offtopic: Wat ben je toch liefquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic: Wat ben je toch lief
OT: Nena lijkt niet helemaal in dr hum te zijn
Nena krijgt geen aandacht. Brian heeft alleen maar oog voor Maaammmaaaaquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dank je![]()
Klopt, Nena kijkt niet blij
Er zit ook gewoon he-le-maal niks in die griet, als ze een beetje leuk spontaan was, zat ze nu ook te geinen in de sauna......ze is toch zelf zo saai......en nou moet Brian het ontgeldenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nena krijgt geen aandacht. Brian heeft alleen maar oog voor Maaammmaaaa![]()
he he.....eindelijk eens iemand die de waarheid zegt , met jou kan ik praten.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Rare meid vind ik haar.![]()
Hangt letterlijk heel de dag te hangen.....geef vage antwoorden, weet zogenaamd niets en pruilt.
Is boos om......ja weet ze dat zelf eigenlijk wel.
Ik wordt niet goed van der.
Ik hou van spontane mensen, vlot, leuk....mensen die hun mannetje staan.
Maar dit........er zit echt helemaal niets bij.![]()
Wat een leeghoofd
Nena "kweetniet"
Toch haar betoverende uiterlijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Maar waarom ligt ze dan zo goed in de groep ?
Huup zegt het zelf ook, "ik heb zelden zo`n lang een gesprek gehad , met iemand die niets zei"quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
he he.....eindelijk eens iemand die de waarheid zegt , met jou kan ik praten.....![]()
Ja kanquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toch haar betoverende uiterlijk![]()
Of men denkt dat ze in de buitenwereld populair is.
Of de redactie wil haar er graag inhouden.
Misschien dat het nog heel gezellig kan worden tussen Nena en Brian's moeder zo tijdens de kerst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:52 schreef Day het volgende:
En dus zoekt ze maar troost bij Huub, waarop ze afgelopen nacht nog af zat te geven.
Edit: en zal ze na Kerst wel tegen Brian zeggen dat ze geen 2e keus wil zijn, want hij besteedde alleen aandacht aan zijn moeder![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien dat het nog heel gezellig kan worden tussen Nena en Brian's moeder zo tijdens de kerst.![]()
Het geeft alleen maar aan, hoe iemands karakter is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien dat het nog heel gezellig kan worden tussen Nena en Brian's moeder zo tijdens de kerst.![]()
Brian's moeder heeft allang gezegd dat Brian haar buiten ook voor geen goud zo achterna had gelopen.....en ik geloof haar meteen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |