Xebro is goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Xebrozius
geen klap, maar vond het wel ff geinig tussendoorquote:
*proest* als er iemand de laatste maand weinig hier is geweest, ben ik het wel...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen klap, maar vond het wel ff geinig tussendoor
en als je naast de AKQ ook op andere delen van fok komt, had je het kunnen weten![]()
het werd vrij serieus opgevat, maar het was Xebro zelf die zin had in een relletjequote:Op zaterdag 23 december 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
*proest* als er iemand de laatste maand weinig hier is geweest, ben ik het wel...
Maar ik kom nauwelijks in onzin, dat klopt
Ach kijk eens in mijn postgeschiedenis en je weet waar ik de laatste tijd geweest benquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het werd vrij serieus opgevat, maar het was Xebro zelf die zin had in een relletje
oh, stond in FB btw
Ik zat al op je te wachten bij de 'seven towers' vraag.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:15 schreef SaskiaR het volgende:
Ronde Venen
Mwah.. ik noem het niemendalletjes kennisquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Soort 'algemene fokkennis' zullen we maar zeggen.
Ik had dat niet geweten...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten bij de 'seven towers' vraag.SaskiaR +1
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Centraal Beheer - Acupunctuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |