Bedankt voor je reactie. Ik zie wel of je 'm na 13 januari nog hebt. Dan heb ik m'n overwerk van december namelijk uitbetaald gekregen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van dat het vermogen weg is, de motor staat er bekend om niet echt krachtig te zijn onderin, dat is wel wat minder (is met een chip wel op te lossen trouwens), maar vanaf de 3500 trekt die als een beer door tot 6500 rpm waar de toeren begrenzer erin slaat.
Van de 100 naar de 140 gaat die als de brandweer.
De exacte opgaven heb ik nooit opgenomen, maar naar de 170 gaat die vlotjes, zonder problemen, daarboven gaat het wat langzamer, maar harder als 180 heb ik nooit gereden, dat vond ik niet nodig (doe ik onder werktijd wel).
je hebt em afgetraptquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vanaf de 3500 trekt die als een beer door tot 6500 rpm waar de toeren begrenzer erin slaat.
Van de 100 naar de 140 gaat die als de brandweer.
De exacte opgaven heb ik nooit opgenomen, maar naar de 170 gaat die vlotjes, zonder problemen, daarboven gaat het wat langzamer
je negeert mijn vraagquote:Op maandag 8 januari 2007 01:24 schreef PeuRac het volgende:
Omdat het een 1.8 is, is de verzekering zeer goed te betalen, de wegenbelasting is per provincie verschillend. Ook de verzekering is per persoon, verschillend, aangezien wij meerdere auto's samen verzekerd hebben is dit niet representatief (ik betaal met mijn 21jr, 3 schade vrije jaren, WB+verz 75 euro per maand).
Ik ruil niet, aangezien ik ga emigreren, anders had de auto nooit te koop gestaan en zou ik er nog zeker een aantal jaar in rijden. @gunsmoke, ik ben Rob artc137, en al bijna 2 jaar lid
@reza, van de onderkant bekijken is geen probleem, hij is wel verlaagd, maar zeker niet te ver, zelfs hier in Utrecht heb ik misschien 1 of 2 keer wat geschaaf gehoord aan de onderkant, maar alles zit beschermd en er kan dus eigenlijk niks kapot (tenzij het heel hard zou gaan).
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je negeert mijn vraag![]()
maar goed om OT te blijven....
laat maar![]()
Sex in de auto.
jajaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]er zit een ander interieur in ondertussen
Dan geef ik em liever aan mn vriendinquote:
Als ik em in Mei nog heb, is die niet meer te koopquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef BOKA het volgende:
Als je hem in mei nog hebt dan heb ik zeker interesse.
De TSW's niet mijn persoonlijke smaak eigenlijk, maar ik had 17" nodig voor de gripquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat voor velgen zitten er trouwens onder? TSW Venom of PCW EMR type 202? Of nog iets anders?
Hmm, niet op t moment, t is nu donker, ik zal morgen middag als ik op tijd thuis ben even foto's makenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:11 schreef junkiexp het volgende:
Heb je ook foto's van de binnenkant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |