Dat is maar gedeeltelijk waar!quote:Op zondag 24 december 2006 14:21 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens NL is het een "authentieke zondagmiddag"
Dat zou ook nog kunnen ja, dat hij een aanbieding heeft gehad. Kan ie a.s vrijdag aan de slag.quote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef Gigageil het volgende:
acteertraject.....ik zie Nathanael wel in een soap als bad-guy spelen ja....
Nee, ITrip is Ilona en "hoe heet ze ook alweer" Sylvia.quote:Op zondag 24 december 2006 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat NL met Joep Meloen Huub bedoelt, en met "hoe heet ze ook al weer" llona. Wie iTrip dan is, weet ik niet.
Dat acteren... zou hij van achter een opzetje hebben gekregen om een bepaald gedrag te gaan vertonen? Mag hij wel snel zijn, want a.s. donderdag ligt ie er uit.
Ik denk eerder dat het "acteertraject" vergelijkbaar is met "motorrijles"... Dramalessen in de villa? Dat heeft Nathanael niet echt nodig, toch...quote:Op zondag 24 december 2006 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat NL met Joep Meloen Huub bedoelt, en met "hoe heet ze ook al weer" llona. Wie iTrip dan is, weet ik niet.
Dat acteren... zou hij van achter een opzetje hebben gekregen om een bepaald gedrag te gaan vertonen? Mag hij wel snel zijn, want a.s. donderdag ligt ie er uit.
O .. haha... natuurlijk.. ik snap nu de benaming "ITrip" pas..quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ITrip is Ilona en "hoe heet ze ook alweer" Sylvia.
En het belachelijke is dat de rest het gewoon overneemt.quote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
O .. haha... natuurlijk.. ik snap nu de benaming "ITrip" pas..![]()
Wat is het belachelijke daarvan?quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
En het belachelijke is dat de rest het gewoon overneemt.
Ik hoop in ieder geval dat Huub blijft.quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er donderdag helemaal niemand uitgaat.
Waar ís Huub eigenlijk... ?quote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat Huub blijft.
Hij is nu in beeldquote:
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er donderdag helemaal niemand uitgaat.
Dat houdt me op de been!quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia houdt dit lieve toneelstukje niet vol, die krijgt een uitbarsting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |