Ik heb echt geen idee. Heb jij het eerste seizoen dan gezien? Ik wil het 2de seizoen ook zien trouwens!quote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef washandje het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer seizoen 2 hiervan begint? Weer in de zomer zoals seizoen 1?
Oké, ga je gang.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:23 schreef kevin85 het volgende:
Leuke filmpjes
Misschien een idee om hier een Nederlandse variant van te maken?
Nee ze moeten dit programma gewoon in Nederland uitzenden!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:23 schreef kevin85 het volgende:
Leuke filmpjes
Misschien een idee om hier een Nederlandse variant van te maken?
Alleen als ze dezelfde jury nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:36 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ja..euh..
Ik niet![]()
Laat dat John de Mol met zn kluskanaal maar doen
Nee hij moet het gewoon zelf zijn anders moeten ze dat programma gewoon maar hier gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:39 schreef kevin85 het volgende:
Naah..
Dan moeten wij ook zon cultfiguur als Hasselhoff inzetten..
Even denken wie daarvoor in aanmerking zou komen..
Kan iemand van dat moment een bewegend plaatje maken? (Ik heb de uitleg daarvoor al eens gevraagd ja maar ik vrees dat ik daar even voor zou moeten gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
00:53: http://www.youtube.com/watch?v=KIX8QOblzTM
Het is allemaal een complotquote:Op woensdag 27 december 2006 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hee we zeiden tegelijk iets!![]()
Nou ik moet zeggen dat het in dit filmpje wel heel erg sexy staatquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vinden jullie hem niet ook knapper zonder bril?
Had je de serie ook gekeken als die gast waar je zo op geilt, David H., er níet in zat?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ga voor de vestjes/bloesjes.Die hemd staat vooral leuk in die clip.
Ik weet van gekheid niet meer wat te doen om dit topic op gang te brengen.Er zullen toch nog wel meer AGT fans zijn? (Ookal heb je de zender niet, door de filmpjes op het internet.
)
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Had je de serie ook gekeken als die gast waar je zo op geilt, David H., er níet in zat?
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:54 schreef Coastertommm het volgende:
Die reactie van Bianca Ryan als ze wint! Echt vet
Ja dat was leuk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Coastertommm het volgende:
Die jury bij dat laatste filmpjeDavid H. vond het wel weer leuk
Ja als er nou ff meer komen om er over te praten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Coastertommm het volgende:
Dit is echt zo'n solotopic ongeveer van roosjeroosje1988
quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan iemand van dat moment een bewegend plaatje maken? (Ik heb de uitleg daarvoor al eens gevraagd ja maar ik vrees dat ik daar even voor zou moeten gaan zitten.) Als ik nog een fragment tegenkom waarvan ik een bewegend plaatje wil zeg ik het wel even. Ik weet dat er op het forum een paar zitten die dat binnen een paar seconden gefixt hebben.
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef DuranK het volgende:
Ik kijk nou het stripfilmpje. Geniaal hoe dat vrouwtje zich kapot ergert en al die knoppen wil indrukken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |