abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44692630
Iedereen die heel hard werkt voor zijn of haar geld moeten we belonen om ze te behouden voor Nederland.
Als er teveel linkse rakkers aan de macht komen (SP + PVDA) dan jagen ze de hardwerkende die ook al het meeste geld inbrengen weg.

Mijn mening : verdien je meer dan 60k per jaar dan 52% belasting betalen, maar verdien je meer dan b.v. 100k per jaar dan 42% belasting betalen.
Alsog betalen die mensen het meest.
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:42:45 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692688
Kickje naar ONZ. Daar komtie beter tot z'n recht.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_44692715
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef SpecialK het volgende:
Kickje naar ONZ. Daar komtie beter tot z'n recht.
Werk en geldzaken.. Zit jij soms met je armen over elkaar?!
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:44:02 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44692727
Hard werken is direct terug te zien in de hoeveelheid loon die je krijgt? Das imho niet altijd waar. Verder is het meer voor POL.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:44:26 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692736
Oh ja. Nog even een foute aanname van je rechtzetten.

Mensen die het meeste verdienen zijn (by far) niet de mensen die het hardst werken.
pi_44692767
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef SpecialK het volgende:
Oh ja. Nog even een foute aanname van je rechtzetten.

Mensen die het meeste verdienen zijn (by far) niet de mensen die het hardst werken.
Over het geheel genomen wel!! Geld komt "meestal" niet aanwaaien met je handen over elkaar!
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:47:06 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692804
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Over het geheel genomen wel!! Geld komt "meestal" niet aanwaaien met je handen over elkaar!
Nope. Laten we maar beginnen bij die jongens van de vuilstort plaats die ook op zaterdag doorwerken en weken maken van 60 a 70 uur.

Die werken pas hard.
pi_44692851
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nope. Laten we maar beginnen bij die jongens van de vuilstort plaats die ook op zaterdag doorwerken en weken maken van 60 a 70 uur.

Die werken pas hard.
Gast die neemt z'n werk niet mee naar huis..
Die hebben erg weinig verantwoordelijkheden! Verder hebben we ze wel nodig. Maar hoe kunnen die gasten nou zoveel werken.. Dit is weer een hypothese.. zucht
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:50:36 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692884
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:49 schreef draaijer het volgende:

[..]

Gast die neemt z'n werk niet mee naar huis..
Die hebben erg weinig verantwoordelijkheden! Verder hebben we ze wel nodig. Maar hoe kunnen die gasten nou zoveel werken.. Dit is weer een hypothese.. zucht
Dan is je TT en OP dus slecht. Zeg dan dat je vind dat mensen met veel verantwoordelijkheid beloond moeten worden.

Op dit moment heb je gewoon geen poot om op te staan.
pi_44692931
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan is je TT en OP dus slecht. Zeg dan dat je vind dat mensen met veel verantwoordelijkheid beloond moeten worden.

Op dit moment heb je gewoon geen poot om op te staan.
ha ha ha mafkees.. Last van beperkt intepretatie vermogen?! ha ha
80 uur aanwezig zijn op je werk is toch ook geen hard werken... Hard werken = geld verdienen
pi_44693063
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hard werken = geld verdienen
Dus mensen die rentenieren werken hard ?
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:59:39 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693093
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

ha ha ha mafkees.. Last van beperkt intepretatie vermogen?! ha ha
Gedraag je eens naar je leeftijd. Je ben 9 jaar ouder en je gebruikt de debating techniek van een 12 jarige.
quote:
80 uur aanwezig zijn op je werk is toch ook geen hard werken... Hard werken = geld verdienen
Die jongens zijn echt niet alleen maar aanwezig. Misschien omdat je opgesloten zit in je kantoortje dat je bent vergeten wat hard werken is maar als er 1 groep is in nederland die veel werk verzet dan is het wel wat jij ziet als de onderlaag (putjesscheppers en schootrapers).

Ik zou als ik jou was een nieuwe post aanmaken en even een slotje aanvragen want dit komt echt niet meer goed.
pi_44693153
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus mensen die rentenieren werken hard ?
Ze kunnen toch niet zomaar rentenieren? Daar zal je eerst geld voor moeten verdienen!
pi_44693171
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gedraag je eens naar je leeftijd. Je ben 9 jaar ouder en je gebruikt de debating techniek van een 12 jarige.
[..]

Die jongens zijn echt niet alleen maar aanwezig. Misschien omdat je opgesloten zit in je kantoortje dat je bent vergeten wat hard werken is maar als er 1 groep is in nederland die veel werk verzet dan is het wel wat jij ziet als de onderlaag (putjesscheppers en schootrapers).

Ik zou als ik jou was een nieuwe post aanmaken en even een slotje aanvragen want dit komt echt niet meer goed.
Wy? Wordt het je teveel? Of te lastig? ha ha
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:03:53 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693202
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wy? Wordt het je teveel? Of te lastig? ha ha
Wat een kindje.
pi_44693211
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ze kunnen toch niet zomaar rentenieren? Daar zal je eerst geld voor moeten verdienen!
Je kunt de Lotto winnen, de staatsloterij, geld erven ... Allemaal harde werkers ?
pi_44693255
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

Wat een kortzichtige aanname!
Hard werken zie ik persoonlijk als lange weken maken, verantwoordelijkheid dragen, groei doormaken en de ownership nemen over de dingen die je doet. Hoe hoger de verantwoordelijkheid en hoe meer uur, des te meer mag je verdienen en draag je bij aan de maatschappij
pi_44693289
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunt de Lotto winnen, de staatsloterij, geld erven ... Allemaal harde werkers ?
Lees is terug... Meerderheid. Dus jij hebt een enkele uitzondering op de regel gevonden... BRAVO
pi_44693331
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Lees is terug... Meerderheid. Dus jij hebt een enkele uitzondering op de regel gevonden... BRAVO
Dan nog heb je het over mensen die lang werken, niet hard. Misschien werken ze wel erg inefficient, who knows. De managers die ik ken werken iig niet hard, bij hard werken staat het zweet namelijk op je voorhoofd.
pi_44693394
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan nog heb je het over mensen die lang werken, niet hard. Misschien werken ze wel erg inefficient, who knows. De managers die ik ken werken iig niet hard, bij hard werken staat het zweet namelijk op je voorhoofd.
Tuurlijk! Verantwoordelijkheid kan je aflezen aan zweet!!! Ga door...
Waarom zouden managers managers zijn geworden!? Enig idee? Waarom praat jij in meervoud?
Ik kan me niet voorstellen dat ze allen niet hard werken en dat jij weet wat ze precies doen!? Erg fraai!

Leg eens uit
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:12:32 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693422
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hard werken zie ik persoonlijk als:

- lange weken maken,
De putjesscheppers waar ik het over heb maken langere en uitputtendere weken dan managers.
quote:
- verantwoordelijkheid dragen,
Verantwoordelijkheid dragen is niet equivalent aan hard werken. Je kan als manager op je luie reet de hele dag zitten mensen bevelen uitdelen en als het bedrijf niet blij met je is dan geven ze je een gouden handdruk (lees oprotpremie)
quote:
groei doormaken en de ownership nemen over de dingen die je doet.
Groei doormaken is niet altijd hard werken. Kans tot zelfontplooing is overgens iets waar bedrijven werknemers mee werven juist omdat het iets is wat vooral tengoede komt van de werknemer. Hard werken is juist iets wat weer tengoede komt van de werkgever. Zie je de tegenstelling?
quote:
Hoe hoger de verantwoordelijkheid en hoe meer uur, des te meer mag je verdienen en draag je bij aan de maatschappij
Bron?
pi_44693459
vanwaar die hoge eigendunk?
pi_44693522
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:14 schreef HeyFreak het volgende:
vanwaar die hoge eigendunk?
IS nog niet van toepassing op mij, maar ik stoor me aan opmerkingen sterke schouders moeten meer lasten betalen in de zin van 62% belasting. Die gasten geven al 52% van hun salaris weg en dat terwijl er ook mensen zijn die minder dan 30% belasting betalen.
pi_44693609
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De putjesscheppers waar ik het over heb maken langere en uitputtendere weken dan managers.
[..]

Verantwoordelijkheid dragen is niet equivalent aan hard werken. Je kan als manager op je luie reet de hele dag zitten mensen bevelen uitdelen en als het bedrijf niet blij met je is dan geven ze je een gouden handdruk (lees oprotpremie)
[..]

Groei doormaken is niet altijd hard werken. Kans tot zelfontplooing is overgens iets waar bedrijven werknemers mee werven juist omdat het iets is wat vooral tengoede komt van de werknemer. Hard werken is juist iets wat weer tengoede komt van de werkgever. Zie je de tegenstelling?
[..]

Bron?
Kerel ik heb het even donker gemaakt waar je al de mist in gaat.. Wie zegt dat ze meer uren draaien? (Bron...)
Als die gasten thuis zijn, zijn ze thuis. Een manager op niveau gaat dan soms nog lekker door.

Groei is zowel voor de werknemer alsmede de werkgever!! Denk aan ontwikkeling
pi_44693645
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Bron?
Gast, het laatst is een quote van mij.. Ik ben de bron... zucht............
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:31:54 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693921
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Kerel ik heb het even donker gemaakt waar je al de mist in gaat.. Wie zegt dat ze meer uren draaien? (Bron...)
Ik ben de bron. Ik zeg het je nu. Ik ben mijn gekochte appartementje aan het verbouwen en ik moet dus regelmatig langs de vuilstortplaats om stenen af te brengen. Ik praat met die gasten en ik weet wat voor diensten ze draaien.
quote:
Als die gasten thuis zijn, zijn ze thuis. Een manager op niveau gaat dan soms nog lekker door.
... met z'n secretaresse ja.
quote:
Groei is zowel voor de werknemer alsmede de werkgever!! Denk aan ontwikkeling
Ik schreef vooral. En zo is het ook. Als een vernemer veel heeft bijgeleerd dan is de werkgever gedwongen (als contractueel vastgelegd) om bijv een percentage loonsopslag te geven. Een werknemer kan ook (afhangend van wat er in het contract staat) met die nieuwe kennis er vandoor gaan omdat er ergens anders beter betaalt word. Daarnaast is zelfontplooing iets wat iedereen eigenlijk wel fijn vind. Je leert nieuwe dingen, doet nieuwe wervaringen op. Het houd je werk leuk en dar je baas daarbij vaak maar indirect bij gebaat is is een 2e.

Als er ontplooings regelingen bestonden op de vuilstortplaats dan zou elke schrootsleurder in een traject zitten. Jammer genoeg is de optie er voor velen gewoon niet.

The bottom line:
Je hebt met jouw definitie van hard werken flink misgegrepen en nu probeer je met allemaal kronkelingen jezelf gezichtsverlies te besparen. Maar je komt er niet mee weg. Not on my watch.
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:33:24 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693948
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Gast, het laatst is een quote van mij.. Ik ben de bron... zucht............
Ik vind jou niet een authoriteit om mij te vertellen hoeveel uren de verschillende beroepsgroepen werken en hoe uitputtend een werkweek is (voor hoever je dat zelfs al kan meten en vergelijken)

Kom maar met een echte bron.
pi_44693992
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:16 schreef draaijer het volgende:

[..]

IS nog niet van toepassing op mij, maar ik stoor me aan opmerkingen sterke schouders moeten meer lasten betalen in de zin van 62% belasting. Die gasten geven al 52% van hun salaris weg en dat terwijl er ook mensen zijn die minder dan 30% belasting betalen.
dan lijkt mij gelijke tarieven voor iedereen een eerlijkere oplossing toch?
pi_44694018
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ben de bron. Ik zeg het je nu. Ik ben mijn gekochte appartementje aan het verbouwen en ik moet dus regelmatig langs de vuilstortplaats om stenen af te brengen. Ik praat met die gasten en ik weet wat voor diensten ze draaien.
[..]

... met z'n secretaresse ja.
[..]

Ik schreef vooral. En zo is het ook. Als een vernemer veel heeft bijgeleerd dan is de werkgever gedwongen (als contractueel vastgelegd) om bijv een percentage loonsopslag te geven. Een werknemer kan ook (afhangend van wat er in het contract staat) met die nieuwe kennis er vandoor gaan omdat er ergens anders beter betaalt word. Daarnaast is zelfontplooing iets wat iedereen eigenlijk wel fijn vind. Je leert nieuwe dingen, doet nieuwe wervaringen op. Het houd je werk leuk en dar je baas daarbij vaak maar indirect bij gebaat is is een 2e.

Als er ontplooings regelingen bestonden op de vuilstortplaats dan zou elke schrootsleurder in een traject zitten. Jammer genoeg is de optie er voor velen gewoon niet.

The bottom line:
Je hebt met jouw definitie van hard werken flink misgegrepen en nu probeer je met allemaal kronkelingen jezelf gezichtsverlies te besparen. Maar je komt er niet mee weg. Not on my watch.

ha ha ha ha ha zit jij ook met je armen over elkaar..
Vraag ook eens hoe lang de vuilstort open is?! Zucht kereltje...
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Fuctie
Uren
Belastingspercentage
pi_44694055
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:35 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

dan lijkt mij gelijke tarieven voor iedereen een eerlijkere oplossing toch?
Daar ben ik ook voor. Dan betalen de welvarende alsnog meer, maar het is eerlijker
pi_44694078
Niemand hoeft heel hard te werken in Nederland. In de 2e wereldoorlog, in de concentratiekampen, dáár moesten ze hard werken.
I think I'm a banana tree
pi_44694085
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:37 schreef draaijer het volgende:

[..]

Daar ben ik ook voor. Dan betalen de welvarende alsnog meer, maar het is eerlijker
nou, slotje dan maar?
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:40:24 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44694105
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

ha ha ha ha ha zit jij ook met je armen over elkaar..
Vraag ook eens hoe lang de vuilstort open is?! Zucht kereltje...
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Fuctie
Uren
Belastingspercentage
Vuilstort slotermeer is tot 6 uur toeghankelijk. Ze gaan daarna nog een uurtje door dus dat's 12 uur per dag (starten om 7 uur) 6 dagen per week. Keihard werken.

Ik ben zelf een senior webdeveloper.
ik werk 40 uur per week in m'n contract (iets meer als je dus overwerken meetelt... ong 45 uur)
Wat ik verdien en wat m'n belastingsgroep is gaat je geen fuck aan.
pi_44694116
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind jou niet een authoriteit om mij te vertellen hoeveel uren de verschillende beroepsgroepen werken en hoe uitputtend een werkweek is (voor hoever je dat zelfs al kan meten en vergelijken)

Kom maar met een echte bron.
Wat denk je dat verantwoordelijkheid met je doet? Je mobiel kan 7 dagen per week overgaan. Je hebt een notebook en draagt de verantwoordelijkheid voor b.v. heel veel geld wat goed en wat mis kan gaan. Denk jij dat die druk na 60 - 70 uur werk weg zal gaan?!

Als jou container leeg is, denk je er toch niet meer aan tot de 2 weken erna om die weer te laten legen?!

Zo moeilijk is het toch niet!? Studeer je nog ofzo?!
pi_44694132
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:38 schreef PietjePuk2 het volgende:
Niemand hoeft heel hard te werken in Nederland. In de 2e wereldoorlog, in de concentratiekampen, dáár moesten ze hard werken.
Niemand MOET nee.
Maar de vruchten plukken van je investeren zou toch wel lekker zijn
pi_44694174
Wie zegt dat mensen die 100k per jaar verdienen hard werken En mensen die 30k per jaar verdienen niet?
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:43:58 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44694179
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:40 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat denk je dat verantwoordelijkheid met je doet? Je mobiel kan 7 dagen per week overgaan. Je hebt een notebook en draagt de verantwoordelijkheid voor b.v. heel veel geld wat goed en wat mis kan gaan. Denk jij dat die druk na 60 - 70 uur werk weg zal gaan?!

Als jou container leeg is, denk je er toch niet meer aan tot de 2 weken erna om die weer te laten legen?!

Zo moeilijk is het toch niet!? Studeer je nog ofzo?!
Enige fijne wat die mensen nog hebben is dat ze na een dagje hun lichaam stukje bij beetje compleet kapot te maken dat ze op de bank kunnen zitten en een biertje of weet ik veel wat kunnen openen en zeggen "zo ik ben klaar".

Die managers van jou zijn luie donders vergeleken met de echte helden in dit land. De mensen die tenminste WEL van aanpakken weten en niet terugschrikken van een stevig karweitje.
pi_44694185
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vuilstort slotermeer is tot 6 uur toeghankelijk. Ze gaan daarna nog een uurtje door dus dat's 12 uur per dag (starten om 7 uur) 6 dagen per week. Keihard werken.

Ik ben zelf een senior webdeveloper.
ik werk 40 uur per week in m'n contract (iets meer als je dus overwerken meetelt... ong 45 uur)
Wat ik verdien en wat m'n belastingsgroep is gaat je geen fuck aan.
Leuk voor je. Ik werk op kantoor van 7 uur tot 18:30 Dan naar huis en om 20:00 uur gaat het notebookje weer open.
Je belastingschaal kon misschien wat zeggen over je verantwoordelijkheden. Maar je functie zegt genoeg.
pi_44694207
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zegt dat mensen die 100k per jaar verdienen hard werken En mensen die 30k per jaar verdienen niet?
Is ook maar een voorbeeld.
Met hard werken bedoel ik veel uren, veel verantwoordelijkheid en veel geld
pi_44694260
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Enige fijne wat die mensen nog hebben is dat ze na een dagje hun lichaam stukje bij beetje compleet kapot te maken dat ze op de bank kunnen zitten en een biertje of weet ik veel wat kunnen openen en zeggen "zo ik ben klaar".

Die managers van jou zijn luie donders vergeleken met de echte helden in dit land. De mensen die tenminste WEL van aanpakken weten en niet terugschrikken van een stevig karweitje.
ha ha sufferd. Ontslaan van mensen is makkelijk en leuk!! Denk toch na. Je teksten zijn zo lek als een mandje.
Risico nemen en daarvoor gaan (lees: je schouders eronder zetten) en de verantwoordelijkheid nemen is hard werken, daar hoef je geen eelt van te krijgen!
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:48:13 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44694279
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef draaijer het volgende:

[..]

Leuk voor je. Ik werk op kantoor van 7 uur tot 18:30 Dan naar huis en om 20:00 uur gaat het notebookje weer open.
Je belastingschaal kon misschien wat zeggen over je verantwoordelijkheden. Maar je functie zegt genoeg.
Komt er op neer dat ik genoeg verdien om een aardige hypotheek te onderhouden. Ik betaal belasting met een glimlach op m'n gezicht en ik hecht compleet geen waardeoordeel aan het loon wat iemand verdient. We wonen allemaal in dit landje. We hebben allemaal onze taken. Sommige onmisbaar anderen minder. Ik ben zelf geen essentieel tandwiel in de machine Nederland. Mensen kunnen ook wel overleven zonder webapplicaties. Het is echter wel essentieel dat onze vuilnis wordt weggehaald en dat er huizen worden gebouwd.

Laat dat eens lekker rusig op je inzinken en kom dan aub met een nieuw topic waar je iets langer dan 10 sec. over hebt nagedacht.
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:49:45 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44694315
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef draaijer het volgende:

[..]

ha ha sufferd. Ontslaan van mensen is makkelijk en leuk!! Denk toch na. Je teksten zijn zo lek als een mandje.
Risico nemen en daarvoor gaan (lees: je schouders eronder zetten) en de verantwoordelijkheid nemen is hard werken, daar hoef je geen eelt van te krijgen!
Jij bent gewoon een ordinaire trol. Je debatteert maar lekker met jezelf vanaf nu. er is geen normaal gesprek met je te voeren.
pi_44694338
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Komt er op neer dat ik genoeg verdien om een aardige hypotheek te onderhouden. Ik betaal belasting met een glimlach op m'n gezicht en ik hecht compleet geen waardeoordeel aan het loon wat iemand verdient. We wonen allemaal in dit landje. We hebben allemaal onze taken. Sommige onmisbaar anderen minder. Ik ben zelf geen essentieel tandwiel in de machine Nederland. Mensen kunnen ook wel overleven zonder webapplicaties. Het is echter wel essentieel dat onze vuilnis wordt weggehaald en dat er huizen worden gebouwd.

Laat dat eens lekker rusig op je inzinken en kom dan aub met een nieuw topic waar je iets langer dan 10 sec. over hebt nagedacht.
ha ha lees mijn andere reacties eerst maar.. Jou bovengenoemde post geeft aan dat je mijn topic post niet eens begrijpt.

Suc6 knul...
pi_44694342
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ben zelf geen essentieel tandwiel in de machine Nederland. Mensen kunnen ook wel overleven zonder webapplicaties. Het is echter wel essentieel dat onze vuilnis wordt weggehaald en dat er huizen worden gebouwd.
Ook de vuilnismannen (m/v) en de bouwvakkers zijn individueel geen essentieel tandwiel natuurlijk. Als groep wel, maar ze worden betaald naar hun individuele bijdrage en op dat punt zijn ze gewoon vervangbaar.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44694368
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een ordinaire trol. Je debatteert maar lekker met jezelf vanaf nu. er is geen normaal gesprek met je te voeren.
Wat een verassende post
Slaap lekker ventje
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:52:29 #46
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44694383
Ik ben zeer links, maar werk erg hard (gemiddeld zo'n 50 uur per week).. En nu?
pi_44694394
In de zin van: Kijk mij zielig zijn, want ik verdien zo veel?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_44694397
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook de vuilnismannen (m/v) en de bouwvakkers zijn individueel geen essentieel tandwiel natuurlijk. Als groep wel, maar ze worden betaald naar hun individuele bijdrage en op dat punt zijn ze gewoon vervangbaar.
TRUE
Het gaat mij ook alleen om de "veel verdieners" 52%.
Aan zwart werkers heb ik een bloed hekel
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:53:21 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44694410
Te hard werken is nooit goed.

Teveel ook niet.

Liever lui rijk worden dan totaal uitgeblust.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44694434
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:52 schreef djenneke het volgende:
In de zin van: Kijk mij zielig zijn, want ik verdien zo veel?
Wie jij?
Ik niet. Lees is terug.. Door jou zelf gemaakte jalouzie... hi hi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')