I know...quote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef cwk het volgende:
Op de valreep maakt ze nog een puntje!
Heb je nog steeds in mijn scorelijstje staan maar tis akelig leeg achter je naam![]()

Ja en ja!quote:Op maandag 25 december 2006 12:45 schreef Doff het volgende:
Pans Labirinth en Guillermo del Toro op eigen set?

Ja, dat was me ook al opgevallen...alleen is PJ wel een hobbit of 2 aan gewicht kwijtgeraakt...quote:Op maandag 25 december 2006 12:49 schreef Doff het volgende:
Lijkt best wel op Peter Jackson trouwens

Dat is snel.quote:Op maandag 25 december 2006 13:03 schreef cwk het volgende:
ExistenZ

Je hebt het tegen mij toch?quote:Op maandag 25 december 2006 13:04 schreef Doff het volgende:
Zeg niet dat je het een toffe film vond.

Goed voornemen, daar houd ik je aan. 2006 was nu een jaar van niks, we haalden maandelijks amper het dubbelpuntentopic...quote:Op maandag 25 december 2006 12:22 schreef Sheridana het volgende:
[..]
I know...
Dat moet beter worden in 2007....

Ik denk dat dat meer te maken heeft met het soort vragen dan het aantal FMT'ers. Of heb ik dat fout?quote:Op maandag 25 december 2006 13:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Goed voornemen, daar houd ik je aan. 2006 was nu een jaar van niks, we haalden maandelijks amper het dubbelpuntentopic...

Wat verfrissend dat er iemand is die SR blijkbaar niet vaak genoeg heeft gezien om te zien dat dit hem niet is.quote:Op maandag 25 december 2006 14:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Shawshank Redemption?

Yes!quote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh tch de eastwood... escape form alcatraz

ik heb die film zo vaak gezien, maar ik kon me niet meer herinneren hoe die cel eruit zagquote:Op maandag 25 december 2006 14:26 schreef cwk het volgende:
[..]
Wat verfrissend dat er iemand is die SR blijkbaar niet vaak genoeg heeft gezien om te zien dat dit hem niet is.
Meen ik serieus.

Ik heb het idee dat het soms een vicieuze cirkel is. De vragensteller stelt een vraag. Niemand weet het. Dus wachten ze op hintjes. De vragensteller denkt ondertussen dat er niemand is, omdat niemand een opmerking plaatst. En plaatst daarom geen hintjes, hij wil het ook weer niet te makkelijk maken. De rest weet het nog steeds niet en wacht nog steeds op hintjes. De vragensteller denkt nog steeds dat er verder niemand is en gaat zich vervelen en iets anders doen. De rest weet het nog steeds niet en weet ook niet dat de vragensteller met hele andere dingen bezig is en pas over uren weer online komt. De vraag staat uren open.quote:Op maandag 25 december 2006 14:10 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk het niet. Die TM-vragen duurden altijd een hele poos. De klassiekervragen zijn er altijd geweest; misschien zijn ze nu wat obscuurder, maar met mensen als Flitspaal ben je er vaak zo van af.
Ik heb wel het idee dat er vroeger 's nachts veel meer ge-FMT'd werd. Dat je thuis kwam, eigenlijk wilde gaan slapen, nog even op FMT checkte en dan 2 uur bezig was. Dat is nu helemaal niet meer zo. Meestal staat er een vraag die je niet weet en is er ook niemand aan het gokken of hinten.

Ik zit soms een tijdje achter elkaar te spelen. Maar vaak ben ik uren achter elkaar weg.quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef cwk het volgende:
Het gebeurd inderdaad erg vaak dat er iets openstaat en dat iedereen (inclusief mijzelf) te belabberd is om een hint te vragen of tussendoor te stellen. Misschien komt daar het aantal FMT'ers wel om de hoek, er is dan gewoon meer belangstelling.
Opzich maakt het mij niet zoveel uit, toen ik hier net bezig ging zat ik soms uren achter elkaar te f5'en. Dan voel je je soms ook zo'n banaan. Maar een topicje of 10-15 nota bene in de winter zou toch eigenlijk wel moeten lukken.

Daar had ik weer eens over heen gelezen:quote:Op maandag 25 december 2006 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
body heat klopt fp
nu nog 3 namen waarvan Rourke al is genoemd

Que?quote:Op maandag 25 december 2006 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, dan niet.

cwk +1quote:Op maandag 25 december 2006 16:40 schreef cwk het volgende:
Romancing the Stone
Jewel of the Nile
Body Heat
Prizzi's Honor
War of the Roses
Zou ze ooit seks hebben gehad met Douglas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |