Daar kan ik idd weleens gaan kijken. Ik dacht zelf ook nog aan een boek oid, maar dan welk boek? Anders haal ik maar gewoon een badsetje oid. Haar zusje is 9 en is een stuk makkelijker, daar heb ik een gipsgietsetje van een paard voor gekocht.quote:Op zondag 24 december 2006 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
een paar leuke oorbellen? een leuke accessoire van coolcat?
Lekker dat je geslaagd ben zowaarquote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef m@x het volgende:
Ook namens de familie m@x fijne dagen![]()
Net nog even wezen shoppen en ben zowaar redelijk geslaagd. Twee truien en een vestje![]()
Ik weet toevallig dat ze vanmiddag weg gegaan is naar Opa en Oma en dat ze niet wist of ze de komende dagen online zou zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Sugar het volgende:
Waar oh waar is Spuuglokje de laatste tijd?
Daar zeg je zo wat!quote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Sugar het volgende:
idd niet naar de kerk helaas...quote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Want? Niet naar de kerk?
Hi hi leuk dank je alleen kan ik die nu niet kijken... vanaf hier kan ik geen mail lezen, en marco zit op de grote pcquote:Op zondag 24 december 2006 20:24 schreef Vicky het volgende:
Bar, heb je een mailtje gestuurd op je pinkel-mail
wat is je vraag dan? wat er nog op tv komt?quote:Op zondag 24 december 2006 22:21 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Oke ik stel mijn vraag opnieuw![]()
Tsja, op zich heeft ze natuurlijk gelijk, maar het klinkt wel een klein beetje valsig.quote:Op zondag 24 december 2006 22:17 schreef texelonia het volgende:
Heb oppas nodig vanwege werk ja, maar m'n zus zou Noah woensdag ophalen en oppassen. Maar dat kan/wil ze nu niet dus vindt ze dat ie vanaf dinsdag al moet blijven. Ik wil dat eigenlijk niet, maar dan zegt ze gewoon "ja jullie hebben een oppas nodig hoor", en heb dus eigenlijk geen andere keus. Vind de manier waarop dat gaat niet echt okay
Ja maar ze vroeg zelf al paar weken geleden of ik moest werken tussen kerst en oud&nieuw zodat zij anders kon oppassen. En dan de manier waarop ze het brengt idd. En dan ook nog nu pas. Nu kan ik ook niet meer proberen iets met mn werk te regelen bijv. Ze duwt me nu op het laatste moment in een hoekje en daar kan ik slecht tegen.quote:Op zondag 24 december 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, op zich heeft ze natuurlijk gelijk, maar het klinkt wel een klein beetje valsig.
Hoewel ik het me van haar ook wel voor kan stellen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen vroeg opstaan en naar jullie toe komen of bij je thuis relaxed op staan.
Kunnen jullie de dagen niet omdraaien?
Lief dat je mijn vraag beantwoord Bar. Hier begint het een beetje door te dringen dat het morgen wederom toch echt weer kerst is en ik ben zwaar emo nu dus ik ga maar rustig in bed liggen. Welterusten.quote:Op zondag 24 december 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mama van pepijn ik zit nu X factor te kijken
Heel herkenbaar... ga ook zo mijn bedje inquote:Op zondag 24 december 2006 22:56 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Lief dat je mijn vraag beantwoord Bar. Hier begint het een beetje door te dringen dat het morgen wederom toch echt weer kerst is en ik ben zwaar emo nu dus ik ga maar rustig in bed liggen. Welterusten.
quote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Sugar het volgende:
ehm wat laat, maar hierquote:Op maandag 25 december 2006 14:30 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Knock knock....
Nog iemand aanwezig hier?
quote:
Ja hoor, gezellig!quote:Op maandag 25 december 2006 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
spuug, kan ik luca jouw kant op sturen?
die loopt me nu al een week door te zagen over monopoly.
en ik HAAT monopoly
Hahahah wij hadden vanavond kerstdiner onder begeleiding van de Sinterklaascd. Eva wil niks anders horen, dus wij zitten hier ook nog volop in de sinterklaasliedjes.quote:Op maandag 25 december 2006 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
.
meneer zit overigens nu " zie de maan schijnt door de bomen" te zingen
haha, bedankt, maar zo dramatisch is het niet hoor. (oke, dat van mijn kipje is klote, maar de rest niet)quote:
Hier morgen ligt marco overdag te slapen... dus ik ga niets doen zoals vandaag en de dag ervoor....quote:Op maandag 25 december 2006 20:49 schreef Saffier het volgende:
Sound of Music ís gewoon leuk!Lois fijne dag morgen met de meiden, naar het strand is gewoon hardstikke lekker, heerlijk uitwaaien en daarna lekker warme chocomel met slagroom maakt het een echt feest. Bar en mama_van_pepijn hebben jullie voor morgen plannen/afleiding?
Je vergeet het 'verplicht gezellig doen' nog en het 'opzitten en pootjes geven' als je op visite moet waar je helemaal geen zin in hebtquote:Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:ook voor Lady-wrb
Kerst zijn ook belagen dagen, veel eten, lang aan tafel, nette kleren, en ga zo maar door...
Het word idd steeds meer verplichting enzoquote:Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Kerst mogen ze afschaffen van mij. Ik voel migraine opkomen. Stomme gehypte gedoe ook, ze fokken me helemaal op totdat ik breek.
Ze komt lekker gezellig logeren, en gewoon leuke dingen doenquote:Op maandag 25 december 2006 22:48 schreef Lishe het volgende:
k vind het echt heel fijn om te lezen dat jullie elkaar gaan bezoeken mama van Pepijn en Bar.
Ik hoop dat de migraine niet doorbreekt.
Juist, en daarom staat er hier gewoon de strijk op het program voor morgenquote:Op maandag 25 december 2006 22:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou meiden f*ck de kerst en al zijn "gezellige" gedoe, het is vandaag maandag en morgen is het dinsdag, klaar![]()
Vergeet de opgemaakte sfeer niet. Mijn vriend dacht vorig jaar:'kom, ik zet een leuk muziekje op'. Dat werd niet gewaardeerd, het was geen kerstmuziek. Kerstmuziek is namelijk: klassieke muziek of Jazz en van die muziek waar er zo'n man zijn stembanden zo knijpt dat hij ze vergalt. Ow wee als je iets vrolijks of rockachtigs opzet!quote:Op maandag 25 december 2006 21:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Je vergeet het 'verplicht gezellig doen' nog en het 'opzitten en pootjes geven' als je op visite moet waar je helemaal geen zin in hebt![]()
Ga je zelf wel even lekker uitwaaien aan het strand nog?
niet te zuinig met de bolletjes en lang genoeg in de oven zetten. Goed af laten koelen voordat je de slagroom erin doet en niet te lang wachten met opetenquote:Op maandag 25 december 2006 20:54 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ja ik heb een afspraak staan voor morgen. Eerst nog een berg soesjes in elkaar draaien a la recept van Vicky. Nog tips Vicky?
Hmmm, apart kerstbankje maken maar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:53 schreef m@x het volgende:
Mèn, je zou hier bijna een schuldgevoel krijgen omdat je kerst wel leuk vindt. Is het hip om kerst te haten ofzo![]()
Wij zijn gisteren bij mijn ouders wezen eten samen met mijn zus en haar vriend. Lekker gegeten, gezellig gekletst en veel kadootjes gekregen.Vandaag nog een kerstdag en er staat kaasfondue op het programma
ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo voeltquote:Op dinsdag 26 december 2006 06:53 schreef m@x het volgende:
Mèn, je zou hier bijna een schuldgevoel krijgen omdat je kerst wel leuk vindt. Is het hip om kerst te haten ofzo![]()
Wij zijn gisteren bij mijn ouders wezen eten samen met mijn zus en haar vriend. Lekker gegeten, gezellig gekletst en veel kadootjes gekregen.Vandaag nog een kerstdag en er staat kaasfondue op het programma
wijquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:16 schreef Anitra het volgende:
* Anitra komt erbij zitten
Wie heeft er morgen (vandaag) zin in een potje gek doen met een spelcomputer? Ik heb morgen zin in een lekker dagje gek doen, geen gezeik van kerst, maar gewoon fun. Gaan staan tennissen midden in de huiskamer of bowlen, we kunnen ook gaan golfen of gaan honkballen, voor ieder wat wils
Wat is lang genoeg? Ik ben echt bang dat ik ze verpruts namelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet te zuinig met de bolletjes en lang genoeg in de oven zetten. Goed af laten koelen voordat je de slagroom erin doet en niet te lang wachten met opeten
o maar max, ik begrijp je wel hoor. en ik was ook net als jij voordat dat allemaal gebeurde.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef m@x het volgende:
Ik snap ook wel dat er mensen zijn die een goede reden hebben om kerst niet leuk vinden of die zich rot voelen tijdens de kerstdagen etc. Maar het lijkt tegenwoordig wel trendy om kerst en alles er omheen stom te vinden. Overal waar je komt hebben ze het over hype-dit, commercieel-dat, opgeprikt-zus en geforceerd-zo. En als ik dan zeg dat ik kerst leuk vind en er eigenlijk altijd wel naar toe leef ben ik naief, etc. Wat is er mis mee als je wel van dit soort dagen kan genieten?
Maar goed, ik hou mijn mond weer misschien is een apart bankje toch een goed idee
Dat is lief van je, maar gister was ik alleen. Vandaag niet, vandaar dat ik ook soesjes moet maken als nagerecht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:44 schreef m@x het volgende:
Je mag gerust met mij meedoen hoor m_v_p. Ik begreep dat jij ook in DH woont.
Je geeft toch wel dat monopolyspel mee naar opa zodat Luca opa helemaal gek kan maken en na een week ook geen zin meer heeft ....quote:Op maandag 25 december 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
(knip)
maar goed, ik heb het overleefd, morgen gaatie naar zijn pa en dan ben ik even een klein weekje monopoly-loos
hij gaat naar zijn pa.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Je geeft toch wel dat monopolyspel mee naar opa zodat Luca opa helemaal gek kan maken en na een week ook geen zin meer heeft ....
nou uitgespeeld heb ik het niet hoor, na anderhalf uur heb ik dus een kookwekker gezet voor een kwartier. toen was ik het echt helemaal beu.quote:Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef jessie het volgende:
Ik vond dat als kind ook zo leuk. En mijn moeder wilde het nooit uitspelenDus lief dat je dat wel gedaan hebt ladywrb. Wel jammer dat je hem ingemaakt hebt dat dan weer wel
![]()
Heb je je oudste zoon nog gesproken of ga je die nog zien deze dagen?
En hij is goed, vond ik. Ik was bang dat ik hem teveel zou vergelijken met het boek en dat hij daarom tegen zou vallen, maar dat was toch niet zo. Nou heb ik het boek ook wel lang geleden voor het laatst gelezen, dus dat was ook niet meer zulke verse informatie, dat scheelt ook wel, denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:00 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga vandaag met mijn moeder naar de bioscoop; Kruistocht in spijkerbroek.
Toevallig, Livelink!
Vind ik ook. Wij zijn gisteren naar mijn ouders geweest. Lekker wezen gourmetten en gewoon gezellig kletsen enzo. We bleven slapen en zijn nu weer thuis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat je kerst zo mooi maakt als je zelf wilt...
Er hoeft echt niemand langs te komen om toch een fijne kerst te hebben, of andersom ergens naar toe gaan om een fijne kerst te hebben.
Het gaat denk ik nog het meest om eigen inbreng eigen insteek.
Daar zat ik ook al aan te denken. Wel handig als je een beetje de goede verhouding hebt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zou es lekker googelen Ingrid er staan best wat receptjes voor chocolade fondue online te vinden....
Smulse alvast
http://www.brambring.nl/Recepten/ChocoladeFonduequote:Op dinsdag 26 december 2006 17:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Wel handig als je een beetje de goede verhouding hebt.
Tnx!
Tnx. Had hem tegelijkertijd gevonden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
http://www.brambring.nl/Recepten/ChocoladeFondue
aub
Jullie zijn altijd welkom hoor!quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef LadyS het volgende:
Anitra, vandaag gaat niet meer lukken(heb een uurtje bijgeslapen vanmiddag) We waren het wel serieus van plan
.
Het erge is nog dat we de order voor de wii waarschijnlijk moeten annuleren, vanwege dringender zaken (nieuwe banden en distributieriem voor de auto en heel misschien wel een eigen woning voor onszelf) Maar dat annuleren doen we wel met pijn in ons hart
Dus als je nog een medespeler zoekt, we houden ons zeker aanbevolen
niet zo negatief meid... kerst is leuk kerst is gezelligheid, als je het dan moeilijk voor jezelf kan doe het dan idd lekker voor Djen die nu haar pa enorm mistquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:22 schreef Anitra het volgende:
Hier ook volle buikVorig jaar viel het vlees van de appie enorm tegen dus ik had al zoiets van oke kom maar, maar het was dit jaar (de rosbief) echt heerlijk!!
Zo gaan we het luchtbed in de kamer gooien en een kerstfilm kijken met Djen.
ja ik vind er nog steeds geen reet aan aan kerst, maar doe het voor Djen want die heeft het heel moeilijk ivm haar vader
Oeh pizzaquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:30 schreef Githa het volgende:
Wij waren vanmiddag naar de beekse bergen geweest, héél erg leuk, echt waar, maar wat koud!![]()
Ze hadden voor de olifanten en de apen ook kerstdinners gemaakt en die werden op bepaalde tijden opgediendzo leuk om te zien, die beesten waren door het dolle heen.
Daarna lekker opgewarmd met een heus kerstmaal...pizzadat vonden de kinderen toch wel een beter plan als wéér een nette maaltijd
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:30 schreef jessie het volgende:
En ik denk een beetje met weemoed terug aan de tijd dat ik me dan nu ging douchen en optutten om lekker te gaan stappen. Nu zit ik met me broek op gaatje los onderuit gezakt achter me pc. Waar blijft de tijd..... oa ja die lach he, die wil maar niet hangen, maar dat is dan ook alles hoor, echt
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:39 schreef jessie het volgende:
Snoop wat fijn!!!! Maar het klinkt alsof het toch geen superkerst was. Zo van wat dat betreft wel. Maar wat wat betreft niet dan? Of lees ik het verkeerd?
Zelfs in die uithoek bij jou moet er toch wat georganiseerd worden met oud en nieuw, lijkt mequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hmmm oud en nieuw... en ik wil best wel gaan stappen... ben nog maar 25
Eens zien wat ik kan gaan doen
Dat is nog langer geleden dan het stappen op tweede kerstdagquote:
Ben dan wel 25 maar ook een hoop meegemaakt op die 25 jrquote:
Ik zit meer aan belgie te denken ofzo iets, weet het nog niet en anders richting arnhem ofzo, wil in elk geval knallend het nieuwe jaar in duikenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zelfs in die uithoek bij jou moet er toch wat georganiseerd worden met oud en nieuw, lijkt me![]()
Och weet je, ik ben blij dat ik nog maar 25 ben, er ligt nog zoveel voor me in het verschiet, en na al deze ellende mag nu de zon toch wel weer gaan schijnen voor mequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef jessie het volgende:
Oh Bar zo bedoelde ik het niet hoor die 25. Meer zo van voor mij klinkt 25 als kerstklokjes in me oren ofzo.
Ik kan me voorstellen dat die 25 jou geen ruk kan schelen, als je je maar beter gaat voelen
Het gaat redelijk goed. Nog wel snel vermoeid, wat hoofdpijn en af en toe nog wat tintelingen in mn arm. Maar ik mag niet klagen. Gisteren hele erg hoofdpijn gehad..... en smiddags ook 2,5 uur geslapen.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Diaan hoe is het nu met jou? nog ergens last van?
Het lijkt me toch best wel vervelend dat er gewoon niets uitgekomen is..quote:Op woensdag 27 december 2006 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Bar geeft niet hoor, ik vind je niet nieuwsgierig, meer geïnteresseerd....
Maar ik krijg geen onderzoeken meer, ik moet nog wel elke dag Ascal 100 mg innemen. Verder moet ik 10 januari a.s. weer naar de neuroloog, voor controle. Maar ik denk dat zij ook niets zinnigs te melden heeft.... even afwachten dus.
Genietse met zijn allen lekker in pyamaquote:Op woensdag 27 december 2006 09:57 schreef melonovy het volgende:
Ik vind kerst best aardig, maar ik ben blij dat het weer achter de rug is, dosis schoonmoeder met kerst was meer dan genoeg. Gisteren met mijn zusjes en ouders was erg gezellig tot dat Yoram het zat werd. Nu weer lekker thuis, pyama-ochtend en lekker rustig aan doen.
Het is ook wel een beetje frusti, maar inderdaad uit de belangrijke onderzoeken blijkt dat er niets met me aan de hand is.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Het lijkt me toch best wel vervelend dat er gewoon niets uitgekomen is..
Aan de ene kant ook wel fijn, er is niets aan de hand met me.
stekte er iig nog mee
Ik zit ook nog in mn pyjama, gisteren de hele dagquote:Op woensdag 27 december 2006 10:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zoo ik heb mezelf net even een schop gegeven en wat opruimen, daarna om iets leuks/moois voor bij ma aan het graf, want ze zou jarig zijn, en ik krijg visite vandaag
Mischien dat ik nog wat ga bakken ofzo maar daar ben ik nog niet uit
wat fijn (en bijzonder ook) dat jullie elkaar zo tot steun kunnen zijn!quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en M_v_P komt morgen lekker een paar daagjes bij ons
Dat vind ik nou lief van je Nijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:12 schreef Githa het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lief van je Nijna
Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fake it till you make it...
Hihihi. Als het niet erger wordt dan dit dan komt het heus wel weer goed, over een paar daagjes.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:32 schreef Githa het volgende:
Sorry Nijnaik kon het niet laten, maar van harte beterschap!.... ik hoop echt gemeend dat het snel over is.
Here the same.... zit nog steeds in mn pyjama..... :$quote:Op woensdag 27 december 2006 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
*gaap*
kan iemand me een schop onder me gat geven zodat ik eens wta ga doen![]()
En mij ook danquote:Op woensdag 27 december 2006 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
*gaap*
kan iemand me een schop onder me gat geven zodat ik eens wta ga doen![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
En mij ook dan![]()
Alhoewel ik een goed excuus heb, namelijk buikkrampen en bijbehorend wc-bezoekIk heb me vanmorgen even gewogen en ik ben dus geen kerstkilo's bijgekomen (
![]()
)
Wel balen, want mijn lief is nu met m'n auto naar Maastricht om met iemand over websites te praten en had ik lekker kunnen gaan shoppen bij de H&M enzo, maar ik kan niet lang staan of lopen zonder zeurende darmen
Zometeen maar even een lichtverteerbaar rijstgerechtrecept zoeken![]()
ik doe aan bankhangen vandaagquote:Op woensdag 27 december 2006 13:45 schreef Sugar het volgende:
Zeg, is ET aan het bevallen of waarom is Fok zo traaag en bijna down?
Ik had vandaag postquote:Op woensdag 27 december 2006 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik heb intussen al de laatste restjes van gisterenavond afgewassen, kleine is spik en span , gegeten telefoontjes afgehandeld en zo mijn huiskloffie verruilen in wta degelijkers
![]()
Ooooh die zijn leuk! *bookmarkt*quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nou toch iets geinigs gezien
kenden jullie deze site al? http://www.situatiegewijzigd.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |