abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 02:01:13 #1
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44698147
Jaja Tijn was weer op zijn werk en hij had Sabrina bij Ik heb d'r gekust .

Modjes schup dit maar naar het juiste subforum
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 24 december 2006 @ 02:02:35 #2
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698168
Wat leuk! Hoe is het met Sabrina?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zondag 24 december 2006 @ 02:04:40 #3
50442 DaMook
pi_44698200
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk! Hoe is het met Sabrina?
Ik heb d'r maar 10 seconde ofzo gesproken, wilde d'r niet lastig vallen enzo, maar ze zag er goed uit en klonk ook vrolijk . Tijn ook trouwens .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  zondag 24 december 2006 @ 02:06:34 #4
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698229
Tijn vind ik eigenlijk van minder belang Wel leuk dat ze nog steeds contact hebben.
Ziet Sabrina Etienne nog?
  zondag 24 december 2006 @ 02:20:06 #5
50442 DaMook
pi_44698506
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Tijn vind ik eigenlijk van minder belang Wel leuk dat ze nog steeds contact hebben.
Ziet Sabrina Etienne nog?
Weet ik niet, zoals ik al zei heb ik er maar weinig aandacht aan gegeven , ik gun hun hun privacy en wilde zelf ook verder .

zondag 24 december 2006 @ 02:24:49 #6
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698592
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Weet ik niet, zoals ik al zei heb ik er maar weinig aandacht aan gegeven , ik gun hun hun privacy en wilde zelf ook verder .
Ja, ik realiseerde me dat je haar maar effies had gezien nadat ik dat had gepost
  zondag 24 december 2006 @ 02:30:11 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44698683
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft. Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 24 december 2006 @ 02:31:24 #8
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698699
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat blijft toch het nadeel van Big Brother en soortgelijke programma's: dat je niet of nauwelijks meer iets van de deelnemers hoort als het programma is afgelopen. Daar laten de makers toch wel het een en ander liggen wat mij betreft. Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
Ik mis de nazorg ook
  zondag 24 december 2006 @ 02:33:10 #9
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44698727
Ik had wel van Rik gehoord dat Tijn en Monique wel hebben toegegeven dat ze verliefd waren en dat Monique het er moeilijk mee had maar toch voor haar kindjes gekozen heeft.. want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen.. weet niet of ze dat zo lang volhouden...

een BB hoe gaat het nu met zou ook leuk zijn ja
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 24 december 2006 @ 02:34:48 #10
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44698749
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
...want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen..
Fijne woordkeus
  zondag 24 december 2006 @ 03:06:10 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44699132
quote:
Helemaal mee eens goddomme. Hoe moeilijk is het om een "Hoe gaat het nu met..." uit te zenden? Vergeten ze structureel. Op datzelfde gebied, het is elk jaar weer een teleurstelling dat vanaf de avond van de finale de hele site begint weg te rotten. Hoeveel kost het om wat reviews, interviews erop te zetten in de weken na de show?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_44699273
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
Ik had wel van Rik gehoord dat Tijn en Monique wel hebben toegegeven dat ze verliefd waren en dat Monique het er moeilijk mee had maar toch voor haar kindjes gekozen heeft.. want als haar man aan het werk is en de kinderen op school zitten kan Tijn toch altijd ff langs wippen.. weet niet of ze dat zo lang volhouden...

een BB hoe gaat het nu met zou ook leuk zijn ja
Soort van "Groeten uit de rimboe" en dan erna "Groetjes terug"

Bij "Ik vertrek" doen ze het ook. Komt ook een follow-up. Of de buurtjes erin komen weet ik niet, want die hebben de tent op Kreta al weer in de verkoop.
pi_44699897
Zal wel helemaal doodbloeien

Prettige feestdagen en vast een heel gelukkig 2007
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_44699924
I heb Sabrina een blowjob gegeven en Tijn een muffdive.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_44699928
quote:
Het bewijst wel weer eens dat veel programmamakers echt geen flauw idee hebben wat er leeft onder de kijkers streamers en dus maarzo iets op de beeldbuis pleuren.
Nee hoor die fout wordt overal voortdurend gemaakt.
Ze weten exact wat ze doen, maar nazorg levert niets op en is dus te duur om te maken.
Het wordt echt tijd dat jullie tv programma's serieus en practiserend gaan zien als een product, zint het je niet consumeer het dan niet.
Er iets aan proberen te veranderen is voor producenten aan dovemansoren besteed.

Eigenlijk moeten ze die streams gewoon afschaffen.
Karper diem, vis van de dag
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 09:00:11 #16
128220 Peter6000
pi_44700159
Hier nog een stukje van Tijn, geplukt van www.rikentijn.nl
Sabrina en de andere bewoners worden, ondanks dat er een fandag geweest is, niet genoemd.
Valkenswaard is natuurlijk ook niet de meest centrale lokatie voor een landelijke fandag.

Wat me opvalt is dat hij met geen woord meer rept over de plannen om samen met Marlies in een wintersportplaats te gaan werken. En dat weekendje New York met Rik, met oud en nieuw, staat ook al niets van in: Rik wordt zowiezo nauwelijks genoemd in de stukjes van Tijn, terwijl ik eigenlijk wel benieuwd ben hoe de band tussen de broers zich na BB ontwikkeld, in vergelijking met daarvoor.
Wel een leuk stukje verder, vooral die zelfspot over het niet aanvragen van zijn zorgtoeslag is geinig.
quote:
Hallo hallo...

Als eerste wil ik iedereen die ik nog niet de beste wensen heb gedaan, dat bij deze doen.

Hele fijne warme kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

De fandag vond ik zelf erg geslaagd. Niet te druk dus ik had lekker de tijd om met iedereen een beetje te ouwehoeren.
Vond het echt stoer dat mensen de moeite en tijd hadden genomen om ons te komen zien en een praatje te maken.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de mensen die er waren wel.

Met de Cambodja actie gaat het ook okay. Er komen steeds meer ideeën en een hoop mensen dragen een steentje bij.
We zijn nu niet alleen geld aan het inzamelen, maar ook gebruikte voetbalschoenen.
HOE VET IS DA....!!!

Vind het ook wel grappig dat 3fm in samenwerking met het Rode Kruis er ook zo fanatiek mee bezig is. Ik zal lang niet zo'n bijdrage kunnen leveren, maar ik ga het wel proberen.

Ik ga ook mijn foto's en filmpjes, van dat ik daar was, proberen online te krijgen.
Dit zal alleen nog wel effe duren, want dat kan ik dus echt niet alleen.

Verder niks bijzonders eigenlijk, behalve dan dat ik nog steeds hard op zoek ben naar werk.
Zou eigenlijk terug gaan naar mijn oude werkgever, maar omdat ik had gezegd dat ik niet langer dan 3 weken weg zou blijven, hebben die iemand anders aangenomen. Best begrijpelijk, maar wel erg klote.

Kwam er gisteren ook achter dat ik zorgtoeslag kan krijgen over 2006, haha, das mooi, maar ook dat moet ik nog regelen.

En omdat ik nu dus niet bij mijn oude baas aan de gang kon zit ik al 3 weken (door de weeks, want in het weekend werk ik wel) zonder werk dus en blijkbaar kan ik daar WW voorkrijgen.
En daar heb ik al helemaal geen hol verstand van, dus ja, ben benieuwd.

Al met al heb ik het stiekum nog behoorlijk druk.

Ik ben al een paar keer op MSN geweest en heb een hoop mensen al gesproken.
Maar omdat ik nu zo veel mensen in mijn lijst heb, klets ik dan alleen met de eerste 5 die reageren. Vind het vervelend voor de andere, maar anders kan ik het gewoon echt niet bijhouden.

Ben net met mijn vrienden op stap geweest in Eindhoven, ik had er niet zo'n zin in, helemaal niet eigenlijk, maar vond het wel leuk dat ze me dan toch ophalen, het was nog best wel gezellig.
Kan nu alleen niet slapen, spoken te veel dingen door mijn hoofd.
Als ik van alle woorden die rond dwalen nou fatsoenlijke Nederlandse zinnen zou kunnen maken, zou ik denk ik een boek gaan schrijven ofzo...
Maar ja, gezien het feit dat ik er gister pas achter kwam dat ik recht had op zorgtoeslag, denk ik dat een boek schrijven toch wat te hoog gegrepen is en ga ik zo wel een frikandel bakken ofzo.

Ik wens iedereen een goede nacht.
Slaap lekker,

liefs groetjes knuffels en voor de liefhebbers een dikke kuzzz,

Tijn.
En mag mijn succesvolle Voetbalschoenen voor Cambodja weer open?
Aangezien er nu zelfs gebruikte voetbalschoenen voor Cambodja worden ingezameld, lijkt me een steuntje in de rug vanuit FOK, wel het minste dat we voor ons Tijn kunnen doen.
  zondag 24 december 2006 @ 16:41:24 #17
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44711512
de moeder van Rik schreef in het gastenboek dat ze hem nog maar 3 keer had gezien sinds de finale.. die zit in Amsterdam denk ik.. op de site van de club waar Tijn werkt staan trouwens een paar foto's van Monique van gisteravond..
pi_44711678
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
de moeder van Rik schreef in het gastenboek dat ze hem nog maar 3 keer had gezien sinds de finale.. die zit in Amsterdam denk ik.. op de site van de club waar Tijn werkt staan trouwens een paar foto's van Monique van gisteravond..
Welke site is dat dan ?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  zondag 24 december 2006 @ 16:55:30 #19
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44711857
pi_44711923
Yep ! Thanks : Géén Rob trouwens op de foto's.....

pi_44711997
En Monique lijkt kusserig die avond.....

zondag 24 december 2006 @ 17:01:58 #22
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44712011
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:58 schreef Black_king het volgende:
Yep ! Thanks : Géén Rob trouwens op de foto's.....

[afbeelding]
nee heh.. streng deurbeleid denk ook niet dat die oude man daar was
  zondag 24 december 2006 @ 18:09:16 #23
50442 DaMook
pi_44714015
Ow was het monique Ik dacht Sabrina .

pi_44714106
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef DaMook het volgende:
  zondag 24 december 2006 @ 18:25:52 #25
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44714441
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef DaMook het volgende: