Hier nog een stukje van Tijn, geplukt van
www.rikentijn.nlSabrina en de andere bewoners worden, ondanks dat er een fandag geweest is, niet genoemd.
Valkenswaard is natuurlijk ook niet de meest centrale lokatie voor een landelijke fandag.
![]()
Wat me opvalt is dat hij met geen woord meer rept over de plannen om samen met Marlies in een wintersportplaats te gaan werken. En dat weekendje New York met Rik, met oud en nieuw, staat ook al niets van in: Rik wordt zowiezo nauwelijks genoemd in de stukjes van Tijn, terwijl ik eigenlijk wel benieuwd ben hoe de band tussen de broers zich na BB ontwikkeld, in vergelijking met daarvoor.
Wel een leuk stukje verder, vooral die zelfspot over het niet aanvragen van zijn zorgtoeslag is geinig.
quote:
Hallo hallo...
Als eerste wil ik iedereen die ik nog niet de beste wensen heb gedaan, dat bij deze doen.
Hele fijne warme kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.
De fandag vond ik zelf erg geslaagd. Niet te druk dus ik had lekker de tijd om met iedereen een beetje te ouwehoeren.
Vond het echt stoer dat mensen de moeite en tijd hadden genomen om ons te komen zien en een praatje te maken.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de mensen die er waren wel.
Met de Cambodja actie gaat het ook okay. Er komen steeds meer ideeën en een hoop mensen dragen een steentje bij.
We zijn nu niet alleen geld aan het inzamelen, maar ook gebruikte voetbalschoenen.
HOE VET IS DA....!!!
Vind het ook wel grappig dat 3fm in samenwerking met het Rode Kruis er ook zo fanatiek mee bezig is. Ik zal lang niet zo'n bijdrage kunnen leveren, maar ik ga het wel proberen.
Ik ga ook mijn foto's en filmpjes, van dat ik daar was, proberen online te krijgen.
Dit zal alleen nog wel effe duren, want dat kan ik dus echt niet alleen.
Verder niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik nog steeds hard op zoek ben naar werk.
Zou eigenlijk terug gaan naar mijn oude werkgever, maar omdat ik had gezegd dat ik niet langer dan 3 weken weg zou blijven, hebben die iemand anders aangenomen. Best begrijpelijk, maar wel erg klote.
Kwam er gisteren ook achter dat ik zorgtoeslag kan krijgen over 2006, haha, das mooi, maar ook dat moet ik nog regelen.
En omdat ik nu dus niet bij mijn oude baas aan de gang kon zit ik al 3 weken (door de weeks, want in het weekend werk ik wel) zonder werk dus en blijkbaar kan ik daar WW voorkrijgen.
En daar heb ik al helemaal geen hol verstand van, dus ja, ben benieuwd.
Al met al heb ik het stiekum nog behoorlijk druk.
Ik ben al een paar keer op MSN geweest en heb een hoop mensen al gesproken.
Maar omdat ik nu zo veel mensen in mijn lijst heb, klets ik dan alleen met de eerste 5 die reageren. Vind het vervelend voor de andere, maar anders kan ik het gewoon echt niet bijhouden.
Ben net met mijn vrienden op stap geweest in Eindhoven, ik had er niet zo'n zin in, helemaal niet eigenlijk, maar vond het wel leuk dat ze me dan toch ophalen, het was nog best wel gezellig.
Kan nu alleen niet slapen, spoken te veel dingen door mijn hoofd.
Als ik van alle woorden die rond dwalen nou fatsoenlijke Nederlandse zinnen zou kunnen maken, zou ik denk ik een boek gaan schrijven ofzo...
Maar ja, gezien het feit dat ik er gister pas achter kwam dat ik recht had op zorgtoeslag, denk ik dat een boek schrijven toch wat te hoog gegrepen is en ga ik zo wel een frikandel bakken ofzo.
Ik wens iedereen een goede nacht.
Slaap lekker,
liefs groetjes knuffels en voor de liefhebbers een dikke kuzzz,
Tijn.
En mag mijn succesvolle
Voetbalschoenen voor Cambodja weer open?
Aangezien er nu zelfs gebruikte voetbalschoenen voor Cambodja worden ingezameld, lijkt me een steuntje in de rug vanuit FOK, wel het minste dat we voor ons Tijn kunnen doen.