Doe dat, dan schenk ik nog een glas bleekwater voor 'm in.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Geert is fucking great. Ik zal snel nog en bordeaux voor mijzelf optrekken en een glas voor hem verheffen.
Je maakt geen punt, dat is juist het hele punt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:15 schreef gronk het volgende:
Of je gaat even in op 't punt wat ik maak, in plaats van de aandacht te verleggen naar iets anders
Dat mag je niet zeggen hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:55 schreef Monidique het volgende:
Misschien knettergek
Dat is het zeker, Geert.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, geen mythisch figuur. Misschien knettergek, maar niet mythisch.
Wat ik wel een beetje sneu vindt van die wildersaanhangers is dat ze zo snel uitgeluld zijn. En dat je dan hele saaie dooddoeners te horen krijgtquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je maakt geen punt, dat is juist het hele punt.
Hou dan op appels met peren te vergelijken. Krijg je misschien nog een redelijke uitwisseling van argumenten. Je smijt alleen met flamebaits.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef gronk het volgende:
Wat ik wel een beetje sneu vindt van die wildersaanhangers is dat ze zo snel uitgeluld zijn. En dat je dan hele saaie dooddoeners te horen krijgt
Ik heb 't al eens eerder gezegd: de enige argumenten die jij serieus neemt zijn argumenten waar je 't sowieso al mee eens was. Kleuter.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hou dan op appels met peren te vergelijken. Krijg je misschien nog een redelijke uitwisseling van argumenten. Je smijt alleen met flamebaits.
Dit is precies wat ik bedoel. Je biedt niet eens argumenten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:05 schreef gronk het volgende:
Ik heb 't al eens eerder gezegd: de enige argumenten die jij serieus neemt zijn argumenten waar je 't sowieso al mee eens was. Kleuter.![]()
Nee vooral doen, iemand van rechts in een hoekje drukken.... Dat doen "jullie" (ja hoekje linksquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Monidique het volgende:
Hij is gewoon een soort tweede Pim Fortuyn, maar dan met gevaarlijke ideeën.
Njah dan lopen er toch erg veel gefrustreerde mensen rond he...?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:02 schreef doppelgänger het volgende:
Geert Wilders is de vleesgeworden verongelijktheid, en de enige met nog meer opgekropte frustraties zijn degenen die op hem gestemd hebben. Maar goed das mijn mening..
Dit is wel heel treurig. Meneer heeft geen argumenten meer en vraagt om een slotje.quote:
Argumenten? Parels voor 't zwijn. Zonde van m'n tijd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is wel heel treurig. Meneer heeft geen argumenten meer en vraagt om een slotje.
Nee, hoor. Ik vind 'm gewoon een populist, zoals Pim Fortuyn, met enge ideeën. Ach ja, hoekje... al zat-ie in drie hoeken tegelijkertijd of in geeneen, het maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nee vooral doen, iemand van rechts in een hoekje drukken.... Dat doen "jullie" (ja hoekje links) zo graag he...!
Mnja, maar Fortuyn had wel een 'iets' bredere visie dan Wilders. En ten opzichte van Wilders vond ik de ideeen van Fortuyn nou niet bepaald eng. Eerder verfrissend.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vind 'm gewoon een populist, zoals Pim Fortuyn, met enge ideeën. Ach ja, hoekje... al zat-ie in drie hoeken tegelijkertijd of in geeneen, het maakt mij niet uit.
Logica is een arabisch, pardon moslimwoord! Op de brandstapel!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga is effe de elitaire linkse flapdrol uithangen en verkondigen dat iedereen die achter deheer Wilders aanhobbelt zich eens wat meer in zou moeten verdiepen in het woord logica.
Het partijprogramma is behoorlijk logisch hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga is effe de elitaire linkse flapdrol uithangen en verkondigen dat iedereen die achter deheer Wilders aanhobbelt zich eens wat meer in zou moeten verdiepen in het woord logica.
Ben jij nog steeds niet afgemaakt door de moslimhordes die in jouw omgeving de boel onveilig maken?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het partijprogramma is behoorlijk logisch hoor.
Hee, ik ben geen holbewoner. Ik zit al in de 21ste eeuw, met een MP5 in de hand.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef gronk het volgende:
Ben jij nog steeds niet afgemaakt door de moslimshordes die in jouw omgeving de boel onveilig maken?
En toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hee, ik ben geen holbewoner. Ik zit al in de 21ste eeuw, met een MP5 in de hand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |