousse geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44717146
quote:
Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Want? Niet naar de kerk?
idd niet naar de kerk helaas...
pi_44717218
Bar, wil je niet je MSN aanslingeren?
grá mo chroí
pi_44717232
Bar, heb je een mailtje gestuurd op je pinkel-mail
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44717241
msn staat aan hoor, alleen offline ingesteld , maar voor jou mezelf maar terug op afwezig gezet
pi_44717264
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:24 schreef Vicky het volgende:
Bar, heb je een mailtje gestuurd op je pinkel-mail
Hi hi leuk dank je alleen kan ik die nu niet kijken... vanaf hier kan ik geen mail lezen, en marco zit op de grote pc
pi_44717288
Dank je wel Bar
grá mo chroí
pi_44718667
ik ben nu ineens ontzettend nieuwschierig geworden naar Streetdance on ice... is iets heel nieuws schijnbaar op het ijs...

iemand een mariatje bicuitje? (sorry meer heb ik niet in huis)
pi_44718685
lekker Bar

Wil je een glaasje bailey's?

wat is jouw msn? voeg ik je toe als je dat goed vind
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44718715
koetje@xs4all.nl

nee dank je dat lust ik niet, ik houd het wel bij mijn fanta
pi_44718737
wijntje dan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44718760
een roseetje sla ik nooit af
pi_44718779
Ik neem het koekje graag aan. Ook ik heb niks te knabbelen in huis. Lekker fout om met kerst geen ladingen zoets in huis te hebben.
grá mo chroí
pi_44718795
* Bar_en_Mar zet schaaltje met koekjes neer
pi_44718966
* Vicky schenkt roseetje in voor Bar..

Ik heb nog een zak dorito's met dipsaus en een zak popcorn..

oh en toastjes ook nog met filet american
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44719030
toastje filét sla ik niet af

Dank je
  zondag 24 december 2006 @ 21:48:29 #62
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44719058
* Rijstebuiltje Ploft er even gezellig bij..
pi_44719081
hi Rijstebuiltje :w alles goed?
  zondag 24 december 2006 @ 21:51:32 #64
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44719128
Ja Bar.. Ben lekker aan het uitbuiken hihi!
Schoonouders zijn hier een 20 minuutjes weggegaan na een leuk avondje..

Hebben gegrild en alles is op een paar stukjes biefstuk helemaal op!
pi_44719154
hi hi altijd lekker toch

hier broodjes eigengemaakt shoarma gegeten
  zondag 24 december 2006 @ 21:55:17 #66
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44719206
Dat heb ik er ook maar bijgedaan.. Shorma is gewoon yumyum..
Vriendlief heeft de afgelopen dagen alle boodschappies gedaan..

Ik moest erg veel werken, heb geen enkele boodschap in huis gehaald!
Hij heeft zelfs een lekker roseetje in huis gehaald voor me!
pi_44719223
hier vandaag een simpel broodje ei...

morgen word het flink vreten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 24 december 2006 @ 21:57:11 #68
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44719253
Morgen staat voor mij een 5-gangen diner op het programma!
Wij worden mee uit-eten genomen door mijn ouders, en hebben alle 4 geen idee wat we te eten krijgen !
pi_44719300
All you need is love is afgelopen. Komt er nog iets anders vanavond? Ik kan nog niet slapen hoor.
grá mo chroí
pi_44719335
All you need gaat zo verder.. reclame nu.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44719459
Mijn gids zegt dat het maar tot 22.00uur duurt!
grá mo chroí
pi_44719502
Wij gaan morgen gourmetten bij mijn ouders. Heb goede hoop voor mn keel. minihapjes nemen en goed kauwen. Heb er wel zin in.
pi_44719533
All you need is er weer.
pi_44719649
mijne ook, maar ze lopen een beetje uit geloof ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 24 december 2006 @ 22:13:44 #75
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44719656
Wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders zus en 2e zouden we met zijn drietjes thuis zijn. Maar nu 'moet' Noah blijven logeren van dinsdag op woensdag (terwijl hij ook al van woensdag op donderdag blijft logeren en de 30e wéér) en anders heb ik geen oppas woensdag Ik voel me een beetje voor het blok gezet....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44719662
dat doen ze toch ieder jaar uitlopen?
pi_44719692
heeft dat met je werk te maken Tex? of omwille wat anders.... of snap ik hem nu gewoon even niet
  zondag 24 december 2006 @ 22:17:20 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44719755
Heb oppas nodig vanwege werk ja, maar m'n zus zou Noah woensdag ophalen en oppassen. Maar dat kan/wil ze nu niet dus vindt ze dat ie vanaf dinsdag al moet blijven. Ik wil dat eigenlijk niet, maar dan zegt ze gewoon "ja jullie hebben een oppas nodig hoor", en heb dus eigenlijk geen andere keus. Vind de manier waarop dat gaat niet echt okay
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_44719790
dat is idd rottig gegaan.... kun je het echt niet op kerstgedachtes gooien zodat hij wel lekker bij jullie kan blijven...

en dan bv zelf aanbieden om noah zelf te brengen woensdag
pi_44719887
Oke ik stel mijn vraag opnieuw
grá mo chroí
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 22:22:55 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44719919
vind je het dan niet een beetje veel heen en weer gesleep met zo'n klein mannetje?
ik kan me voorstellen dat je het niet gezellig vindt als noah er tweede kerstdag niet bij is, maar is daar dan geen mouw aan te passen?
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 22:24:08 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44719950
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:21 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Oke ik stel mijn vraag opnieuw
wat is je vraag dan? wat er nog op tv komt?
ik zou het niet weten, ik kijk zelden.
ben nu een beetje bezig met het digitalizeren van plaatjes, maar dat lukt nog niet zo best.
  zondag 24 december 2006 @ 22:24:23 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44719958
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:17 schreef texelonia het volgende:
Heb oppas nodig vanwege werk ja, maar m'n zus zou Noah woensdag ophalen en oppassen. Maar dat kan/wil ze nu niet dus vindt ze dat ie vanaf dinsdag al moet blijven. Ik wil dat eigenlijk niet, maar dan zegt ze gewoon "ja jullie hebben een oppas nodig hoor", en heb dus eigenlijk geen andere keus. Vind de manier waarop dat gaat niet echt okay
Tsja, op zich heeft ze natuurlijk gelijk, maar het klinkt wel een klein beetje valsig.
Hoewel ik het me van haar ook wel voor kan stellen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen vroeg opstaan en naar jullie toe komen of bij je thuis relaxed op staan.

Kunnen jullie de dagen niet omdraaien?
  zondag 24 december 2006 @ 22:25:08 #84
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44719972
Zat ik ook al aan te denken, maar we hebben maar 1 auto die Micha nodig heeft om op zn werk te komen...

En als het echt niet anders kan ja dan moet het maar. Maar de manier waarop ze het doet zorgt ervoor dat ik denk
©Dumbo
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 22:26:23 #85
81992 Githa
pi_44720008
Of ze blijft bij jullie slapen Tex en ze past in jullie huis een dagje op
  zondag 24 december 2006 @ 22:28:54 #86
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44720070
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, op zich heeft ze natuurlijk gelijk, maar het klinkt wel een klein beetje valsig.
Hoewel ik het me van haar ook wel voor kan stellen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen vroeg opstaan en naar jullie toe komen of bij je thuis relaxed op staan.

Kunnen jullie de dagen niet omdraaien?
Ja maar ze vroeg zelf al paar weken geleden of ik moest werken tussen kerst en oud&nieuw zodat zij anders kon oppassen. En dan de manier waarop ze het brengt idd. En dan ook nog nu pas. Nu kan ik ook niet meer proberen iets met mn werk te regelen bijv. Ze duwt me nu op het laatste moment in een hoekje en daar kan ik slecht tegen.

Misschien dat m'n moeder Noah kan ophalen, maar weet niet of ze daar zin in heeft, zeker na 2e kerstdag...
©Dumbo
pi_44720176
mama van pepijn ik zit nu X factor te kijken
pi_44720269
Dat is niet een leuke manier Tex, daar zou ik ook een beetje grrr van worden.

Ik ga eens even kijken of mn bed er nog staat en dan blijf ik er gelijk maar in ook denk ik. Trusten
pi_44720717
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mama van pepijn ik zit nu X factor te kijken
Lief dat je mijn vraag beantwoord Bar. Hier begint het een beetje door te dringen dat het morgen wederom toch echt weer kerst is en ik ben zwaar emo nu dus ik ga maar rustig in bed liggen. Welterusten.
grá mo chroí
pi_44721621
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:56 schreef mama_van_pepijn het volgende:

[..]

Lief dat je mijn vraag beantwoord Bar. Hier begint het een beetje door te dringen dat het morgen wederom toch echt weer kerst is en ik ben zwaar emo nu dus ik ga maar rustig in bed liggen. Welterusten.
Heel herkenbaar... ga ook zo mijn bedje in
pi_44723855
Ik wil iedereen even een fijne kerst toewensen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 25 december 2006 @ 01:15:59 #92
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44723991
Lieve dames gezellige dagen
  maandag 25 december 2006 @ 09:49:24 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44726138
quote:
Ik word gemist Ik zit net een beetje bij te lezen bij mijn ouders achter de computer. Tssss Belgisch toetsenbord, dat is wel zo lastig.
Het is wel lekker dat alle kerstinkoopstress aan mij voorbij ging dit jaar, heerlijk hoor, dat alles voor ons verzorgd wordt. Mijn moeder kan zo lekker koken! En zometeen gaan we lekker een eind wandelen. Oke, ik haat wandelen, maar zo met z'n allen is het wel heel gezellig. En spelletjes doen, de Monopoly ligt al op tafel. Hopelijk ga ik nu voor het eerst van mijn leven mijn vader eens verslaan.
  maandag 25 december 2006 @ 09:52:53 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44726157
Edit-boefje!
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 10:01:16 #95
81992 Githa
pi_44726208
Lekker Spuuglokje!

Iedereen een fijne kerst gewenst!
  maandag 25 december 2006 @ 10:11:32 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44726269
Fijne dagen allemaal
Wij gaan zo met z'n drietjes naar de dierentuin, ik heb er echt zin in!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 10:42:22 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44726600
spuug, kan ik luca jouw kant op sturen?
die loopt me nu al een week door te zagen over monopoly.
en ik HAAT monopoly

prettige kerstdagen allemaal trouwens
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 12:33:37 #98
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44728525
Wij gaan zo op familietournee met ons kleine lichtje. (Lucie=licht)
Fijne dagen gewenst allemaal!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44729832
Fijne dagen allemaal

Wij hebben net kerstlunch gehad verlaat ontbijt omdat Djulian een boel dingen niet mag mee gewacht tot hij lag te slapen voor middag dutje
Zo word het douchen, kerst kleertjes aan (Djulian in zijn Frans Bauer kleertjes ) en op naar Rick zijn ouders.
En morgen helemaal lekker niks.
pi_44731778
Knock knock....

Nog iemand aanwezig hier?
grá mo chroí
pi_44731988
Fijne kerstdagen allemaal!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 15:42:58 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44733734
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:30 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Knock knock....

Nog iemand aanwezig hier?
ehm wat laat, maar hier

gaat het een beetje met je?
pi_44733913
Ik vind het wel heel erg moeilijk vandaag hoor. Ik ben heel vroeg vanochtend naar de graven geweest en wilde daar eigenlijk het liefst blijven.
Wat lief van je dat je als nog antwoord.
grá mo chroí
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 15:53:14 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44733983
ga je verder nog wat doen vandaag?
pi_44734011
Nee, ik vrees dat ik de rest van de dag in bed door breng zodat ie heel snel over is
grá mo chroí
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 15:58:27 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44734106
je mag gerust hier aanschuiven hoor als je dat wilt.
pi_44734161
Waar is hier?
grá mo chroí
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 16:00:41 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44734238
Dat is heel lief van je maar ik wil jouw gezin niet lastig vallen met kerst en zaanstad is wel een stukje vanuit Den Haag.
grá mo chroí
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 16:06:28 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44734294
je valt ons niet lastig hoor, maar den haag is idd wel een stukkie uit de buurt.
had ik het maar eerder moeten vragen
pi_44734306
Ja voor ik er ben is het diner al voorbij

Maar ik vind het wel heel lief dat je zomaar spontaan aan biedt om aan te schuiven.
grá mo chroí
pi_44734389
pfffffffff aller eerst pas na 13 uur wakker worden (of nee het was 12.30 uur)
Niet op gang willen komen, maar toch maar gedoucht en me vervolgens maar in mijn trainingsbroek gehesen, wat afgewassen, broertje komt zo nog langs weet alleen niet hoelaat en hij zou niet meeeten

om 22 uur gaat Marco werken en dan ga ik denk maar eens mijn bedje in, en dan is het snel 2de kerst en dan zie ik het wel....

maar voorlopig met enige regelmaat huilen, en Thijs missen, Mar is aan het gamen
pi_44734430
Bar ik snap het zo ontzettend goed. Wat kun je je eenzaam voelen op zo'n dag.

En ik had me zo voorgenomen om kerst volledig te boycotten maar de rest van nederland zorgt er voor dat je er niet aan ontkomt

[ Bericht 47% gewijzigd door mama_van_pepijn op 25-12-2006 16:18:30 ]
grá mo chroí
pi_44734541
de dag klopt niet, en zoals alle andere dagen niet kloppen, klopt het nu niet omdat men allemaal gezellig bij elkaar zit en hier gebeurd gewoon niets...

voor jou voor ons voor onze mannen
pi_44735366
ik zit/hang Annie sing along te kijken...

Ballengehakt in de pan aardappelen in de kook, straks andijvie erdoor en spekblokjes en smullen maar
  maandag 25 december 2006 @ 17:31:12 #116
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44735537
quote:
Op maandag 25 december 2006 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Edit-boefje!
Ja maar, dat was omdat ik jou eerst verkeerd begrepen had! Je had het tegen Bar en niet tegen mij zag ik later. En toen vond ik het niet netjes van mij om het te laten staan.
  maandag 25 december 2006 @ 17:35:00 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44735587
quote:
Op maandag 25 december 2006 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
spuug, kan ik luca jouw kant op sturen?
die loopt me nu al een week door te zagen over monopoly.
en ik HAAT monopoly
Ja hoor, gezellig! Is het anders niet een idee om hem op de computer te laten Monopoly-en? Dan kan ie zonder jou spelen!
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 17:38:20 #118
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44735640
dat wel, maar hij heeft ondertussen op alle spelletjessites de 60 minuten proeftijd volgemaakt.

meneer zit overigens nu " zie de maan schijnt door de bomen" te zingen
pi_44735870
ik heb zojuist een nieuwe pan met aardappelen op kunnen zetten, wilde hem afgieten en toen liet ik alle aardappelen uit de pan vallen....

gelukkig is mijn broertje hier en die kon mooi even helpen (kok in spe)
  Jubileum moderator maandag 25 december 2006 @ 19:23:22 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44736813
quote:
Op maandag 25 december 2006 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
.

meneer zit overigens nu " zie de maan schijnt door de bomen" te zingen
Hahahah wij hadden vanavond kerstdiner onder begeleiding van de Sinterklaascd. Eva wil niks anders horen, dus wij zitten hier ook nog volop in de sinterklaasliedjes.

2 zondagen achter elkaar is best veel voor kleine meisjes en ze ploffen zowat uit elkaar van opgekropte energie. Vooral Eva die al dat visite gedoe helemaal niks vind, en vanmiddag anderhalf uur heeft zitten huilen om niks.
We gaan nu maar op zoek naar iets leuks om morgen te doen, dierentuin is deze maand even boven budget, maar iets anders, een ballenbak ofzo. Kunnen ze even lekker uitrazen en is kerst voor hen ook een beetje leuk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 25 december 2006 @ 20:31:35 #121
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44737732
Lois spaar je airmiles? Dan kan je heel goedkoop naar onder andere Blijdorp (¤ 5.50 p.p met 1000 airmiles) of gratis naar Madurodam. Voor nu is de tip te laat want het duurt een dag of 2 voor je de kaartjes in huis hebt, maar de meesten zijn een jaar na uitgifte geldig, dan kan je ze in huis hebben voor 'want je weet nooit'.
Ylana
pi_44737798
En van de week gaf iemand hier op het bankje toch het linkje naar www.gratisnaardedierentuin.nl ?
Woensdag om 10.00uur start klaar zitten om een paar kaartjes daar te reserveren en je kan op nieuwjaarsdag gezellig naar de dierentuin.
grá mo chroí
pi_44737890
okay film 1 geien annie, net klaar en nu maar sound of music....

Hi hi Lois jullie doen gewoon aan sinterkerst
Morgen in de ikea voor 1 euro ontbijten (en ballenbad)
  Jubileum moderator maandag 25 december 2006 @ 20:40:07 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44737900
Vorig jaar liepen wij, door dat linkje, in Artis op 1 januari

We vinden wel iets, desnoods even uitwapperen op het strand. Het komt goed
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44737963
Bar, hier ook de the Sound of Music. En ik ken 'm al praktisch uit m'n hoofd
Ach een mens moet toch wat. Volgend jaar boek ik een weekje verwegistan denk ik.
grá mo chroí
pi_44737980
ik ga met je mee direct
pi_44738003
hey Mama_van_peppijn... grease 2 is nu op veronica en daar achteraan grease 3.... is misshien wat vrolijker
pi_44738032
Oh brrr Grease is niet mijn ding. Sound of Music is jeugdsentiment. Mijn moeder heeft ooit de videoband verstopt omdat ik 'm te vaak keek.

Oke, ik noteer volgend jaar twee retourtjes (of enkeltjes ) graag van de kerstman
grá mo chroí
  maandag 25 december 2006 @ 20:49:31 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44738046
Sound of Music ís gewoon leuk! Lois fijne dag morgen met de meiden, naar het strand is gewoon hardstikke lekker, heerlijk uitwaaien en daarna lekker warme chocomel met slagroom maakt het een echt feest. Bar en mama_van_pepijn hebben jullie voor morgen plannen/afleiding?
Ylana
pi_44738108
Ja ik heb een afspraak staan voor morgen. Eerst nog een berg soesjes in elkaar draaien a la recept van Vicky. Nog tips Vicky?
Dus ik ben niet alleen morgen. Vinden de mensen die zich zorgen maakten vast fijn om te weten inderdaad.
En de dagen erna gaan Bar en ik elkaar gezelschap houden trouwens.
grá mo chroí
  maandag 25 december 2006 @ 20:59:18 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44738196
"Fijn" dat jullie wat aan elkaar hebben Bar en Mama_van_Pepijn. Jullie delen veel samen, hopelijk ook af en toe een lach!
Voor de soesjes moet je alleen op de temperatuur van je oven letten, de mijne is standaard 10-20 graden heter dan hij aangeeft en dat is soms wel lastig.
Ylana
pi_44738423
Bar en mama van Pepijn, Pluphy en iedereen eigenlijk die het nu moielijk heeft wat ontzettend moeilijk voor jullie nu. Deze dagen van zogenaamd gezellig samen zijn enzo, bah niks aan als je zulk verdriet hebt wat niet te dragen is. (mous ik moet ook heel erg aan jou denken steeds meid )
Fijn Bar en mama van Pepijn dat jullie elkaar hier "gevonden" lijken te hebben.

Wij zijn vandaag bij schoonouders wezen lunchen en de rest van de dag niks bijzonders. Wat gewandeld. Vanavond doodnormaal gegeten. Maar wel met de zelfgemaakte kaarsjes vand e meiden op tafel. Bo wilde hem niet opbranden want die wilde hem tot kerst bewaren Bo het IS kerst nu, hahahahaha. Moest ik haar nog overtuigen ook.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 21:24:06 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44738649
hier ook zo iemand met een "zozo" gevoel met kerst
nou is kerst al jaren lang een gevoelig punt bij mij (bij mij vooral 2e kerstdag) maar de 1e kon er vandaag ook wat van.
ik had een paar dagen geleden een kerstkaart ontvangen van mijn zus waar ik al 3 jaar niks van gehoord heb (zij van mij overigens ook niet ), geadresseerd aan alleen luca en mij.
dat zat mij dusdanig dwars, dat mijn vriend het vanmorgen zo zat was, dat hij haar opgebeld heeft en heeft gevraagd wat dat te betekenen had.
onnodig te vertellen dat het geen positief gesprek werd
vervolgens lag een van mijn kippen ineens dood in de tuin. ook zoiets wat de kerstdag niet vrolijker maakt dus we hadden ook nog een begrafenis in de voortuin.

gelukkig was het gourmetten heel gezellig en heeft zelfs luca zitten smullen. hij vond het geweldig dat hij zijn eigen hamburgertjes mocht bakken.

daarna was ik toch echt het haasje en hebben we (luca en ik) monopoly gespeeld.
ik had speciaal gevraagd om de junior-uitvoering omdat ik dacht dat dat niet zo lang zou duren. nou wel dus. het geld bleef heen en weer gaan en het leek of er geen eind aan kwam.
toen heb ik maar een kookwekker gezet en gezegd dat als het wekkertje ging, we geld zouden tellen en wie het meest had, had gewonnen.
ik heb m genadeloos afgemaakt.
misschien ben ik er nu een maandje van verlost
pi_44738787
Een voor Lady-wrb
grá mo chroí
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 21:37:31 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44738888
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:30 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Een voor Lady-wrb
haha, bedankt, maar zo dramatisch is het niet hoor. (oke, dat van mijn kipje is klote, maar de rest niet)
mijn probleem is dat ik de schurft heb aan spelletjes doen en al helemaal aan monopoly.
en aangezien luca al weken lang geobsedeerd is door monopoly, kan ik me niet meer in zijn buurt begeven, zonder dat hij me vraagt wanneer we weer monopoly doen.
het is zelfs zo erg dat er vorige week een vriendje kwam spelen en het eerste dat het kind zeg is: ik hoop dat luca geen monopoly wil doen
zo erg is het dus met hem.
maar goed, ik heb het overleefd, morgen gaatie naar zijn pa en dan ben ik even een klein weekje monopoly-loos
pi_44738920
Ik vond dat als kind ook zo leuk. En mijn moeder wilde het nooit uitspelen Dus lief dat je dat wel gedaan hebt ladywrb. Wel jammer dat je hem ingemaakt hebt dat dan weer wel
Heb je je oudste zoon nog gesproken of ga je die nog zien deze dagen?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44738925
ook voor Lady-wrb

Kerst zijn ook belagen dagen, veel eten, lang aan tafel, nette kleren, en ga zo maar door...
pi_44738984
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:49 schreef Saffier het volgende:
Sound of Music ís gewoon leuk! Lois fijne dag morgen met de meiden, naar het strand is gewoon hardstikke lekker, heerlijk uitwaaien en daarna lekker warme chocomel met slagroom maakt het een echt feest. Bar en mama_van_pepijn hebben jullie voor morgen plannen/afleiding?
Hier morgen ligt marco overdag te slapen... dus ik ga niets doen zoals vandaag en de dag ervoor....
morgenavond wel iets uitgebreider eten, maar that's it
en ga er stiekem vanuit dat marco zoals de laatste dagen zodra hij wakker is gaat zitten gamen...
  maandag 25 december 2006 @ 21:47:26 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44739063
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ook voor Lady-wrb

Kerst zijn ook belagen dagen, veel eten, lang aan tafel, nette kleren, en ga zo maar door...
Je vergeet het 'verplicht gezellig doen' nog en het 'opzitten en pootjes geven' als je op visite moet waar je helemaal geen zin in hebt

Ga je zelf wel even lekker uitwaaien aan het strand nog?
Ylana
pi_44739211
het strand is mijn wat te ver lopen van hier... dus nee

Maar ik vind kerst niet verplicht gezellig doen, hier stond voordat mijn moeder overleed kerst uit op kerstavond kerstboom optuigen, met zijn allen naar de kerk, krentenbollen eten en luisteren naar het kerstverhaal...

de andere dagen lekker gezellig eten bij opa en oma en daarbij de kadootjes, liedjes zingen, en thuis gezellig ontbijten.

Maar nadat mijn moeder overleden is is zowat de hele fam uit elkaar gerukt, en is er van het hele kerstgebeuren niets meer over.
Daarbij ben ik ook nog eens samen met iemand die geen ene donder om kerst geeft, en dan al bijna shaggo aan een tafel zit, dus nee echt leuk is het voor mij niet meer.
En dan nu dit jaar zonder Thijs is helemaal K*t
pi_44739274
Kerst mogen ze afschaffen van mij. Ik voel migraine opkomen. Stomme gehypte gedoe ook, ze fokken me helemaal op totdat ik breek.
grá mo chroí
pi_44739344
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Kerst mogen ze afschaffen van mij. Ik voel migraine opkomen. Stomme gehypte gedoe ook, ze fokken me helemaal op totdat ik breek.
Het word idd steeds meer verplichting enzo meid ik wilde dat ik je irl even zo een knuffel kon geven...
Je krijgt hem zodra ik je zie beloofd
  maandag 25 december 2006 @ 22:13:36 #143
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_44739611
Nou meiden f*ck de kerst en al zijn "gezellige" gedoe, het is vandaag maandag en morgen is het dinsdag, klaar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 25 december 2006 @ 22:48:21 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44740286
k vind het echt heel fijn om te lezen dat jullie elkaar gaan bezoeken mama van Pepijn en Bar.
Ik hoop dat de migraine niet doorbreekt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44740499
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:48 schreef Lishe het volgende:
k vind het echt heel fijn om te lezen dat jullie elkaar gaan bezoeken mama van Pepijn en Bar.
Ik hoop dat de migraine niet doorbreekt.
Ze komt lekker gezellig logeren, en gewoon leuke dingen doen
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:08:41 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44741587
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou meiden f*ck de kerst en al zijn "gezellige" gedoe, het is vandaag maandag en morgen is het dinsdag, klaar
Juist, en daarom staat er hier gewoon de strijk op het program voor morgen
Ylana
pi_44741877
zit hier het concert op nederland 3 te kijken vrienden en collega's van marco borsato die zijn nummers zingen
  dinsdag 26 december 2006 @ 01:09:20 #148
61800 Rottdog
pi_44743113
Zo de eerste is achter de rug

Bar en mama_van_Pepijn een dikke
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:07:06 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44744316
fles wijn op de bar zet en kopje boullion erbij pleurt
pi_44744457
* Anitra komt erbij zitten

Wie heeft er morgen (vandaag) zin in een potje gek doen met een spelcomputer? Ik heb morgen zin in een lekker dagje gek doen, geen gezeik van kerst, maar gewoon fun. Gaan staan tennissen midden in de huiskamer of bowlen, we kunnen ook gaan golfen of gaan honkballen, voor ieder wat wils
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:19:01 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44744491
ik ga gourmetten

[bekakte toon] we gaan de 31e wel een potje Golffffun in ons verrrblijf [bekaktetoon]

meeh ik moet eigenlijk gaan slapen maar geen zin
pi_44744740
hihi Anitra die honkbal uitvoering van Wii wil ik nog wel proberen
Kijken of me dat virtueel ook lukt.
pi_44744858
Het id echt super leuk!
Bij Djen zag je echt dat ze even weer moest oefenen voor richtings gevoel, maar dat gaat nu erg goed En mijn tv is ook nog steeds heel
  dinsdag 26 december 2006 @ 06:53:43 #154
3142 m@x
pi_44745602
Mèn, je zou hier bijna een schuldgevoel krijgen omdat je kerst wel leuk vindt. Is het hip om kerst te haten ofzo

Wij zijn gisteren bij mijn ouders wezen eten samen met mijn zus en haar vriend. Lekker gegeten, gezellig gekletst en veel kadootjes gekregen. Vandaag nog een kerstdag en er staat kaasfondue op het programma
  dinsdag 26 december 2006 @ 07:06:52 #155
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44745616
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:47 schreef Saffier het volgende:

[..]

Je vergeet het 'verplicht gezellig doen' nog en het 'opzitten en pootjes geven' als je op visite moet waar je helemaal geen zin in hebt

Ga je zelf wel even lekker uitwaaien aan het strand nog?
Vergeet de opgemaakte sfeer niet. Mijn vriend dacht vorig jaar:'kom, ik zet een leuk muziekje op'. Dat werd niet gewaardeerd, het was geen kerstmuziek. Kerstmuziek is namelijk: klassieke muziek of Jazz en van die muziek waar er zo'n man zijn stembanden zo knijpt dat hij ze vergalt. Ow wee als je iets vrolijks of rockachtigs opzet!
En als kind had ik ook zelfgemaakte kerstkaarsen, maar die mochten niet op tafel, want ze kleurden niet bij de rest van de aankleding. Stonden ze ergens in een hoekje en niemand keek om naar mijn mooie kaarsen... Oke ze waren blauw, paars en rood, maar ik was acht!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 26 december 2006 @ 07:08:42 #156
3142 m@x
pi_44745617
* m@x gaat ergens anders kerstig zitten wezen aangezien er hier geen lol aan is
  dinsdag 26 december 2006 @ 07:26:33 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44745644
Ik ben het met je eens, max! Heel erg zelfs.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44745696
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ja ik heb een afspraak staan voor morgen. Eerst nog een berg soesjes in elkaar draaien a la recept van Vicky. Nog tips Vicky?
niet te zuinig met de bolletjes en lang genoeg in de oven zetten. Goed af laten koelen voordat je de slagroom erin doet en niet te lang wachten met opeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 09:35:43 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44745886
ben jij dr nog achter gekomen wat je fout deed vicky?

anitra heb jij al een wii?
pi_44745895
lady-wrb, ik heb geen flauw idee. Heb het op dezelfde manier gedaan als de vorige keer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44745958
Brak geslapen vannacht, er gaat toch niks boven mn eigen bed zeg... Ik sliep geloof ik pas na 5-en. Maar vanavond weer in mn eigen bedje . Zit nu bij mijn ouders en ik ga zo mn vader maar eens even helpen met het klaarzetten van het ontbijt enzo.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 10:00:27 #162
81992 Githa
pi_44745975
Wij gaan straks met mijn zus en de kinderen naar de beekse bergen gezellig, lekker de deur uit en buiten zijn
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:03:09 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44745991
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:53 schreef m@x het volgende:
Mèn, je zou hier bijna een schuldgevoel krijgen omdat je kerst wel leuk vindt. Is het hip om kerst te haten ofzo

Wij zijn gisteren bij mijn ouders wezen eten samen met mijn zus en haar vriend. Lekker gegeten, gezellig gekletst en veel kadootjes gekregen. Vandaag nog een kerstdag en er staat kaasfondue op het programma
Hmmm, apart kerstbankje maken maar?
Wij hebben gisteren eerst met z'n 2-tjes een stuk LOTR zitten kijken (zometeen het laatste deel) en toen naar mijn ouders. Overheerlijk gegeten.
En nu dus het laatste deel LOTR (met danerole croissantjes. ) en dan daarna naar m'n schoonouders. Zin in.

Mij pest je niet met kerst, hoewel ik me kan voorstellen dat sommige omstandigheden het er nou niet leuker op maken.
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:13:28 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_44746049
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:53 schreef m@x het volgende:

ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt

Ik vind kerst heerlijk gisteren samen met Liam gegourmet hij snapte er niks van hij wilde het rouwe vlees opeten het was kort maar erg leuk.
vandaag komen mijn ouders en mijn broer en vriendin met kleine Jake, Nick gaat een heerlijk diner maken van gevulde avocado's vooraf en lamsbout als hoofdgerecht en chocoladepudding met stoofperen toe
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:19:21 #165
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44746083
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:16 schreef Anitra het volgende:
* Anitra komt erbij zitten

Wie heeft er morgen (vandaag) zin in een potje gek doen met een spelcomputer? Ik heb morgen zin in een lekker dagje gek doen, geen gezeik van kerst, maar gewoon fun. Gaan staan tennissen midden in de huiskamer of bowlen, we kunnen ook gaan golfen of gaan honkballen, voor ieder wat wils
wij wij wij wij
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:22:11 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44746090
of eigenlijk:
wii wii wii

Wij hebben hem al tijden in bestelling staan en zijn zooooo benieuwd
pi_44746099
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 08:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

niet te zuinig met de bolletjes en lang genoeg in de oven zetten. Goed af laten koelen voordat je de slagroom erin doet en niet te lang wachten met opeten
Wat is lang genoeg? Ik ben echt bang dat ik ze verpruts namelijk.

En sorry als we de stemming qua kerst gisteravond nogal naar beneden hebben gehaald maar kerst is echt niet voor iedereen leuk. Misschien helpt als ik zeg dat ik het tot twee jaar geleden echt super vond.
Vanavond ben ik in ieder geval niet aanwezig om de kerstsfeer te verpesten op het bankje. Zelfs ik hoop een beetje plezier te hebben dan.
grá mo chroí
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:31:25 #168
103793 kozakken
Living the life
pi_44746164
Ik vind kerst eigenlijk ook leuk
Niet alle momenten Kerstavond (liefst met mijn familie) 1e kerstdag bij mijn ouders en daarna bij kozakkenmansouders en vandaag lekker ontspannen, nog koffiedrinkers en lekker met ons gezin misschien nog even wat leuks doen
kerstboom, lichtjes en blues clues
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:42:54 #169
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44746297
Ooh.... ik ben jaloeeerrsss....

Ik wil ook zo graag een Wii

Ik hou helemaal niet van gamen...maar dit lijkt me zoooo fantastisch

Ik ben helemaal niet van de kerst....gewoon omdat het met mijn familie geen donder aan is.Maar met mijn schoonfamilie is het erg gezellig.Heb gister een erg leuke avond gehad.En heb van een gouden ring gehad voor kerst
Vandaag hebben we zoals we het hier hebben omgedoopt : 'zieltjesdag'.Een groep vrienden bij elkaar die 'nergens' heen kunnen op 2e kerstdag.Gaan we lekker gourmetten....Word erg gezellig,heb er dus ook erg zin in.

Dus ik ben erg aan het bijdraaien als het om kerst gaat...vind het steeds leuker worden
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 10:47:23 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44746332
ik ben ook niet altijd de gezelligste met kerst, hoewel ik het altijd heel gezellig gevonden heb.
voor mij is kerst een beetje melancholisch terugdenken aan de kerst dat we in het ziekenhuis zaten.
eerste kerstdag hebben we nog als gezin gevierd, op tweede kerstavond is mijn vader overleden.
ik heb tot ik kinderen had, geen kerst meer gevierd. pas vanaf dat moment ben ik er weer aan begonnen, maar alleen eerste kerstdag. tweede kerstdag is voor mij een dag van bezinning en terugblikken op toen.

mm ik ben ook niet echt gezellig
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:58:31 #171
3142 m@x
pi_44746472
Ik snap ook wel dat er mensen zijn die een goede reden hebben om kerst niet leuk vinden of die zich rot voelen tijdens de kerstdagen etc. Maar het lijkt tegenwoordig wel trendy om kerst en alles er omheen stom te vinden. Overal waar je komt hebben ze het over hype-dit, commercieel-dat, opgeprikt-zus en geforceerd-zo. En als ik dan zeg dat ik kerst leuk vind en er eigenlijk altijd wel naar toe leef ben ik naief, etc. Wat is er mis mee als je wel van dit soort dagen kan genieten?

Maar goed, ik hou mijn mond weer misschien is een apart bankje toch een goed idee
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:01:09 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44746514
naar toe leven doe ik niet, dat heb ik nou met sinterklaas
straks lekker gorumetten, beetje kadootjes krijgen nog en gewoon fijn samen zijn met oudjes-en- schoonoudjes.

Moet zeggen dat ik wel blij was dat we de andere dagen niets hadden, omdat de verjaardags visite van arwen ook wat over de dagen verspreid gaat worden en dat dus al vermoeiend genoeg is maar wel heel fijn
pi_44746563
Kerst
Ik hou van kerst Al was het alleen maar om iedereen te zieken die vindt dat kerst een schijnheilig, commercieel feest is
Saartje
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:10:18 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44746618
Hé M@x het is toch leuk als je je ergens op verheugd? Het verplichte gedoe eromheen was ik enorm zat (vooral na vorig jaar) maar dit jaar is het gewoon hardstikke gezellig, gister naar de dierentuin geweest en lekker makkelijk gegeten en vandaag gaan we even op de koffie bij oma en 2 overgrootmoeders en vanavond gourmetten. Een heerlijk ontspannen kerst dus voor ons, echt gezellig! Op mijn werk is het met kerst ook altijd erg speciaal, ongelooflijk druk en heel veel extra werken maar heel erg gezellig.
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 11:13:15 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44746668
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef m@x het volgende:
Ik snap ook wel dat er mensen zijn die een goede reden hebben om kerst niet leuk vinden of die zich rot voelen tijdens de kerstdagen etc. Maar het lijkt tegenwoordig wel trendy om kerst en alles er omheen stom te vinden. Overal waar je komt hebben ze het over hype-dit, commercieel-dat, opgeprikt-zus en geforceerd-zo. En als ik dan zeg dat ik kerst leuk vind en er eigenlijk altijd wel naar toe leef ben ik naief, etc. Wat is er mis mee als je wel van dit soort dagen kan genieten?

Maar goed, ik hou mijn mond weer misschien is een apart bankje toch een goed idee
o maar max, ik begrijp je wel hoor. en ik was ook net als jij voordat dat allemaal gebeurde.
en dat hype gedoe komt alleen maar van de commercie af, want die wil dat jij zo veel mogelijk in huis haalt.
het gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van maakt. gezelligheid, warmte en lekker eten.
ik vind het ook heerlijk dat we gister met zijn vieren aan de ontbijttafel gezeten hebben. dat gebeurt hier eigenlijk nooit. dus dat is voor mij al 'kerstig' genoeg.
en we hebben heerlijk gegourmet.
eens heerlijk met zijn vieren aan tafel waarbij voor iedereen wel wat lekkers op tafel staat. we hebben meer dan een uur aan tafel gezeten (wat heel uitzonderlijk is met zo'n spring in het veld als luca) waarbij luca heel blij en vrolijk hamburgertjes voor zichzelf heeft zitten bakken en zijn dubbelfris uit een echt wijnglas mocht drinken.
wij doen geen kadootjes, we hebben geen boom en kerstmuziek was taboe, maar we hebben het toch echt enorm gezellig gehad.
en dáár staat kerst voor mij voor.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 11:14:53 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44746691
o, en op het ogenblik hoor ik luca weer 'zie de maan schijnt door de bomen' zingen.
hij zit in bad en slaat in de maat mee op de radiator.
ik moet daar even snel een eind aan maken voor hij de hele straat wakker timmert.

laters
pi_44746757
mamma_van _pepijn, ik heb ze geloof ik een kwartier erin gezet

Wij hebben gister HEEERLIJK gegeten. De ossehaas was super gelukt. De tafel was heel mooi gedekt.. ik ben tevreden over gsiter!

Straks naar mijn schoonouders. Kadootjes uitpakken en lekker eten. Geloof dat we chinees gaan eten. Morgen een dagje werken en dan pas weer 3 januari

Ik vind kerst ook altijd wel leuk (maar ook omdat mijn verjaardag dan is )
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 december 2006 @ 11:27:54 #178
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44746897
Hier nog eentje die kerst heerlijk vind hoor Straks lekker naar mijn ouders, waar het huis sfeervol is aangekleed. Hapjes, drankjes, filmpje, kadootjes, lekker eten. Zalig
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 11:35:39 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44747021
de rust is weergekeerd
zo even het kind op zijn kersts optuigen.
ik maak zo nog even een foto van de kadootjes die hij voor zijn pa en stiefmoe gemaakt heeft en dan pak ik ze in.
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:37:27 #180
3142 m@x
pi_44747049
Okay, dan snappen we elkaar. Maar dat is dus mijn probleem met kerst. Dat iedereen er zo op af loopt te geven terwijl het inderdaad is wat je er zelf van maakt. Kai heeft gisteren trouwens een overheerlijk kerstdiner naar binnen zitten schuiven; Een bordje doperwten, iets anders wilde hij niet En de Little People kraanset die hij van opa en oma kreeg, daar wil hij niet mee spelen want die vindt meneertje eng

Ik leef sinds Kai er is ook naar Sinterklaas toe Evenstar en naar mijn verjaardag ook (maar dat deed ik voor Kai ook al. Zelfs met valentijnsdag moet ik wat leuks doen. Ik grijp gewoon elke gelegenheid aan om een klein feestje te vieren
pi_44747094
In je eentje bouwt het nog best lastig een feestje hoor M@x

En nu ga ik soesjes maken
grá mo chroí
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:44:24 #182
3142 m@x
pi_44747146
Je mag gerust met mij meedoen hoor m_v_p. Ik begreep dat jij ook in DH woont.
pi_44747166
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:44 schreef m@x het volgende:
Je mag gerust met mij meedoen hoor m_v_p. Ik begreep dat jij ook in DH woont.
Dat is lief van je, maar gister was ik alleen. Vandaag niet, vandaar dat ik ook soesjes moet maken als nagerecht.
grá mo chroí
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:57:21 #184
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44747323
Ik ben gisteren naar de film geweest 's middags met mijn broertje, zus en de kinderen van mijn zus. We zijn naar Kruistocht in Spijkerbroek geweest. Was echt leuk. Mijn broertje heeft weinig tijd om kerstcadeautjes te kopen en heeft sinds een paar jaar de traditie ingesteld dat hij in plaats van Kerstcadeautjes de bioscoop betaalt voor iedereen die mee wil. Dus gaan we elk jaar 1e Kerstdag 's middags naar de bioscoop. En als we dan thuiskomen heeft mijn vader het kerstdiner klaar staan. En dit jaar was mijn moeder zo lief om thuis te blijven om op Katja en Job te passen, zodat John ook even lekker tot rust kon komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:00:53 #185
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_44747376
Ik ga vandaag met mijn moeder naar de bioscoop; Kruistocht in spijkerbroek.

Toevallig, Livelink!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_44747627
Ow maar ik heb ook geen hekel aan kerst echt niet,
Het alleen zo anders dit jaar, en dat is beetje wennen en eigenlijk best wel naar.

Maar ondanks dat het rottig is, heb ik gisteravond intens zitten/liggen genieten van het concert op nederland 3 en toen kreeg ik een beetje dat kerstgevoel terug.

Maar echt als je intens van kerst geniet, heerlijk serieus
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:16:23 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44747694
WII!! Antira, heb je er al 1? Zaterdag was hier iemand op bezoek, die had er 1 bij. Ik heb me de slappe lach getennist. Wat is dat leuk en grappig!

Ik vind kerst ook heerlijk hoor M@x. Maar wij doen dan ook alleen maar waar we zin in hebben. En dat is dus wel gewoon met familie aan tafel gaan. Vanmiddag gaan we bij vrienden langs en vanavond naar mijn schoonouders. Dat niks hoeft, alles mag, vind ik zo fijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44747724
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]
(knip)
maar goed, ik heb het overleefd, morgen gaatie naar zijn pa en dan ben ik even een klein weekje monopoly-loos
Je geeft toch wel dat monopolyspel mee naar opa zodat Luca opa helemaal gek kan maken en na een week ook geen zin meer heeft ....
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:20:50 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_44747783
ik heb van kinds af aan al meer met kerst dan met sinterklaas geloof ik. de lichtjes, de kerstboom versieren, gezellig lekker eten samen, de hele sfeer vind ik zalig
er is in nederland natuurlijk zo'n hele sinterklaas lobby en dat snap ik ook wel, want dat is toch echt zo nederlands, en ik vond het dit jaar ook eindelijk weer eens leuk met Liam enzo, maar toch zal kerst altijd een speciaal plekje houden. Ik merk aan Liam ook dat ie het veel mooier vind door alle versieirng enzo. Volgend jaar willen wij eigenlijk graag naar mijn familie in Canada met de kerst, dat lijkt me heel bijzonder

Uiteraard snap ik wel dat de feestdagen voor bar en mar en mama van pepijn niet bepaald leuk zijn, dat geldt voor iedereen die een dierbare heeft verloren denk ik. sterkte jullie!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 12:25:15 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44747873
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Je geeft toch wel dat monopolyspel mee naar opa zodat Luca opa helemaal gek kan maken en na een week ook geen zin meer heeft ....
hij gaat naar zijn pa.
en het monopolyspel meegeven naar pa is wel een heel goed idee. pa vergeet nogal eens iets terug te geven en in dit geval zou dat wel zo goed uitkomen
maar ik weet dat daar al een spel aanwezig is, dus dat komt wel goed.
pi_44747918
Maar een bioscoopje bezoeken... is nog een ideetje.... er zijn nogal wat films die ik graag wil gaan zien...
Straks maar eens overleggen als Mar wakker is
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 12:29:02 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44747949
zodra luca opgehaald is gaan we naar ikea met zijn tweetjes.
ik vind het vreselijk, maar ach, vriendje kwam op het idee en ik wil het niet de grond inboren.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 12:38:16 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44748145
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef jessie het volgende:
Ik vond dat als kind ook zo leuk. En mijn moeder wilde het nooit uitspelen Dus lief dat je dat wel gedaan hebt ladywrb. Wel jammer dat je hem ingemaakt hebt dat dan weer wel
Heb je je oudste zoon nog gesproken of ga je die nog zien deze dagen?
nou uitgespeeld heb ik het niet hoor, na anderhalf uur heb ik dus een kookwekker gezet voor een kwartier. toen was ik het echt helemaal beu.
en ja ik heb hem ingemaakt. ik speel alleen onder de voorwaarde dat er niet gehuild wordt als er verloren wordt en dat er gestopt wordt bij constatering van valsspelen.
en stiekem hoopte ik dat als ik hem flink inmaakte, hij het meteen zat zou zijn

nee, van de oudste heb ik nu ruim een half jaar niks meer vernomen en ik zal hem ook niet zien.
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:39:01 #194
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44748159
kruistocht in Spijkerbroek lijkt me erg leuk

heb alleen de puf even niet om in een bioscoop te gaan zitten, ik wacht dus wel tot ie op dvd uit is (dit is toch zo'n film die ik zelf in de kast wil hebben)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:44:14 #195
37150 livelink
pi_44748207
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:00 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga vandaag met mijn moeder naar de bioscoop; Kruistocht in spijkerbroek.

Toevallig, Livelink!
En hij is goed, vond ik. Ik was bang dat ik hem teveel zou vergelijken met het boek en dat hij daarom tegen zou vallen, maar dat was toch niet zo. Nou heb ik het boek ook wel lang geleden voor het laatst gelezen, dus dat was ook niet meer zulke verse informatie, dat scheelt ook wel, denk ik.

Ik zie het elk jaar drukker worden met Kerst in de bioscoop. Het is ook wel erg prettig voor degene die een heel diner klaarmaakt (in ons geval mijn vader). Die kan dan in alle rust koken. En er zijn altijd rond de Kerst films die leuk zijn voor kinderen en volwassenen.
pi_44748228
Ik heb van de week The Holiday gezien. Heb toch een abo op de pathe bios, dus ik dacht laat ik eens gaan. Hij was best te pruimen ondanks dat ik de feestdagen dus niet zag zitten.
grá mo chroí
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:50:33 #197
37150 livelink
pi_44748339
Een abonnement op een bioscoop? Ik wist echt niet dat dat bestond. Wel een goed idee, dan durf ik ook wat meer risico te nemen met bioscoopbezoek. Nu vind ik het zo duur dat ik echt zeker wil weten dat ik de film ook goed vind. Vroeger, toen ik het geld veel makkelijker kon uitgeven ging ik ook echt naar onbekende films en daar zaten echt complete verrassingen tussen, maar ook films waar ik in de pauze bij wegliep.
pi_44748362
Wij gaan naar Belgie naar de bioscoop, en daar kennen ze vandaag geen kerst meer dus het zal wel wat meevallen
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:56:16 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44748391
Max doperwtjes gruwel

Arwen krijgt ook een eenzijdig maal, als ze er maar van genieten toch

zo net alles aan de kant geschoven en klaar gezet nu wachten op de oudjes

oh en arwen ziet er te lief uit
pi_44748399
Het geld alleen voor pathe bioscopen, die zitten niet overal. Maar hier in Den haag zijn er twee.
Je betaalt 17,50 per maand en dan mag je onbeperkt. Met twee keer gaan heb je dat er precies uit.
Verder vind ik IMDB.com wel een goede om te kijken of de film wat is. Daar geeft men cijfers aan een film.
grá mo chroí
pi_44748528
Opzich wel lekker m_v_p en idd je hebt het er zo uit.... moesten ze hier ook maar eens doen
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:16:47 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_44748536
ik ben heel benieuwd naar kruistocht in spijkerbroek Is 1 van mijn old time favourites kwa boeken
stormy waters...
sailin'
pi_44749001
M@x op zich vind ik kerst leuk, mooi en gezellig. Alleen denkt mijn familie dat al jaren dat hun eigen ikke voor gaat. Mijn gevoel voor kerst is gebroken, niemand die langs komt, niemand om naar toe te gaan. Kerst is voor mij niet meer het gevoel wat het hoort te zijn. Het maakt me alleen maar kwaad en verdrietig.

LadyS en Lady-wrb kom maar langs hoor! Wij hebben op zoveel lijsten gestaan en zoveel gebeld en geregeld en weet ik veel wat om dat ding in huis te hebben voor de kerst. En via Fok! hebben we een pre-order over kunnen nemen in Almere, Rick is dus vorige week helemaal naar Almere gereden om die Wii te halen.
Het is echt een super ding!!
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:05:02 #204
37150 livelink
pi_44749204
Op zich kun je toch ook heel sfeervol en leuk Kerst vieren met je eigen gezin? Ik weet niet anders van vroeger dan dat we Kerst gewoon altijd als gezin thuis waren (en nu dus nog steeds). Mijn moeder is echt geweldig in het creeren van een Kerststemming.
pi_44749245
ik ben nog steeds van mening dat je kerst zo mooi maakt als je zelf wilt...

Er hoeft echt niemand langs te komen om toch een fijne kerst te hebben, of andersom ergens naar toe gaan om een fijne kerst te hebben.

Het gaat denk ik nog het meest om eigen inbreng eigen insteek.
pi_44749400
Kerst is voor mij nu niks anders dan elke andere dag van het jaar.
pi_44750326
Straks lekker eten op beginnen klaar te maken vooraf een garnaal & zalm coktail met sla en wat lekkers.

hoofd beenham, met aardappelkroketten verschillende groenten en een sausje.

(
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:01:06 #208
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44750607
Anitra, vandaag gaat niet meer lukken (heb een uurtje bijgeslapen vanmiddag) We waren het wel serieus van plan .
Het erge is nog dat we de order voor de wii waarschijnlijk moeten annuleren, vanwege dringender zaken (nieuwe banden en distributieriem voor de auto en heel misschien wel een eigen woning voor onszelf ) Maar dat annuleren doen we wel met pijn in ons hart
Dus als je nog een medespeler zoekt, we houden ons zeker aanbevolen
pi_44750626
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat je kerst zo mooi maakt als je zelf wilt...

Er hoeft echt niemand langs te komen om toch een fijne kerst te hebben, of andersom ergens naar toe gaan om een fijne kerst te hebben.

Het gaat denk ik nog het meest om eigen inbreng eigen insteek.
Vind ik ook. Wij zijn gisteren naar mijn ouders geweest. Lekker wezen gourmetten en gewoon gezellig kletsen enzo. We bleven slapen en zijn nu weer thuis.
We hebben het overige vlees me en gaan dat vanaaf opeten.
Ik wil chocoladefondue maken. Moet nog ff kijken hoe dat moet. Neem aan met pure chocolade en room.
Fruit en cake en lange vingers hebben we om mee te dippen.
pi_44750726
ik zou es lekker googelen Ingrid er staan best wat receptjes voor chocolade fondue online te vinden....

Smulse alvast
pi_44750757
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zou es lekker googelen Ingrid er staan best wat receptjes voor chocolade fondue online te vinden....

Smulse alvast
Daar zat ik ook al aan te denken. Wel handig als je een beetje de goede verhouding hebt.

Tnx!
pi_44750814
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:10 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken. Wel handig als je een beetje de goede verhouding hebt.

Tnx!
http://www.brambring.nl/Recepten/ChocoladeFondue

aub
pi_44750866
Ik stond ff te helpen in de keuken, maar het werd een beetje vol daar, dus ik heb mezelf maar even verwijderd , met de mededeling dat als ze bokshandschoenen nodig hebben ze maar ff moeten roepen (moeders stond alweer behoorlijk te mopperen namelijk...)
pi_44750945
quote:
Tnx. Had hem tegelijkertijd gevonden.
pi_44750988
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef LadyS het volgende:
Anitra, vandaag gaat niet meer lukken (heb een uurtje bijgeslapen vanmiddag) We waren het wel serieus van plan .
Het erge is nog dat we de order voor de wii waarschijnlijk moeten annuleren, vanwege dringender zaken (nieuwe banden en distributieriem voor de auto en heel misschien wel een eigen woning voor onszelf ) Maar dat annuleren doen we wel met pijn in ons hart
Dus als je nog een medespeler zoekt, we houden ons zeker aanbevolen
Jullie zijn altijd welkom hoor!
Nieuw huis? ik ga duimen voor jullie!!
Balen dat de Wii dan niet lukt, maar jullie zijn welkom hier om hem uit te proberen hoor!
pi_44751518
heerlijk gegeten, en zitten beide enorm vol, ben nu aan het genieten van Max Proms op nl 2 lekker muziek op de achtergrond

Marco is weer snel achter zijn pc gekropen om te vliegen

Vanmiddag nog langs Thijssie geweest, olielampje gevuld en aangestoken.
Morgen nog even langs mams want dan zou ze 46 geworden zijn, en M_v_P komt morgen lekker een paar daagjes bij ons
pi_44752068
Hier ook volle buik Vorig jaar viel het vlees van de appie enorm tegen dus ik had al zoiets van oke kom maar, maar het was dit jaar (de rosbief) echt heerlijk!!

Zo gaan we het luchtbed in de kamer gooien en een kerstfilm kijken met Djen.
ja ik vind er nog steeds geen reet aan aan kerst, maar doe het voor Djen want die heeft het heel moeilijk ivm haar vader
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 19:30:57 #218
81992 Githa
pi_44752197
Leuk! Bar en Mama_van_pepijn, wat goed dat jullie elkaar zo tot steun kunnen zijn heel veel plezier en een paar leuke dagen gewenst!

Anitra, veel kijk plezier dan op je luchtbedje

Wij waren vanmiddag naar de beekse bergen geweest, héél erg leuk, echt waar, maar wat koud!
Ze hadden voor de olifanten en de apen ook kerstdinners gemaakt en die werden op bepaalde tijden opgediend zo leuk om te zien, die beesten waren door het dolle heen.
Daarna lekker opgewarmd met een heus kerstmaal...pizza dat vonden de kinderen toch wel een beter plan als wéér een nette maaltijd
pi_44752227
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:22 schreef Anitra het volgende:
Hier ook volle buik Vorig jaar viel het vlees van de appie enorm tegen dus ik had al zoiets van oke kom maar, maar het was dit jaar (de rosbief) echt heerlijk!!

Zo gaan we het luchtbed in de kamer gooien en een kerstfilm kijken met Djen.
ja ik vind er nog steeds geen reet aan aan kerst, maar doe het voor Djen want die heeft het heel moeilijk ivm haar vader
niet zo negatief meid... kerst is leuk kerst is gezelligheid, als je het dan moeilijk voor jezelf kan doe het dan idd lekker voor Djen die nu haar pa enorm mist

leuk toch met zijn aleen filmpie kijken, en er zijn er genoeg op tv

Ik ben naar de opbouw van het concert van Marco aan het kijken ook onwijs leuk om te zien.
pi_44752237
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:30 schreef Githa het volgende:

Wij waren vanmiddag naar de beekse bergen geweest, héél erg leuk, echt waar, maar wat koud!
Ze hadden voor de olifanten en de apen ook kerstdinners gemaakt en die werden op bepaalde tijden opgediend zo leuk om te zien, die beesten waren door het dolle heen.
Daarna lekker opgewarmd met een heus kerstmaal...pizza dat vonden de kinderen toch wel een beter plan als wéér een nette maaltijd
Oeh pizza en klinkt als een geslaagd middagje beekse bergen
pi_44752266
hier heb ik momenteel een nieuw motto

ik ga het gewoon doen weg met dat emotionele gedoe, proberen toch meer te genieten

Makkelijker gezegd als gedaan, maar ga het wel proberen
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 19:40:55 #222
81992 Githa
pi_44752307
Bar dat lijkt me helemaal geen verkeerde insteek als het voor jou goed voelt!
pi_44752369
Het voelt ook goed, na gister na de lama's te hebben gekeken daarna naar een schitterend concert heb ik weer eens echt ouderwets gewoon zoals Bar kunnen lachen, werkelijk de tranen liepen over mijn wangen.

Dan ook nog eens zo dromen over Thijs mooiers kan ik me niet voorstellen, mijn ventje heeft het goed daar, is bij de mensen om wie ik geef en van wie ik heel veel hou.
Laat ik dan ook eens zorgen dat het met mij goed gaat, dat ik me beter voel.
Dus diep inademen, en proberen meer te genieten voorzichtig stapje voor stapje, niet voor mezelf maar voor Thijs mijn knulletje die verdiend dat

Ja en waar nu deze insteek vandaan komt geen idee dus he
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 19:48:00 #224
81992 Githa
pi_44752419
Waar hij vandaan komt maakt nog niet eens zo heel veel uit, het is gewoon super dat je het gevoel een beetj eterug begint te krijgen, ookal is dat stapje voor stapje.
En Thijs heeft je gewoon laten zien hoe hij het daar heeft nadat hij zag dat je het moeilijk had, een mooi cadeautje van hem
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:18:58 #225
3011 E.T.
pi_44752704
Klinkt goed, Bar!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:19:42 #226
3011 E.T.
pi_44752725
Ow, ik heb trek in appelflappen/appelbeignets ofzo bij m'n koffie...

Morgen even langs de bakker
pi_44752955
* Bar_en_Mar heeft nog droge koekjes liggen ET sorry meer is het niet

of je moet stukje worst willen
pi_44752973
Bar wat klinkt dat dapper, mooi, wijs en goed

Anitra wat is nou WII ben nu wel nieuwsgierig?
Wij zaten dus om half 4 al te gourmetten
Bo begon vanochtend al wanneer gaan we nou gourmetten. En dat bleef maar doorgaan. Dus om 4 uur met 2 meiden die alleen maar pannekoekies gebakken hebben heerlijk zitten gourmetten
Na pluk van de petteflat te hebben gekeken liggen ze nu uitgeteld in bed

En ik denk een beetje met weemoed terug aan de tijd dat ik me dan nu ging douchen en optutten om lekker te gaan stappen. Nu zit ik met me broek op gaatje los onderuit gezakt achter me pc. Waar blijft de tijd..... oa ja die lach he, die wil maar niet hangen, maar dat is dan ook alles hoor, echt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44752984
En na de appelflappen en oliebollen kunnen we gelijk door met de paaseitjes en dan komen we vanzelf weer aan bij de pepernoten
pi_44753025
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:30 schreef jessie het volgende:
En ik denk een beetje met weemoed terug aan de tijd dat ik me dan nu ging douchen en optutten om lekker te gaan stappen. Nu zit ik met me broek op gaatje los onderuit gezakt achter me pc. Waar blijft de tijd..... oa ja die lach he, die wil maar niet hangen, maar dat is dan ook alles hoor, echt
Jessie
pi_44753067
Hoe gaat het met Lis Snoop?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:35:16 #232
3011 E.T.
pi_44753096
stappen op tweede kerstdag.. dem, das lang geleden
pi_44753138
Met Lis gaat het gelukkig heel erg goed. Ze hoest zelfs niet meer terwijl de arts zei dat dat nog wel 3 weken kon aanhouden. Dus wat dat betreft was het een superkerst!
pi_44753187
Erg he ET
Ik wist dan niet hoe snel ik onder die verplichtingen uit moest komen. Meestal zorgde ik ervoor dat ik dan 2e kerstdag bij mijn vriendin at. Mijn vriendin mocht meer als ik.
En nu, nu zou het er zo hopeloos uitzien, hahahahahahahaha.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44753225
Snoop wat fijn!!!! Maar het klinkt alsof het toch geen superkerst was. Zo van wat dat betreft wel. Maar wat wat betreft niet dan? Of lees ik het verkeerd?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44753274
Hmmm oud en nieuw... en ik wil best wel gaan stappen... ben nog maar 25

Eens zien wat ik kan gaan doen
pi_44753299
25
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44753340
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:39 schreef jessie het volgende:
Snoop wat fijn!!!! Maar het klinkt alsof het toch geen superkerst was. Zo van wat dat betreft wel. Maar wat wat betreft niet dan? Of lees ik het verkeerd?
je leest het goed haha. Volgens mij hebben ze allebei een buikvirusje ofzoiets waardoor we een recordaantal poepluiers hebben verschoond incl. kleren. En ik denk dat Lis een regeldagje had waardoor ze veel wakker was en ik weinig van het kerstdiner heb gezien. Maar voor de rest was het leuk hoor
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:43:41 #239
3011 E.T.
pi_44753345
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hmmm oud en nieuw... en ik wil best wel gaan stappen... ben nog maar 25

Eens zien wat ik kan gaan doen
Zelfs in die uithoek bij jou moet er toch wat georganiseerd worden met oud en nieuw, lijkt me

snoop.. beetje alweer over pepernoten beginnen
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:44:32 #240
3011 E.T.
pi_44753366
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
25
Dat is nog langer geleden dan het stappen op tweede kerstdag
pi_44753368
ja nou, begon jij net over appelflappen enzo? Ik heb het kerstdiner nog niet eens kunnen verwerken
pi_44753404
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
25
Ben dan wel 25 maar ook een hoop meegemaakt op die 25 jr

Van mij het nu dus echt over zijn, gelukkig worden, genieten, opnieuw beginnen
pi_44753420
Lol ET.

Snoopy klinkt gezellig
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44753438
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef E.T. het volgende:

[..]

Zelfs in die uithoek bij jou moet er toch wat georganiseerd worden met oud en nieuw, lijkt me
Ik zit meer aan belgie te denken ofzo iets, weet het nog niet en anders richting arnhem ofzo, wil in elk geval knallend het nieuwe jaar in duiken
pi_44753451
Sorry Snoopy lees helemaal over jou heen, ben wel blij te horen dat het met Lis alweer stukken beter gaat

Jammer van de buikgrieppies bij de kids
pi_44753469
Oh Bar zo bedoelde ik het niet hoor die 25. Meer zo van voor mij klinkt 25 als kerstklokjes in me oren ofzo.
Ik kan me voorstellen dat die 25 jou geen ruk kan schelen, als je je maar beter gaat voelen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44753500
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef jessie het volgende:
Oh Bar zo bedoelde ik het niet hoor die 25. Meer zo van voor mij klinkt 25 als kerstklokjes in me oren ofzo.
Ik kan me voorstellen dat die 25 jou geen ruk kan schelen, als je je maar beter gaat voelen
Och weet je, ik ben blij dat ik nog maar 25 ben, er ligt nog zoveel voor me in het verschiet, en na al deze ellende mag nu de zon toch wel weer gaan schijnen voor me

Maar snap het wel hoor, Marco hier is 36 geworden en die hoor ik ook nog wel eens "klagen"ow was ik maar....
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:51:55 #248
3011 E.T.
pi_44753537
idd Bar, knallend dit k*tjaar achter je laten!
pi_44753540
Niet schijnen Mar hij moet gaan schitteren!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44753566
Thijs helpt me er wel mee
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2006 @ 22:08:38 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44755165
ik heb nou toch iets geinigs gezien
kenden jullie deze site al? http://www.situatiegewijzigd.nl/
pi_44755361
dies leuk
pi_44757374
En nog maar een klein half uurtje en dan is Kerst 2006 voorbij!!!
Een aparte kerst, maar kreeg een fijn einde met mooie gedachten

Ik wil hierbij de mensen die ons een een een hart onder de riem staken, die kaarsjes branden, die ons moed gaven,
Onwijs bedanken
pi_44759651
Bar

Jessie de Wii is een spelcomputer zoals de Nintendo game cube of playstation dat soort dingen alleen met de Wii (die dus net uit is en heel moeilijk te krijgen zijn) moet je dus bewegen om spellen te spelen!
Tennissen moet je echt op en neer met je armen, bowlen moet je eerst met de controler omhoog en dan "gooien". Erg leuk en grappig dus!
Ook kunnen we fokken met de Wii want hij kan op internet.
Het is gewoon een leuk ding, als je in een speelgoedwinkel bent en er staan achter in de game-zone mensen raar te bewegen en hardop te lachen dan moet je maar eens kijken
  woensdag 27 december 2006 @ 09:43:12 #255
114177 Diaan73
pi_44763119
Zow op naar OUD & nieuw.... kerstavond en 1e kerstdag waren erg gezellig. 1e kerstdag gevierd met mn ouders, oma, broertje&vriendin, oom&tante en kids. We doen altijd lootjes trekken en dan surprises en gedichten maken. En elk jaar zijn er weer originele surprises. Echt geweldig. Verder smiddags wat gekaart samen en savonds spelletjes met de kinderen gedaan. We waren pas rond kwart voor 1 thuis.

Gisteren een slechte dag gehad met heel veel hoofdpijn en moe, maar dat kan ook niet anders. Nu gaat het weer wat beter

Ik vind Kerst echt leuk, nu komt OUD en nieuw eraan, daar heb ik veel minder mee, dat mag van mij overgeslagen worden... Twan gaat overdag naar zn vader maar is snachts bij ons, dus kunnen we ook niet de hort op en blijven dan gewoon thuis.

Bar
Make love, not war ☮
pi_44763128
Diaan hoe is het nu met jou? nog ergens last van?
  woensdag 27 december 2006 @ 09:49:11 #257
114177 Diaan73
pi_44763168
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Diaan hoe is het nu met jou? nog ergens last van?
Het gaat redelijk goed. Nog wel snel vermoeid, wat hoofdpijn en af en toe nog wat tintelingen in mn arm. Maar ik mag niet klagen. Gisteren hele erg hoofdpijn gehad..... en smiddags ook 2,5 uur geslapen.
Make love, not war ☮
pi_44763181
Heb je verder nog onderzoeken ofzo? of laten ze het nu zo?

Sorry als ik wat nieuwschierig oog hoor
  woensdag 27 december 2006 @ 09:56:38 #259
114177 Diaan73
pi_44763251
Bar geeft niet hoor, ik vind je niet nieuwsgierig, meer geïnteresseerd....

Maar ik krijg geen onderzoeken meer, ik moet nog wel elke dag Ascal 100 mg innemen. Verder moet ik 10 januari a.s. weer naar de neuroloog, voor controle. Maar ik denk dat zij ook niets zinnigs te melden heeft.... even afwachten dus.
Make love, not war ☮
pi_44763257
Ik vind kerst best aardig, maar ik ben blij dat het weer achter de rug is, dosis schoonmoeder met kerst was meer dan genoeg. Gisteren met mijn zusjes en ouders was erg gezellig tot dat Yoram het zat werd. Nu weer lekker thuis, pyama-ochtend en lekker rustig aan doen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44763269
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Bar geeft niet hoor, ik vind je niet nieuwsgierig, meer geïnteresseerd....

Maar ik krijg geen onderzoeken meer, ik moet nog wel elke dag Ascal 100 mg innemen. Verder moet ik 10 januari a.s. weer naar de neuroloog, voor controle. Maar ik denk dat zij ook niets zinnigs te melden heeft.... even afwachten dus.
Het lijkt me toch best wel vervelend dat er gewoon niets uitgekomen is..
Aan de ene kant ook wel fijn, er is niets aan de hand met me.

stekte er iig nog mee
pi_44763275
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:57 schreef melonovy het volgende:
Ik vind kerst best aardig, maar ik ben blij dat het weer achter de rug is, dosis schoonmoeder met kerst was meer dan genoeg. Gisteren met mijn zusjes en ouders was erg gezellig tot dat Yoram het zat werd. Nu weer lekker thuis, pyama-ochtend en lekker rustig aan doen.
Genietse met zijn allen lekker in pyama
pi_44763334
Zoo ik heb mezelf net even een schop gegeven en wat opruimen, daarna om iets leuks/moois voor bij ma aan het graf, want ze zou jarig zijn, en ik krijg visite vandaag

Mischien dat ik nog wat ga bakken ofzo maar daar ben ik nog niet uit
  woensdag 27 december 2006 @ 10:14:50 #264
114177 Diaan73
pi_44763401
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Het lijkt me toch best wel vervelend dat er gewoon niets uitgekomen is..
Aan de ene kant ook wel fijn, er is niets aan de hand met me.

stekte er iig nog mee
Het is ook wel een beetje frusti, maar inderdaad uit de belangrijke onderzoeken blijkt dat er niets met me aan de hand is.

Dank je
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zoo ik heb mezelf net even een schop gegeven en wat opruimen, daarna om iets leuks/moois voor bij ma aan het graf, want ze zou jarig zijn, en ik krijg visite vandaag

Mischien dat ik nog wat ga bakken ofzo maar daar ben ik nog niet uit
Ik zit ook nog in mn pyjama, gisteren de hele dag maar toen had ik ook een slechte dag. Heb nog geen idee wat vandaag te doen... lekker toch maar rustig aan. Twan was vanmorgen al om 6 uur wakker... maar ik kon nog tot half 9 in bed blijven liggen. Wel 2x er even uit geweest. Peaceman ligt nog te slapen

Veel plezier met de visite vandaag Bar! Gezellig.
Make love, not war ☮
pi_44763889
Moet nu alleen nog maar stofzuigen en even met een dweil door het huis vliegen...

Ow ja en een bed opmaken...
  woensdag 27 december 2006 @ 10:59:24 #266
114177 Diaan73
pi_44763961
Och Bar wat ben je toch lekker druk ik zit hier maar te nietsen. Twan is tv aan het kijken en ondertussen aan het spelen. Peaceman ligt nog steeds te slapen de nachtbraker Ik luister ondertussen naar de top2000...
Make love, not war ☮
pi_44764020
Hihi was het laat geworden
En of het echt druk te noemen is acht tja ik ben zo iemand ruim een tijdje niets op en dan ineens erger ik me rot en dan moet alles schoon en echt schoon...

En omdat ik toch visite krijg vandaag wilde ik het weer lekker fris hebben
  woensdag 27 december 2006 @ 11:09:03 #268
114177 Diaan73
pi_44764107
Ja hij heeft volgens mij tot een uur of half 2/2 uur naar de top2000 geluisterd en in foktopic daarover rondgehangen. Was nogal gezellig geloof ik.... Ik lag toen al in bed, maar ook pas om een uur of half 1, er was een leuke/interessante documentaire van Elvis op tv.

Ow ja dat ken ik, zo ben ik ook. Ik heb ook een mandje met papieren/troep op tafel staan en soms moet die ook ineens opgeruimd worden. Gelukkig komt mn moeder hier eens per twee weken opruimen en schoonmaken .
Make love, not war ☮
pi_44764130
Ik ben ook een stuk makkelijker geworden nu Thijs is overleden, dat vind ik zelf nog het ergste

En ik weer bijna zeker dat ma hier ook had komen helpen opruimen, als ze nog in leven was geweest
pi_44764321
Heerlijk geslapen in mn eigen bedje vannacht, volgens mij had ik wat uurtjes in te halen, want ik kwam pas om 10 uur uit bed (en dat is echt laat voor mij...).
  woensdag 27 december 2006 @ 11:40:52 #271
61800 Rottdog
pi_44764681
*klappertandend het bankje op gelopen*

Het is hier kouddddddddd geiser doet het niet maar gelukkig is mijn redder net gearriveerd

De monteur
pi_44764929
ik vind het donker buiten, hier branden gewoon de lampen om het lichter te krijgen hier binnen

Nijna en uitgeslapen
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 11:54:27 #273
81992 Githa
pi_44764953
Hier ook Bar, het is donker en koud, maar dat mag ook best in deze tijd van het jaar. Het is stukken beter als regen.
pi_44764993
Dat is ook weer zo regen is not funny is koud en nat en brrrrr

Rottdog ik hoop dat de cv het straks weer lekker doet
pi_44765141
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en M_v_P komt morgen lekker een paar daagjes bij ons
wat fijn (en bijzonder ook) dat jullie elkaar zo tot steun kunnen zijn!
pi_44765225
Rottdog, hopelijk begint het inmiddels weer wat warmer te worden daar... brrr.
Het is inderdaad donker buiten en koud en het miezert heel lichtjes.
En ik ben snotterig .
pi_44765305
* Bar_en_Mar ligt hier in een deuk.... zit ik een hele tijd naar allemaal nummers van artiesten te luisteren verschillende komt ineens Last Christmas boven water... (dat nummer hoor ik nu dus voor het eerst dit jaar en nu is kerst voorbij)
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 12:12:33 #278
81992 Githa
pi_44765352
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:06 schreef Nijna het volgende:

En ik ben snotterig .
Dat vind ik nou lief van je Nijna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:15:21 #279
61800 Rottdog
pi_44765410
Het wordt hier weer warm tralalalala

Dames snotteraars kunnen jullie een beetje uit mijn buurt blijven *halt niet verder*
pi_44765452
* Bar_en_Mar snotterd niet hoor en echt nog niet
  woensdag 27 december 2006 @ 12:21:32 #281
114177 Diaan73
pi_44765547
Ik snotter ook niet

Ik vind het ook wel lekker dat het zo donker buiten is, heb nog steeds het gevoel dat alles dicht is vandaag haha. Maar de kortste dag is inmiddels alweer geweest...
Make love, not war ☮
pi_44765718
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:12 schreef Githa het volgende:

[..]

Dat vind ik nou lief van je Nijna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar bedankt he
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 12:32:47 #283
81992 Githa
pi_44765792
Sorry Nijna ik kon het niet laten, maar van harte beterschap!.... ik hoop echt gemeend dat het snel over is.
pi_44765850
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:32 schreef Githa het volgende:
Sorry Nijna ik kon het niet laten, maar van harte beterschap!.... ik hoop echt gemeend dat het snel over is.
Hihihi. Als het niet erger wordt dan dit dan komt het heus wel weer goed, over een paar daagjes.
pi_44765964
ik wil nogmaals mensen die een kaart gestuurd hebben van harte bedanken
  woensdag 27 december 2006 @ 12:42:04 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44766023
*gaap*

kan iemand me een schop onder me gat geven zodat ik eens wta ga doen
  woensdag 27 december 2006 @ 13:33:54 #287
114177 Diaan73
pi_44766130
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
*gaap*

Here the same.... zit nog steeds in mn pyjama..... :$
Make love, not war ☮
  woensdag 27 december 2006 @ 13:45:08 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44766224
Zeg, is ET aan het bevallen of waarom is Fok zo traaag en bijna down?
  woensdag 27 december 2006 @ 13:48:41 #289
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44766273
En nu doet alles weer gewoon
pi_44766477
Ja het is af en aan met fok... is al heel de kerst zo Sugar

Maar ik ga me gereed maken om straks de mama van Pepijn van het station af te halen
  woensdag 27 december 2006 @ 13:57:57 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44766503
veel plezier bar en MVP

vicky
pi_44766508
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
*gaap*

En mij ook dan
Alhoewel ik een goed excuus heb, namelijk buikkrampen en bijbehorend wc-bezoek Ik heb me vanmorgen even gewogen en ik ben dus geen kerstkilo's bijgekomen ( )
Wel balen, want mijn lief is nu met m'n auto naar Maastricht om met iemand over websites te praten en had ik lekker kunnen gaan shoppen bij de H&M enzo, maar ik kan niet lang staan of lopen zonder zeurende darmen

Zometeen maar even een lichtverteerbaar rijstgerechtrecept zoeken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 27 december 2006 @ 14:00:09 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44766553
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

En mij ook dan
Alhoewel ik een goed excuus heb, namelijk buikkrampen en bijbehorend wc-bezoek Ik heb me vanmorgen even gewogen en ik ben dus geen kerstkilo's bijgekomen ( )
Wel balen, want mijn lief is nu met m'n auto naar Maastricht om met iemand over websites te praten en had ik lekker kunnen gaan shoppen bij de H&M enzo, maar ik kan niet lang staan of lopen zonder zeurende darmen

Zometeen maar even een lichtverteerbaar rijstgerechtrecept zoeken
ik heb intussen al de laatste restjes van gisterenavond afgewassen, kleine is spik en span , gegeten telefoontjes afgehandeld en zo mijn huiskloffie verruilen in wta degelijkers
pi_44766594
Ik ben nog moed aan het verzamelen om de was te gaan ophangen en een nieuwe in te zetten.
En dan mezelf uit m'n pyjama te pellen.

Het helpt niet dat ik een superzachte warme deken heb gekregen voor op de bank....en een heel spannend boek nog heb liggen... hmmm.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 27 december 2006 @ 14:12:40 #295
3011 E.T.
pi_44766844
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:45 schreef Sugar het volgende:
Zeg, is ET aan het bevallen of waarom is Fok zo traaag en bijna down?
ik doe aan bankhangen vandaag Weet niet wie er verzonnen heeft om fok plat te leggen zo nu en dan.. laat diegene voortaan eerst ff bellen of het wel zo ver is!
pi_44768457
ET, misschien is het gewoon een teken dat je aan de beurt bent .
pi_44768462
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik heb intussen al de laatste restjes van gisterenavond afgewassen, kleine is spik en span , gegeten telefoontjes afgehandeld en zo mijn huiskloffie verruilen in wta degelijkers
Ik had vandaag post Een mooie Arwen met uitnodiging. Werd er emo van Ze word al 1 over 3 daagjes
  woensdag 27 december 2006 @ 17:42:40 #298
114177 Diaan73
pi_44768511
Pfff ik loop nog steeds in mn pyjama.... ik heb net even de harddisk/dvd-recorder geïnstalleerd...
Make love, not war ☮
pi_44768572
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nou toch iets geinigs gezien
kenden jullie deze site al? http://www.situatiegewijzigd.nl/
Ooooh die zijn leuk! *bookmarkt*
  woensdag 27 december 2006 @ 19:08:56 #300
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44771046
Zo... ik plof ook ff neer op het bankje... Wat een drukte vandaag,niet normaal meer...het shoppen gaat gewoon maar door!! Was weer echt te merken dat mensen 2 dagen opgesloten hebben gezeten... haha

Verder... ben ik een kat kwijt...wat een ellende...Hij is pas 1 dag weg,maar ik maak me alweer zorgen
Vorig jaar is met oud en nieuw een andere kat 4 dagen weggeweest....nu lijkt het wel of het de beurt is aan de volgende.Straks maar ff op pad... zucht..
  woensdag 27 december 2006 @ 19:16:35 #301
114177 Diaan73
pi_44771329
Och jeetje Suzziieee... dat is balen zeg.... hopelijk is hij snel weer terug.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')