Dat had ik al langer. Ben geen man, maar ik had echt niet het geduld gehad om met Nena om te blijven gaan.quote:Op zondag 24 december 2006 00:07 schreef Miraaa het volgende:
Als ze net zo saai is in bed als op de bank, dan is het hopen dat het vriendje van dat moment niet in slaap dondert.
Ik krijg steeds meer respect voor Brian, wat een engelen geduld heeft die knul zeg.![]()
Ja, dat denk ik ook....van mooiheid alleen kun je ook geen brood kopen......er moet ook nog een beetje pit inzitten, en dat heeft zij allesbehalve.........totaal geen karakter te bespeuren.quote:Op zondag 24 december 2006 00:07 schreef Miraaa het volgende:
Als ze net zo saai is in bed als op de bank, dan is het hopen dat het vriendje van dat moment niet in slaap dondert.
Ik krijg steeds meer respect voor Brian, wat een engelen geduld heeft die knul zeg.![]()
Nope, not herequote:Op zondag 24 december 2006 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
Streams er uit ! Bij jullie ook ?
Nee, nergens last van.quote:Op zondag 24 december 2006 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
De streams die lopen doen het nog, maar als ik een andere stream wil openen geeft ie een foutmelding.quote:Op zondag 24 december 2006 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
"Schoonmoeders" kunnen zo nu en dan ook heel eng zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 00:28 schreef Day het volgende:
Wat ik raar vind, Brian's moeder heeft helemaal niet raar gedaan tegen Nena en toch lijkt het alsof Nena bang is om in haar beurt te komen.
Misschien toch een beetje bang voor een confrontatie?
Als ik gebruik zou maken van een meisje zou ik ook moeite hebben met haar aardige moeder te worden geconfronteerd ( ik zeg "zou" , want ik doe dat niet )quote:Op zondag 24 december 2006 00:28 schreef Day het volgende:
Wat ik raar vind, Brian's moeder heeft helemaal niet raar gedaan tegen Nena en toch lijkt het alsof Nena bang is om in haar buurt te komen.
Misschien toch een beetje bang voor een confrontatie?
Ze vertelde afgelopen nacht aan Bart dat ze er niet op uit is om iemand pijn te doen.quote:Op zondag 24 december 2006 00:36 schreef Miraaa het volgende:
Het zal wel weer een 1 of andere kronkel zijn die alleen Nena "pruillip" zelf snapt.
Die moeder van brian lijkt me een schat van een vrouw.
Ze kwebbelt leuk en is tegen iedereen aardig.
Maar dit zit echt in Nena zelf, want die zelfde ommeslag als vandaag, zag een paar weken geleden ook toen Brian ging daten.
Nena wil Brian niet, nee ze wil heel de dag Brians aandacht.
Brian moet uit kijken anders is hij straks Benji 2.
Eens Day, maar Brian laat het ook zelf gebeurenquote:Op zondag 24 december 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ze vertelde afgelopen nacht aan Bart dat ze er niet op uit is om iemand pijn te doen.
Ze vertelde van een vriendin van haar die omging met iemand die gek op haar was, zij was dat zelf niet, maar vond de aandacht wel leuk. Zodra die jongen zich afzonderde of contact kreeg met een ander meisje, belde haar vriendin hem weer om, waarna hij gelijk weer aan kwam rennen. Nena vond dat heel erg.
Maar in principe doet ze dus precies hetzelfde met Brian.
Nu moet Brian dus verantwoording af komen leggen en zal hij wel weer op z'n kop krijgen.
Klopt, maar Brian doet het omdat hij haar echt leuk vind (denk ik), zij doet het uit misbruik.quote:Op zondag 24 december 2006 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens Day, maar Brian laat het ook zelf gebeuren
Daarom!quote:Op zondag 24 december 2006 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, in ieder geval spelen ze het stomme spelletje samen en zijn ze alle 2 vrijgezel. Dus.............. hebben alleen elkaar er mee
preciesquote:Op zondag 24 december 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom!
Ik vind ook dat ze veels te moeilijk doen. Maak er gewoon een leuke tijd van en zie later maar wat er uit komt.
Ken ook zat mannen hoor die dat doenquote:Op zondag 24 december 2006 01:00 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat toch bij vrouwen? Nee zeggen terwijl je ja bedoeld, en ja zeggen terwijl je nee bedoeld ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |