Nee, helaas. Maar ééntje zover ik me herinner?quote:Op maandag 25 december 2006 18:20 schreef cwk het volgende:
Brian Cox?
Dat is helemaal juist. Cox speelt alleen in Manhunter.quote:Op maandag 25 december 2006 18:26 schreef cwk het volgende:
Was ook maar een wilde gok.
De films zijn Manhunter, Silence of the Lambs, Hannibal en Red Dragon?
Ook na dit?quote:Op maandag 25 december 2006 18:34 schreef Gillingham het volgende:
Nou ja, aangezien je de films goed hebt en iedereen eten is mag je ook een acteur noemen die in 3 films voorkomt.
De films waren al gegeven: Manhunter, Silence of the Lambs, Hannibal en Red Dragon.quote:Op maandag 25 december 2006 18:19 schreef Gillingham het volgende:
Wie is de enige acteur die acteerde in alle verfilmingen van de boeken van Thomas Harris met het bekende karakter Hannibal Lecter en welke films waren dit?
RuneRose + 1quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef RuneRose het volgende:
Star Wars Episode 1: "The Phantom Menace"
Star Wars Episode 2: "Attack of the Clones"
Star Wars Episode 3: "Revenge of the Sith"
Star Wars Episode 4: "A New Hope"
Star Wars Episode 5: "The Empire Strikes Back"
Star Wars Episode 6: "Return of the Jedi"
quote:
Nee niet erg onbekend, maar zeker minder bekend dan een Brian Cox.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:43 schreef Patch het volgende:
En zo onbekend is Faison niet...
Ik kende Frankie Faison eerder dan dat ik Brian Cox kende, dus voor mij issie meer bekend...quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Patch +1
[..]
Nee niet erg onbekend, maar zeker minder bekend dan een Brian Cox.
Nou ja, O.K....quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kende Frankie Faison eerder dan dat ik Brian Cox kende, dus voor mij issie meer bekend...
dat klopt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nou ja, O.K....
Maar als je naar de rollen kijkt die beide acteurs gespeeld hebben in hun carrière zou je toch wel kunnen stellen dat Cox over het algemeen bekender is dan Faison, right?.
Patch +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:53 schreef Patch het volgende:
Barry Pepper idd, zat ook nog in Saving Private Ryan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |