Zijn ideologie is racistisch door zijn voortdurende onderscheid tussen westerse en niet-westerse allochtonen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ken die man natuurlijk niet persoonlijk, maar zijn ideologie is niet kwaadaardig en uit op bijvoorbeeld vernietiging van alles niet-Wilders.
Hoelang ben je van plan dit versje te herhalen zonder onderbouwing?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef waltersh het volgende:
[..]
Zijn ideologie is racistisch door zijn voortdurende onderscheid tussen westerse en niet-westerse allochtonen.
Hij is een bedreiging voor iedere niet-westerse allochtoon.
Hoe lang loop jij nog mensen lastig te vallen met jouw politieke overtuiging?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hoelang ben je van plan dit versje te herhalen zonder onderbouwing?
Totdat Nederland Oostenrijk in de polder is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoe lang loop jij nog mensen lastig te vallen met jouw politieke overtuiging?
En wat als 94% van de nederlandse bevolking dat niet wil?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Totdat Nederland Oostenrijk in de polder is.
Why should I care?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef gronk het volgende:
[..]
En wat als 94% van de nederlandse bevolking dat niet wil?
Waarom moet nederland zich dan iets aantrekken van wilders?quote:
Ik zie de laatste tijd erg veel positief nieuws over de PVV in de Volkskrant. De Volkskrant is een rechtse krant aan het worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Neuralnet het volgende:
Als een krant geen rechtse politicus zwartmaakt is het geen linkse krant meer zeker.
dat, maar dan ook nog een zonder charisma of enig verstand.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Monidique het volgende:
Hij is gewoon een soort tweede Pim Fortuyn, maar dan met gevaarlijke ideeën.
Dat zijn ze altijd al wel 'n beetje geweest, maar 't wordt de laatste tijd wel erg weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie de laatste tijd erg veel positief nieuws over de PVV in de Volkskrant. De Volkskrant is een rechtsepopulistische krant aan het worden.
We zullen de mensen wijsmaken dat ze dit willen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom moet nederland zich dan iets aantrekken van wilders?
quote:De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders noemde hij ''een clubje tuig''.
Ik zie ze nog veel vaker positief zijn over SP, GL en PvdA. En zelfs een linkse krant kan niet altijd om goed werk heen. Denk aan het aanpakken van wachtlijsten in de zorg. Een krant is echt niet opeens rechts als ze bepaalde aanpak positief vinden.quote:Ik zie de laatste tijd erg veel positief nieuws over de PVV in de Volkskrant. De Volkskrant is een rechtse krant aan het worden.
vrijheid? voor wie dan? Heb je het misschien over het afschaffen van art 1 van de grondwet? het tornen aan de gondsdienstvrijheid in Nederland?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:58 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik zie ze nog veel vaker positief zijn over SP, GL en PvdA. En zelfs een linkse krant kan niet altijd om goed werk heen. Denk aan het aanpakken van wachtlijsten in de zorg. Een krant is echt niet opeens rechts als ze bepaalde aanpak positief vinden.
Bij Wilders is het vooral de vrijheid dat de boventoon voert. De islam wordt hooguit genoemd als belemmering voor die vrijheid. Vrijheid die in de praktijk OOK door links wordt gewaardeerd. Al durven ze daar niet voor uit te komen.
Het gaat bij Wilders helemaal niet om vrijheid. Als het je om vrijheid gaat, dan gaat het je om vrijheid voor iedereen, en niet om vrijheid voor bepaalde groepen mensen over de rug van anderen heen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:58 schreef Neuralnet het volgende:
Bij Wilders is het vooral de vrijheid dat de boventoon voert. De islam wordt hooguit genoemd als belemmering voor die vrijheid. Vrijheid die in de praktijk OOK door links wordt gewaardeerd. Al durven ze daar niet voor uit te komen.
Hier zou ik wel eens een serieuze reactie op willen van een Wilders-stemmer.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het gaat bij Wilders helemaal niet om vrijheid. Als het je om vrijheid gaat, dan gaat het je om vrijheid voor iedereen, en niet om vrijheid voor bepaalde groepen mensen over de rug van anderen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |