quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef Piovan het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Ik kijk dit vaak via de schotel.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Snapt iemand wat die linkse in dit filmpje zo loopt te zeiken en waarom hij die jongen aan het huilen maakt?: http://www.youtube.com/watch?v=ca6c5rAc3Gc
die flex girlquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef Piovan het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NJ3Xg5uE3qs
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:24 schreef Piovan het volgende:
Roosje wordt gek als ze al die reacties hier ziet
Ach misschien is zijn oudere broer wel een geniale songwriter, weet jij veelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:00 schreef merry77 het volgende:
ja.
Want die Brit zegt dat die harmonicaspeler een topspeler is. En dat zijn advies is om die oudere broer te ontslaan omdat die een average gitarist en zanger is en dat hij in zijn eentje makkelijker de top kan bereiken. Daar kan die jongere broer niet tegen, die wil niet met zijn broer uit elkaar gaan.
Hoe hard die Brit ook mag zijn, tegen Bianca zei hij na haar eerste optreden:
- verander je haar
- verander je jurk
- verander je schoenen
als je dat doet, dan win je deze competitie.
Zij heeft het advies opgevolgd en alle drie de dingen aangepast.
En ... zij won deze competitie.
En ergens heeft hij wel gelijk. Die harmonicaspeler is gewoon steengoed. Hij moet een band van andere goede muzikanten vormen en dan kan hij erg groot worden.
[..]
Lol.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:24 schreef Piovan het volgende:
Roosje wordt gek als ze al die reacties hier ziet
Nou ik vond die ene reactie veel leuker.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
die flex girlwat een extreem lekker lijf.. en nog raak schieten ook
respect
Ja ik vind dat harmonica gespeel ook goed. En die Brit is een beetje de HJ van hier maar dan anders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:00 schreef merry77 het volgende:
ja.
Want die Brit zegt dat die harmonicaspeler een topspeler is. En dat zijn advies is om die oudere broer te ontslaan omdat die een average gitarist en zanger is en dat hij in zijn eentje makkelijker de top kan bereiken. Daar kan die jongere broer niet tegen, die wil niet met zijn broer uit elkaar gaan.
Hoe hard die Brit ook mag zijn, tegen Bianca zei hij na haar eerste optreden:
- verander je haar
- verander je jurk
- verander je schoenen
als je dat doet, dan win je deze competitie.
Zij heeft het advies opgevolgd en alle drie de dingen aangepast.
En ... zij won deze competitie.
En ergens heeft hij wel gelijk. Die harmonicaspeler is gewoon steengoed. Hij moet een band van andere goede muzikanten vormen en dan kan hij erg groot worden.
[..]
Neu...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:21 schreef Cahir het volgende:
Ik zie regelmatig een logo van NBC.. dit heb ik op myn tv.. kan ik AGT seizoen 2 nu volgen gewoon op kabel TV?
Dat blijft toch erg hč.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG dit: http://www.youtube.com/watch?v=KYyF-zVlhj8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |