Das een goede optiequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon helemaal niet natuurlijk.
Ga jij snel hosti's wretenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
wat een waardeloze onzin dit topic, waarom zou je tegen christus zijn, en als dat het geval is waarom zou je dan kerst vieren?
Omdat de paus tegen condooms is en daardoor Aids verspreid. Daarom.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
wat een waardeloze onzin dit topic, waarom zou je tegen christus zijn, en als dat het geval is waarom zou je dan kerst vieren?
Alle kruizen van Jezus uit de grond trekkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef Geqxon het volgende:
Door kerstbomen plat te branden en kruizen in de fik te steken.
Zo vragen wij ons allen af waarom jij nog geen zelfmoord hebt gepleegd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zuipenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef Aoristus het volgende:
zoals de meesten, door drank te misbruiken
Of 666 kerstbomen met Jezus eraan genageld in de fik stekenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef isama het volgende:
gewoon 666 kerstbomen neerzetten???
Principeel tegen zelfmoord.. want anders....quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zo vragen wij ons allen af waarom jij nog geen zelfmoord hebt gepleegd.
Is hosti slikken geen vorm van zelfmoordquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Principeel tegen zelfmoord.. want anders....
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zo vragen wij ons allen af waarom jij nog geen zelfmoord hebt gepleegd.
neuh, gewoon geinige nicknaam, geen bullshit zweefteefquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is hosti slikken geen vorm van zelfmoord
Ben jij een EO?
Ben jij van de EO
Niemand mag je.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
neuh, gewoon geinige nicknaam, geen bullshit zweefteef
De manier waarop ie gestorven is stuk maken. Dáár zul je hem mee hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alle kruizen van Jezus uit de grond trekken![]()
.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
De manier waarop ie gestorven is stuk maken. Dáár zul je hem mee hebben..
Luister kankerkneus, ik vroeg jou niets, ik ken je niet en ik heb geen sexuele (noch andere) interresse in je, sorry, maar ik val gewoon niet op mannen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:28 schreef BossFight het volgende:
[..]
Niemand mag je.
Iedereen haat je.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:33 schreef Renesite het volgende:
Gewoon
Lekker schranzen en een oorlogspel spelen met de familie
Een symbool van de commercie, wat ook nog eens zijn oorsprong in het paganisme heeft, stuk maken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Daarna gooi je de kerstboom uit het raam![]()
Ik zou toch echt over zelfmoord gaan nadenken als ik jou was.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister kankerkneus, ik vroeg jou niets, ik ken je niet en ik heb geen sexuele (noch andere) interresse in je, sorry, maar ik val gewoon niet op mannen.
Kerken in de fik stekenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een symbool van de commercie, wat ook nog eens zijn oorsprong in het paganisme heeft stuk maken.
Dáár heb je 'm mee.
Probeer eens wat harder.
Gristen-honden moeten in het duivelse vuurquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Gewoon negeren die Gristen-Honden, ze wantrouwen je toch, net als ze elkaar doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |