quote:Op zondag 24 december 2006 02:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
die filmpjes hebben we al veel te veel gezien!
Zou leuk zijnquote:Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
4-0![]()
Jullie gaan ons morgen helpen he![]()
We doen ons best , kom je ookquote:Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
4-0![]()
Jullie gaan ons morgen helpen he![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 02:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
(ben Arnhemmer)
Ik ookquote:Op zondag 24 december 2006 02:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
(ben Arnhemmer)
niet zolang meerquote:Op zondag 24 december 2006 02:03 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang duurt dat filmpje nog? Anders ga ik slapen...
Tja zulke dingen weet je gewoon als vrouw zijnde he..quote:
Nee, ben in Eindhoven nu. Kerst enzo hequote:Op zondag 24 december 2006 02:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
We doen ons best , kom je ook![]()
Heb je getongd met Sabrinaquote:Op zondag 24 december 2006 02:03 schreef DaMook het volgende:
Bleh ik heb genoeg gedronken![]()
, en Sabrina van BB gekust
![]()
, ze was bij Tijn opstap n die staat aan de deur bij een kroeg hier in vwaard
.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 24 december 2006 02:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Tja zulke dingen weet je gewoon als vrouw zijnde he..![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 02:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant ook om te zien hoe ze dat heeft ontworpen!.
Dat is Maandag pasquote:Op zondag 24 december 2006 02:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ben in Eindhoven nu. Kerst enzo he![]()
Vitesse is nu ook mijn 2e club hoor. Vind het zeker leuk als ze winnen! Vooral morgenquote:Op zondag 24 december 2006 02:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ik ben ook import hoor, en had in begin gewoon zoiets van omdat ik nu toevallig in Arnhem woont maakt me nog geen vitesse-fan, maar na 2 jaar begint het toch steeds leuker te worden als de club van je stad wint
quote:Op zondag 24 december 2006 02:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ik ben ook import hoor, en had in begin gewoon zoiets van omdat ik nu toevallig in Arnhem woont maakt me nog geen vitesse-fan, maar na 2 jaar begint het toch steeds leuker te worden als de club van je stad wint
quote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft gewoon geen fijn stemgeluid
ik doe met je mee.quote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef JeroenV het volgende:
Dan ga ik lekker in bed liggen. Slaap lekker allemaal
Het kwam al heel even voorbijquote:Op zondag 24 december 2006 02:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel weer een Tatatataaa-momentje aankomen![]()
weltrustenquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef JeroenV het volgende:
Trustenquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef JeroenV het volgende:
Jepquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is Maandag pas![]()
O natuurlijk jullie hebben W2 Verslagen, dan is het wel handig om er te blijven
![]()
Ta ta ta ta tata ta ta taquote:Op zondag 24 december 2006 02:07 schreef Toad het volgende:
Hahaha, Neude schreeuwt weer om Chelsea Dagger....
Net als de tussendoorgesprekjes over voetbal.quote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Gollemrulez het volgende:
wat een saaie tussendoorfilmpjes...
Allebei importquote:Op zondag 24 december 2006 02:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik woon er ff niet meer , maar wel vlak in de buurt![]()
En ik ben er ook niet geboren![]()
Nou ik vind Claudia op de radio nog wel te doen... ze heeft wel iets symphatieks... ik merk nu pas dat ik dankzij Coen Swijnenberg naar Lantinga & Swijnenberg kan luisteren... alleen is ie niet te doenquote:Op zondag 24 december 2006 02:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Iemand die op MTV presenteert, is niet automatisch een goede dj. Zelfde geldt voor Claudia. Die is nog flauwer dan flauw op de radio. Met haar geklap de hele tijd tijdens de middag. Dat mutsje moet fijn in het theater blijven. Naar haar shows ga ik toch nooit
.
trustequote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef JeroenV het volgende:
Yep , Harry of Hofs of een ander mag dat niet verknallenquote:Op zondag 24 december 2006 02:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep![]()
Was een leuke 1e helft!
2e helft was redelijk![]()
Maja, de goede spelers kregen rust in de 2e helft. Dinsdag staat de lastige uitwedstrijd tegen Feyenoord op het programma. En Gomes moet natuurlijk wel het record halen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |