Verschilt, 2 smsjes heb ik helemaal niet teruggezien (maar bleef ook niet oneindig naar die smsbalk kijken natuurlijk, en ander smsje was er in 5 min..quote:Op zondag 24 december 2006 02:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
duurt volgens mij heel lang voordat die aankomen.......
quote:Op zondag 24 december 2006 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat niet neeIk zeg toch ook gekust
, 3 kusjes dus
Ik ga nu slapen btwTot morgen allemaal
![]()
Dat je het even weet...quote:
Sander wil je ook weg hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 02:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht nog even op CHelsea Dagger en dan ga ik slapen... morgenvroeg de eindsprint met Giel en Gerard
hoezo ook?quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef febster het volgende:
Welk nr is dit?
Jezelf toch?quote:
Chelsea Dagger zie ook de OPquote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef febster het volgende:
Welk nr is dit?
ik ken het niet...quote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef febster het volgende:
Welk nr is dit?
ik snap niet waarom mensen sander zo min vinden! Hij heeft een enorm leuke show met coen ! En ik vind dat hij het helemaal niet slecht doet dit jaar!quote:
Tot ik het woord in het liedje hoorde wist ik het echt nietquote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ik mag hopen dat dit een grap is
oh jaquote:
wie heeft er commentaar op Sander dan nu?quote:Op zondag 24 december 2006 02:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom mensen sander zo min vinden! Hij heeft een enorm leuke show met coen ! En ik vind dat hij het helemaal niet slecht doet dit jaar!
Zou die hier ook postenquote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef TwyLight het volgende:
Sander zat vanmiddag op fok en op jaggle
Dan hoop ik dat ie niet in dit topic lurktquote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef TwyLight het volgende:
vriendinnetje die hij mist? die heb ik deze week nog niet in het huis gezienquote:Op zondag 24 december 2006 02:23 schreef Dandelion het volgende:
hij is alweer aan het bellen...
Hoe weet je dat??quote:Op zondag 24 december 2006 02:22 schreef TwyLight het volgende:
Met Coen is ie leuk, alleen vind ik hem minder... maar hij doet zijn best.... volgend jaar alleen Veenstra Veenstra ipv Sander wat mij betreftquote:Op zondag 24 december 2006 02:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom mensen sander zo min vinden! Hij heeft een enorm leuke show met coen ! En ik vind dat hij het helemaal niet slecht doet dit jaar!
Gisteren ookquote:Op zondag 24 december 2006 02:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik meende ook ff de fok lay-out op de vaio van ze voor bij te zien komen
Jij wel?quote:Op zondag 24 december 2006 02:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
En alweer bijna vol
iemand een idee voor de nieuwe tt
Staat klaarquote:Op zondag 24 december 2006 02:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
En alweer bijna vol
iemand een idee voor de nieuwe tt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |