De duivelquote:Op zondag 24 december 2006 00:35 schreef TwyLight het volgende:
check me radio tune gek!!!11
vorige paginaquote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef wimbo het volgende:
Goeiesmorreges altezamen!
FF LOLBOY om wakker te worden! @ Radio Bendeleider.
Waar kan ik jouw tune vinden Twylight???
Wat ik je zeg. Kwaliteitsmuziek alom.quote:Op zondag 24 december 2006 11:31 schreef manny het volgende:
Hoppa, het is nog niets eens 12 uur, en Punnik komt al voorbij.
Das: ''Mexicano''quote:Op zondag 24 december 2006 12:01 schreef Jimbo het volgende:
dalijk ff die van in de snackbar draain heren ?geen idee hoe ie heet maar t was iets met een bereklauw en een stel frikandellen
oja, Kankerkachel kees![]()
![]()
Kan je op 2 verschillende servers zitten op IRC? (quakenet en fok)quote:Op zondag 24 december 2006 12:05 schreef TwyLight het volgende:
waarom is er niemand in #radiobendeleider?
Als jij ff het nieuws opneemt, k heb geen mic hierquote:Op zondag 24 december 2006 12:10 schreef TwyLight het volgende:
Moet er wel nieuws komen he, niet alleen die jingle afspelen ()
Draait al!quote:Op zondag 24 december 2006 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das: ''Mexicano''
Van berry van den bebber![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef TwyLight het volgende:
Maikuuul je moet straks even het nieuws inspreken voor bendeleiderfm!!!
Goed idee!quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef TwyLight het volgende:
Maikuuul je moet straks even het nieuws inspreken voor bendeleiderfm!!!
Gewoon samen!quote:Op zondag 24 december 2006 13:36 schreef Maikuuul het volgende:
Wat moet ik insprekeren dan ?
Misschiens gek, als me vriendin hier is niet
Maar anders
Welk nieuws ?quote:Op zondag 24 december 2006 13:37 schreef wimbo het volgende:
[..]
Gewoon samen!![]()
Jij het nieuws, zij het weer!![]()
In de internationale editie van het magazine 'Esquire' staat deze maand een verhaal van een anonieme vrouw die uitlegt hoe het voelt om te leven met twee vagina's. Op haar 15e ontdekte ze dat ze 'anders' in elkaar stak dan haar vriendinnen. Pas de achtste arts kon haar vertellen dat ze de zeldzame aandoening 'didelphic uterus' bezit, hetgeen betekent dat ze met twee vagina's, twee paar eierstokken en twee baarmoeders door het leven gaat.quote:
Te lang gek !quote:Op zondag 24 december 2006 13:51 schreef wimbo het volgende:
[..]
In de internationale editie van het magazine 'Esquire' staat deze maand een verhaal van een anonieme vrouw die uitlegt hoe het voelt om te leven met twee vagina's. Op haar 15e ontdekte ze dat ze 'anders' in elkaar stak dan haar vriendinnen. Pas de achtste arts kon haar vertellen dat ze de zeldzame aandoening 'didelphic uterus' bezit, hetgeen betekent dat ze met twee vagina's, twee paar eierstokken en twee baarmoeders door het leven gaat.
''Een tijdlang dacht ik dat ik een monster was. Ik verloor twee keer mijn maagdelijkheid, ik had beter eentje daarvan bewaard voor na het huwelijk,'' grapt de vrouw nu.
Door de twee vagina's kan de vrouw ook twee orgasmes tegelijkertijd krijgen. Mannen met wie ze intiem was, vonden het dan ook bijna allen reuze interessant. ''Ik heb twee G-spots en kan twee orgasmes tegelijk krijgen, maar anderzijds moet ik ook twee tampons dragen tijdens de menstruatie en is het moeilijker om zwanger te raken, omdat je niet weet waar de eicel precies zit.''
![]()
Sorryquote:
ook leukquote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef wimbo het volgende:
[..]
Sorry![]()
De het weer ofzo.
"Morgen kans op zon, regen, sneeuw of mist, met de temperatuur tussen de -10 en +30 graden."
Weer of geen weer, altijd Radio Bendeleider weer!![]()
Das een goeie !quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef wimbo het volgende:
[..]
Sorry![]()
De het weer ofzo.
"Morgen kans op zon, regen, sneeuw of mist, met de temperatuur tussen de -10 en +30 graden."
Weer of geen weer, altijd Radio Bendeleider weer!![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef TwyLight het volgende:
Hallo ik ben Maikuuul en dit is het weer voor de rest van de maand:
Er is er kans op regen, zon, sneeuw, hagel, harde wind of allemaal. het word tussen de -5 en 30 graden en misschien is het bewolkt. En wie mijn fallus wil strelen moet me maar ff toevoegen op MSN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |