Mja vervelende foto indd. Maar ik heb ook op Dorine gestemd. Op basis van wat ze heeft laten zien in de ultieme test verdient zij de finaleplaats.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
HAdden ze voor Dorine nou echt die foto uit moeten kiezen.
Pas maar op Dorine is volgens mij ook niet zo lief als je denkt hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef superhero87 het volgende:
Dorien, das wel duidelijk![]()
Genelva is the bitch, en Jujaro zijn gewoon lame![]()
What's your pointquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Pas maar op Dorine is volgens mij ook niet zo lief als je denkt hoor![]()
Straks rent ze je nog achterna met een wandelstok
Tis Genelvaquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij zegt Gelevla is een bitch, en ik denk dat Dorine ook niet zo lief is hoor![]()
Je hebt Dorine nergens bitchy zien doen, dus je opmerking slaat weer eens helemaal nergens op. Genelva is een ander verhaal. Grow up zeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij zegt Gelevla is een bitch, en ik denk dat Dorine ook niet zo lief is hoor![]()
You said it sisquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt Dorine nergens bitchy zien doen, dus je opmerking slaat weer eens helemaal nergens op. Genelva is een ander verhaal. Grow up zeg.
Van dat soort artiesten hebben we er toch al genoeg in Nederland?quote:Op zondag 24 december 2006 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Toch Genelva.... de beste stem, de beste performance van de drie....
precies !!!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:55 schreef SCH het volgende:
Dorine dan zes weken niks....
beter dan dorine...quote:Op zondag 24 december 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Van dat soort artiesten hebben we er toch al genoeg in Nederland?
Dorine is de beste en gaat die overbodige doos van jou pwnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |