Jij vergelijkt me met Sebasser!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dit topic is dankzij jou.Als ik jou niet had aangeklaagd was ik ook niet bekend geworden.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
als iedereen het met komkommers zou doen zou er een hybride ras komen, met celwanden
Ik heb het juist precies andersom gekquote:Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef Zuen het volgende:
Hahaha die roosjeroosje1988 laat me wel lachen. Zelfs op fok! is ze verlegen haha! dat zal in het echt dan wel nog erger zijn!! in het echt ben ik een ongelofelijke nerd maar op fok! ben ik gewoo nvet gaaf, maar zelfs op fok! is zij verlegen
:D:D
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.quote:Op zondag 24 december 2006 00:10 schreef cerror het volgende:
Was zij niet die ene die al die kindertroep luistert?
Volgens mij heeft ze een keer een goede beurt nodig.
Nouquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:09 schreef Godshand het volgende:
ik nomineer roosjeroosje1988 voor dit topique [Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2
Naast Bassie en Adriaan luister ik ook naar rompeprop.quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.
Jawel door jouw gezanik welquote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |