quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Heracles Almelo 0 FC Groningen 1 820 19.30 uur: TUSSENSTANDEN sc Heerenveen 2 Excelsior 0 821 NAC Breda 1 ADO Den Haag 2 822 PSV 3 Willem II 0 823 20.00 uur: Feyenoord + 2 Sparta R'dam 1 824 Morgen : Roda JC - FC Twente - 825 Vitesse - Ajax - 826 14.30 uur: RKC Waalwijk - FC Utrecht - 827 AZ - NEC - 828 |
Draait verrassend weg, schiet binnenkant paal binnen. 't is vooral dat dat nu allemaal lukte en vloeiend ging.quote:
zoals vorig jaar met HSV en Bayern, wie Bayern zou verslaan kreeg 10.000 liter bierquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:01 schreef StarGazer het volgende:
Misschien moeten ze het wat aantrekkelijker maken voor de tegenstander. Een koffer met een miljoen voor de speler die nu als eerste Gomes weet te passeren
die extra aanname maakt em wel minder mooi imoquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:01 schreef okee6 het volgende:
[..]
Draait verrassend weg, schiet binnenkant paal binnen. 't is vooral dat dat nu allemaal lukte en vloeiend ging.
Heinz Stuy geeft weer bloemen weg?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:01 schreef StarGazer het volgende:
Misschien moeten ze het wat aantrekkelijker maken voor de tegenstander. Een koffer met een miljoen voor de speler die nu als eerste Gomes weet te passeren
Doen we morgen ook bij de 1-0 voor Vitessequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
6x op het dezelfde tijd 2-2 Sparta
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doen we morgen ook bij de 1-0 voor Vitesse
![]()
Blijf vooral doorgaan met dromen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef JAM het volgende:
Nog iets meer dan tien minuten...
[afbeelding].
Ben je er morgen ook bijquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Blijf vooral doorgaan met dromen.![]()
Ja?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
GODVERRREGODVERREDOMME.
Past niet echt bij het plaatje wat je gepost hebt hequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
GODVERRREGODVERREDOMME.
Heerlijke niets toevoegende post zegquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
GODVERRREGODVERREDOMME.
dat gebeurt toch nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
kun je niet gewoon 9 tvkaarten in je pc installeren?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake zapt naar feyenoord-Sparta
Dat had ik ook nóóóóóóóóit moeten doen. Godverdomme.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Past niet echt bij het plaatje wat je gepost hebt he![]()
Jij kijkt Tele2 op je pc ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake zapt naar feyenoord-Sparta
Wapenaar laat er wel 1 doorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef WEST het volgende:
[..]
dat gebeurt toch niet![]()
Steek wordt morgen niet gepasseerd namelijk die keeper van vitesse wel![]()
en kom op Spartaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
hij moet eens naar de kapper, zoals ie em nu heeft komt zijn voorhoofd nog meer naar vorenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
Beste kans voor Vlug, leuk voetballertje ook trouwens!
Neuh, gewoon planet stream, kan je ook zappen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij kijkt Tele2 op je pc ofzo?
de 2-2 komt van Leo afquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:09 schreef Incolumis het volgende:
2-2 nac -ado
? Gratis ook?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, gewoon planet stream, kan je ook zappen..![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:13 schreef AminBen het volgende:
[..]
ik hoop met je mee![]()
daar is de 3-2 van Nac al![]()
Geen idee, ik kijk via planet, kost dus 4 euro voor alle wedsrijden in het weekend.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
? Gratis ook?
Ik zit namelijk altijd beneden Tele2 te kijken tot grote ergernis van mijn huisgenoten
Och ze hebben (nog) niet eens verloren...quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:16 schreef denthemen het volgende:
En ze worden weer vernederd in de kuip, en ze worden weer vernederd, worden weer vernederd, worden weer vernederd in de kuip
ik reed er vanavond nog langs die kuip.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:16 schreef denthemen het volgende:
En ze worden weer vernederd in de kuip, en ze worden weer vernederd, worden weer vernederd, worden weer vernederd in de kuip
Wil je nou eens stoppen met die enge reactiesquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef JAM het volgende:
Nee, nee, dat is niet waar. Dat kan niet.
Ah dan hou ik t bij Tele2quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk via planet, kost dus 4 euro voor alle wedsrijden in het weekend.
Denk aan je pacemaker vriend...quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Devrim_ het volgende:
TERING SCHEIDS...DAT IS TOCH EEN STRAFSCHOP!!!!![]()
![]()
:R
Wat maakt het uit...Als ik niet sterf vanwege defecte pacemaker is het wel door die scheidsquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk aan je pacemaker vriend...
Nee, het was niet zo dat ze scoorde maar ik zei hetzelfde bij 1-2 en toen maakte NAC er 20 seconde na de 2-2quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef denthemen het volgende:
feyenoord netwerk:
21:17:08 Het is ontluisterend om te zien wat er van Feyenoord is terecht gekomen.
21:16:37 Het spijt me niets positiefs te kunnen melden over Feyenoord, maar 2-3 is dichterbij dan 3-2. Sparta is gewoon beter ......
Meestal als ik zoiets denk gebeurt dat dan aan de andere kantquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:19 schreef JAM het volgende:
Even een goal nog in blessuretijd hoor, hop, hop, zo in het netje, hop.
nou! zo eentje had ik gister nog naast me zitten in het stadion, echt niet leuk meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk aan je pacemaker vriend...
Ja die gare Braamhaar maakt het zelfs voor de neutrale supporter te bontquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit...Als ik niet sterf vanwege defecte pacemaker is het wel door die scheids
kijk dat zijn goeie berichtenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef denthemen het volgende:
feyenoord netwerk:
21:17:08 Het is ontluisterend om te zien wat er van Feyenoord is terecht gekomen.
21:16:37 Het spijt me niets positiefs te kunnen melden over Feyenoord, maar 2-3 is dichterbij dan 3-2. Sparta is gewoon beter ......
Spelen die ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef JAM het volgende:
Einduitslag: Heerenveen 2 - 0 Excelsior.
OKquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo dat ze scoorde maar ik zei hetzelfde bij 1-2 en toen maakte NAC er 20 seconde na de 2-2![]()
Jazeker, daar had zeker meer in gezeten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jammer NAC 2-2 gebleven
Het wordt een beetje een gewoonte he!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Al die blije joden bij tegendoelpunten van Feijenoord
Ow jee, het begint weer te komen bij hemquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
jazeker en jullie doen net zo hard mee als ajax een tegen goal krijgtquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Voor NAC ja. Nu maar hopen op een overwinning voor RKC morgen, zodat ADO weer op de plek staat waar ze horen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Jazeker, daar had zeker meer in gezeten.
Grappenmakertje dat je er bent.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Voor NAC ja. Nu maar hopen op een overwinning voor RKC morgen, zodat ADO weer op de plek staat waar ze horen.
maar nu even nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:26 schreef Incolumis het volgende:
ik dacht dat wij al calimero waren?
Misschien nog wel iets erger,quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
jazeker en jullie doen net zo hard mee als ajax een tegen goal krijgt![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wie is nu de club van Rotterdam , Sparta ?
quote:822 Teletekst za 23 dec
**** NAC Breda thuis niet langs ADO
**NAC Breda heeft thuis niet weten te
winnen van ADO Den Haag.Door een laat
doelpunt van Leonardo bleef een grotere
verrassing de Bredanaars bespaard: 2-2.
NAC was de eerste 20 minuten niet bij
de les en het fellere ADO profiteerde
met de verdiende 0-1.Lancia,gelanceerd
door Mols,werkte de bal via de kluts
langs doelman Zoetebier.NAC kwam terug,
toen Slot uit de rebound de bal simpel
kon binnen tikken.Nog voor rust zorgde
Mols met een harde kopbal voor de 1-2.
Na de rust kwam ADO zwaar onder vuur te
liggen,maar was het ook zelf gevaarlijk
bij counters.De verdiende 2-2 kwam na
een mooie rush op links van Rigters,die
Leonardo in stelling bracht.
Nu heb je weer een grote mond he?quote:
Ja, Elia dus.quote:
Waarom zit jij btw hier? Gewoon een normale vraag, vooral omdat je zo'n grote bek hebt over nep joden en supporters e.dquote:
Het scheelt maar een paar letters.quote:
Duurt wel langquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:36 schreef denthemen het volgende:
ben nu wel benieuwd naar malibu zijn excuus/antwoord/smoes
Als feyenoord scoort is 'ie hier binnen 3 seconde en zit niemand op hem te wachten. Nu hangen we allemaal aan z'n lippen en laat ie het afwetenquote:
iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:41 schreef Riro het volgende:
[..]
Als feyenoord scoort is 'ie hier binnen 3 seconde en zit niemand op hem te wachten. Nu hangen we allemaal aan z'n lippen en laat ie het afweten![]()
Of gewoon een internet hooliganquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd
Zullen we het maar een successupporter noemen
Al valt er weinig te genieten in Rotterdam - Zuid![]()
Ja zou kan je het ook noemenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Of gewoon een internet hooligan
Zeker als zelfs de scheidsrechters al medelijden krijgen en met penalty's strooien of het juist niet doen wanneer het wel moetquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:50 schreef AminBen het volgende:
Die thuiswedstrijden kunnen echt niet fout gaan bij Feyenoord he![]()
Nou..en morgen Vitesse inmakenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord nu ook afgelopen.
Als het nou alleen deze wedstrijd was was het iets anders, het is nu al een paar wedstrijden, ik noem een onterechte penalty tegen Heerenveen, penalty's die niet gegeven werden tegen feyenoord thuis tegen twente, bal op de lijn die als doelpunt toegekend wordquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jank niet zo zeg... Over calimero's gesproken...
Dat is structureel hoor. Niet alleen met Feyenoord. Kan me ook enkele incidentjes van de heer Huntelaar herrineren?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als het nou alleen deze wedstrijd was was het iets anders, het is nu al een paar wedstrijden, ik noem een onterechte penalty tegen Heerenveen, penalty's die niet gegeven werden tegen feyenoord thuis tegen twente, bal op de lijn die als doelpunt toegekend word
Ik zeg niet dat feyenoord voorgetrokken word, ik vind alleen het niveau van die scheidsrechters zóó slecht
Ik heb het niet over kaarten die wel/niet gegeven worden, want zo ken ik er nog wel een paar met buijs/pardo/pi-airquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is structureel hoor. Niet alleen met Feyenoord. Kan me ook enkele incidentjes van de heer Huntelaar herrineren?
quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Wedstrijden staan op het punt van beginnen..
* venomsnake gaat Fietstas-Ajaks kijken
Dacht dat dat Rogér zou zijn. Stond iig op Ajax.nl.quote:Op zondag 24 december 2006 12:30 schreef Damzkieee het volgende:
Beste knallen bij de opkomst zeg
Jaap doet niet mee @ Ajax, zijn vervanger is Vermaelen.
Roger speelt middenop met Gabri en Sneijderquote:Op zondag 24 december 2006 12:32 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
Dacht dat dat Rogér zou zijn. Stond iig op Ajax.nl.
Misschien een protestje dat 't dak open moet ?quote:Op zondag 24 december 2006 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
Slim trouwens om vuurwerk af te steken als het dak dicht is
Beetje mistig in het Gelredome...
Vraagje; kost het kijken van alle wedstrijden in een weekend maar 4,=, of is dat maar voor één wedstrijd?quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Wedstrijden staan op het punt van beginnen..
* venomsnake gaat Fietstas-Ajaks kijken
Alle.quote:Op zondag 24 december 2006 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vraagje; kost het kijken van alle wedstrijden in een weekend maar 4,=, of is dat maar voor één wedstrijd?
Jepquote:Op zondag 24 december 2006 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Roda ook voor?
Stekelenburgquote:
Dat dacht ik ook idd, stond namelijk op ajax.nlquote:
Dan zei de commentator van Radio1 het fout.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee. Vermaelen en Grygera staan daar..
Was moeilijk hoor, werd goed verdedigd.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Goddamn, Sneijder en open doel is een no-go
quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook idd, stond namelijk op ajax.nlMaar het werd hier op Fok! stevig ontkend door de kenners kijkers
Evert ten Apel is de naamquote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zei de commentator van Radio1 het fout.
Zegt iemand uit Twentequote:Op zondag 24 december 2006 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Wat een mist daar in duitsland
Volledig afhankelijk van 't forum en de .gif's van venomsnake zijn is helemaal de bom hoorquote:Op zondag 24 december 2006 12:39 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand een andere radio dan langs de lijn (die buffert hier steeds:( )?
Wil vanavond kijken, dat is leukerquote:Op zondag 24 december 2006 12:40 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
Volledig afhankelijk van 't forum en de .gif's van venomsnake zijn is helemaal de bom hoor
Als je toch al weet hoeveel het is geworden kun je de goals ook wel kijken toch?quote:Op zondag 24 december 2006 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil vanavond kijken, dat is leuker
Netjes achter link gezet die .gifjes
niks mis metquote:
Een lage corner rechtstreeks ingeleverd bij de eerste de beste ajacied. Huntelaar in dit geval..quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een lage corner rechtstreeks ingeleverd bij de eerste de beste ajacied. Huntelaar in dit geval..
Speelt ie niet zo best ?quote:Op zondag 24 december 2006 12:48 schreef dronkeykong het volgende:
GVD wat zijn dat nou voor ballen die Sneijder geeft!
quote:Op zondag 24 december 2006 12:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Frankel wordt echt weggespeeld door De Mul..
Zou dan al de tweede penalty moeten zijn ?quote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef jna het volgende:
Als huntelaar was gaan liggen was het een penalty denk ik
Whehequote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef dronkeykong het volgende:
Nou blijven we met ze allen dubbele opmerkingen maken
quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef Damzkieee het volgende:
Kunnen beter met zn allen in 1 huiskamer gaan zitten, hoeven we ook niet te posten tussendoor
Grygera was het trouwens..quote:Op zondag 24 december 2006 12:54 schreef jna het volgende:
Roger geblesseerd lijkt het
Redelijk hoor. Ajax is verdedigend gewoon muurvast, iets wat je van vitesse niet kan zeggen..quote:Op zondag 24 december 2006 12:55 schreef RayMania het volgende:
Hoe doet Vitesse het eigenlijk? Heeft het al kansen gehad of is het alleen Ajax dat aanvalt?
Fietstas is in de aanval, zie het nog wel 1-1 worden.quote:Op zondag 24 december 2006 12:55 schreef RayMania het volgende:
Hoe doet Vitesse het eigenlijk? Heeft het al kansen gehad of is het alleen Ajax dat aanvalt?
Inderdaad.quote:Op zondag 24 december 2006 12:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fietstas is in de aanval, zie het nog wel 1-1 worden.
En dat zonder Stam.quote:Op zondag 24 december 2006 12:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Redelijk hoor. Ajax is verdedigend gewoon muurvast, iets wat je van vitesse niet kan zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |